بازاریابی محتوا در تبریز که از طریق تولید و نشر و ترویج محتوا به واسطه ایجاد کمپین تبلیغاتی برای کسب و کارهای متنوع ارائه می شود یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ در تبریز می باشد. برای موفق شدن در بازاریابی محتوا، داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوای مستند و مصور کاملا ضروری است. با مشاورین و کارشناس محتوا در رئال ربات ارتباط حاصل کنید تا بیاموزید چگونه استراتژی خود را توسعه دهید.
هم اکنون تماس بگیرید: 09148745374
بازاریابی محتوا در تبریز Content marketing
ما در عصر محتوا زندگی میکنیم. به همین جهت بارها شنیده ایم که محتوا پادشاه است…! بله اگر محتوا پادشاه باشد، بازاریابی محتوا تاج این پادشاه است و مراکز ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا در تبریز محل گسترش محدوده سلطنت و پادشاهی برندهاست. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا صفر تا صد بازاریابی محتوا در تبریز را با هم بررسی کنیم تا با به کارگیری تکنیک و ترفندهای مخصوص، کاربران را عاشق و شیفته نحوه برندینگ خود کنید.
بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطبان مشخص و در نهایت، هدایت مشتری سودآور و اقدام به خرید تمرکز دارد.
به کاربران ماهیگیری یاد بده!
ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﭼﯿﻨﯽ معروف که میگه «ﺍﮔﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﯾﮏ ﻭﻋﺪﻩ ﺳﯿﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﺎﻫﯽ ﺑﺪﻩ؛ ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯽ ﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﺳﯿﺮﺵ ﮐﻨﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﺎﻫﯽ ﮔﯿﺮﯼ ﯾﺎﺩ ﺑﺪﻩ!» دقیقاً مصداق انجام بازاریابی محتوا برای کاربران کسب و کار و فروشگاه اینترنتی شماست. به جای ارائه محصولات یا خدمات خود، محتوای واقعاً مرتبط و مفیدی را برای مشتریان احتمالی و مشتریان خود ارائه می کنید تا به آنها کمک کنید تا مشکلات خود را حل کنند.
این مقاله را از دست ندهید: آموزش سئو در تبریز
تاریخچه بازاریابی محتوا
بازاریابان سنتی مدتهاست که از محتوا برای انتشار اطلاعات درباره یک برند و شناساندن و آگاه سازی کاربران استفاده میکنند. با بهره گیری از پیشرفت های تکنولوژیکی در حمل و نقل و ارتباطات، صاحبان مشاغل شروع به استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا در اواخر قرن نوزدهم کردند. آنها همچنین سعی در ایجاد ارتباط با مشتریان خود داشتند.
بازاریابی محتوا در تبریز یا تبلیغات
تفاوت فاحش بین تبلیغات و بازاریابی محتوایی در تبریز وجود دارد و آن هم به شرح زیر است:
تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات در هدف نهایی کمپین اجرایی می باشد به طوری که بازاریابی محتوا مستقیماً کسب رضایت مخاطبین و ارزش گذاری و ارائه ارزش به مشتری را در صدر اهداف خود قرار داده است. در حالی که تبلیغات هیچ اطلاعات و محتوایی به درد بخور به مخاطب یا کاربر ارائه نکرده و صرفاً به فکر بمباران کاربران با شناساندن محصول، برند یا خدمات می باشد.
تولید محتوا را حرفه ای تر شروع کنید! آموزش تولید محتوا در تبریز
اینفلوئنسرمارکتینگ یا بازاریابی محتوا
تبلیغات در بستر اینترنت که توسط اینفلوئنسرها و سلبریتی و چهره های مطرح انجام می شود. شاید تبلیغات به طور مستقیم بر افزایش کاربران پیج و فروش محصولات شما اثر بگذارد، اما برای مخاطبین هیچ ارزش و اعتباری ایجاد نمی کند. وقتی شما از روش بازاریابی محتوا در تبریز برای شناخته شدن کسب و کار و برندتان در بین کاربران اینترنت استفاده می کنید، در قلب آنها نفوذ خواهید کرد.
هم اکنون تماس بگیرید: 09148745374
چرا بازاریابی محتوا عاقلانه است؟
به عقب برگردید و یک بار دیگر تعریف بازاریابی محتوا را بخوانید. اما این بار موارد مرتبط و ارزشمند را حذف کنید. این تفاوت بین بازاریابی محتوا و سایر زبالههای اطلاعاتی است که از شرکتهایی که سعی در فروش «محصولاتی» به شما دارند، دریافت میکنید.
محتوا، حال و آینده بازاریابی است!
شرکتها دائماً اطلاعاتی را برای ما ارسال میکنند که فقط در بیشتر مواقع این اطلاعات چندان مرتبط یا ارزشمند نیستند و میتوانید به آنها بگویید هرزنامه. این همان چیزی است که بازاریابی محتوا را در محیط امروزی که هزاران پیام بازاریابی برای هر نفر در روز دارد بسیار جذاب می کند.
بازاریابی محتوا توسط برندهای پیشرو استفاده میشود.
تحقیقات سالانه ما نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. در واقع توسط بسیاری از شرکتهای مشهور جهان از جمله P&G، Microsoft، Cisco Systems و John Deere استفاده می شود. همچنین توسط مشاغل کوچک و فروشگاه و بوتیک ها در سراسر جهان توسعه و اجرا شده است. چرا؟ چون کارآمد و به صرفه است و امتحانش رو پس داده .
بازاریابی محتوا مشتری وفادار میاره!
افراد با مطالعه مقالات وبلاگ سایت شما و گوش دادن به پادکست و فایل های صوتی همچنین با مشاهده نمودار، آمار و اینفوگرافی های قرار داده شده در سایت از شما خوششان می آید. محتواهای کاربردی منتشر شده در شبکه های اجتماعی و صد البته ویدئوهای آموزشی و مفید برای کاربران آنها را به مرور به برند شما وفادار می کند.
با مارکتینگ محتوا، همیشه پول داری!
از طرفی ایجاد اعتبار و جلب اعتماد مشتریان و مخاطبین در سایت و پلتفرم های دیجیتال دیگر با این روش بسیار راحت تر است. هزینه هایی که صرف تبلیغات می شود اذیت کننده است. مبالغ پرداختی توسط افراد در ازای سفارش طراحی، چاپ، اجاره فضا و سازه های محیطی، انواع بنر تبلیغاتی در تبریز ، پوستر، بروشور، تراکت، بیلبورد تبلیغاتی در تبریز و… بسیار زیاد است.
برندهایی که با محتوا، برنده میشوند.
ارائه ایدههای تازه و ابتکارانه، همسو کردن آنها با اهداف استراتژیک و علایق مخاطبان، و حمایت از آنها با یک برنامه توزیع و ترویج متفکرانه بهترین مدل بازاریابی محتوایی است. نقشه هیچ کس دیگری شما را به هدف و مقصدتان نمی رساند، اما می توانید برای طرح نقشه خود از دیگران الهام بگیرید. شرکتهای پیشرو B2B و B2C وجود دارند که فراتر از انتظارات مخاطبان و اهداف بازاریابی با رویکردهای محتوایی جدید و اجرای خلاقانه موفق هستند.
بازاریابی محتوا یک بازی برد برد است!
- افزایش فروش
- صرفه جویی در هزینه
- مشتریان بهتری که وفاداری بیشتری دارند
- تولید محتوا به عنوان مرکز سود
عالی و بینظیر بود ممنونم❤
ممنون بابت مقاله 🌹🌹