شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

سایت آماده املاک ویژه آژانس مشاوره ملک
شناسه پست: 9447
بازدید: 469

سایت آماده املاک محصول جدید و فوق العاده حرفه ای و سفارشی سازی شده با توجه به نیاز مشتریان این حیطه از کسب و کار های اینترنتی برای کاربران عزیز رئال ربات فراهم شده تا آسان تر و اتوماتیک تمام معاملات و مشاوره های ملکی خود را در بستر آنلاین انجام دهند. همانطور که می دانید خرید و فروش و معاملات ملک در ایران یکی از پر سود ترین و مطمئن ترین و سرمایه گذاری ها مابین سایر موارد همچون خرید ارز و طلا محسوب می شود. از این رو بهترین فرصت برای افراد فعال حوزه مشاوره ملک و زمین و دارایی های این چنینی استفاده از مشاوره طراحی سایت معاملات ملکی هوشمند در بستر وب سایت و اپلیکیشن املاک می باشد.

چنانچه قصد خرید قالب و اسکریپت املاک را دارید یا فکر راه اندازی سایت و اپلیکیشن املاک را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت سایت آماده املاک 

استعلام قیمت انواع وب سایت تحت وب و پلتفرم های گوشی موبایل مثل اپلیکیشن اندروید و ios با آپشن های مد نظر و انتخابی شخص شما قابل راه اندازی، انتشار و ارائه برای مخاطبین و کاربران شما خواهد بود. ایجاد طبقه بندی انواع ملک، دسته بندی بر اساس استان، شهر و منطقه، قابلیت تعریف فیلترهای جستجوی مختلف و … از امکانات مهم و اصلیطراحی سایت املاک در تبریز می باشد. کلیه بنگاه های املاک و معاملات ملکی سنتی که صاحب وب سایت آماده املاک اختصاصی خود با کلی امکانات سفارشی سازی شده نیستند هم اکنون می توانند با شرکت طراحی سایت در تبریز با عنوان رئال ربات مشاوره رایگان دریافت کرده و در مدتی کوتاه پس از اجرای پروژه سایت خود را با یک قیمت استثنایی تحویل بگیرند.

قیمت سایت آماده املاک 

اهمیت طراحی سایت آماده املاک

جدیداً اجاره و رهن و فروش مغازه، زمین، خانه مسکونی، برج و آپارتمان و سایر لوکیشن ها نه تنها در داخل کشور ایران بلکه در کشورهای همسایه همچون ترکیه و کشورهای خاورمیانه و خلیج فارس روی بورس است. قیمت سایت آماده املاک به مراتب نسبت به سایر پلتفرم های تخصصی این کسب و کار بسیار به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود. با دریافت یک بیزینس پلن اختصاصی و راه اندازی سایت برای بیزینس سودآور و پردرآمد خود هم اکنون اقدام نمائید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و هدفمند، قبل از اقدام به طراحی سایت املاک، با کارشناسان رئال ربات تماس مستقیم تلفنی برقرار کنید.

مراحل طراحی سایت املاک

دامنه سایت مد نظرتان را با حضور کارشناسان ثبت دامنه بررسی کرده و پس از اطمینان از آزاد و در دسترس بودن آن اقدام به استارت بیزینس آنلاین خود با امکان اعمال تغییرات جزئی و کلی در تمام بخش های سایت نمائید. پس از مرحله ورود به دنیای تجارت الکترونیک و معاملات ملکی در فضای مجازی و اینترنت به واسطه ثبت نام و عضویت همکاران، مشتریان و مشاورین ملکی منطقه سکونت دلخواه خود از طریق ماژول های تخصصی و با کمک نیروهای برنامه نویسی و توسعه دهندگان زبان های برنامه نویسی php لاراول و ui و ux حرفه ای آماده سازی نهایی صورت گرفته و به همراه قرارداد رسمی تحویل متقاضیان این نوع از سایت ارائه می گردد.

رئال ربات پس از تکمیل طراحی سایت املاک شما، تا یک سال بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرارداد همکاری برای سال بعد نیز وجود دارد.

مراحل طراحی سایت املاک سایت آماده املاک ویژه آژانس مشاوره ملک

سایت آماده املاک ریسپانسیو و کاربر پسند

یک سایت رسپانسیو یا واکنش گرا دارای امکانات نمایش درست و استانداردهای سئو تکنیکال در دنیای پیچیده وب و اینترنت باعث می شود تا کاربران و بازدیدکنندگان سایت آماده املاک یا هر پلتفرم دیگری به راحتی و بی دردسر و در کمترین زمان ممکن انجام گردد. بنابراین تمامی پروداکت های مرتبط با وب سایتها همچون اسکریپت املاک، قالب وردپرسی سایت املاک، فروشگاهی، شرکتی و… همگی دارای قدرت رسپانسیو قوی و مناسب هستند.

از طرفی برندسازی کسب و کارهای مختلف از صفر تا صد به همراه مشاوره رشد، توسعه و ارتقاء سطح برندآگاهی بیزینس ها و نهایتاً افزایش فروش شما در تخصص تیم قدرتمند دیجیتال مارکتینگ شمالغرب می باشد. به ما اعتماد کنید.

داینامیک

کلیه وب سایت های طراحی شده در پلتفرم هوشمند رئال ربات 100% داینامیک هستند و کاربر مدیر سایت می تواند کلیه اطلاعات سایت را به راحتی مدیریت کرده و سایت را به روز رسانی کند.

منحصر به فرد

هر پروژه طراحی سایت در رئال ربات یک پروژه منحصر به فرد می باشد و طراحی واسط کاربری با توجه به هر برند و هر سازمانی متفاوت می باشد. از این رو این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه صفحات وب سایت املاک به شکل اختصاصی و با توجه به هر برند، جداگانه طراحی خواهد شد.

هاست و سرور خوب

ما به شما کمک خواهیم کرد که هاست یا سروری برای وب سایت خود انتخاب نمایید تا علاوه بر اینکه وب سایت شما سرعت بالایی داشته باشد و کمترین زمان پایین بودن را داشته باشد، هزینه های زیادی به کارفرما تحمیل نشود. رئال سرور برترین ارائه دهنده میزبانی وب و هاست در تبریز زیرمجموعه رئال ربات می باشد.

سایت و اپلیکیشن یکپارچه

اگر تمایل داشته باشید می توانید وب سایت خود را علاوه بر آدرس اینترنتی که نامه دامنه شما می باشد در قالب یک اپلیکیشن موبایل در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. اپلیکیشن املاک آماده شده، کاملا یکپارچه با وبسایت خواهد بود و کلیه دیتاها در هر دو پلتفرم از طریق یک سرویس یا سامانه مشترک و یکپارچه سازی شده آپدیت خواهند شد.

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب