شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

1 1
شناسه پست: 2587
بازدید: 287

طراحی سایت گردشگری در تبریز ، شامل راه اندازی انواع وب سایت ارائه دهنده ی خدمات توریستی و مسافرتی از قبیل فروش بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، سفرهای زمینی ، هوایی ، زمینی و … در داخل کشور، بین شهرها یا خارج از کشور است. برای اینکه از نهایت امکانات یک وبسایت گردشگری بهره مند شوید، باید در انتخاب زیرساخت، میزبانی سرور ، هاست و پشتیبانی سایت در تبریز به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته که توسط شرکت طراحی سایت در تبریز و توسعه دهندگان وب اپلیکیشن، طراحان گرافیک، بک اند و فرانت اند کار ها، کارشناس سئو سایت در تبریز برای بهینه سازی، رفع مشکلات فنی و حل خطاهای سمت سرور، کدنویسی و امنیت سایت خود نهایت دقت را داشته باشید. تمامی سایت های طراحی شده توسط تیم رئال ربات با استفاده از ماژول های پیشرفته، زبان های برنامه نویسی فوق حرفه ای و توسط بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و تحویل مشتری داده می شوند.

طراحی سایت آژانس های مسافرتی، رزرو هتل و شرکت توریستی

از خدمات پایه که میتوان برای طراحی سایت گردشگری در نظر داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی کامل آژانس گردشگری
  • معرفی تورهای داخلی و خارجی به همراه جزییات کامل
  • نمایش کامل برنامه‌های هر تور همراه با جزییاتی مانند نمایش روی نقشه
  • معرفی جاذبه‌های گردشگری هر شهر از هر کشور از دنیا که در آنها فعالیت دارید
  • امکان ارائه آفر و کد تخفیف جهت برگزاری تورهای گردشگری در ایام خاص
  • امکان اشتراک گذاری تورها با دوستان و دعوت از آنها برای پیوستن به تور به کمک رسانه‌های اجتماعی
  • و…

خرید قالب های مناسب برای ساخت سایت گردشگری

%90 کاربران سایت های توریستی و مسافرتی را خریداران بلیط مسافرت رفت و برگشت یا یک طرفه به اقساء نقاط کشور و جهان یا توریست های جهانگرد و طبیعت گردها تشکیل می دهند. علاوه بر بلیط هواپیما و قطار یا اتوبوس ، برگزاری تورهای یک روزه ، چند روز و چند شب به کشورهای مختلف دنیا و تورهای ترکیبی چارتری لحظه آخری با آفر ویژه از امکانات این وب سایت ها می باشد.

مزایای طراحی سایت گردشگری در تبریز

خوبی طراحی سایت گردشگری در تبریز این است که مسافرین تبریزی در هر ساعت از شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل رسمی و هر لحظه که قصد انجام سفر درون کشور بین شهری یا خارجی را داشته باشند با جستجوی ساده در گوگل می توانند بلیت خود را آنلاین خریداری کرده و به راحتی هتل، ویلا، مسافرخانه، سوئیت آپارتمان یا هتل آپارتمان رزرو کنند.

گردشگران و کوهنوردانی هم هستند که برای سفرهای تفریحی یا ورزشی خود نیاز به تورهای دوستانه و یا رسمی هستند. با وجود بستر معتبر و امن در اینترنت علاقه مندان به کمپینگ، رافتینگ، هیچهایکینگ، آفرود و سایر تفریحات مهیج دسته جمعی و دوستانه را از طریق گوگل پیدا کرده و به دوستان خود در این تفریحات بپیوندند. از این رو به دلیل انجام امور خدمات مسافرتی در فضای امن و جلب رضایت مشتری وجود این سایت ها بسیار ضروری است. تورهای لحظه آخری و چارترهای تخفیف دار از جمله خدمات پرتقاضا در سایت گردشگری است.

بخش های مختلف در طراحی سایت توریستی و گردشگری

خرید آنلاین بلیط

یکی از مهم ترین خدماتی که می توان در سایت های گرشگری ارائه داد رزرو آنلاین بلیط می باشد. شاید بتوان گفت این بخش از سایت می تواند یکی از قسمت های تعیین کننده در ترافیک سایت ها باشد. این سرویس می تواند سایت شما را به فروشگاه اینترنتی تبدیل کند.

معرفی جاذبه های گردشگری

برای این که بتوان کاربر را مجذوب سایت گردشگری کرده و آن ها را به مشتری دائم تبدیل کنیم ، باید یک قسمت از سایت را به معرفی جاذبه های گردشگری ها شهر از هر کشوری اختصاص دهیم. علاوه بر این می توان با استفاده از این مطالب رتبه بندی سایت را بهبود دهیم. هر چه مطالب با کیفیت تر باشند ، کاربران بیشتری جذب سایت می شوند.

ارائه خدمات مسافرتی

در یک بخش از سایت که کاملا در دید مخاطبان قرار گرفته باشد ، می توان به طراحی پکیج هایی که خدمات مسافرتی را عرضه می کنند، پرداخت. طراحی این قسمت را به گونه ای باید انجام داد تا مخاطب مجذوب آن شده و مرحله به مرحله وارد پرداخت آنلاین شود . ااین قسمت می تواند منبع درآمد جداگانه برای سایت گردشگری باشد.

تورهای گردشگری

معرفی تور های داخلی و خارجی با جزئیات کامل

در این بخش از سایت گردشگری می توان دو قسمت مجزا برای سایت در نظر بگیریم . یکی تحت عنوان تورهای داخلی که به معرفی آخرین تور های داخلی و اطلاع رسانی در مورد آن ها می پردازیم . یکی دیگر هم تحت عنوان معرفی تور های خارجی از هر شهر و کشور  و دسته بندی آن ها برای راحت انتخاب کردن مشتریان.

دسته بندی هتل ها

افراد تمایل دارند تا در مورد کیفیت ، قیمت و یا هر چیز دیگری در مورد هتل خود بدانند. پس بهتر است سرویسی را ارائه دهیم که هتل ها را بر اساس معیار های همچون قیمت، چند ستاره بودن و… دسته بندی کند. همه ی این دسته بندی ها را در طراحی سایت هتل یا طراحی سایت گردشگری ذکر می کنیم.

بخش وبلاگ و مقالات

به طور معمول این اتفاق می افتد که برای هر پکیجی که برای مشتریان در نظر گرفته می شود، امکان دارد تغییراتی رخ دهد که این تغییرات را در قالب اخبار در اختیار مشتریان قرار می دهند تا مشتریان بتوانند انتخاب های درستی داشته باشند. این بخش را می توان در انواع مختلف طراحی سایت مثل طراحی سایت دانلود ، طراحی سایت شرکتی و … قرار داد.

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب