ساخت لوگو موشن در تبریز با پرداخت هزینه بسیار کمتر نسبت به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گرافیکی، آژانس های تبیغاتی و باکیفیت تر نسبت به سایت های لوگو موشن ساز آنلاین توسط تیم حرفهای و خلاق، طراحی، اجرا و ارائه می شود. لوگو موشن به فایل تصویری کوتاهی میگویند که از ترکیب تصاویر لوگو یا آرم با صدا و نمادهای گرافیکی ایجاد میشود. به زبان ساده؛ یک ویدیوی کوتاه که آرم برندتان را به صورت متحرک نشان میدهد، لوگو موشن است.
لوگو موشن حرکت خلاقانه و جذاب لوگوی بیزینس شماست.
لوگو موشن (logo motion)
آرم استیشن یا لوگو اینترو یا همان لوگوموشن (لوگوی متحرک) یکی از تکنیک های هنرهای چندرسانه ای زیر مجموعه موشن گرافیک است که از طریق آن آرم و نشان یک شرکت یا شخص که از نظر اهمیت در برندسازی مثل قلب بدن است در قالبی از صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آید. هر چقدر طراحی و جذابیت کار بیشتر باشد؛ مخاطبان حس بهتری داشته و اعتماد بیشتری نسبت به برند و تبلیغات آن خواهند داشت.
عکاسی تبلیغاتی در تبریز به چه صورت انجام می شود؟
لوگو مانند قلب یک هویت تجاری است. این شخصیت یک شرکت یا یک محصول را ارائه می دهد و نقش بهسزایی در استراتژی نام تجاری دارد.
طراحی لوگو در تبریز به صورت قدرتمند می تواند ارتباط با مخاطبان هدف را تنظیم کند. علاوه بر آن، داستان یک نام تجاری و بیوگرافی برند شما را روایت کند. اگر طراح گرافیک کار خود را به درستی انجام دهد، ساخت لوگو موشن در تبریز یک کلیپ کوتاه چند ثانیه ای تجاری بسیار کارآمد و پربازده و 100%سودآور ایجاد می کند که به عنوان پایه استراتژی بازاریابی اینترنتی عمل می کند.
کاربرد ساخت لوگو موشن در تبریز
شبکههای اجتماعی
سوشیال مدیا یکی از پلتفرمهای اصلی جهت تبلیغ محصول و خدمات کسب و کارها و برندها به شمار می روند. افراد در سنین مختلف وقت زیادی را برای گشت و گذار در اینترنت و برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و پینترست صرف می کنند. محتوای ویدئویی ابزاری موثر در بازاریابی است که به راحتی به اشتراک گذاشته می شود و می تواند به سرعت در میان سایر مطالب یافت شود.
اینفلوئنسر مارکتینگ
علاوه بر این، لوگو موشن می توانند به GIF تبدیل شوند که به محتوای موثر برای شبکه های اجتماعی تبدیل می شوند، بنابراین می توانند در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. در ایران، اینستاگرام یک بستر عالی برای نشان دادن لوگو موشن کسب و کار و برند شماست. همه ما در پی موردی جذاب و خیره کننده از لحاظ بصری در اینستاگرام هستیم.
وب سایت شرکتی
وب سایت ها برای یک شرکت مانند رزومه قوی هستند. اطمینان از اینکه یک وب سایت به طور موثر کار می کند بسیار حیاتی است. یک لوگو موشن میتواند تصویر سایت را بهبود بخشیده و همچنین سئو در تبریز را افزایش دهد. بازدیدکنندگان سایت شما موشن گرافیک را تماشا می کنند و با این کار زمان بیشتری را در یک صفحه می گذرانند که این شاخص تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد.
ارائه و همایش ها
چهره های عمومی غالباً مجبورند در سمینارها و گردهمایی ها، سخنرانی های مختلفی داشته باشند. نمایش محصول یا نشست کاری تنها یکی از آنهاست. با قرار دادن یک لوگوی متحرک در اسلایدها، می توانید عنصر اصالت و خلاقیت را به ارائه ی خود اضافه کنید.
ساخت تیزر تبلیغاتی
در مقالات قبلی نقش تبلیغات ویدیویی در تجارت را شرح دادیم که بسیاری از شرکت ها از این ابزار دیجیتال مارکتینگ در تبریز سود می برند. بنابراین، چرا شما تیزر تبلیغاتی را به شکل لوگو موشن ارائه ندهید؟ این ترکیب می تواند برخی از کارهای تجاری و بازاریابی را انجام دهد.
قرار دادن یک لوگو کوتاه متحرک در ابتدای ویدئوکلیپ هایی که تولید می کنید می تواند به ایجاد شناخت برند کمک کند.
راه دیگری برای لذت بخشیدن به بیننده و ارتقا برند شما داشتن یک لوگو موشن بسیار ظریف و کوچک در گوشه فیلم های خود است.
پروژه های ساخت تیزر تبلیغاتی را به طراحان متخصص رئال ربات بسپارید و نگران میزان فروش و جذب مشتری نباشید.
انواع لوگو موشن
لوگو موشن با استفاده از نرم افزار ادوبی افترافکت تکنیکی است که با صدا و نمادهای گرافیکی ترکیب میشوند. هدف اصلی از ساخت لوگو موشن در تبریز برندسازی از طریق جلوه دهی به لوگو و آرم تجاری کسب و کارهای مختلف است. لوگو موشن میتواند لوگو و نماد شرکتها را با استفاده از برنامه و نرمافزارهای پیشرفته امروزی بهصورت جدیدی به مخاطبان معرفی کند.
هرچقدر طراحی لوگو موشن حرفهایتر و جذابتر باشد، در ذهن مخاطب ماندگارتر خواهد بود.
لوگو موشن فلت
این نوع لوگو موشن در یک فضای دو بعدی ساخته میشود و با افکتهای کارتونی، توانایی خود را در جذب مخاطب نشان میدهد.
لوگو موشن سه بعدی
ابتدا لوگو به یک المان سه بعدی تبدیل میشود و سپس حرکت دوربین و سایر اشکال سه بعدی به آن اضافه میشوند. در نتیجه یک لوگو موشن حرفهای و جذاب در اختیار برند قرار میگیرید.
لوگوموشن های آماده
با پیشرفت تکنولوژی صنعت لوگو موشن هم پیشرفت کرد. امروزه طرحهای آمادهای وجود دارد که صاحب برند، میتواند این طرحها را ببیند و هرکدام که مایل است را انتخاب کند و لوگوی برند خود را جایگذاری کند. استفاده از این لوگوموشنها خیلی کار را راحت و سریعتر کرده است.
فاکتورهای تعیین قیمت لوگوموشن
در طراحی لوگو موشن خلاقیت حرف اصلی را میزند. البته این کار توسط فردی حرفه ای میسر می شود. این فرد باید به خوبی با روانشناسی و تاثیر رنگ ها در انیمیشن، ویدئوکلیپ و فیلم های تبلیغاتی آشنا باشد تا رنگ ها در پروسه تبلیغات تاثیر منفی نگذارد.
در نهایت تمامی اطلاعات شامل لوگو، نام برند و توضیحات تکمیلی در لوگو موشن بیان می شود. در صورت نیاز این فایل حاوی صدای گوینده هم می تواند باشد. به طور کلی این تعرفه شامل صدای گوینده، سناریو، طراحی بک گراند، طراحی افراد و ارائه فایل در چند حجم و سایز است.
تمامی این ویژگی ها به همراه اطلاعات مورد نیاز کارفرما درج میشود. این کار به راحتی می تواند برای درج اطلاعات در انتها ویدئو های تبلیغاتی گذاشته شود. برخی هزینه ها مثل طراحی کاراکتر اختصاصی با ویژگی های مورد نظر شما به ویدئو اضافه میشوند.
جمع بندی
ساخت لوگو موشن در تبریز در اصل از تلفیق صدا و المانهای گرافیکی است. ولی این دفعه هدف فقط لوگوی شماست که باید به جلوه ی لوگوی شما را به سبک زیبای موشن گرافیک به نمایش درآورد. البته تکنیک ها و انواع مختلفی دارد که برند شما را به شدت منحصر به فرد و زیبا می سازد. لوگو موشن با وجود سادگی تاثیرات مثبتی در تبلیغات و برندینگ در تبریز دارد. می توانید آن را در اول و آخر ویدیوها (اینترو) و همچنین در در بین ویدیو استفاده کنید.
حتی برای کسانی که گروه واتساپ، کانال های تلگرام و ویدیویی مثل آپارات و یوتیوب دارند، بسیار مفید باشد.
ما انیمیشن لوگوی شما را با ایده ای جالب و با فرمت ویدئوی چند ثانیه ای اجرا و تحویل می دهیم.
عالی و بینظیر بود ممنونم❤
ممنون بابت مقاله 🌹🌹