شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

آموزش تولید محتوا متنی با رویکرد کپی رایتینگ
شناسه پست: 3857
بازدید: 664

آموزش تولید محتوا در تبریز به صورت صفر تا صد اشتغال و پروژه محور با تکنیک های روز کپی رایتینگ، ساخت تیزر تبلیغاتی و ویدئوی جذاب، کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس (cms) را با تیم رئال ربات تجربه کنید. اگر با تلاش تولید محتوا را به صورت سئوبیس و فروش محور یاد بگیرید، جایگاه و رتبه 1 گوگل کمترین دستمزدتان خواهد بود. با مطالعه این مقاله به شما نحوه محتوانویسی سایت های وردپرسی، نویسندگی وبلاگ و محتواهای سایت فروشگاهی و سایت های شرکتی، سایت خدماتی، پزشکی و آموزشی را به سبک جدید را آموخته و به جذب مشتری و فروش بالا از طریق بازاریابی محتوایی دست خواهید یافت.

مقاله پیشنهادی: آموزش تولید محتوا متنی با رویکرد تبلیغ نویسی


رئال کانتنت (Real.Content) یک محصول آموزشی جامع و فوق العاده کاربردی با بازارکار بسیار عالی و درآمد ایده آل!
دوره آموزش تولید محتوا متنی با محوریت کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی با تخفیف 70% ویژه رئال رباتی های عزیز…


آموزش تولید محتوا متنی با رویکرد کپی رایتینگ

اهمیت آموزش تولید محتوا در تبریز

شما برای حضور موثر در اینترنت و نشان دادن کسب و کار، مهارت، برند یا محصولات و خدمات خود راهی جز تولید محتوا ندارید.
امروزه دنیا از تبلیغات اشباع شده است و تفاوت شما با رقبا توسط محتوایی که تولید می کنید، سنجیده می شود. بالطبع هر چه محتوای شما به یادگیری و توسعه فردی افراد کمک کند، آن ها بیشتر از شما استقبال خواهند کرد.

محتوا پادشاه است و تولید محتوا اثربخش ترین روش برای برندسازی شخصی و متمایز شدن از رقبا است.

از این جهت، شغل تولید محتوا متقاضیان بسیاری در شرکت ها دارد و از طرفی دیگر یک شغل مناسب و جذاب برای هر دانشجو به حساب می آید.
برای این که تولیدکننده محتوا شوید، لازم نیست رشته خاصی را بخوانید یا واحد تخصصی ای را بگذرانید. تولید محتوا خود مترادف با یادگیری است. فقط کافی است شروع کنید.

چرا محتوا پادشاه است؟

استراتژی های شما در راستای برندسازی اینترنتی چیست؟ آیا از تأثیرات تولید محتوای بهینه در محبوبیت و ثروت برند خود اطلاع دارید؟
در پاسخ به پرسش های فوق باید گفت: بله.

محتوا و تولید آن هنوز هم با وجود خلق آثار جدید در حوزه بازاریابی اینترنتی و گستردگی موضوعات حول این تخصص بوده و در صدر جداول پرطرفدارترین و پردرآمدترین مهارت های پولساز جای دارد. قدرت محتوا تنها به شرطی در سئوی سایت و جذب مشتری از طریق دیجیتال مارکتینگ اثر خواهد داشت که کمیت و کیفیت آن توأمان بهینه و بالا باشد.

  • کمیت محتوا یعنی به صورت منظم در وبسایت خود مقالاتی را منتشر کنید تا فعالیت مستمر داشته و گوگل متوجه حضور شما در دنیای تجارت الکترونیک شود.
  • کیفیت هم که منحصر به فرد و ناب بودن مباحث مورد بررسی در قالب محتوای متنی، نوشته ها و تصاویر، ویدیو و پادکست های منتشر شده در سایت را شامل می شود.

پکیج آموزش تولید محتوا برای چه افرادی مناسب است؟

آموزش تولید محتوا در تبریز

محتوانویسی را به یک راه کسب درآمد در منزل با دستمزد و سودآوری خارق العاده تبدیل می کنید؛ اگر قلق و فوت و فن آن را یاد بگیرید.
می توانید خبره ترین کارشناس تولید محتوا با استفاده از انواع تکنیک و روش ها همچون تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا باشید.
سبک و نوع نوشتار، نویسندگی متن خلاقیت و نوآوری برای انواع خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ تبریز و هر نقطه از جهان همچون نریشن تبلیغاتی و تولید تصاویر گرافیکی و موشن گرافی، با ارزش و با کیفیت و ماندگار خلق کرده و ثروتمند شوید.

  • افرادی که برای طراحی وبسایت خود و یا سایرین احتیاج به تسلط در تولید محتوا دارند.
  • محتوانویسان مبتدی و به اصطلاح آماتور به منظور پیشرفت مهارت هایشان
  • کارفرمایان و مدیران ارشد کسب و کارهای آنلاین و علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار آنلاین
  • بلاگرهای سایت های مختلف
  • مسئولین تبلیغات و گرافیست ها
  • وبلاگ نویس و نویسندگان انواع سایت ها
  • دانشجویان رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات 

مزایای آموزش تولیدمحتوا

برای مثال هنگام مراجعه به ادارات ، فروشگاه ها ، کلینیک ها، مراکز علمی، هنری ، ورزشی و فرهنگی و… می توانید با ارائه ی نمونه محتواهای تولید شده و با کیفیت خود به همراه مشخصات و رزومه ی خود به عنوان متخصص و کارشناس تولید محتوا ، وردپرس و سئو در تبریز شروع به همکاری کرده و درآمد خوبی نیز از این راه کسب کنید.

البته که در بسیاری از مصاحبه های شغلی خصوصاً موقعیت های جذب نیروی تولید کننده محتوا با قاطعیت خواهید توانست میزان مهارت و آموزه هایتان را به کار برده و در نهایت در مؤسسه، شرکت، ارگان، کارخانه و سایر مشاغل مربوطه استخدام شده و مشغول به کسب درآمد کنید.
تولید محتوای استاندارد و اصیل محتوایی است که به طور همزمان برای گوگل و کاربر، بهینه سازی یا به اصطلاح ” سئو” شده باشد.
در این کارگاه ها و کلاس های آموزش محتوا در تبریز، علاوه بر آموزش تولید محتوا، سئو و جایگاه گیری در گوگل، تکنیک ها یا همان فوت کوزه گری های مؤثری را به منظور افزایش اثربخشی محتوا و به اصطلاح کاربرپسند تر شدن آن برای فراگیران بیان خواهیم کرد.

چرا تولید محتوا در تبریز با رئال ربات؟

تقریباً نصف اینستاگرام و کانال های تلگرامی رو آموزش های تولید محتوا و خصوصاً تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی پر کرده!
اما وجه تمایز دوره های آموزش تولید محتوا در تبریز توسط اساتید دپارتمان تولیدمحتوای رئال ربات چیست؟
ما در این دپارتمان و کل مجموعه تیم هستیم که خودمون همیشه سعی می‌کنیم بهترین نسخه خودمون باشیم.

یعنی سرپرست، مدیر، رئیس یا رهبرمون اول خودمونیم. برای پیشبرد تیم به طوری که همه افراد مشغول در این حوزه به این نتیجه رسیدن که برای اینکه یک تیم رو بتونن جلو ببرند، اول از همه باید توانمندی و مهارت های خودشون رو ارتقاء بدن… به اکیپ ما اعتماد کنید.
به همین دلیل رئال ربات اصلاً به صورت یک شرکت معمولی راه اندازی نشده است.

همیشه راه را برای اعضایی که در این مرکز به شکل فریلنسری یا حضوری کار می‌کنند بتونن هر چقدر که بشه مبحث جدید یاد بگیرن؛ هر روز پیشرفت کنند، هر روز مهارت یاد بگیرن و آموزش…


ما اینجا به همدیگه کتاب هدیه می‌دهیم و برای هم فایل آموزشی می‌فرستیم. سایت های آموزشی رو برای هم پیشنهاد میدیم. ویدئو کلیپ های آموزشی، پادکست، وبینار، ورکشاپ هر چیزی که به ذهنمون میرسه برای همکارانمون توی این تیم لازمه و به دردش میخوره، باهاش به اشتراک میزاریم.


این فضا رو هممون دوست داریم چون به شکل دوستانه داریم جلو میریم. شما هم به جمع ما اضافه شو دوست من: ساناز ذوقی مدرس تولید محتوا در تبریز| 09148745374 | امیرحسین مهردوست بنیانگذار رئال ربات| 09148672173

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب