You picked these products
Shopping Cart
Confirm and pay
Product access
Your cart is currently empty.

Return to shop

.jpg
Post id: 3784
Views: 695

نرم افزار CRM مخفف Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار متن باز یا بسته ای است که توسط کدنویسان و توسعه دهندگان برای کسب و کارهای فروشگاهی و خدماتیِ مرتبط با مشتری، طراحی و پیاده سازی می شود. پروسه و اصول مشتری مداری با استفاده از کاربردهای فوق العاده نرم افزار CRM در تبریز بسیار ساده و امور مرتبط با مشتری را برای تیم فروش ، بازاریابی و مدیر فروش هر مجموعه مکانیزه شده و با اتوماسیون کارهای زمان بر موجب افزایش راندمان تیم خواهد شد.

همچنین بخوانید : بازاریابی اینترنتی

نرم افزار CRM چیست؟

CRM ابزار قدرتمند کسب رضایت مشتری، سود مازاد مدیر و مدیریت راحت کسب و کار است. برنامه های طراحی شده توسط شرکت طراحی و برنامه نویسی در تبریز مراحل مدیریت ارتباط با مشتری را در پروژه حرفه ای و پیشرفته به متقاضیان آموزش داده و بازاریابی مدرن و فروش را در جلسات مشاوره تخصصی به صورت رایگان ارائه خواهد داد. CRM ارتباط با مشتری را بسیار ساده کرده و فرآیندها، جلسات، تعاملات و نتیجه های بازاریابی کسب و کار را برای تیم Digital marketing in Tabriz و فروش آنلاین سرعت می بخشد.

مزایای استفاده از نرم افزار CRM در تبریز

۹۰% از کسب و کارها روزانه به صورت مستقیم با مشتری و فروش در ارتباط هستند و افزایش فروش، افزایش تعداد مشتری و تبدیل مشتری به تبلبغ گر تبدیل به بزرگترین چالش بین مدیران و صاحبان اصلی تجارت ها شده است.

به همین سبب آنها تعداد زیادی بازاریاب ، فروشنده و حسابدار استخدام کرده و تیم فروش خود را تشکیل می دهند یا اینکه امور مشتریان را برون سپاری می کنند و به شرکت برندینگ در تبریز و بازاریابی اینترنتی در ازای دریافت بازدهی و فروش هزینه های هنگفتی پرداخت می کنند. حال آن که شانس برنده شدن در بیزینس و موفقیت در فروش و تعامل پربازده با مشتریان بالقوه و افراد طعمه (مخاطبین هدف محصول یا خدمات) به سادگی و با طراحی CRM و نصب و راه اندازی در گوشی و تبلت مدیریت کسب و کار ، فروشندگان و بازاریابان و… راهکار عاقلانه تر و به صرفه تری است.

دستیابی به رویای فروش بالای محصولات با CRM

حجم بالایی از دغدغه و مشکلات شما را حل کرده و در راستای بازگشت سرمایه، کسب سود مازاد شما را یاری می نماید.

با استفاده از این تکنولوژی قادر خواهید بود در تماس های بازاریابی تلفنی به سادگی تسلط کامل سازماندهی و مدیریت امور مشتری را به اپراتور های بازاریابی تلفنی و اینترنتی شرکت خود و همین طور سایر اعضاء سازمان یعنی پشتیبان، کارشناس فروش و کادر سرویس دهی آنلاین به مشتریان، آموزش دهید. مزیت اصلی این قابلیت افزایش کارایی، بهبود عملکرد، بهره وری بالا، اقدام گرایی در اجرای تعهد کاری و نظارت بر عملکرد نیروی سازمانتان است. و در نهایت به افزایش بازدهی کارکنان و نیروی Marketing شرکت می انجامد.

مقاله مرتبط: طراحی سایت فروشگاهی

Customer Relationship Management می تواند فرآیندهای لوله فروش یا PIPELINE در داشبورد CRM ، مراحل مذاکره و خدمات پس از فروش ، در خصوص قیف بازاریابی مقالاتی مجزا در گوگل منتشر شده است و می توانید مراحل تبدیل مخاطب به مشتری، مشتری بالقوه و فرآیند تبدیل مشتری بالقوه به مشتری وفادار را مشاهده نمائید.

سفاش محصول و خدمات بیزینس خود را چه به صورت عمده فروشی، چه خرده فروشی در وب سایت فروشگاه اینترنتی و چه در شرکت و کسب و کارهای سرویس دهی همچون سایت خدماتی با پرداختی های مشتری و ارسالی و برگشتی ها را مدیریت نمائید.

همانطور که می‌دانید، مشاغل کوچک برای رسیدن به موفقیت به نرم افزار و سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) نیاز دارند. بدیهی است که هنر مدیریت روابط با مشتری، ضمن اهمیتی که دارد بسیار شکننده و ظریف است. بنابراین باید به درستی درک و اجرا شود. برای این منظور علاوه بر یک نرم افزار، به مجموعه‌ای از اهداف CRM (برای افزایش فروش، بازاریابی و خدمات مشتری) نیاز دارید. در ادامه اصلی‌ترین اهداف CRM را بررسی خواهیم کرد.

بفاغف نرم افزار CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری)

اهداف CRM

در ابتدای مقاله معنی CRM را به طور خلاصه بررسی کردیم، سیستم و یا نرم افزار CRM یک برنامه تحت وب است که به تیم شما کمک می‌کند ارتباط با مشتریان را در اولویت قرار داده و از داده‌‌های آنها به منظور بهینه سازی فروش و خدمات شرکت خود استفاده کنند. CRM به یک استراتژی (یا به طور معمول، مجموعه‌ای از آنها) اشاره کرده که مشاغل برای دستیابی به روابط بهتر با مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند. در ادامه به اهداف CRM اشاره می‌کنیم:

  • رضایت مشتری
  • سیستم اتوماسیون
  • افزایش فروش
  • قدرت تحلیل و پیش بینی
  • ذخیره سازی داده‌ها

هدف از طراحی و خرید نرم افزار crm

ذخیره سازی داده‌ها

قبل از اینکه پاندمی کرونا دورکاری را رواج دهد، بسیاری از شرکت‌ها از این روش استفاده می‌کردند. تحقیقات نشان می‌دهد، ۸۵٪ مشاغل در طی دهه گذشته سیاست کاری «انعطاف پذیری» را پیش گرفته اند. بدیهی است به منظور راضی نگه داشتن کارمندان و جذب استعدادهای برتر، کسب و کار شما نیز باید انعطاف پذیر باشد. به همین دلیل است که ارائه کار از راه دور باید یکی از اهداف اصلی شرکت شما گردد.

رضایت مشتری

مهمترین هدف استفاده از نرم افزار  CRM در تبریز ، جلب رضایت مشتریان است. اینکه می‌گوییم با استفاده از تکنولوژی CRM می‌توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید به این معنا نیست که بدون استفاده از آن قادر به ایجاد حس رضایت در آنها نیستید. اما اگر قصد دارید در سطح گسترده به اختلافات و شکایات آنها رسیدگی کنید، مدیریت بالایی در حل مسائل و مشکلات مشتریان داشته باشید و به بهترین نحو ممکن به آنها خدمت رسانی کنید، به نرم افزار CRM نیاز خواهید داشت.

طراحی سایت شرکتی در تبریز را به رئال ربات بسپارید.

سیستم اتوماسیون

انجام فعالیت‌های پیش پا افتاده و روزمره می‌تواند انرژی زیادی را از تیم شما گرفته و باعث ایجاد حس نا امیدی و در نتیجه افت عملکرد آنها در انجام امور مهم‌تر شود. به عنوان مثال فعالیت‌هایی مانند: ارسال ایمیل‌های خوش آمد گویی به کاربران و بازدید کنندگان جدید و یا ارسال پیام‌های تبریک تولد به کاربران و غیره.

افزایش فروش

اگر افزایش فروش هدف اصلی کسب و کار شما باشد، نرم افزار CRM می‌تواند به شما کمک‌ کند. استفاده از این نرم افزار سبب می‌شود تیم شما برای رسیدن به اهداف خود باهوش‌تر، (و نه سخت‌تر) فعالیت کند. با یک سیستم CRM، تیم فروش شما قادر خواهد بود به درک درستی از انواع نیازهای مشتری و رفتارهای خرید مشتریان احتمالی دست پیدا کند و بفهمد آنها چه کسانی هستند، چه چیزهایی دوست دارند و چگونه به مشتری تبدیل می‌شوند.

قدرت تحلیل و پیش بینی

کلید رشد یک تجارت موفق تنها در جذب و حفظ مشتری نیست. بلکه قدرت پیش بینی و درک بایدها و نبایدهای یک استراتژی موفق هم حائز اهمیت است. به عبارت دیگر، علاوه بر جذب و حفظ مشتریان؛ فاکتورهای دیگری مانند ارزیابی، پیش بینی و تجزیه و تحلیل داده‌‌ها لازمه یک بازاریابی موفق هستند.
یکی از مزایای اصلی نرم افزار CRM آن است که برای شما امکان زیر و رو کردن داده‌ها را فراهم کرده و فرصت استخراج نکات کلیدی را می‌دهد. بنابراین در اینجا یکی از اهداف CRM، غربالگری و بررسی دقیق نقاط ضعف و قوت عملکرد شما و تیم‌تان است.
همچنین با استفاده از این سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانید:

  • وب سایت خود را ارتقاء دهید.
  • از ابتدا صفحات جدید تولید کنید.
  • فرم‌های نظرسنجی و پیشنهادات را برای مشتریان‌تان در وب سایت خود قرار دهید و امکانات و پیشنهادات ویژه‌ای را به آنها ارائه دهید.

Author

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 7+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو