شما این محصولات را انتخاب کرده اید
سبد خرید
تایید و پرداخت
دسترسی به محصول
سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه

بیلبورد تبلیغاتی در تبریز
شناسه پست: 6076
بازدید: 1273

بیلبورد تبلیغاتی در تبریز چگونه طراحی می‌شود؟ تعرفه طراحی تابلو تبلیغاتی چقدر است؟ طراحی گرافیک بخش وسیعی از تبلیغات بصری و محیطی را تشکیل می‌دهد. امروزه با تاسیس انواع آژانس تبلیغاتی و امکان درخواست چاپ بیلبورد تبلیغاتی در تبریز برای کسب و کارهای مختلف میزان تقاضا و ثبت سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی در تبریز نیز بسیار افزایش یافته است.

تیم رئال ربات به توسعه کسب‌و‌کارها و رشد اقتصاد و تجارت استان آربایجان شرقی و تبریز کمک می‌کند تا در دنیای پر زرق و برق تبلیغات بهتر دیده شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تبلیغات در عصر تکنولوژی های نوین مارکتینگ Martech با کارشناسان این رسانه در ارتباط باشید. در این مقاله با مراحل و ویژگی‌های یک بیلبورد تبلیغاتی خوب آشنا می‌شویم.

مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی

  • قبل از هر کاری باید طرح مد نظرتان را انتخاب نموده و به صورت حرفه ای آن را تدوین کنید تا جذابیت ظاهری و کشش لازم را برای مخاطب سایت داشته باشد.
  • بعد از انتخاب گزینه، نوبت به تهیه محتوای متنی، تم رنگی، چیدمان عناصر و المان های گرافیکی می‌رسد.
  • نهایی‌سازی طرح تولید شده توسط گرافیست و طراحان گرافیک تبدیل به فرمت قابل چاپ در ابعاد بیلبورد ویژه چاپ شده و پرداخت وجه مانده پیمانکار و تمام.

هزینه طراحی بیلبورد تبلیغاتی

شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت چاپ بیلبورد تبلیغاتی و هزینه اجاره بیلبورد و بنر شهری در تبریز چقدر است؟ در این خصوص باید ابتدا با انواع طرح و جنس و مدل بیلبوردها آشنا باشید. قیمت طراحی گرافیک در رئال ربات به صورت منصفانه و در پلن بنید مجزا در بخش تعرفه خدمات گرافیک وب سایت realrobat.ir درج شده است.

با توجه به بودجه و توان مالی خود می‌توانید انواع مدل های بنر تبلیغاتی مناسبتی، بیلبورد شهری و تابلو سردرمغازه در تبریز را سفارش دهید. لازمه برندسازی در تبریز استفاده از عناصر خلاقانه همچون تکنیک های کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی)، تصاویر جذاب و متفاوت و همچنین نصب پوستر تبلیغاتی در بهترین مراکز پرجمعیت شهر تبریز می‌باشد.

اهمیت بیلبورد و تابلو تبلیغاتی

اجاره بیلبورد، استرابورد، عرشه پل در اماکن پر رفت و آمد همچون ایستگاه اتوبوس، بدنه اتوبوس های شرکت واحد و brt، ایستگاه و فضای داخل مترو در تبریز، تلویزیون های شهری و… باعث می‌شود تا برای چند لحظه به چشم انواع مخاطبین و همشهریان و ساکنین تبریز آمده و به احتمال زیاد درگیری ذهنی در انها ایجاد کنید. این یعنی برند کسب و کار شما در حال مطرح شدن است.

با وجود رقابت بر سر بهترین جایگاه شهر در نصب تابلو تبلیغاتی فروشگاهی، شرکتی، املاک، خدماتی و… باز هم می‌توان امیدوار بود تا حتی در کم جمعیت ترین اماکن شهر نیز تنها با یک ترفند خلاقانه به گونه ای در ذهن مخاطب وارد شد که هزینه مناسب تری برای آن صرف گردد. کیفیت طراحی های این مجموعه شما را در راه رسیدن به خواسته قلبی خود کمک خواهد کرد. پس به ما اعتماد کنید تا در اوج همچون الماس بدرخشید.

چرا چاپ بیلبورد تبلیغاتی منسوخ نمی‌شود؟

یکی از مهمترین سوالات رایجی که در دنیای دیجیتال و عصر حاضر برای  اشخاص پیش می‌آید این است که چرا عمر تبلیغات چاپی و غیر دیجیتال یا فیزیکی به پایان نمی‌رسد؟! جواب این پرسش بسیار ساده است. از قدیم گفته اند عقل مردم به چشمشان است!

گرافیک بصری آن هم در سطح شهر و جلوی دید میلیون‌ها انسان می‌تواند برندسازی و مطرح سازی برندها را در پی داشته باشد. همچنان تبلیغات بیلبوردی و شهری پابرجاست و در کنار امور تبلیغات غیرچاپی همچون دیجیتال مارکتینگ در تبریز و استفاده از تبلیغات و بازاریابی خودنمایی خواهد کرد. از برندهای جهانی و معروف همچون کوکاکولا و مک‌دونالد گرفته تا شرکت های ایرانی مطرح مثل پاپکو و صنایع غذایی شیرین عسل تبریز و… همگی از تاثیرات تبلیغات شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی خلاقانه بهره می‌برند. چرا شما از آن دسته برندهای معروف نباشید؟

رشد شهرنشینی و تردد مداوم اشخاص در بیرون از خانه، تبلیغات محیطی را به ابزاری کارآمدتر مبدل نموده است. طراحی بیلبورد تبلیغاتی این فرصت را به برندها و کسب‌و‌کارها می‌دهد تا به طور مداوم و به سرعت به مخاطبان انبوه دست یابند. به طور کلی تبلیغات محیطی، امروزه یکی از ابزارهای موثر برای تحقق اهداف بازاریابی و تبلیغات است.

تبلیغات محیطی شامل اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی، لایت باکس، استرابورد، استند، تلویزیون یا پروژکتورهای شهری، CLB ها، پل‌های عابر پیاده، مبلمان شهری و ایستگاه اتوبوس و… می‌باشد که اجاره بیلبورد های تبلیغاتی مهمترین وسیله برای تبلیغات محیطی می‌باشد.

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی تصاویری هستند که در زمان مناسب، در بهترین مکان پیش روی بیننده قرار می‌گیرند و تاثیری انکار ناپذیر بر ذهن مخاطب می‌گذارند. تبلیغات محیطی معمولا اولین پیامی است که مشتری بالقوه از محصول دریافت می‌کند، این تبلیغات در مکان هایی تعبیه می‌شوند که خواسته یا ناخواسته در دید بیننده باشند بدین سبب نسبت به سایر انواع تبلیغات برتری دارند.

تبلیغات محیطی از انواع روشهای قدیمی تبلیغات در کل دنیا محسوب می‌شود. هنگاهی که حرف از تبلیغات زده می‌شود، اشخاص تصاویر نشان داده شده در انواع بیلبورد تبلیغاتی را زودتر از سایر روش های تبلیغای به یاد می‌آورند.

انتخاب محل نصب بیلبورد تبلیغاتی

حضور بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه ها، مسیرهای شریانی و خیابان های اصلی شهر تبریز این امکان را به مشاغل و صاحبان برندها می‌دهد تا با طراحی و اجرای کمپین‌ تبلیغاتی به اهداف خود زودتر دست یابند.

بازاریابی و فروش از جمله ایجاد و افزایش آگاهی از برند (برندآگاهی)، افزایش سهم بازار، مطرح‌سازی و… همگی می‌توانند از هدف‌های یک برند باشند.

تاثیرات نصب استرابورد شهری

در کل سفارش و انتشار یک استرابورد، پنل برد یا تابلو تبلیغاتی بر روی پروژکتورها و بیلبوردها موضوعی بسیار حساس است. دلیل این میزان از حساسیت می‌تواند نصب بیلبوردها در محیط شلوغ بیرون مثل فرودگاه، راه آهن، شهرک‌های صنعتی، آزادراه، بزرگراه، اتوبان‌ها و مسیرهای پرتردد شهر باشد.

سخن پایانی

همانطور که شاهد هستید، فرصت عابرین و رانندگان در فضاهای شهر بسیار محدود است. همه در حال طی مسیر خود به کارخانه، محل کار و یا سفرهای بین شهری ضروری جهت انجام کارهای روزمره خود هستند به همین جهت زمانی برای توقف و تماشای جزئیات یک بنر در وسط شهر یا جاده برای آنها فراهم نیست.

پیام برند شما از طریق این نوع از تبلیغات نصب شده روی سازه‌های بزرگ وسط اتوبان ها و سر چهارراه‌های مهم تبریز، باید به قدری شفاف، روان و با به کارگیری حداقل جزئیات برند و همچنین رنگ‌بندی و تصاویر گیرا و جذاب باشد تا در کمترین زمان ممکن در اذهان عموم مردم ثبت شود.

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 7+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو