شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

10 نکته برای تقویت حضور در لینکدین
شناسه پست: 750
بازدید: 359

تقویت حضور در لینکدین می‌تواند یک کانال عالی برای ایجاد برند شخصی شما باشد و حتی خود را به عنوان یک رهبر فکری بانفوذ در جایگاه‌تان معرفی کنید. اما برای به حداکثر رساندن مزایای پلتفرم، باید نحوه کار آن را بشناسید، بدانید چه چیزی بهترین پاسخ را ایجاد می‌کند و چگونه می‌توانید از ابزار‌های مختلف آن به طور بهینه استفاده کنید. ما در این مقاله ۱۰ مورد را که می‌توانید برای تأثیرگذاری بیشتر در تقویت حضور در لینکدین انجام دهید، معرفی می‌کنیم.

10 نکته برای تقویت حضور در لینکدین

۱. دائم پست بسازید اما نه زیاد

حفظ روند ارسالی مداوم در لینکدین مهم است، اما ارسال بیش از حد می‌تواند به تقویت حضور شما آسیب برساند. با توجه به تحقیقات صورت گرفته دریافتیم: آن‌هایی که بیش از ۵۰ پست در ماه در لینکدین منتشر می‌کنند، به طور متوسط ۲۶ بار مشارکت مشاهده می‌کنند، در حالیکه آن‌هایی که بین ۳۰-۵۰ بار در ماه پست می‌گذارند، به طور متوسط ۵۶ مشارکت مشاهده می‌کنند و آن‌هایی که کمتر از ۳۰ بار پست ایجاد می‌کنند، به طور متوسط حتی بیشتر درگیر می‌شوند.

بر این اساس، ما توصیه می‌کنیم حداقل ۲-۳ بار در هفته پست ارسال کنید، اما برای تعامل مطلوب حداکثر ۳۰بار در ماه این کار را انجام دهید. بهتر است که پست خود را صبح‌ها منتشر کنید و سپس در طول روز آن‌ها را مرور کرده و به نظرات دریافت شده، پاسخ دهید و تعامل خود را برای حضور در لینکدین تقویت کنید.

همچنین بخوانید : ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

۲. از اتوماسیون زیاد خودداری کنید

اتوماسیون می‌تواند در زمان شما بسیار صرفه‌جویی کند اما علاوه بر آن می‌تواند برای شما ایجاد آسیب هم کند. برای مثال شما یک قانون تنظیم می‌کنید که می‌گویید: ” اگر وبلاگی وجود دارد که از کلمات کلیدی X در خود استفاده می‌کند، آن را در فید لینکدین من ارسال کنید. ” به این صورت، برخی افراد صد‌ها بار در ماه پست منتشر می‌کنند. همان طور که در نکته قبلی اشاره شد، ارسال پست بیش از حد متعادل در لینکدین می‌تواند تعامل شما را کاهش دهد. لینکدین می‌تواند افرادی را که از اتوماسیون استفاده می‌کنند را ردیابی کرده و پست‌های شما را پنهان کند تا کسی آن‌ها را نبیند.

اگر می‌خواهید از ابزار‌های اتوماسیون در لینکدین استفاده کنید، باید همچنان تعداد پست‌ها را به عدد تقریبی ۳۰ پست در ماه محدود کنید.

۳. محتوای تصویری و ویدئویی را به اشتراک بگذارید

طبق تحقیقات، مقالات دارای تصویر ۹۴٪ بیشتر بازدید دارند. فقط تصاویر اینگونه نیستند شما همچنین می توانید فیلم، اسلاید یا پادکست به یک پست یا حتی اسنادی که لینکدین در سال ۲۰۱۹ افزود، اضافه کنید. هنگام افزودن محتوا، بهتر است به این نکته توجه کنید که لینکدین ترجیح می دهد کاربران به جای ارسال لینک به سایت دیگری که میزبان آن است، محتوای خود را به طور مستقیم در پلتفرم خود بارگذاری کند. مثلا اگر ویدئویی ارسال می کنید، بهتر است آن را به جای ارسال لینک یوتیوب، در لینکدین بارگذاری کنید.

10 نکته برای تقویت حضور در لینکدین

۴. فقط محتوای خود را به اشتراک نگذارید

قانون ۱-۱-۴ که از طرف مؤسسه بازاریابی محتوا ابداع شد و اگر چه در اصل با ذهنیت توییتر ایجاد شد، اما می‌تواند در لینکدین هم اعمال شود. این قانون می‌گوید:
“برای هر پست، شما باید یک پست مرتبط را دوباره پست کنید و مهم‌تر از همه چهار قطعه از محتوای مربوطه است که توسط دیگران نوشته شده است.” با پیروی از این قانون، شما نه تنها محتوای خود را به اشتراک می‌گذارید، بلکه دیدگاه‌های مفید مربوط به مخاطبان خود را که توسط دیگران نوشته شده را ارائه می‌دهید. در عین حال، مهم است که نظر خود را نیز اضافه کنید. بسیاری از افراد پست‌هایی را که خوانده‌اند یا حتی گاهی بدون خواندن آن‌ها را دوست دارند یا به اشتراک می‌گذارند.

۵. پرفروش نباشید

اگر چه بدیهی است که به دنبال بازاریابی و تجارت خود هستید، اما بهتر است برای تقویت حضور خود پست‌های لینکدین را بیش از حد تحت فشار قرار ندهید.
مثلاً سعی کنید به طور مستقیم در مورد محصول خود پست نگذارید، زیرا این محصول می‌تواند مانند یک تبلیغ به نظر برسد و مردم را به عقب برگرداند. اگر افرادی سخنان شما را دوست داشته باشند، به وب سایت شما رفته و محصول شما را بررسی می‌کنند. بهتر است بیشتر به ایجاد روابط و ارتباطات جدید پرداخته شود.

۶. پخش زنده یا لایو لینکدین 

پخش زنده در لینکدین را امتحان کنید. این موارد می‌تواند از مونولوگ گرفته تا دوربین، یا وبینار با مهمانان یا پخش مستقیم یک رویداد باشد. حدود ۷۹٪ از بازاریابان معتقدند که پخش‌زنده منجر به تعاملات معتبرتر مخاطبان می‌شود، در حالی که ۸۲٪ مخاطبان ترجیح می‌دهند ویدئوی زنده از یک برند را تماشا کنند تا اینکه محتوای متنی یک پست اجتماعی بخوانند.

۷. شرکا، همکاران، تاثیرگذاران و کارمندان را تگ کنید

وقتی کاربر دیگری را در پست لینکدین خود تگ می‌کنید، این موضوع به او اطلاع داده شده و مشارکت را تشویق می‌کند. مهم است فقط افرادی را که مرتبط به پست هستند را تگ کنید، در غیر این صورت می‌تواند به عنوان هرزنامه شناخته شود. در مورد کسانی که از آن‌ها نام می‌برید، استراتژیک باشید و سعی کنید همیشه از همان افراد، خیلی یاد نکنید. افراد زیادی را نیز در پست تگ نکنید، زیرا پستی که حاوی لیست طولانی از اسامی است کمی ناخواسته به نظر می‌رسد!

حضور در لینکدین و درامد میلیاردی

۸. محتوای اختصاصی لینکدین ایجاد کنید

وقتی پستی را ایجاد می‌کنید ممکن است بخواهید در همه‌جا مثل صفحه اینستاگرام، پینترست، فیس بوک، توییتر، لینکدین و غیره منتشر کنید. ولی دقت کنید برخی برای دیدن همان پست از شما به هر کجا ‌می‌روند، که می‌تواند به سرعت تکراری و کسل‌کننده شود. ایجاد پست‌های اصلی برای هر پلتفرم بسیار بهتر است.

۹. از هشتگ استفاده کنید

افزودن هشتگ به پست‌های شما به کشف محتوای شما کمک می‌کند، همچنین به لینکدین کمک می‌کند تا پست‌های شما را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را از سایر مطالب متمایز کند. دقت کنید که همیشه هشتگ‌های مرتبط را اضافه کنید. وقتی هشتگ به درستی استفاده شود، دیگران قادر خواهند بود تا راحت‌تر در جستجوی خود، محتوای شما را پیدا کنند. همچنین با استفاده از هشتگ اطمینان حاصل خواهید کرد که وقتی اعضا به دنبال اطلاعات مربوط به موضوع خاصی هستند، مقاله شما به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح خواهد شد

۱۰. محتوای خود را با تجزیه و تحلیل بهینه کنید

برای دسترسی به تجزیه و تحلیل در مورد پست‌هایی که به اشتراک گذاشته‌اید، روی نماد “M” در بالای صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید. در بخش “Manage” روی “Posts & Activity” بزنید.
در آن جا تمام پست‌های اخیر خود را مشاهده خواهید کرد، در زیر هر یک نماد تجزیه و تحلیل وجود دارد. در این جا اطلاعات مربوط به پست‌های به اشتراک گذاشته را در زمان واقعی پیدا خواهید کرد که می‌تواند به شما در درک بهتر مخاطبان و همچنین عملکرد بهتر پست‌ها و در نهایت به تقویت حضور در لینکدین کمک کند.

سخن پایانی

لینکدین به رشد خود ادامه می‌دهد و احتمالاً با عبور از سطح همه گیر کروناویروس و ورود به دوره جدیدی از بازسازی اقتصادی، به یک بستر فزاینده تأثیر‌گذار تبدیل خواهد شد. این امر منجر به فرصت‌های جدید برای استفاده از لینکدین می‌شود. افرادی که اکنون شروع به ایجاد حضور در پلتفرم خود می‌کنند، بیشترین شانس را دارند که از این سرمایه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخراج مدیر ایرانی تبار کیوان بیک پور از توئیتر