شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

نریشن تیزر تبلیغاتی
شناسه پست: 3428
بازدید: 785

سفارش گویندگی تیزر تبلیغاتی توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در تبریز همچون رئال ربات انجام می گیرد. اما آنچه حائز اهمیت است کیفیت کار بوده که این مجموعه با افتخار در تمام حوزه های برندسازی یا برندینگ در تبریز ، امور تبلیغاتی و طراحی گرافیک سالهاست بدون افت میزان محبوبیت در رتبه اول چارت معروف ترین و بهترین شرکت های تبریزی قرار گرفته است.

Best Microphones 99 سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی | نریتور در تبریز

در این مجموعه تیم متشکل از نریتور حرفه ای گوینده پادکست، صداپیشه و مجری تیزر تبلیغاتی اینستاگرام و آپارات، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی در انواع تیزر تبلیغاتی همچون موشن گرافیک و رئال و انیمیشن یا ترکیبی از این موارد فعالیت گسترده ای دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی در تبریز و سایر مناطق کشور با پشتیبانی این مرکز تماس بگیرید.

نریشن (narration) به معنای گویندگی، هنر تبدیل متون مختلف به کلامی تاثیرگذار است!

سالهاست نریشن و صداگذاری و اجرای صوتی تیزرها و پادکست های متنوع روی بورس بوده و کسب و کارهای فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی، صادراتی و سازمانهای گوناگون ارگانهای دولتی و شرکت های خصوصی بسیار زیادی اقدام به تهیه پادکست، تولید محتوای صوتی و نریشن های جذاب و مخاطب پسند نموده اند. اما قبل از هر چیز بد نیست کمی در خصوص نریشن و نریتور که از خدمات تبلیغاتی آژانس های تبلیغاتی و شرکت های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود، بیشتر بدانید.

سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی | نریتور در تبریز

نَرِیشِن چیست؟!

نریشن یک کلمه انگلیسی (Narration) است که در فارسی به متن خوانی و به طور کلی گویندگی ترجمه می شود. بنابراین نریتور (Narrator) یا گوینده فردی است که یک متن یا نوشته را نه تنها خوانده بلکه آن را به شیوه ای گویندگی می کند که تاثیر لازم را بر مخاطب بگذارد. به عبارتی دیگر این مهارت و نحوه گویندگی نریتور است که به برنامه های تصویری و شنیداری اعتبار می بخشد. تمامی گویندگان برای رسیدن به این هدف، آموزش های لازم را دریافت می کنند و با تمرین و کسب تجربه، در پروژه های مختلف نریشن شرکت می نمایند. اگر شما نیز فکر می کنید صدای مناسبی برای گویندگی دارید، می توانید مهارت های مختلف را در این حوزه فرا بگیرید.

با سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی موشن‌گرافی کسب و کار خود را حرفه‌ای تر به دیگران معرفی کنید.

نریشن به معنای روایت قصه است. در سینما، نریشن توضیحات اضافی است که از سوی کسی بیان می شود، که از شخصیت های فیلم نیست. در فیلم های مستند و آموزشی، صدایی است که روی فیلم آن را می شنویم و اطلاعات تکمیلی درباره تصویری را که می بینیم در اختیارمان می گذارد. در فیلم های داستانی، معمولا صدای یکی از شخصیت هاست و هدف از آن، دادن اطلاعات بیشتر و گسترش آگاهی ما از شخصیت ها و ماجرای فیلم است.

نریتور کیست ؟

نریتور به افرادی گفته می‌شود که از استعداد صدا و لحن بسیار خوبی برخوردار هستند و توانایی گویندگی و روایت صوتی داستان را دارا می‌باشند. گویندگان و نریتور های بسیاری با زبان و لهجه های متفاوتی وجود دارند که با توجه به نوع پروژه ها، مورد استفاده قرار میگیرند. در اکثر پروژه‌ها انتخاب گویندگان توسط کارفرما انجام می‌گیرد و کارفرما با توجه به متن محتوا و کسب و کار خود، گوینده‌ای مناسب انتخاب می‌کند. از صدای این گویندگان در موشن گرافیک، پادکست های صوتی، دوبله و حتی مجری گری نیز استفاده می‌شود. همچنین در صداگذاری فیم های آموزشی، صدای گویندگان برتر و خوش صدا به عنوان جاذبه‌ای برای جلب نظر مخاطب استفاده می‌شود.

نریشن یکی از بهترین راهکارهای مناسب جهت بازاریابی شنیداری است.

هنری به نام نریشن!

همانطور که گفتیم نریشن هنر تبدیل متون مختلف به کلامی تاثیرگذار است؛ به گونه‌ای که اطلاعات مفید و مورد نیاز را در زمانی کوتاه و کاملا کاربردی به مخاطب منتقل دهد. در بسیاری از موارد مخاطب ما علاقه‌ای به خواندن متن ندارد و این مسئله ممکن است باعث شود مخاطب، بسیاری از مطالب مهم را به راحتی از دست دهد.

آنچه که در فیلم‌های صنعتی و تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد این است که متن نریشن باید گویا و صریح باشد و بتواند شنونده را به هدف مورد نظر بیشتر نزدیک کند. صداگذاری یا نریشن در تبلیغات می تواند نقش به سزایی روی برندینگ در تبریز یا افزایش فروش محصول داشته باشد و این تاثیر گذاری بر هیچ کس پوشیده نیست.
یک صدای با کیفیت، ابزار قدرتمندی است که می‌تواند به اثر تولیدی شما جان ببخشد و داستان مورد نظر شما را به معنای واقعی کلمه روایت کند. با این حال متأسفانه خیلی وقت‌ها این نگاه حرفه ای به صدا اتفاق نمی‌افتد. وجود صدای مناسب تأثیرات شگفت انگیزی روی مغز می‌گذارد، بار شناختی را کم می‌کند و به همین خاطر مغز می‌تواند اطلاعات را سریع‌تر پردازش کند.

نریشن منبع درآمد نریتور حرفه ای

تبدیل شدن به یک گوینده نریشن موفق بدون دیده شدن توسط مخاطبان می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. چرا که گویندگان اغلب در پشت صحنه هنر نمایی می کنند و تنها صدای آن هاست که به مخاطب ارائه می شود. داشتن صدای خوب و پرقدرت تنها یکی از ویژگی هاییست که افراد علاقمند به این حوزه باید از آن برخوردار باشند. در کنار آن، داشتن مهارت و توانایی های دیگر به موفقیت شما در زمینه نریشن کمک می کند.

  • داشتن عشق و علاقه به گویندگی حرف اول را می زند.
  • کنترل، تغییر لحن و تون صدای شما به راحتی مخاطبان را درگیر داستان می کند.
  • انتقال احساسات مختلف به شنونده یکی از مهم ترین موارد در گویندگی است.
  • تلفظ صحیح کلمات و اسامی موجب رضایت مخاطبان می شود.
سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی | نریتور در تبریز

چطور نریتور شویم؟

اگر قصد دارید این حرفه را به طور جدی شروع و از آن کسب درآمد کنید، ابتدا به خوبی درباره این حرفه مطالعه کنید و گویندگان برتر ایران و جهان را بشناسید. پس از این که به اندازه کافی درباره هنر نریشن و مهارت های مربوط به آن اطلاعات کسب کردید، وقت آن است که توانایی های خود را در این زمینه آزمایش کنید.
برای این کار می توانید صدای خود را چندین بار درحال خواندن یک متن ضبط نمایید. با گوش دادن به فایل ضبط شده سعی کنید خطا و ایرادات خود را بسنجید. سپس چندین فایل صوتی از صدای خود را به عنوان رزومه و نمونه کار تهیه نمایید.

روش سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی

اگر در دور و اطراف خود کسی را سراغ ندارید که در حوزه گویندگی و ساخت رسانه فعالیت داشته باشد، احتمالا پیدا کردن یک موقعیت کاری مناسب در گویندگی برای شما کمی دشوار به نظر بیاید.
در وب سایت های مختلف که در زمینه سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی فعالیت دارند جستجو کنید. سپس در آن ها حساب باز کرده و درخواست نریشن دهید. با ارسال رزومه و نمونه کار خود، توانایی های خود را به صاحب وب سایت نشان دهید. در صورت تایید درخواست شما، دیگر می توانید خود را یک گوینده بنامید و در حوزه ای که به آن علاقه دارید فعالیت کنید!

سفارش گویندگی متن

انواع میکروفون برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد صداهای تولید شده با انواع میکروفون بسیار واضح و یا بی کیفیت خواهد بود بنابراین انتخاب میکروفون مناسب برای ساخت تیزر تبلیغاتی و انرژی جن همچنین به صورت تولید محتوا به صورت صوتی همچون تولید پادکست تولید ویدیو دوره آموزشی و ساخت انواع کلیپ و ویدئو برای اینستاگرام در پیج های تجاری کسب و کارهای مختلف از ضرورت های این عصر حاضر می باشد.

چنانچه قصد خرید میکروفون حرفه ای ساخت صدا برای ویدیو های آموزشی و یا ضبط تیزر تبلیغاتی و سفارش گویندگی متن را دارید با ما همراه شوید تا در تیم رئال ربات به بررسی انواع میکروفون های مناسب شما بپردازیم.

میکروفون های ساده یکی از انواع میکروفون برای خرید می باشند که غالباً با سیم و کابل متصل شدن به انواع گوشی موبایل و یا ریکوردر هستند. میکروفون های حرفه ای و فوق حرفه‌ای مانند میکروفون های کندانسور و میکروفون های بی سیم و usb صدای دقیق و واضح و شفافی را از فرد گوینده به شنونده منتقل می‌کنند.

Best Microphones سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی | نریتور در تبریز

ضبط نریشن تیزر تبلیغاتی

فعالیت های مستمر در آپارات و یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی جهت کسب درآمد و افزایش فروش محصولات نیازمند ساخت تیزر تبلیغاتی و یا تولید محتوای آموزشی به صورت مداوم و در هر روز و هر ساعت برای صاحبان کسب و کارهای مجازی و اینترنتی از جمله فروشگاه های اینترنتی، مراکز ارائه دهنده خدمات آنلاین و سایر بیزینس های مدرن مانند شرکت های تبلیغاتی آژانس های دیجیتال مارکتینگ آتلیه های تصویربرداری و عکاسی استودیو های ضبط صدا و موسیقی و حتی مشاغل فریلنسری که در منزل به صورت دورکاری و آزاد کاری به ضبط صدا و همکاری در پروژه های نریشن تیزر با کارفرمایان مختلف سایت های فریلنسری کاربرد دارد.

تجهیزات مورد نیاز نریتور حرفه ای

انواع میکروفون گویندگی جهت ثبت سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

میکروفون جهت دریافت صدا بسیار واضح بی نقص با کیفیت و شفاف گرم و طبیعی مورد استفاده کاربران مختلف در سراسر جهان و همچنین در داخل کشور ایران توسط گویندگان تیزر و نریتورها قرار می گیرد.

خرید و استفاده از میکروفون های کندانسور جهت انجام امور مربوط به نریشن ضبط صدا و موسیقی در استودیو و آژانس‌های طراحی و ساخت و تولید محتوا و استودیو یا مراکز فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی رئال و موشن گرافیک و سایر امور فروش محور برای محیط های بسته با میزان صدای بلند و زیاد همچنین استفاده در سیگنال صوتی شفاف و واضح جهت پخش پادکست و کتابهای صوتی و سایر سفارشات مرتبط با ضبط صدا هنرمندان عرصه موزیک و صدا و تصویر همچنین برنامه های صدا و سیما زنده شبکه های مختلف مجازی پلتفرم های ارائه کننده انواع پادکست با موضوعات مختلف تطبیق پذیری بسیار زیادی را با کیفیت بالای خود به کاربران عرضه می کنند.

میکروفون ساخت صدای تبلیغاتی

میکروفون های کندانسر بدون صرف وقت و تلاش بسیار زیاد مستقیماً مورد استفاده نریتور های خوش صدا و همچنین گویندگان و تولیدکنندگان محتوا با ارائه جزئیات دقیق و انعطاف پذیری بالا بدون ایجاد صداهای ساینده و بلند و آزار دهنده به صورت بسیار ظریف ضبط و پخش می کنند .
چنانچه به دنبال تولید پادکست برای دوره‌های آموزشی و یا ساخت ویدیوکلیپ یا انواع تیزر تبلیغاتی به صورت صوتی و یا تصویری هستید؛ مطمئن باشید که میکروفون های کندانسور بهترین گزینه برای خرید و استفاده هستند.

سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی | نریتور در تبریز

قبل از جذب و استخدام گوینده تیزر تبلیغاتی این مقاله را بخوانید.

میکروفون usb نسل جدیدی از انواع میکروفون ضبط نریشن نوع استودیوی آن قابل ضبط و پخش صدا با کیفیت فوق حرفه‌ای را دارد که مستقیم و بدون رابط بر روی کامپیوتر نصب می شود و امکان ضبط صدا و انتقال به کامپیوتر بسیار ساده است این نوع میکروفون برای افرادی که حین حرکت یا جابجایی در حال ضبط صدا باشند بسیار مناسب می باشد.

در این رده از میکروفون های بیسیم رابط آنها usb نیست بی شک با بلوتوث و سایر تکنولوژی ها قادر به اتصال به دیوایس های مختلف همچون :

کامپیوتر و گوشی موبایل تبلت مک بوک آی مک و سایر گجت‌های دیجیتال و ضبط و پخش صوت می باشد.

روبان، کندانسور یا رومیزی و داینامیک؟

دقت کنید که دیافراگم های میکروفون از چه نوعی است در کل دیافراگم انواع میکروفون نقش مهمی در تولید محتوای صوتی و پخش صدای آن به صورت نهایی دارد انواع دیافراگم ها موجود هستند که در کل روبان، کندانسور، داینامیک سه نوع آن را تشکیل می دهد.

در واقع نوع دیافراگم میکروفون مشخص کننده نوع میکروفون و به خوبی بیانگر اهمیت کیفیت آنهاست در کل دیافراگم کوچک و بزرگ با هم متفاوت هستند.

فرض کنید یک دیافراگم بزرگ با میکروفون مرتبط با خود را حمل می کنید و نیاز به ضبط اد زیادی از محتوا ها و ارائه نویز باکیفیت‌تر ای هستید در این مواقع میکروفون دارای دیافراگم بزرگ برای صداهای این سطح پایین‌تر بسیار کاربردی هستند.
چرا که جلوه وسیع و بزرگی را را با فضای مخلوط پر کرده و فضای صوتی ترکیب کننده را ارائه می دهند و چنانچه به دنبال کارهای فوق حرفه ای هستید میکروفون های دارای دیافراگم بزرگ برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

اما دیافراگم های کوچک در طرح نازک و بلند ارائه می شود به سبب ساختار ریز و کوچک تر خود میکروفون های مدادی نیز شناخته می شود.
موارد زیادی میکروفون‌های سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی یا ضبط گویندگی متن دارای دیافراگم کوچک هستند و کاملا سبک و دستی بوده و غالباً برای ضبط در موقعیتهای نصب شده در استودیو یا رومیزی برای ضبط صدای گذرا و صداهای دارای کیفیت عالی مناسب هستند.
بدین معنی که ضبط صدای با کیفیت متوسط برای این میکروفون جوابگوست. اما ضبط صدای کیفیت بسیار بالا ممکن است با این نوع دیافراگم متناسب نباشد.

خدمات گویندگی

میکروفون های گویندگی از نظر شکل ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت دارند و برخی بسیار کوچک و برخی اندازه بزرگتری دارند دارای سیم یا بی سیم رابط اتصال usb یا دارای سیم رابط به تعداد زیاد و یا شکل جمع و جور تر.

متریال میکروفون نیز مانند جنس با کیفیت بالا همچون استیل مرغوب و خالص و یا جنس ضعیف تر که مقاومت پایین تری دارد در تعیین نرخ و قیمت میکروفون گویندگی اثرگذار است. بدون شک تعیین قیمت یک میکروفون حرفه ای برای ضبط صدا جنس و ساختار فنی آن را نشان دهنده است. هر چه جنسی یک میکروفون مقاوم و ساختار فنی آن بالاتر و با کیفیت باشد قیمت آن نیز طبیعت هم بالاتر است.

در واقع انواع میکروفون استودیو یا گویندگی را نمی توان از نظر قیمت با سایر مدلها گران و یا ارزانتر نامید. به عبارتی در هر مدل از میکروفون هایی که به آنها در این مقاله اشاره شده بسته به مشخصات و کاربرد آن و همچنین میزان کیفیت قیمت متفاوتی را خواهند داشت.
تعرفه‌های مختلف متوسط بسیار گران قیمت و قیمت پایین دسته بندی می شود.

نریشن سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی | نریتور در تبریز

نمونه متن نریشن تبلیغاتی

برای اشخاصی که به دنبال خرید میکروفون گویندگی مناسب با بودجه خود هستند کاربرد و نوع استفاده از میکروفون مثلاً برای امور حرفه ای غیرحرفه‌ای عملکرد میکروفون بسیار تعیین کننده خواهد بود. اما در هر صورت اگر جزو افرادی هستید که مجبور به تهیه میکروفون حرفه‌ای هستید اما بودجه لازم را ندارید جای امید با ۲۰ تا مجبور نشوید که به خرید اجباری میکروفون سطح پایین با قیمت کمتر تن دهید.
چرا که امروزه اعتبار زیادی به شکل وام و خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال برای کسب و کارهای مختلف و صاحبان مشاغل عصر تکنولوژی همچون شرکت های دیجیتال مارکتینگ و بیزینس های آنلاین فراهم شده برای دریافت تسهیلات لازم جهت خرید زیر ساخت شرکت خود همچون

  • میکروفون
  • دوربین
  • رینگ لایت
  • استابلایزر
  • کامپیوتر
  • موبایل
  • مودم
  • کیس
  • هدفون
  • موس
  • کیبورد
  • فلش مموری
  • هارد اکسترنال
  • رم سیستم
  • شارژر
  • پاور بانک
  • و سایر کالاهای دیجیتال

می توانید با مشاورین مرکز دیجیتال‌مارکتینگ رئال ربات به صورت اقساط با استفاده از همکاران ما در تبریز استفاده نمایید.
ارسال تمامی محصولات برای شرکت ها و اشخاص حقوقی امکان پذیر است.
همین حالا با شماره تلفن 09148745374 در ارتباط باشید ما به شما قول می دهیم تا در زمینه

  • جذب نیروی گوینده جهت
  • ضبط تیزرهای تبلیغاتی
  • نمونه متن نریشن تبلیغاتی
  • ارائه سناریو برای تیزرهای تبلیغاتی
  • نوشتن متن اپیزودهای پادکست‌

تولید محتوا با تعرفه‌های مناسب خدمات گویندگی و ضبط صدا و سایر خدمات مرتبط را در کنار اتصال کاربران به تامین کنندگان بازار دنیای دیجیتال و صوت و تصویر کسب و کار شما را رونق ببخشد.
آیا در وبسایت رئال ربات ثبت نام کرده اید؟ از مزایای پیوستن به کاربران این پلتفرم چه در سایت و چه اپلیکیشن اندروید و ios و تخفیفات ویژه مخصوص خرید محصولات غیر فیزیکی و دیجیتال نظیر موارد زیر آگاهی دارید؟

  • دوره های آموزشی
  • کتاب های الکترونیک
  • نرم افزار
  • قالب
  • افزونه
  • فایل
  • و سایر محصولات مشابه

 هم اکنون دست به کار شوید و دوستان خود را دعوت به پیگیری خبرنامه ها، اطلاعیه ها و مطالب جذاب رئال ربات برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ شمالغرب کشور نمایید و پورسانت همکاری در فروش و یا جذب بازدید کننده سایت را دریافت نمایید.

نحوه ثبت آنلاین سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی

اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید، سریع به سراغ تولید نریشن برای کسب و کارتان نروید. توصیه می‌کنیم نریشن‌های مورد نیاز برای کسب و کار و تبلیغاتتان را به تیم‌های حرفه‌ای بسپارید وگرنه بر مخاطبان، تاثیر معکوس و منفی می‌گذارد.
نریشن ها معمولا در استودیوهای مجهز و به کمک افراد متخصص تولید می‌شوند و سپس تدوین می‌شوند. خروجی حتما باید خوشایند باشند و از هر لحاظ در آن هماهنگی برقرار باشد. نکته‌ی دیگری که در نریشن اهمیت زیادی دارد؛ این است که کیفیت نریشن به خوبی حفظ شود و با استفاده از موزیک های مناسب ارتباطی ماندگار با مخاطب برقرار کند. تولید نریشن را به ما بسپارید...

 

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب
  1. برای سفارش نریشن یا سفارش گویندگی ابتدا باید ببینیم برای چه اهدافی نیاز به نریتور داریم و برای انتخاب صدای مناسب هدف را بررسی کنیم. درسفارش نریشن رادمان این موضوع عنوان شده است