You picked these products

Cart

بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی (Social media marketing)
Post id: 573
Views: 466

انواع شبکه های اجتماعی در بازاریابی یا بازاریابی با رسانه‌ های اجتماعی (Social media marketing) از مباحث پرطرفدار دنیای Digital marketing in Tabriz برای کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شود.

با مشاهده محبوبیت و قدرت بالای شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی ، صاحبان مشاغل اینترنتی و بازاریاب‌ها به دنبال شبکه‌های اجتماعی مختلفی هستند که بتوانند از آن‌ها برای هدف قرار دادن و جذب مخاطبان خود استفاده کنند.

انواع شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

عموم مردم فقط از انواع کانال‌ های شبکه‌ های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اسنپ چت و اینستاگرام مطلع هستند. شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا وفاداری مشتریان فعلی خود را افزایش دهید. تا جایی که آن‌ها با کمال میل و به صورت رایگان در مورد شما به دیگران بگویند. در اصل این اشخاص در رسانه های اجتماعی مثل بیزینس اکانت اینستاگرام، تبدیل به مشتری بالقوه و مبلغ شما برای افراد راغب به خرید می‌شوند.

معرفی انواع کانال بازاریابی شبکه های اجتماعی

بیش از ۸۸ درصد شرکت‌ها اکنون در انواع شبکه‌ های اجتماعی در بازاریابی می‌کنند. در این مقاله، رئال ربات به معرفی انواع شبکه‌های اجتماعی مختلف که می‌توانند دسترسی و آگاهی از برند شما را در وب بهینه کنند، خواهد پرداخت.

توصیه می‌شود: 10 نکته تقویت حضور در لینکدین

۱. شبکه‌ های اجتماعی : فیس بوک، توییتر، لینکدین

فیس بوک، توییتر، لینکدین بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

از این نوع شبکه‌ اجتماعی برای ارتباط افراد (و برندها) در وب استفاده می‌شود. آن‌ها از طریق برند تجاری، آگاهی اجتماعی، ایجاد روابط، خدمات به مشتری و تولید محتوا به تجارت شما کمک می‌کنند.
برخی از مزایای این شبکه‌ های اجتماعی عبارتند از:
این شبکه‌های اجتماعی، افراد و مشاغل را به تعامل آنلاین و به اشتراک گذاشتن داده‌ها و افکار برای اطمینان از روابط متقابل تشویق می‌کنند. در صورتی که به دنبال بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی هستید، انواع روش‌های رایگان و پولی را در فیس بوک، توییتر و لینکدین کشف خواهید کرد.

توصیه می‌شود: چگونه مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

 

2. شبکه های اجتماعی اشتراک رسانه : اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب

به  صفحه اینستاگرام رئال ربات بپیوندید.
اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب انواع شبکه های اجتماعی در بازاریابی
 
 
 

3.انجمن های گفتگو: Reddit ,Quora ,Digg

Reddit,Quora,Digg

 

این سه مورد از انواع شبکه‌ های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی هستند. رددیت، کوئرا و دیگ برای یافتن، به اشتراک‌گذاری و بحث در مورد انواع مختلف دیتا، نظرات و اخبار مهم توسط صاحبان مشاغل استفاده می‌شوند.

این شبکه‌های اجتماعی با داشتن یک منبع درجه یک برای انجام تحقیقات بازاریابی بی‌عیب و نقص، به مشاغل کمک می‌کنند. این انجمن‌ها از قدیمی‌ترین روش‌های اجرای کانال‌ های بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی هستند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

قبل از ورود شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، این انجمنها محلی بودند که متخصصان، کارشناسان و علاقه‌مندان برای انجام انواع بحث در مورد زمینه‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کردند.

این انجمن‌های گفتگو تعداد زیادی کاربر دارند و دسترسی بی‌سابقه‌ای برای تجارت شما را تضمین خواهند کرد. در واقع محلی هستند که پاسخ سؤالات مختلف در هر زمینه را ارائه می‌دهند. در صورتی که تجارت شما نیازبه تحقیقات عمیق مشتری داشته باشد،
این شبکه‌های اجتماعی مناسب‌ترین محل برای تجارت شما هستند. این پلتفرم ها درکنار به اشتراک‌گذاری اطلاعات و دانستن پاسخ، درتبلیغات نیز بسیار تأثیرگذارهستند.

4. رسانه های اجتماعی مدیریت محتوا و علامت گذاری: Flipboard و Pinterest

Flipboard,Pinterest

انتخاب چنین شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند انواع مختلفی از جدیدترین مطالب و رسانه هایی را که رواج دارند پیدا کنید، به اشتراک بگذارید، در مورد آنها بحث و گفتگو کنید. این شبکه های اجتماعی در ایجاد کانال جهت آگاهی از برند برای تجارت شما بسیار مفید هستند.

به علاوه انتخاب این مورد برای اجرای انواع مختلف کانال های بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا ترافیک وب سایت و جذب مشتری داشته باشید.

  • باید عناوین و تصاویر را برای فیدهایی که شبکه های محتوا و علامت گذاری جهت دسترسی و اشتراک مطالب خود استفاده می کنند را بهینه سازی کنید.
  • با Pinterest می توانید ایده‌های جدیدی برای پروژه‌های خود یافته و ذخیره کنید.
  • Flipboard به شما امکان می‌دهد مجله Flipboard خود را با استفاده از بیشترین محتوای جذاب ایجاد کنید و سپس می توانید آن را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارید.

5.شبکه های اجتماعی بررسی: Yelp,Zomato,TripAdvisor

Yelp,Zomato,TripAdvisor انواع شبکه های اجتماعی در بازاریابی

استفاده از شبکه های اجتماعی بررسی مشتری به شما کمک می کند تا اطلاعات مختلف راجع به انواع محصولات، خدمات یا برندها را کشف، مرور و به اشتراک بگذارید.

وقتی یک کسب و کار در این شبکه ها نظر مثبت دارد، ادعای آن ها معتبرتر شده زیرا بررسی در این شبکه ها به عنوان اثبات اجتماعی عمل می کند.

برای ایجاد یک کانال موفق بازاریابی در شبکه های اجتماعی، داشتن نظرات مثبت در این سایت ها برای مشاغل امروزی بسیار مهم است.

علاوه بر این، بررسی همه مواردی که مشتریان شما در این شبکه های اجتماعی بررسی ارسال می کنند،مورد دیگری است که برای نتایج مثبت رونق کسب و کار شما بسیار مهم خواهد بود.

  • this شبکه های اجتماعی محلی را برای بررسی انواع محصولات و خدمات مورد استفاده کاربران ارائه می دهند.
  • بازبینی مطالب به هربرندی ارزش بالایی می بخشد زیرا بر تعداد خریداران جدید خدمات شما تاثیر می گذارد.
  • Zomato و Yelp انواع پلتفرم های شبکه های اجتماعی هستند که خدمات بررسی مبتنی برمکان را ارائه می دهند و به شما کمک میکنند کانال های شبکه های اجتماعی مبتنی بر مکان را ایجاد کنید.

6.شبکه های اجتماعی وبلاگ نویسی و انتشار: وردپرس، Medium ,Tumblr

وردپرس، Medium ,Tumblr

شما می توانید این دسته را برای انتشار، کشف و اظهار نظر درباره مقالات، وبلاگ های شبکه های اجتماعی و سایر مطالب در وب انتخاب کنید.

بازاریابی محتوا یکی از قدرتمند ترین روش های هدف قرار دادن، جذب و تبدیل مخاطب است.

وردپرس و بلاگر بسترهای وبلاگ نویسی سنتی هستند در حالی که Tumblr و Medium آخرین شبکه های وبلاگ نویسی و انتشار هستند.

  • این شبکه های اجتماعی برای مشاغلی که می خواهند به طورموثرازبازاریابی محتوا استفاده کنند، ضروری می باشند.

7.شبکه های اجتماعی خرید: Polyvore ,Etsy ,Fancy

Polyvore ,Etsy ,Fancy

اگر می خواهید از جدیدترین روند بازاریابی مطلع شویدو یا می خواهید نکات خرید را بدانید، انواع شبکه های اجتماعی مناسب شما هستند.

همچنین به شما کمک می کنند برندهای مختلف را دنبال کنید، موارد جالب را به اشتراک گذاشته و خرید کنید.

  • برای استفاده موثر از این شبکه های اجتماعی باید سایتی داشته باشید تا تجربه خرید را با تجربه اجتماعی تلفیق کنید.
  • این شبکه ها برای مشاغل کوچک و استارت اپ ها بسیار نتیجه بخش هستند زیرا می توان محصولات خود را بدون هیچ دفتر یا فروشگاه فیزیکی فروخت.

8. شبکه های اجتماعی مبتنی بر علاقه:Last.fm ,Houzz , goodreads

Last.fm ,Houzz , goodreads شبکه های اجتماعی

شما می توانید از این دسته برای برقراری ارتباط با افراد دیگری که دارای علایق مشابه هستند استفاده کنید. به راحتی می توانید مخاطبانی را پیدا کنید که علاقه مند هستند در مورد انواع محصولات و خدمات شما بدانند.

  • انتخاب این شبکه ها به شما کمک می کند تا فقط روی یک محصول یا خدمت مرتبط با هر موضوع خاص تمرکز کنید، مثل دکوراسیون منزل،موسیقی، کتاب و غیره.
  • این شبکه ها بهترین محل برای تعامل با مخاطبان دارای یک علاقه خاص هستند.