You picked these products
Shopping Cart
Confirm and pay
Product access
Your cart is currently empty.

Return to shop

راهنمای کامل راه اندازی سایت نمایندگی بیمه
Post id: 13794
Views: 173

راهنمای کامل راه اندازی سایت نمایندگی بیمه

چه یک نماینده معتبر بیمه باشید و چه نباشید، داشتن یک وب سایت یک ابزار ضروری است که نه تنها اعتبار شما را افزایش می‌دهد و به کسب و کار بیمه شما وجهه حرفه ای تری می بخشد، بلکه می تواند منجر به تولید لید (سرنخ) بیمه به شکل آنلاین شود. صرف نظر از بودجه، قوانین اساسی برای طراحی وب سایت وجود دارد که هر نماینده بیمه و آژانس بیمه ای باید از آنها آگاه باشد. در این مطلب از وبلاگ Real robot، این مطلب و موارد دیگر را در قالب راهنمای جامع راه اندازی سایت نمایندگی بیمه پوشش می‌دهیم.

بازاریابی وب سایت نمایندگی بیمه

بازاریابی وب سایت نمایندگی بیمه

همانطور که همه می‌دانیم بیمه چیزی است که هر فردی در طول زندگی خود به دلایل مختلف به آن نیاز دارد. با این حال، با یک بازار شلوغ و این واقعیت که بیمه یک محصول “جذاب” خاص برای فروش نیست، بازاریابی نمایندگی بیمه گاهی می تواند چالش برانگیز باشد.

اگر در حال راه اندازی سایت نمایندگی بیمه جدید هستید یا سایت فعلی خود را آپدیت و ارتقا می دهید، دانستن اینکه چگونه خود را متمایز سازید، ضروری و اولین برداشت ها همیشه مهم هستند. از آنجایی که وبسایت شما سنگ بنای دیجیتالی کسب و کار شما محسوب می گردد، باید مطمئن شوید که وقتی بازدیدکننده به سایت شما می آید، اولین برداشت مثبت و حرفه ای به آنها داده شده که منجر به ماندگاری آنها می شود یا خیر؟

ماندگاری بیشتر در سایت موجب کاهش نرخ پرش یا BOUNCE RATE سایت شده که تاثیر مثبتی در سئو و بهینه سازی سایت دارد. با کال تو اکشن مناسب مخاطب را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ارائه می دهید و هزینه محصولات شما ترغیب کنید.

طبق تحقیقات، بیش از 85 درصد از افرادی که محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند، به طور گسترده تحقیق می‌کنند و حداقل 10 منبع مختلف را قبل از تصمیم گیری برای خرید بررسی می‌کنند.

با تمام کارهایی که برای تولید سرنخ و جذب ترافیک وب سایت انجام می‌شود (ارگانیک، مستقیم، سوشیال، ارجاع و…) باید مطمئن شوید وقتی شخصی وارد سایت شما می شود، به راحتی می‌تواند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی یابد. طوری که کاربران سایت احساس کنند تجارت شما متخصص، معتبر و قابل اعتماد است.

آیا یک نماینده بیمه به وب سایت نیاز دارد؟

در دنیای دیجیتال امروز، وب سایت نماینده بیمه ابزاری ضروری است که باید بخشی از هر کسب و کار و استراتژی بازاریابی را تشکیل دهد. چه یک سازنده وب سایت بیمه را انتخاب کنید، چه شخصی را استخدام کنید تا یک سایت بیمه برای شما طراحی کند، حضور آنلاین بسیار مهم است. وب سایت مرکز هر حضور دیجیتالی است. این می تواند به شما کمک کند تا یک تصویر حرفه ای ایجاد کنید، می تواند به شما کمک کند تا از طریق ترافیک ارگانیک به دست آورید، و امیدواریم که پیدا کردن و تجارت با شما را برای افراد آسان تر کند.

طراحی سایت نمایندگی بیمه ؛ بایدها و نبایدها

مصرف کنندگان انتظار دارند زمانی که به آن نیاز دارند بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری وبسایت (UI) بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.

تحلیل ترافیک سایت نمایندگی بیمه

چالش راه اندازی سایت نمایندگی بیمه در اینجا متوقف نشده، به طور دقیق تر شامل تجزیه و تحلیل ترافیکی است که ما به وب سایت جذب می کنیم. شما می‌توانید آن تحلیل را به سه بخش مهم تقسیم کنید:

  1. پاسخ کمپین
  2. رفتار وب سایت
  3. نتایج کسب و کار

قواعد اساسی راه اندازی سایت نمایندگی بیمه

چند قانون وجود دارد که به متمایز ساختن وب سایت های با تبدیل بالا از وب سایت هایی که تبدیل پایینی دارند کمک می کند. ما کلیدهایی را به اشتراک می گذاریم تا مطمئن شویم که وب سایت شما در هنگام رقابت در دنیای آنلاین برای سرنخ های بیمه، بهترین شانس موفقیت را دارد.

قواعد اساسی راه اندازی سایت نمایندگی بیمه

مهمتر از همه حتما قانون سه کلیک را رعایت کنید . مهم نیست که چقدر قوانین دیگر را به خوبی رعایت می کنید، اگر وب سایت شما با سه کلیک قابل دسترسی نباشد، احتمال اینکه خزنده های موتور جستجو به آن دسترسی پیدا نکنند به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

طراحی سایت ریسپانسیو

اکثریت قریب به اتفاق کاربران هنگام استفاده از دستگاه های مختلف به وب سایت بیمه دسترسی خواهند داشت. طراحی برای موبایل از همه مهمتر است. این سایت همچنین باید کاملاً ریسپانسیو باشد. حتی اگر تعداد کمی از بازدیدها از دستگاههایی مانند تبلت باشد.

رابط کاربری کاربرپسند

بهترین راه برای درک اینکه ترافیک از کجا می آید این است که Google Analytics را در وب سایت خود نصب کنید یا آن را در تگ منیجر خود قرار دهید. بسیاری از اطلاعاتی که در مورد کاربران خود نیاز دارید را می‌توانید در Google Analytics (GA) بیابید، مانند اینکه آیا آنها از شهر یا ایالت خاصی می‌آیند، از دسکتاپ یا موبایل، کروم یا فایرفاکس و غیره استفاده می‌کنند. این اطلاعات برای بهبود تجربه کاربر (UE) به خصوص اگر نرخ پرش or نرخ تبدیل برای دستگاه‌ها یا مرورگرهای خاص بالاتر/پایین‌تر باشد. این داده‌ها می‌توانند ما را از مشکلات رابط کاربری (UI) آگاه کنند.

تولید محتوا/ مقالات سایت

وقتی صحبت از فروش بیمه به میان می آید، مردم دوست دارند تحقیقات خود را انجام دهند، و به ندرت پیش می آید که قبل از بررسی سایت ها و قیمت های رقبای شما، خریداری فوری پیدا کنید. به همین دلیل ما باید دلایلی برای بازگشت مشتری به دارایی وب سایت ما داشته باشیم. وبلاگ نویسی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. هنگامی که یک مشتری بالقوه به سایت شما می آید، پس از تحقیق، ضروری است که به آنها یک وب سایت سازگار با موبایل و رسپانسیو ارائه دهید که در دستگاهی که از آن استفاده می کنند مناسب و ایده ال به نظر برسد.

پشتیبانی مشتریان

حامی مشتری باشید. فرقی نمی‌کند یک انجمن یا پایگاه وبلاگ ایجاد کنید، یک پایگاه دانش یا یک گفتگوی زنده داشته باشید، باید به مشتریان بالقوه خود پشتیبانی ارائه دهید. وب سایت بیمه، زمانی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد، ابزار بسیار موثری برای کمک به تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان است. هر شکلی از رسانه که انتخاب می‌کنید، اعم از کلیپ های ویدئویی، وبلاگ، کتاب های الکترونیک، اینفوگرافی و جداول و…، از آنها به عنوان وسیله‌ای برای ارائه محتوا استفاده کنید تا به مشتری بالقوه کمک کنید محصولات و خدماتی را که ارائه می دهید بهتر درک کند.

مردم دوست ندارند احساس کنند که به آنها فروخته می‌شود، آنها کمک و اطلاعات می‌خواهند. مشتریان دوست دارند راهنمایی شوند. آنها می‌خواهند بدانند با شرکتی سروکار دارند که به مشتری اهمیت می‌دهد و برای پاسخ به سؤالاتش وقت می‌گذارد.

Call-To-Actions

فراخوان برای اقدام یا کال تو اکشن (CTA) یک درخواست در سایت شما است که بازدیدکنندگان شما را به انجام یک اقدام خاص هدایت می کند. کال تو اکشن می تواند باعث افزایش نرخ تبدیل شود و به هدایت سریعتر افراد به سمت خرید کمک کند. وب‌سایت‌های بیمه هیچ تفاوتی با سایرین ندارند، CTAهایی که هوشمندانه قرار داده شده‌اند باید بازدیدکنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند. به عنوان مثال می توان به دریافت یک نقل قول، فرم های تماس، یا کلیک برای تماس اشاره کرد. درخواست از بازدیدکننده برای اقدام و سپس ردیابی آن اقدامات، کلید راه اندازی سایت نمایندگی بیمه عالی است.

صرف نظر از کلماتی که انتخاب می کنید، باید از قرارگیری موثر CTA های خود در سراسر وب سایت خود اطمینان حاصل کنید. قرار دادن آنها در هر صفحه ضروری است. به عنوان مثال، هنگامی که یک بازدیدکننده روی صفحه خدمات کلیک می کند، به احتمال زیاد می خواهد در مورد نوع سیاست ها بیشتر بداند زیرا به دنبال خرید است. با این حال، اگر آنها به وبلاگ مراجعه کنند و تصمیم به مرور برخی از مقالات داشته باشند، می توانند به طور اتفاقی در حال تحقیق برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص باشند.

اطمینان حاصل کنید که فراخوان های مربوطه را در مکان های مناسب در وب سایت بیمه خود قرار داده اید. انجام این کار به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان خود را به مشتریان بالقوه واقعی تبدیل کنید.

ورود مشتری / پورتال

هنگامی که نحوه Web Design خود را در نظر می گیرید، و بهترین نامزدهای (شرکت یا فرد) برای راه اندازی سایت نمایندگی بیمه خود را رصد می کنید، ممکن است بخواهید به مشتریان پورتالی ارائه دهید تا به آنها کمک کند به آموزش و اسناد مهم شرکتی دسترسی داشته باشند. افزودن دسترسی خصوصی و دادن توانایی به مشتریان برای ورود به سیستم و دسترسی سریع به اسناد شخصی خود، در دراز مدت باعث صرفه جویی در زمان می شود و دسترسی کاربر و دلایل بیشتری را برای بازگشت فراهم می کند. کاهش تعداد وب سایت ها.

راهنمای کامل ساخت سایت نمایندگی بیمه طراحی و راه اندازی سئوی سایت رئال ربات

ساده سازی امکان تماس با ما

با برخی از طراحی های سایت نمایندگی بیمه تخصصی تر، گاهی اوقات یافتن سریع اطلاعات تماس می‌تواند چالش برانگیز باشد. این اغلب برای تشویق افراد به استفاده از منابع موجود در وب سایت قبل از برقراری تماس انجام می‌شود.

یکی از ناامید کننده ترین موضوعات از دیدگاه مشتری این است که نمی‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را سریع پیدا کند. اگر کسی بخواهد با شما صحبت کند، پیدا کردن اطلاعات تماستان را برای او تسهیل کنید.

اطلاعات تماس خود را در تک تک صفحات وب سایت خود قرار دهید و آن را به وضوح قابل مشاهده کنید. به خصوص اگر سعی دارید از کمک صفحه گوگل برای کسب و کار من و عوامل رتبه پایین تر استفاده کنید. هنگام طراحی ‌سایت نمایندگی بیمه، شماره تلفن را از طریق یک دستگاه تلفن همراه قابل کلیک کنید و سپس برچسب‌ها را از Google Tag Manager اضافه کنید تا داده‌ها را در طول زمان در Google Analytics ردیابی کنید.

سایتتان را شخصی سازی کنید

اگر مردم بخواهند درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، معمولاً روی صفحه‌های «درباره ما» یا «گواهینامه مشتری» کلیک می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را ببینند. اگر اعضایی از تیم خود دارید که با مشتری روبرو هستند، به آنها مکانی را در سایت، در بخش “ملاقات با تیم” اختصاص دهید. این موضوع کمک میکند تا با کسب و کار شما ارتباط بهتری داشته باشند.
حتی اگر آنها فقط از طریق تلفن با مردم صحبت کنند، باز هم ایده خوبی است که یک بیوگرافی کوچک یا نوشتن درباره آنها ارائه شود. از تصاویر واقعی یا اعضای تیم خود استفاده کنید و از تصاویر استوک استفاده نکنید.

اگر بیانیه ماموریت شرکت، کد اخلاقی، جوایزی برای کار خود یا مراجعی از مشتریان راضی دارید، همه موارد را در وب سایت خود منتشر کنید.

در برخی موارد، آنها می توانند تعادل را به نفع شما برگردانند زیرا مشتریان دوست دارند بدانند با افراد واقعی سروکار دارند که خدمات خوبی ارائه می‌دهند.

سایت و محتواهای خود را آپدیت کنید.

آیا سایت شما به اندازه خودتان سخت کار می‌کند؟

یک وب سایت را نمی توان به عنوان یک مجموعه در نظر گرفت و ابزار تجاری آن را فراموش کرد. به عنوان حداقل، وب سایت شما باید به طور منظم به روز شود. با تغییر روندها و ابزارها، توجه به Web design برای اطمینان از اینکه همچنان به هدف مورد نظر خود عمل می کند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. گذشته از این، سئو برای نمایندگان بیمه نیز یک نگرانی کلیدی است.

از آنجایی که موتورهای جستجوی مختلف به طور دوره ای قوانین خود را به روز می کنند، این بدان معنی است که وب سایت شما باید برای اطمینان از انطباق آن با این قوانین جدید سازگار شود. اگر می خواهید شانس استفاده از موتورهای جستجو را به عنوان بخشی از استراتژی جذب مشتری خود داشته باشید، باید اصول اولیه SEO را برای وب سایت خود دنبال کنید.

از یک ترکیب رسانه‌ای خوب استفاده کنید.

رسانه های زیادی برای استفاده وجود دارد، از محتوای نوشتاری گرفته تا تصاویر، ویدئو، صدا، اطلاعات گرافیکی و موارد دیگر. هنگام طراحی وب سایت نمایندگی بیمه، انتخاب محتوای باکیفیت و متناسب با تجارت و برند شما بسیار مهم است.

نکته: محتوای ویدیویی در حال حاضر بیشترین توجه را برای بازدیدکنندگان آنلاین به خود جلب کرده است. این بدان معناست که بازدیدکنندگان بیشتر درگیر هستند و همچنین تمایل دارند برای مدت طولانی تری در اطراف بمانند.

ویدیو به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را جذب کنید و همچنین ترافیک وب سایت ارگانیک را تا 155 درصد افزایش می دهد.

سایت را ساده نگه دارید (عدم به هم ریختگی)

Web Design نمایندگی بیمه ساده و شیک ضروری است. می‌تواند بسیار آسان باشد که اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار بیمه و محصولات و خدمات خود در وب سایت جمع آوری کنید، اما نیازی به آن نیست. باید کاری کنید که افراد بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را ببینند. مطمئن شوید که برگه‌های مهم شما ساده هستند و نوار کناری به هم ریخته نیست.

محتوای Snappy

با پیروی از شماره 3، قوانین مشابهی برای محتوای شما اعمال می شود. افرادی که از وب سایت بیمه شما بازدید می کنند معمولاً آنچه را که نوشته اید اسکن می کنند. از سرصفحه ها و تیترهای فرعی به همراه نقاط لیست نشانه دار یا فهرست عددی برای شکستن متن طولانی به درستی و به موقع استفاده کنید.

وبلاگ نویسی در سایت نمایندگی بیمه 

اگر به این فکر می کنید که آیا باید یک وبلاگ برای سایت نمایندگی بیمه خود راه اندازی کنید یا نه، افکار شما کاملاً در مسیر درستی قرار دارند. وبلاگ نویسی می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید، می تواند به افراد کمک کند تا در مورد تجارت و محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. مقاله نویسی همچنین می تواند به رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند.

”افزودن محتوای منظم به وبلاگ شما می‌تواند به افزایش بالقوه قابل توجهی در صفحات ایندکس شده شما کمک کند و البته استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در سایت را افزایش دهد.” 

5 نکته وبلاگ نویسی سایت نمایندگی بیمه

5 نکته وبلاگ نویسی سایت نمایندگی بیمه

  1. تحقیقات خود را انجام دهید: به دنبال موضوعاتی باشید که در صنعت شما طرفدار دارند و در مورد آنها بنویسید.
  2. محتوای خود را اشتراکگذاری کنید: لینک‌ مطالب را برای افراد ایمیل کنید و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  3. در انتشار مطلب عجله نکنید: همیشه یک جفت چشم دوم برای خواندن مطالب خود داشته باشید تا مطمئن شوید که هیچ اشتباهی ندارد.
  4. محتوای متنی را جداسازی کنید:  صرف نظر از موضوعی که انتخاب می کنید، باید از نوشتن بخش‌های بزرگ متنی خودداری کنید. از نقاط و سرصفحه ها (تیتر ها) برای شکستن آن به بخشهای کوچکتر استفاده کنید.
  5. مخاطبان خود را بشناسید : برای اینکه هر استراتژی بازاریابی بیمه ای موثر باشد، باید بدانید برای چه کسی می نویسید. همین قوانین برای وبلاگ شما نیز اعمال می شود. همیشه با در نظر گرفتن مخاطب خود بنویسید.

سئو سایت نمایندگی بیمه

یک استراتژی سئو خوب برای کسب و کار بیمه شما می تواند به شما کمک کند تا از ترافیک ارگانیک سرنخ های بیشتری ایجاد کنید، و این کار را برای مردم آسان تر می کند تا کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

سئو پیچیده ، پویا و یک کار ثابت است که به محض طراحی سایت نمایندگی بیمه آغاز می شود.

در حال حاضر بیش از 200 فاکتور رتبه بندی برای گوگل وجود دارد، و در حالی که نیازی به درک کامل همه آنها ندارید، اگر می خواهید سئو سایت نمایندگی بیمه خود را تقویت کنید، درک برخی از اصول سئو یک نقطه شروع عالی است. به خصوص اگر در حال طراحی یک وب سایت بیمه جدید هستید و قصد دارید از موتورهای جستجو به عنوان بخشی از استراتژی جذب مشتری خود استفاده کنید.

چک لیست سئو

  • گواهی SSL وب سایت خود را دریافت کنید: سایت باید ایمن باشد.
  • کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید: قبل از شروع تولید محتوا، تحقیق کنید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را بیابید.
  • از سرویس میزبانی وب سایت ممتاز استفاده کنید: صفحات سایت باید همواره سریع بارگذاری شده و در دسترس باشد.
  • سایت باید به طور یکپارچه در هر دستگاهی کار کند: باید سازگار با گوشی موبایل (واکنشگرا یا ریسپانسیو) باشد.
  • محتوای با کیفیت و مناسب بنویسید: باید برای کلمات کلیدی هدف سایت نمایندگی بیمه بهینه باشد.
  • یک حساب Google Analytics ایجاد کنید: برای ردیابی ترافیک وب سایت خود به آن نیاز دارید.
  • یک نقشه سایت (sitemap) به گوگل ارسال کنید: این به گوگل کمک می کند وب سایت شما را راحت تر بخزد.
  • از ابزارهای مخصوص برای سئوی داخلی استفاده کنید: از ابزارهایی مانند Moz یا SEMRush استفاده کنید تا به شما کمک کند از فرصت‌هایی که برای سئوی سایت بیمه شما وجود دارد مطلع شوید.

ابزارها و تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند وب سایت نمایندگی بیمه خود را ارتقا دهید، و همه اینها می‌تواند به ارزش کاری که انجام می‌دهید بیافزاید. امروز در هر مرحله‌ای از توسعه سایت نمایندگی بیمه خود هستید، همیشه راه هایی وجود دارد که بتوانید بر اساس آنچه منتشر می‌کنید و وب سایت خود را ارتقا دهید.

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی سایت نمایندگی بیمه را از صفر در نظر دارید، مطمئن شوید که ساختار شفافی را برای وبسایت و صفحات ترسیم کرده اید و همیشه از ابزارها و نکات پیشنهاد شده در این مقاله از Real robot برای انجام تحقیقات کافی قبل از ورود به دنیای تجارت آنلاین و طراحی وب use.

اگر می‌خواهیدسایت نمایندگی بیمه فعلی خود را بهبود ببخشید، از برخی ابزارها و تکنیک‌ها برای کمک به انجام تحقیقات خود قبل از برنامه‌ریزی برای تغییر استفاده کنید. همیشه در مورد وب سایت خود بازخوردی از افراد دیگر دریافت کنید و همیشه قبل از تصمیم گیری مبتنی بر روده با داده ها مشورت کنید. و در آخر توصیه می‌کنیم در جزئیات گم نشوید، همواره به یاد داشته باشید که یک وب سایت سنگ بنا و ردپای دیجیتال شماست. پس باید نشان‌دهنده مرجع اصلی و رسمی فعالیت شغلی شما در اینترنت و نتایج گوگل باشد.

در وبلاگ Real robot نکات طراحی سایت برای مشاغل و کسب و کارهای متنوع و راهنمای کامل راه اندازی انواع وبسایت وجود دارد که به مرور با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. با ما همراه باشید.

Author

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 7+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو