شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

سایت از صفر تا صد
شناسه پست: 4852
بازدید: 317

طراحی سایت از صفر تا صد از موضوعاتی می باشد که بایستی اطلاعات کافی از آن داشت. تفاوت چندانی ندارد که شما طراح سایت باشید یا سفارش دهنده سایت؛ در هر صورت بایستی اطلاعات پایه را فرا گیرید. زمانی که شما از جزئیات و روند کاری این فرایند مطلع باشید، می توانید منظور و مقصود خود را بهتر و رسا تر بیان دارید.

صفر تا صد طراحی سایت

طراحی سایت به عنوان یک معقوله پیچیده و نسبتا زمان بر شناخته می شود که لازمه تخصص و آموزش است. علت این مسئله وابسته به سلایق مختلف افراد می باشد. ممکن است طراحی را یک کاربر تایید کند و دیگر از تاکید آن سر باز دارد. افراد علاقه مند به طراحی سایت از صفر تا صد، ابتدا باید جلسات و مقالات مختلف در مورد آموزش طراحی سایت را مطالعه کنند تا پیش زمینه های لازم را کسب کنند. بعد از پشت سر گذاشتن دوره های تئوری نوبت به بخش عملی طراحی سایت از صفر تا صد می رسد. راه های مختلفی برای آموختن صفر تا صد طراحی سایت وجود دارد. کلاس ها و یا دوره های آموزشی برنامه نویسی و طراحی وب سایت می تواند راه حل مناسبی برای آموختن این حرفه باشند.


پیشنهاد ویژه و بسیار مفید رئال ربات:


اقدامات لازم قبل از طراحی وب سایت

پیش از آن که روند آموزشی سایت را در پیش رو بگیرید بهتر است تا از پیش نیازهای حیطه کاری این بخش مطلع باشید. هر آموزشی از متدهای خاصی پیروی میکند که هر یک هم در جایگاه خود می توانند سودمند باشند ولی در این بخش بعضی از باید های مرحله ای وجود دارد که حتما لازمه رعایت هستند. بدون در نظر داشتن نکاتی که ذکر خواهیم کرد، روند کاری شما یا طولانی خواهد شد و یا اینکه در ابتدای کار با ضرر هایی مواجه خواهید شد.

اقدامات لازم قبل از طراحی وب سایت

1. تعیین نوع سایت

در زمان یادگیری و یا در زمان شروع پروژه خود باید در مرحله اول نوع سایتتان را مشخص نمایید. هر نوع وب سایتی امکانات و کاربردهای مختص خودی را شامل است. پس بنابراین این کار میتواند هدف شما را به راحتی مشخص کند و هم اینکه زمان کمتری را از شما بگیرد.

بررسی ساختار انواع وب سایت

دسته بندی های گوناگونی برای سایت ها اعلام می شود که از مهم ترین آنان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

وب سایت های شرکتی:
سایت های شرکتی در اصل به معرفی سرویس ها یا محصولات یک شرکت یا مجموعه می پردازند.
در کنار معرفی این موارد، می توان بخش هایی که مربوط به مقالات و اخبار شرکت است را هم ترویج داد.

وب سایت های فروشگاهی:
واضح است که طراحی سایت فروشگاهی در راستای فروش کالا یا حتی خدمات انجام می گردد.
یک سایت فروشگاهی می تواند درگاه پرداخت آنلاین را پشتیبانی نماید.
حتی می تواند کالا یا خدمات معرفی شده را به صورت آفلاین به فروش برساند.

وب سایت های تخصصی:
وب سایت های تخصصی در اصل برای هدف یا تجارت های خاص طراحی می شوند.
در طراحی این نوع از سایت ها باید مهمترین اهداف در دید راس باشد و تمام نیازهای مربوطه برطرف شود.

2. بررسی و تعیین مخاطبان

پس از تعین نوع سایت، در گام بعدی لازم است تا مخاطبین مجموعه خود را شناسایی کنید. از جمله سوالاتی که باید جواب معقولی برای آن داشته باشید اسن است که، شما کدام گروه از افراد را مخاطب سایت خود قرار میدهید؟ داشتن جوابی مناسب و واضح به این سوال در بخش طراحی ظاهری سایت به شما کمک بسیاری خواهد داشت. در اصل امکانات متناسب با نیاز مخاطبین در بهترین موقعیت وب سایت قرار خواهد گرفت.

3. مشخص کردن امکانات سایت

قبل از اینکه کارهای طراحی سایتتان را شروع کنید، باید یک تحقیق هم در مورد امکانات لازم داشته باشید. یعنی وجود چه امکاناتی باعث خواهد شد تا هم اهداف و نیازهای شما و هم اهداف و نیازهای کاربران مراجعه کننده به سایت شما برآورده شود. کسب اطلاعات لازم از این جزئیات کمک بسیاری در موفقیت و کسب بازدهی عالی خواهد داشت.


توصیه می شود تا محصول و مقاله پیشنهادی رئال ربات در خصوص برندینگ را مورد مطالعه قرار دهید:


اشتباهات طراحی سایت

همانگونه که در بند قبل اشاره داشتیم، طراحی سایت از صفر تا صد شامل رعایت برخی نکات به ترتیب است. با این افراد تازه کار گاها بدون بررسی این عنوان اقدام به شروع کار می نمایند. برای مثال اکثر تازه کاران به علت عدم اطلاعات کافی و یا دلایل دیگر اقدام به طراحی سایت استاتیک می نمایند. در نظر داشته باشید که سایت های استاتیک نمی توانند نیازهای هر تجارتی را برطرف سازند. چرا که هر تغییر و درخواستی لازمه مدت زمانی خواهد بود که طراح سایت باید به آن رسیدگی نماید. در این روزها سایت های داینامیک پاسخگوی رقیبان و تجارت های پرقدرت می باشند.

اشتباهات طراحی سایت

تهیه هاست قبل از طراحی سایت

برخی از دوره های طراحی سایت از صفر تا صد اعلام میکنند تا تهیه هاست جزو عملیات اولیه سایت باشد که این موضوع چندان هم توصیه نمی شود. تهیه هاست هم لازمه رعایت برخی متریال ها می باشد. در زمان انتخاب هاست به پارامترهایی چون سیستم عامل هاست، میزان حجم مصرفی، پهنای باند، شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید؛ از جمله موارد مهم هستند. توصیه می شود تا ابتدا طراحی وب سایت خود را طی کنید و سپس هاست مناسب را تهیه کنید.


پیشنهادی دیگر در خصوص حوزه هاست و دامنه:

تهیه هاست و دامنه از مجموعه رئال سرور


طراحی گرافیکی وب سایت

موضوع طراحی گرافیکی وب سایت یکی از موضوعاتی است که اکثر افراد از طریقه صحیح آن بی خبر هستند. یکی از اشتباهات مهمی که بعضی از فعالان این بخش به آن دچار شده اند این است که از گرافیست مجموعه می خواهند تا طرح وب سایت را آماده نماید. این موضوع درحالی است که طراحی وب سایت باید توسط فردی که مسلط به اصول ui و ux وب و نرم افزار می باشد انجام گردد تا تجربه نهایی کاربر در کار با نرم افزار مطلوب تر باشد.

طراحی گرافیکی وب سایت

سفارش طراحی صفر تا صد سایت اختصاصی

مجموعه رئال ربات با بهترین طراحی ها و نمونه کارهای موجود توانسته بهترین جواب ها را در برابر درخواست بازار مربوطه داشته باشد. وجود دوره های آموزشی و تیم خبره طراحی در هر حوزه ای آماده خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد. اعتماد شما به تیم رئال ربات، نتایج واقعی را به دنبال خواهد داشت.

نویسنده