شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

اپلیکیشن آماده نیازمندی ها و ثبت آگهی مشابه دیوار
شناسه پست: 9582
بازدید: 1231

اپلیکیشن آماده نیازمندی مشابه دیوار از کاربردی ترین سامانه های خدماتی با تعداد نصب و کاربران بسیار زیاد است که همه روزه طیف وسیعی از سراسر مردم ایران از آن استفاده می کنند. در این مطلب از خبرنامه و مقالات رئال ربات به کاربرد و مزایای داشتن یک اپلیکیشن آماده ثبت آگهی با قابلیت های سفاشی کسب و کار شما عزیزان می پردازیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن آماده نیازمندی چیست؟

100% از کاربران اینترنت و دیوایس های دارای قابلیت دسترسی به اینترنت یا گوشی هوشمند با نام برنامه دیوار و آگهی های نیازمندی و استخدام، املاک، خودرو، بلیط سفر، کالای دست 2 و سایر امکانات برنامه دیوار به خوبی آشنا هستند. ساخت اپلیکیشن موبایل اندروید و آی او اس یکی از دغدغه های کارفرمایان پروژه های مشابه دیوار در تبریز و کل کشور به حساب می آید. چالش اولیه طراحی قالب به صورت اختصاصی با استفاده از نیروی توسعه دهنده وب اپلیکیشن را در تیم رئال ربات حل کرده ایم. این محصول دقیقاً شبیه دیوار بوده ولی با این تفاوت که صفر تا صد پروداکت محصول ساخت گروه نرم افزاری و برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن در تبریز است.

جهت  مشاوره با کارشناسان ما در ساعات اداری مجموعه با شماره تلفن های 04135561740 و یا 04135543122 تماس بگیرید.

رابط کاربری اپلیکیشن آماده نیازمندی مشابه دیوار

یکی از مهمترین شاخصه‌های پیاده‌سازی یک اپلیکیشن حرفه‌ای شبیه به دیوار، برخورداری از رابط کاربری قوی است. وقتی اپلیکیشن مشابه دیوار طراحی می‌کنید باید در رابط کاربری آن از پالت‌های رنگی خاص و متفاوت برای هر بخش استعمال شود؛ پس ضروری است که از پیاده‌سازی خاص و منحصر به فردی برای نرم افزار، توسط کمپانی طراح استفاده شود. مواردی همچون آیکون‌ها و المان‌های مختص به نرم افزار تا حد زیادی در رابط کاربری مفید خواهند بود. بنابراین برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار به گزینش تمامی این جزئیات، توجه زیادی داشته باشید.

دریافت نمادهای الکترونیک را در پیاده‌سازی اپلیکیشنی که طراحی کرده در نظر داشته باشید تا به این طریق از درگاه‌های پرداخت آنلاین در اپلیکیشن بهره‌مند شده و خرید را برای یوزرهای خود راحت‌تر کنید. دریافت نمادهای الکترونیک امکان پرداخت هزینه‌های خرید را به صورت آنلاین و در خود اپلیکیشن ممکن کرده و به پروسه خرید سرعت می‌بخشد. امکان ثبت و درج آگهی با ساده‌ترین شیوه از مولفه‌های مهمی است که در اپلیکیشن دیوار پیاده شده. بنابراین اپلیکیشنی که طراحی می‌کنید باید از این شاخصه بهره‌مند باشد.

 

اپلیکیشن آماده نیازمندی مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن آماده ثبت آگهی با سلیقه مشتری

دیوار سوپر اپلیکیشن فوق العاده کاربردی و جامع در فضای تجارت آنلاین و کسب درامد بالا هم اکنون در فروشگاه اینترنتی رئال ربات موجود و قابل سفارشی سازی برای تمام کاربران عزیز است.

اپلیکیشن آماده نیازمندی مشابه دیوار محصول شگفت انگیز و جدید رئال ربات فروشگاه آنلاین انواع اسکریپت سایت و اپلیکیشن موبایل اندروید و IOS در شمال غرب ایران و شهر تبریز قالب و اسکریپت سایت آماده نیازمندی و اپلیکیشن ثبت آگهی مشابه دیوار، شیپور، دانرو، تخفیفان و نت برگ و سایر پلتفرم های معرفی کالا، خدمات و تبلیغات خرید و فروش انواع محصولات فیزیکی و دیجیتالی را می دانیم.

اپلیکیشنی که از قابلیت اتصال به کلیه درگاه‌های بانکی، کاتالوگ‌ها، باشگاه مشتریان، درج تعداد نامحدود دسته‌بندی و محصول، ثبت سفارشات و ایمیل مارکتینگ و تمامی قابلیت‌های مدیریت سایت برخوردار باشد، اپلیکیشن مشابه دیوار گفته می‌شود.  طراحی اپلیکیشن‌ نیازمندی قابل اتصال به هر نوع نرم افزاری هستند. امروزه با توجه به افزایش کاربران تلفن‌های هوشمند و دنیای مجازی، می‌توان گفت که بیشتر کارهای روزمره در این دوران با حرکت انگشتان انجام می‌گیرد.

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

برای این که بتوان اپلیکیشن مشابه دیوار طراحی کرد، باید به طور دقیق و ریزبینانه، چگونگی ساخت اپلیکیشن دیوار را بررسی کرده و تمامی نکات آن را به دقت تحلیل کرد. امروزه به علت افزایش صعودی تجارت اینترنتی بیشتر افراد تمایل به طراحی اپلیکیشن‌هایی شبیه به نسخه اصلی دیوار در شهرهای کوچک و بزرگ دارند. چنانچه شما نیز یکی از افرادی هستید که به ساخت اپلیکیشن اختصاصی با اسکریپت اپ دیوار تمایل دارید، اول باید با ایجاد خلاقیتی متفاوت و بهره‌گیری از ایده‌های نو، اپلیکیشن خود را بدون کم و کاستی از رقبا و حتی بالاتر از آن‌ها، طراحی کرده و به نسبت اکثریت در عرصه طراحی اپلیکیشن‌های نیازمندی شبیه به دیوار، جهت خرید و فروش محصولات، عملکرد بهتری داشته باشید. بنابراین هدف خود را از طراحی چنین اپلکیشنی مشخص کرده و با در نظر گرفتن کلیه جوانب، ایده‌آل‌ترین‌ خلاقیت‌ها را برگزیند.

اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن آماده نیازمندی مشابه دیوار

در طراحی اپلیکیشن مشابه به دیوار باید توجه کرد که ترتیب و نظم را دقیق مانند اپلیکیشن دیوار رعایت کرد. مثلا هنگامی که یک آگهی را انتخاب می‌کنید بلافاصله صفحه مربوط به آن آگهی نمایش داده می‌شود. این صفحه را عنوان آگهی و فیلدهای مرتبط به آگهی که شامل مواردی همچون قیمت است، تصویر کالا (البته اگر دارای عکس باشد)، توضیحات مربوط به کالا، ممکن کردن یادداشت‌گذاری و نشان کردن و همچنین اشتراک‌گذاری، در صورت فعال بودن امکان برقراری تماس با چت و همچنین اطلاعات تماس در صورت عدم مخفی نبودن آن، پر می‌کند.

آیا طراحی و پیاده کردن اپلیکیشن شبیه به دیوار به صرفه است؟

برای دست‌یابی به موفقیت و دیده شدن در هر اپلیکیشن لازم است بر نقاط قوت و ضعف آن، کامل تسلط داشته باشید. سپس با توجه به تحلیلی که انجام داده‌اید و اطلاعاتی که جمع‌آوری شده، ایده اصلی و مطلوبی که مد نظر است را باید به برنامه‌نویس ماهر تحویل داد. برای باصرفه کردن هر نوع وب سایتی، می‌بایست توجه ویژه‌ای به معیارهای مهم و متعدد داشت. بنابراین جهت ارتقاء رتبه وب سایت در موتورهای کاوش و کسب درجات برتر باید از سرویس‌های بهینه‌سازی وب استفاده کرد.

در نتیجه این فعالیت، میزان بازدید یوزرها از سایت شما به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. توجه کنید که ترغیب افراد به سمت اپلیکیشن مشابه دیوار به رعایت مواردی همچون ظاهر گرافیکی جذاب و برخورداری از امکانات پیشرفته و مدرن و تجربه کاری مناسب آن اپ بستگی دارد.

جهت  مشاوره با کارشناسان ما در ساعات اداری مجموعه با شماره تلفن های 04135561740 و یا 04135543122 تماس بگیرید.

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب
    1. سلام و درود به خانواده دیجیتال مارکتینگ رئال ربات خوش آمدید. بله بزرگوار متخصصین و کارشناسان برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل به صورت حرفه ای از پس اجرای پروژه های تخصصی و نیاز کسب و کار آنلاین و توسعه آن خواهند آمد . شماره تلفن شرکت جهت دریافت مشاوره 09148745374