شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

طراحی اپلیکیشن صرافی اندروید و ios
شناسه پست: 10291
بازدید: 394

طراحی اپلیکیشن صرافی یکی از پرکاربردترین و موفق ترین پروژه های برنامه نویسی موبایل در سراسر جهان خصوصاً برای علاقه مندان به بلاکچین و ارز دیجیتال محسوب می شود. ما در این مقاله مروری کوتاه بر مزایا و روشهای راه اندازی اپلیکیشن های صرافی خواهیم داشت و بعد به سراغ اصل ماجرا، یعنی راهنمای انتخاب بهترین شرکت برنامه نویسی جهت سفارش طراحی اپلیکیشن صرافی خود می‌رویم.

مزایای طراحی اپلیکیشن صرافی

طراحی اپلیکیشن صرافی و در کل سفارش یا راه اندازی یک اپلیکیشن برای کسب و کار شما می تواند روشی عالی برای افزایش تعامل و میزان وفاداری مشتریان باشد. با ارائه اپلیکیشن صرافی می توانید روش راحت‌تری نسبت به وب سایت صرافی برای دسترسی به محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه دهید. علاوه بر این، برنامه گوشی موبایل می‌تواند به شما کمک کند تا داده‌ها، تجزیه و تحلیل‌ مشتریان و امور حسابداری و مالی را بهتر و سریع تر ردیابی کنید تا به شما در بهبود عملیات‌های  کسب‌وکارتان کمک کند. در نهایت، طراحی اپلیکیشن صرافی ایرانی و مطمئن طلا و ارز می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه نموده و کسب و کار خود را توسعه دهید.

چگونه اپلیکیشن موثری طراحی کنیم؟

اگر می خواهید اپلیکیشنی برای کسب و کار خود طراحی کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا باید تصمیم بگیرید که هدف راه اندازی اپلیکیشن چیست. آیا برای فروش محصولات است؟ برای ارائه اطلاعات؟ برای تبلیغ سرویس و خدمات؟ پس از شناسایی دقیق هدف خود به عنوان صاحب بیزینس، می توانید شروع به طراحی برنامه بر اساس نیازها و اهداف اصلی کنید.

چگونه اپلیکیشن منحصر به فرد بسازیم؟

در مرحله بعد، باید در مورد مخاطب هدف خود فکر کنید. اپلیکیشن را برای چه کسی طراحی می کنید؟ مخاطب شما به چه چیزی نیاز دارند؟ چه چیزی برای آنها مفید خواهد بود؟ این موارد را در هنگام طراحی اپلیکیشن در نظر داشته باشید تا بتوانید چیزی طراحی و توسعه دهید که برای بازار هدف شما جذاب بوده و همواره توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

در این مطلب می خوانید: طراحی سایت صرافی مشابه نوبیتکس 

Exchange application design طراحی اپلیکیشن صرافی اندروید و ios

کاربرد پلتفرم های مختلف اپلیکیشن

انواع مختلفی از برنامه های تجاری وجود دارد که هر کدام برای کمک به کسب و کارها به روش های مختلف طراحی شده اند. برخی از انواع رایج برنامه‌های تجاری شامل برنامه‌های حسابداری، برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، برنامه‌های صورت‌حساب، برنامه‌های مدیریت پروژه، و برنامه‌های مدیریت کار هستند. هر نوع برنامه ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین مهم است که برنامه مناسب را برای نیازهای تجاری خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر برای مدیریت امور مالی خود به کمک نیاز دارید، یک اپلیکیشن حسابداری انتخاب خوبی خواهد بود. به طور مشابه، اگر برای پیگیری مشتریان و فروش خود به کمک نیاز دارید، سوپراپلیکیشن CRM انتخاب خوبی خواهد بود.

هنوز در انتخاب و تصمیم گیری سردرگمید؟ برای دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان رئال ربات تماس بگیرید.

فرآیند ایجاد یک اپلیکیشن

از آنجایی که بازار اپلیکیشن به طور فزاینده ای اشباع می شود، طراحی اپلیکیشن صرافی منحصر به فرد برای کسب و کارتان بیش از هر زمان دیگری مهم است. چند راه کلیدی برای انجام این کار وجود دارد:

انتشار اپلیکیشن صرافی

همواره پس از طراحی و راه اندازی اپ موبایل نوبت به انتشار اپلیکیشن در مارکت های معتبر همچون گوگل پلی و اپ استور ، کافه بازار، چارخونه، سیبچه و… می رسد. رئال ربات به سادگی این کار را برای شما انجام می دهد. پس از اتمام پروژه خود قطعاً می توانید با استفاده از یک سری مدارک اولیه جهت مالکیت و انتشار برنامه موبایل اندروید یا آی او اس صرافی خود اقدام کنید.

ایجاد تمایز اپلیکیشن صرافی در بازار رقابتی

در نهایت، باید ظاهر و احساس کلی برنامه را در نظر بگیرید. این شامل طرح رنگ، چیدمان و زیبایی شناسی کلی است. شما می خواهید برنامه ای بسازید که از نظر بصری جذاب باشد و استفاده از آن آسان باشد. این موارد را در هنگام طراحی اپلیکیشن در نظر داشته باشید و مطمئن باشید که چیزی را ایجاد می کنید که برای بازار هدف شما هم موثر و هم جذاب است نه فقط خودتان!

تبلیغ پس از انتشار اپلیکیشن

بازار هدف خود و نیازهایی که توسط اپلیکیشن های موجود در مارکت های داخلی و خارجی برآورده نمی شود را شناسایی کنید. جهت تبلیغات پلتفرم خود نیز علاوه بر خدمات دیجیتال مارکتینگ رئال ربات که شامل تبلیغات دیجیتال و بازاریابی اینترنتی هست، می توانید با استناد بر توانمندی ها و تجربه خودتان از موارد زیر نیز استفاده کنید.

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب