شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

صرافی در تبریز ایران‌ کوینکس بستر معاملات ارزی شمال‌غرب
شناسه پست: 10708
بازدید: 600

رونمایی از صرافی در تبریز | ایرانکوینکس آینده معاملات ارزی کشور

صرافی در تبریز و سایر شهرهای ایران و جهان جزو پولسازترین و پردرآمدترین کسب و کارهایی است که در آن خرید و فروش انواع ارز و سکه طلا، نقره و… انجام می‌شود. صرافی irancoinex استارتاپی هوشمندانه برای آغاز یک کسب و کار بسیار سودآور محسوب می شود. اگر علاقه‌مند به سرمایه گذاری و راه اندازی تخصصی‌ترین صرافی در تبریز هستید این مقاله مخصوص شماست.
در این مقاله از وبلاگ رئال ربات مرکز تخصصی مدیریت هوشمند کسب و کار نگاهی به مزایا و راه اندازی صرافی در تبریز خواهیم داشت. تا انتهای مطلب همراه تیم دیجیتال مارکتینگ شمال غرب باشید.

آشنایی با صرافی ایران‌کوینکس آینده معاملات ارزی

ایران کوینکس تحت نظارت تیم های امنیتی برنامه نویسی و پیاده سازی شده و به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که هیچ چیز سرمایه شما را تهدید نمی کند. زیرا تراکنش های خرید شما بلافاصله از صرافی ارز دیجیتال به کیف پول رمزارز شما ارسال می شوند. تمام معاملات شما به صورت رمز نگاری شده و غیر قابل دسترسی و در بستری امن خرید و فروش می‌شوند. کلیه خرید و فروش های ثبت شده در صرافی ایران کوینکس کاملا خودکار و سیستمیک می باشد. با ارسال ارز به ایرانکوینکس این امکان فراهم شده است تا تسویه حساب ها بصورت فوری انجام گرفته و به حساب کاربران واریز گردد.

صرافی در تبریز سمینار معرفی ایران‌ کوینکس صرافی برتر شمال‌ غرب صرافی در تبریز | ایران‌کوینکس آینده معاملات ارزی

بیزینس پلن (طرح کسب و کار) برنامه‌ جامعی برای هدایت کسب و کارها به سوی موفقیت خواهد بود.

در تدوین بیزینس پلن برای صرافی در تبریز اهداف گوناگونی وجود دارد. تأمین مالی سرمایه گذاران، تعیین استراتژی دقیق سازمان به منظور رسیدن به دستاوردهای عالی و پیش‌بینی نیازهای موجود در بازار هدف برخی از این موارد به حساب می آیند. در یک طرح کسب و کار موضوعات متعددی مطرح می‌شود. برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تعیین ساختار کسب و کار
  • اهداف کسب و کار
  • مشکلات و موانع احتمالی
  • بررسی و تحلیل رقبا
  • تحقیقات بازار

سمینار رونمایی از ایران‌ کوینکس، برترین صرافی شمال‌ غرب اول خرداد1402 | جهت ثبت نام در همایش کلیک کنید.

صرافی در تبریز رونمایی از ایران‌ کوینکس صرافی برتر شمال‌ غرب صرافی در تبریز | ایران‌کوینکس آینده معاملات ارزی

تأمین سرمایه لازم برای راه اندازی صرافی

در این مرحله باید بر حسب تحقیق و برنامه‌ریزی که انجام داده‌اید نسبت به تأمین سرمایه راه اندازی صرافی اقدام کنید. همانطور که می‌دانیم نوع کسب و کار و معاملات صرافی‌ها نسبت به سایر کسب و کارها متفاوت است به همین جهت میزان سرمایه لازم برای راه اندازی آن را بانک مرکزی تعیین کرده است. در واقع بانک مرکزی دستورالعمل تأسیس صرافی در تبریز و ایران را اعلام می‌کند.

در سال 1401 و بر طبق آخرین دستورالعمل تأسیس صرافی بانک مرکزی تمامی صرافی‌ها از جمله صرافی‌های وابسته به مؤسسات صرافی تضامنی برای فعالیت در استان‌ تهران و شهرهای تبریز، اصفهان، اهواز، کرج، شیراز، مشهد، ارومیه و قم نیاز به سرمایه‌ای به میزان 25 میلیارد تومان خواهند داشت. این رقم برای شهرهای کوچک‌تر و سایر شهرها 13 میلیارد تومان می‌باشد.

با توجه به این اینکه میزان سرمایه لازم برای راه اندازی صرافی زیاد است می‌توانید از راه‌های مختلفی برای تأمین این سرمایه استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین این راه‌ها شامل موارد زیر است.

  • دریافت وام از بانک‌ها و مؤسسات مالی
  • سرمایه گذاری خطر پذیر
  • سرمایه گذاری جمعی
  • جذب سرمایه از شتاب دهنده‌ها
  • شراکت با فرد دیگر
  • کمک از دوستان و آشنایان

مزایای راه‌ اندازی صرافی در تبریز با ایرانکوینکس

ایران کوینکس تحت نظارت تیم های امنیتی برنامه نویسی و پیاده سازی شده و به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که هیچ چیز سرمایه شما را تهدید نمی کند زیرا تراکنش های خرید شما بلافاصله از صرافی ارز دیجیتال به کیف پول رمزارز شما ارسال میشوند.

تمام معاملات شما به صورت رمز نگاری شده و غیر قابل دسترسی و در بستری امن خرید و فروش می‌شوند. کلیه خرید و فروش های ثبت شده در صرافی ایران کوینکس کاملا خودکار و سیستمیک است. با ارسال ارز به مجموعه ایرانکوینکس این امکان فراهم شده است تا تسویه حساب ها بصورت فوری انجام گرفته و به حساب کاربران واریز گردد.

  1. تنوع بالای ارز
  2. سریع ترین صرافی ارز دیجیتال
  3. ایمن ترین صرافی ارز دیجیتال

انواع صرافی در تبریز

صرافی نوع 1:

صرافی های نوع اول تنها در حوزه معاملات نقدی انواع ارز و سکه طلا و نقره فعالیت دارند و مجوز انجام سایر معاملات ارزی را ندارند.

صرافی نوع 2:

انواع پلتفرم های  صرافی در تبریز علاوه بر خرید و فروش نقدی ارز و سکه‌های طلا و نقره می‌توانند در زمینه نقل و انتقال ارز در چارچوب قوانین و مقررات و همچنین خدمات ارزی برون‌مرزی فعالیت کنند. صرافی ارز دیجیتال: در این نوع از صرافی‌ها امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم است. صرافی‌ ارز اغلب به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و با کارگزاری‌ها و بروکرهای جهانی در ارتباط هستند.

ایران کوینکس بهترین صرافی‌ شمالغرب

صرافی در تبریز و عبارت صرافی یعنی معامله، خرید و فروش یا داد و ستد انواع مختلف پول است. صرافی ریشه بانکداری عصر مدرن است.
معاملات ارزی به کلیه عملیاتی که در یک صرافی در راستای خرید و فروش ارزهای جهان روا صورت می‌گیرد اطلاق می‌شود. این عملیات ممکن است شامل تبدیل بیت کوین به ریال و یا غیره باشد.
ساعت کار صرافی‌های بانکی در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۷ بعدازظهر و روزهای پنجشنبه تا ۱۴ بعدازظهر است.

اگر می‌خواهید به یکی از معتبرترین و پردرآمدترین صرافی تبدیل شوید با پشتیبانی تماس بگیرید.

برای خرید اسکریپت صرافی‌ و راه اندازی صرافی ارز می‌توانید به صفحه محصول اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتو رئال + اپلیکیشن و PWA مراجعه کنید و محصولات رئال ربات را مشاهده و خرید کنید.

 

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب