شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

OJP سمینار هوش مصنوعی در تبریز | رئال ربات 1 خرداد 1402
شناسه پست: 10681
بازدید: 803

سمینار هوش مصنوعی در تبریز | رئال ربات اول خرداد 1402

از اولین هوش مصنوعی ایرانی «اسکریپت هوش مصنوعی فیبوناچی» محصول استارتاپی و آینده تولید محتوا در ایران مصادف با ششمین سالروز تولد رئال ربات 1 خرداد ماه 1402 رونمایی شد. سمینار هوش مصنوعی در تبریز با هدف معرفی فیبوناچی محصول جدید تیم رئال ربات بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ شمال غرب برگزار شد.

اولین ربات تولید محتوا ایرانی

سمینار هوش مصنوعی در تبریز 2023

 اولین روز خرداد سال قبل تولد 5 سالگی رئال ربات را با تلاش‌های لیدر تیم و با همراهی اعضای شرکت در سالن فرزندان رحمت تبریز با حضور افراد فعال در حوزه تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ جشن گرفتیم. امسال جشن تولد در سمینار تولد 6 سالگی رئال ربات کمی متفاوت‌تر بود. در ادامه به جزئیات این همایش می‌پردازیم.

شرکت کنندگان سمینار هوش مصنوعی در تبریز

فعالان صنعت دیجیتال مارکتینگ شمال غرب و تبریز اعم از ادمین شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویس، کپی رایتر، گرافیست و سئوکارها، برنامه نویس، طراحان سایت و توسعه دهندگان اپلیکیشن، بازاریابان اینترنتی و سایر علاقه مندان به دنیای فناوری و تکنولوژی در این سمینار شرکت نمودند.

اگر ترس از دست دادن شغل خود در عصر تکنولوژی را دارید، اتفاقاً هوش مصنوعی فرصت طلایی ارتقا کسب و کار شماست!

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی یا مالک کسب و کار اینترنتی هستید، قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین و یا سرمایه گذاری در تجارت الکترونیک را دارید، شرکت در رویدادهای رئال ربات و ملاقات با هوش مصنوعی به شما توصیه می‌شود. چنانچه به فناوری های روز دنیا از جمله کاربرد هوش مصنوعی در تجارت آنلاین و رشد کسب و کارها علاقه دارید رویدادهای دیگر ما را دنبال کنید.

برای اطلاع از قیمت و خرید اسکریپت هوش مصنوعی quick ai روی نام محصول کلیک کنید.

00d301454123014a465a6e78048d23092611e8e0e5d9e2 1050x520 1 سمینار هوش مصنوعی در تبریز | رئال ربات 1 خرداد 1402

مزایای شرکت در سمینار هوش مصنوعی در تبریز

در سمینار هوش مصنوعی در تبریز با اولین هوش مصنوعی ایرانی ملاقات داشتید! ملاقات با هوش مصنوعی فیبوناچی، آینده تولید محتوا در ایران این امکان را فراهم نمود تا به سؤالات خود در خصوص اولین ابزار ایرانی تولید محتوا با هوش مصنوعی مبتنی بر چت GPT پاسخ های مناسبی دریافت کنید.

سرفصل های همایش هوش مصنوعی در تبریز

سمینار هوش مصنوعی با حضور اعضای تیم و همکاران بخش تولید، توسعه و مارکتینگ رئال ربات برگزار شد. همچنین در مورد دستاوردهای مهم این تیم جوان صحبت شد. امیرحسین مهردوست بنیان گذار رئال ربات به همراه مهدی نمکی مدیر بازاریابی تیم رئال ربات سخنرانان مراسم بودند.

رکورد فروش رئال ربات دوباره جابجا شد!

رکورد بالاترین مبلغ معاملات تیم رئال ربات امسال توسط امیرحسین مهردوست و با همکاری مهدی نمکی مدیر بازاریابی و فروش رئال ربات در اوایل فروردین 1402 بار دیگر جابجا شد. جالب است بدانید بیش از 70% درآمد حاصل از فروش محصولات رئال ربات صرف توسعه زیرساخت و سرمایه گذاری در بخش های اصلی پلتفرم شده است.

رئال ربات با تکنولوژی 2023 عجین شد!

2 محصول اسکریپت رئال کریپتو و اسکریپت هوش مصنوعی فیبوناچی از قدرتمندترین محصولات استارتاپی امسال رئال ربات بودند. اردیبهشت 1402 اولین اسکریپت هوش مصنوعی ایران توسط تیم برنامه نویسی با مساعدت امیرحسین مهردوست رونمایی و در بازار محصولات دیجیتال ایران عرضه شدند.
برای اطلاع از قیمت و خرید اسکریپت صرافی رئال کریپتو و اسکریپت هوش مصنوعی فیبوناچی روی نام محصولات کلیک نمائید.

قرعه کشی باشگاه مشتریان رئال ربات

در قرعه کشی تولد شش سالگی رئال ربات به قید قرعه جوایزی به کاربران دارای بیشترین رئال کوین تقدیم می شود. از گردونه شانس رئال ربات برای اهدای جوایز مشرکین وفادار مجموعه استفاده خواهد شد.

حضور تاپ‌ترین‌ها در سمینار تولد 6 سالگی رئال ربات

ساناز ذوقی مدیر تولید محتوا رئال ربات از اواخر خرداد ماه سال 1400 به عنوان وبلاگ نویس و کارشناس تولیدمحتوا به تیم ملحق و شرکت فناوران هوشمند مهر ایرانیان در پاییز 1400 تاسیس شد. رئال ربات در سالی که گذشت به اهداف بزرگی دست یافت. صفحات جدیدی در آپدیت 11 رئال ربات افزوده شد. امکان کسب درآمد از پلتفرم رئال ربات، باشگاه مشتریان ، گردونه شانس ، رئال کوین و… تنها بخش کوچکی از امکانات جدید رئال ربات در سال گذشته بوده است.

پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی

پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی فیبوناچی در سمینار هوش مصنوعی تبریز و همزمان با ششمین سالروز تولد رئال ربات رونمایی شد. فیبوناچی پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی محصول جدید تیم برنامه نویسی و توسعه رئال ربات آینده تولید محتوا متنی و تصویری و سیستم کسب درآمد بین المللی با امکان تولید بیش از 40 نوع محتواست.

معرفی پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی

در ادامه به معرفی سخنرانان سمینار می پردازیم.

با توجه به انتشار و توسعه محصولات دیجیتال بین المللی مبتنی بر هوش مصنوعی در راستای افزایش سطح آگاهی از تولید محتوا با هوش مصنوعی برای مدیران کسب و کارها و فعالان رسانه‌های دیجیتال و علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات، رئال ربات به نمایندگی از تیم دیجیتال مارکتینگ شمال غرب کشور، همزمان با ششمین سالروز تولد رئال ربات رویدادی تحت عنوان “سمینار هوش مصنوعی در تبریز” برگزار کرد.

موضوعات سمینار

  • معرفی آپدیت زیر ساخت های رئال ربات و توسعه بخش میزبانی
  • پلتفرم رئال سرور ، میزبانی شمالغرب کشور
  • از یک استارت‌آپ تا یک کمپانی جهانی
  • رونمایی و آموزش نحوه استفاده از پلتفرم فیبوناچی در زمینه هوش مصنوعی
  • معرفی بخش‌های جدید پلتفرم رئال ربات در زمینه مدیریت دیجیتال کسب و کارها
  • آشنایی با کسب درآمد از طریق پلتفرم‌های رئال ربات و فیبوناچی

سخنرانان سمینار پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی

مجری مراسم امسال نیز همچون سال پیش و جشن تولد پنج سالگی رئال ربات خرداد 1401 ؛ استاد عزیز، جناب آقای حسن قصاب پور بودند. استاد قصاب پور مدیر روابط عمومی موسسه خیریه فرزندان رحمت تبریز بوده و در زمینه اجرای زنده روی صحنه یکی از بهترین مجری های کلانشهر تبریز به حساب می آید. وی از سال پیش با بنیانگذار رئال ربات امیرحسین مهردوست آشنا شد و همواره مشوق و حامی دیجیتال مارکتینگ شمال غرب بوده است.

امیرحسین مهردوست (بنیانگذار رئال ربات) سخنران اول همایش

امیرحسین مهردوست در این همایش همزمان با جشن تولد 6 سالگی رئال ربات به معرفی بخش‌های جدید پلتفرم رئال ربات در زمینه مدیریت هوشمند کسب و کارها اشاره کرد. وی در سمینار ششمین سالروز تولد رئال ربات همزمان با جشن تولد 26سالگی خود مباحث مهمی همچون موارد زیر را مختصراً شرح داد:

  • فرآیند آپدیت و زیر ساخت‌های پلتفرم دیجیتال رئال ربات
  • توسعه بخش میزبانی توسط پلتفرم رئال سرور برترین میزبانی شمال غرب کشور و…

امیرحسین مهردوست از سال 1397 در زمینه دیجیتال مارکتینگ با فروش محصولات و ارائه خدمات دیجیتال و مدیریت پروژه های برندینگ و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین فعالیت دارد. این متخصص جوان و باانگیزه ایرانی تخصص اصلی خود را دیجیتال مارکتینگ دانسته و دارای مدارک MBA و DBA (مدیریت کسب و کار) از موسسه فناوران حکیم اصفهان است. وی هم اکنون در حال مدیریت پروژه‌های برنامه‌نویسی و توسعه پلتفرم‌های پولساز تجارت الکترونیک بوده و یکی از کارآفرینان برتر شمالغرب ایران در زمینه اشتغال زایی و ارائه بسترهای کسب درآمد آنلاین محسوب می گردد.

امیرحسین متخصص دیجیتال مارکتینگ و مدیریت هوشمند کسب و کار در اواخر سال 1401 و پس از انفجار نوآوری‌های تکنولوژی جهان بر پایه هوش مصنوعی در دنیای فناوری های نوین گام برداشت. امیرحسین مهردوست در اسفند ماه 1401 تصمیم گرفت همراه با تیم برنامه نویسی و طراحان شرکت رئال ربات محصول ایرانی جدیدی را برای تولید محتوا با هوش مصنوعی توسعه داده و به بازار محصولات استارتاپی فناوری اطلاعات کشور ارائه نماید.

در همین راستا با برگزاری همایش یا سمینار پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی فیبوناچی کاربران رئال ربات را با انواع روش های درآمدزایی اینترنتی و استفاده از هوش مصنوعی آشنا نمود.

هم اکنون در پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی فیبوناچی 100% رایگان ثبت نام کنید.
محتواهای حرفه ای و پیشرفته تر تولید کنید.

مهدی نمکی | سخنران دوم

مهدی نمکی دارای سالها تجربه در زمینه ارز دیجیتال ، هوش مصنوعی، NFT و تدریس و گویندگی در حیطه سرمایه گذاری، درآمدزایی، تبلیغات و ایده‌های نوین ثروتسازی و مدیریت ارشد دیجیتال مارکتینگ شرکت را بر عهده دارد.

وی در نمایشگاه رینوتکس سال 2018 تبریز با امیرحسین مهردوست بنیانگذار پلتفرم رئال ربات آشنا شد. مثبت‌اندیشی، بازاریابی دجیتال، بروز بودن، مدیریت ریسک و بحران، خلاقیت، چندپتانسیلی و انعطاف‌پذیری زیاد در هر شرایطی از خصوصیات مثبت مهدی نمکی محسوب می‌شود.

همکاری در تبلیغات، مارکتینگ دیجیتال و  پیشبرد پروژه‌های استارتاپی پولساز و موفق شرکت، همراهی امیرحسین مهردوست در جابجایی رکورد فروش محصولات دیجیتال رئال ربات در فروردین 1402 و… بخشی از دستاوردهای مهدی نمکی در رئال ربات تبریز بوده است.
وی با ارائه مباحث هوش مصنوعی و پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان سمینار پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی از سخنرانان مراسم بود.

به کمک اسکریپت پلتفرم هوش مصنوعی ایرانی فیبوناچی می‌توانید از هوش مصنوعی برای راه اندازی یک کسب و کار بین المللی پولساز استفاده کنید.

سخن پایانی

سال 1401 مشتریان جدیدی به جمع خانواده رئال ربات پیوستند که هر یک به نوبه خود از موفق‌ترین برندهای تبریز به حساب می آیند. و ما به سبب پیشرفت برندسازی و رشد تجارت الکترونیک تبریز به خود می بالیم. سمینار هوش مصنوعی در تبریز فرصتی خواهد بود تا با هم نگاهی به رشد چشمگیر برترین مشتریان خدمات دیجیتال مارکتینگ تبریز داشته باشیم.

و در نهایت حکایت همچنان باقیست…

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب