شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

CTA چیست کال تو اکشن
شناسه پست: 6215
بازدید: 595

Call to Action یا CTA چیست ؟

CTA چیست و چه مزایایی دارد؟ در واقع فراخوان برای اقدام (CTA) یک اصطلاح بازاریابی محتوا در تبریز و سراسر دنیاست. که به قدم بعدی که یک بازاریاب می خواهد مخاطب یا خواننده خود را بردارد، اشاره دارد. CTA می تواند پیوند مستقیمی به فروش داشته باشد. به عنوان مثال، می‌تواند به کاربر دستور دهد تا برای تکمیل فروش، روی دکمه خرید کلیک کند، یا به سادگی می‌تواند مخاطب را به سمت مصرف‌کننده کالا یا خدمات آن شرکت سوق دهد. CTA می تواند پیشنهاد کند که خواننده مشترک خبرنامه ای شود که برای مثال حاوی به روز رسانی های محصول است. برای موثر بودن، یک CTA باید واضح باشد و بلافاصله پیام بازاریابی را دنبال کند.

CTA چیست؟

تنها با 10.000.000 تومان پول نقد، مجازی و بدون رقیب تجارت کنید! چطور؟ با کارشناسان طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی تبریز اقتصادی و به صرفه تر فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. مزایای تجارت الکترونیک را از دست ندهید و همین حالا صاحب کسب و کار آنلاین شوید. با سئو سایت در تبریز می توانید از رقبای تجاری خود در گوگل دور زده و در سطح کشوری و حتی بین المللی به فروش محصولات خود بپردازید. 

Cta مخفف چیست؟

Cta مخفف عبارت انگلیسی call to action به معنای دعوت به اقدام یا فراخوان در زبان فارسی می باشد که میان سئوکارها و دیجیتال مارکترهای متخصص بسیار شناخته شده و تکنیکی بسیار کاربردی محسوب می شود. در این مقاله از وبلاگ رئال ربات سعی داریم با انواع cta آشنا شده و در وب سایت یا صفحات مجازی کسب و کارهای فروشگاهی و… از آن به نحو احسن و در جهت جذب مخاطب و به دنبال آن افزایش میزان فروش و مشتری بهره ببریم. پس با ما در این مبحث تخصصی سئو در تبریز همراه باشید.

مزایای CTA در سایت فروشگاهی

CTA به زبان ساده یعنی کاری رو بکن که من بهت میگم. اگر دارای یک وبسایت فروشگاهی یا خدماتی هستید قطعاً متوجه شده اید که تعداد افرادی که از محصولات موجود در صفحات مختلف سایت شما بازدید میکنند بسیار بیشتر از تعداد اشخاصی است که کالا و خدمات شما را سفارش می دهند! جالب اینجاست که اگر دقت کرده باشید مخاطب محتوای تولید شده توسط شما اغلب به دنبال یک مطلب ارزشمند نه تنها از آموزش و مطالب مفید و کاربردی مرتبط با محصولات فروشگاه بلکه به دنبال خریداری محصول کاربردی است که نیاز خود را رفع کند.

صفر تا صد راه اندازی کسب و کار آنلاین را اینجا بخوانید.

CTA به زبان ساده یعنی کاری رو بکن که من میگم!

 

جدا از مسئله اعتمادسازی برای مخاطب در فضای کسب و کار اینترنتی از طریق ساخت ویدئو کلیپ تکنیکی و جمع آوری و انتشار محتوا های قابل استفاده در زندگی روزمره باید به فکر تامین مخارج سایت خود نیز باشیم و از طریق فروش محصولات بتوانیم زیرساخت سایت خود را ارتقاء داده و کسب درآمد داشته باشیم. از این رو آموزش سئو 2022 و ترفندهای متناسب با موقعیت های مختلف با رعایت استاندارد سئو و در نظر داشتن آخرین الگوریتم های گوگل می تواند سایت و فروش شما را از این رو به آن رو کند!

آشنایی با مفهوم CTA در سئو

ماهیت CTA بسته به رسانه تبلیغاتی متفاوت است. به عنوان مثال، یک تبلیغ تلویزیونی برای یک سازمان خیریه ممکن است با یک CTA خاتمه یابد که افراد را به تماس با شماره 1الی800 یا بازدید از یک صفحه وب هدایت می کند، در حالی که خبرنامه الکترونیکی ماهانه یک موسسه خیریه ممکن است فقط حاوی یک دکمه “هم اکنون اهدا اعضا بدن” باشد!

در این راستا، بسته به جایی که مشتری در سفر برای خرید محصول است، هر دو فراخوان سخت و نرم وجود دارد. برای مثال، یک فراخوان برای اقدام ملایم‌تر به‌عنوان مشتری، صرفاً یادگیری در مورد یک محصول یا نام تجاری جدید است که ممکن است آنها را به یادگیری بیشتر دعوت کند. سایر CTAهای مستقیم تر دارای زبانی مانند «اکنون خرید کن» هستند.

درباره کسب درآمد از یوتیوب، آپارات، اینستاگرام، واتساپ و تلگرام بیشتر بدانید: 09148745374

کال تو اکشن در بازاریابی محتوا

کال تو اکشن با استفاده از ایجاد یک دکمه در صفحات فرود (لندینگ پیج) سایت و یا بخش های مخصوص قرارگیری بنر هدر و فوتر در بخش محصولات یک سایت فروشگاهی و حتی پیج فروشگاه اینترنتی اینستاگرام مورد استفاده واقع می شوند. call to action یکی از مهمترین و بهترین تکنیکها در بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ و همچنین محتوانویسی برای فروش و مشتری بیشتر حساب می شود.

اگر به مهارت نیاز دارید از دوره آموزش وردپرس به شکل ویدیویی بهره بگیرید تا ریسک برون سپاری پروژه سئو و بهینه سازی سایت خود را متحمل نشوید!

 

CTA به زبان ساده یعنی کاری رو بکن که من میگم!

 

انواع دکمه CTA

  1. فراخوان برای اقدام (CTA) یک اصطلاح بازاریابی است که به مرحله بعدی یا اقدامی که بازاریاب می خواهد مصرف کننده انجام دهد اشاره دارد.
  2. تماس‌ها برای اقدام می‌توانند مستقیم باشند، مانند دکمه‌ای که می‌گوید «اکنون بخر» یا یک CTA نرم‌تر مانند «بیشتر بخوانید».
  3. از طریق روش هایی مانند تست A/B، بازاریابان می توانند یاد بگیرند که کدام CTA در وادار کردن مخاطب به انجام یک عمل خاص مؤثرتر است.

ارتباط تست A/B و CTA چیست ؟

تبلیغ‌کنندگان دریافته‌اند که داده‌های CTA یک فرصت عالی برای تست A/B است که اثربخشی روش‌های بازاریابی را آزمایش می‌کند. جمله بندی و ظاهر برای تبدیل ها مهم است. افرادی که از اصطلاح «آزمایش رایگان» اجتناب می‌کنند، گاهی اوقات واکنش متفاوتی نسبت به «امتحان کنید» یا «اکنون دسترسی داشته باشید» نشان می‌دهند. به ویژه در بازاریابی دیجیتال، امکان اجرای آزمایش‌ها در زمان واقعی وجود دارد و با وارد شدن داده‌های مربوط به نرخ کلیک، CTA را تغییر دهید.

طراحی و نوشتن کال تو اکشن یک مهارت تخصصی است. آن را دست کم نگیرید.
تأثیرگذار برای کمپین تبلیغاتی، اینستاگرام، سایت، ایمیل را به وضوح خواهید دید.

یک CTA می تواند نقطه اوج یک تبلیغ یا صرفاً یک مرحله از فرآیند باشد. فیلترهای فروش که در آن سرنخ ها جمع آوری، کشت و تبدیل می شوند دارای چندین CTA خواهند بود. برای مثال، فرآیند ممکن است با یک CTA برای مشتری شروع شود تا یک اشتراک آزمایشی را امتحان کند و سپس با چندین CTA میانی برای تشویق به ارتقا ادامه یابد. این می تواند با یک CTA “نهایی” برای حفظ دسترسی در صورت تبدیل نشدن لید دنبال شود.

نمونه های کال تو اکشن

در اینجا لیستی از عبارات رایج CTA وجود دارد که ممکن است برایتان جالب باشد:

ثبت نام
عضویت
تماس بگیرید
اشتراک در…
حالا امتحان کنید
اهدا کنید
خرید کنید
سفارش دهید
اشتراک گذاری
دنبال یا فالو کنید
دانلود
اینجا کلیک کنید

در مرحله بعد، ممکن است یک CTA اضافی در یک بازه زمانی مشخص پس از “آخرین” CTA با تخفیف یا تشویق دیگری برای مشتری ارسال شود. هر اقدام CTA را می توان بر اساس آخرین CTA که در چشم انداز مخاطبین نادیده گرفته شد و بازخورد همه مشتریان بالقوه از تست های A/B به شکل متفاوتی بیان کرد.

کال تو اکشن CTA

CTA در دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در تبریز از بازخورد تحلیلی برای تنظیم ظاهر و فراوانی CTAها استفاده می کند. رسانه‌های چاپی و دیگر رسانه‌های سنتی فاقد مکانیسم‌های بازخوردی هستند که بتواند با چنین فوریتی مطابقت داشته باشد، اما هنوز هم مخاطبانی وجود دارند که می‌توان با استفاده از این کانال‌های سنتی به آنها دسترسی پیدا کرد. چه دیجیتال و چه سنتی، تبدیل مخاطب به مشتری در صورتی که یک تبلیغ فاقد یک CTA واضح باشد دشوار است.

موضوعات مرتبط با CTA در تخصص سئو

مدل تبلیغاتی هزینه هر کلیک (CPC) چیست؟
هزینه به ازای هر کلیک یک مدل درآمد تبلیغات آنلاین است که ناشران هر بار که کاربر روی یک تبلیغ نمایشی کلیک می کند، از تبلیغ کنندگان هزینه می گیرند.

مدیر پروژه دیجیتال کیست؟

مدیریت فروش و دیجیتال مارکتر به افراد و شرکتهایی اشاره دارد که برای شما مشتری وفادار و دست به نقد جذب میکند. این اصطلاح همچنین به معنای داده هایی است که خریدار بالقوه یک محصول یا خدمات را شناسایی می کند. بیشتر

بازاریابی اینترنتی چیست؟
بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو، تبلیغات نمایشی و سایر کانال ها برای دستیابی به مشتریان است. بیشتر

ادمین اینستاگرام کیست؟
شبکه اجتماعی استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی مبتنی بر اینترنت برای ایجاد ارتباط با دوستان، خانواده، همکاران یا مشتریان است. بیشتر

کسب درآمد
کسب درآمد به فرآیند تبدیل یک کالای غیر درآمدزا به پول نقد اشاره دارد.

هر چیزی که بازاریابی دیجیتال مستلزم آن است را از ما بخواهید. ” دریافت تعرفه

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب