You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

affiliate header e1617062660824
Post id: 1381
Views: 391

to سیستم کسب درآمد رئال ربات هر کس می تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند.

این روش که افیلیت مارکتینگ نام دارد، از مهم ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی است که همه می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام و یا سایت، کانالی برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد کنند.

affiliate marketing safe business سیستم کسب درآمد رئال ربات چیست؟

نحوه شروع فعالیت

ثبت‌نام و دریافت لینک اختصاصی 

درج تبلیغات در سایت و شبکه های اجتماعی توسط شما 

کسب درآمد به ازای هر خرید از لینک شما 

قطعی شدن کمیسیون شما پس از 14 روز در صورت کنسل نشدن خرید

990 697 af e1616784769622 سیستم کسب درآمد رئال ربات چیست؟

کسب درآمد اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

سیستم کسب درآمد رئال ربات می تواند منبع درآمد خوبی برای نوجوانان، جوانان، خانم های خانه دار، وبمسترها و یا هر فردی باشد که می خواهد لذت کسب درآمد در خانه را تجربه کند و یا به فکر ایجاد یک منبع درآمدی جدید است.

شرایط Membership در سیستم کسب درآمد Real robot

برای عضویت در سیستم کسب درآمد رئال ربات و کسب درآمد میلیونی از آن، نیاز به سرمایه نیست، حتی نیاز به داشتن یک شبکه اجتماعی پر مخاطب هم نیست و تنها کافیست که یک وب سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام داشته باشید و با ترغیب هر تعداد کاربر به خرید از رئال ربات، کمیسیون دریافت کنید.


ابزارهای لازم برای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین

16070206381605703197101 سیستم کسب درآمد رئال ربات چیست؟

هر پروژه و کسب‌وکار در ابتدا به وسایل و تجهیزات مرتبط و برخی مهارت‌‌های خاص نیاز مبرم دارد که ممکن است هزینه‌ و سرمایه‌ی موردنیاز برای آن‌ها مانع از شروع فعالیت شود.

این در حالی است که در کسب‌وکارهای الکترونیکی می‌توان میزان هزینه‌ی اولیه را تا حد زیادی کاهش داد و حتی به صفر رساند.

در این مقاله میزان هزینه‌ای که برای شروع یک کسب‌وکار افیلیت به آن نیاز دارید را موردبررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید با حداقل امکانات، درآمد پرسود داشته باشید.

برای راه‌اندازی یک سیستم آنلاین به چه نرم‌افزارهایی نیاز دارید؟

در سیستم کسب درآمد به روش افیلیت مارکتینگ می‌توان با استفاده و بهره‌برداری از انواع نرم‌افزارهای رایگان از اکثر هزینه‌ها چشم‌پوشی و صرفه‌جویی کرد.

در کسب‌وکار افیلیت بیشتر از نرم‌افزارهای تحت وب استفاده می‌شود که دسترسی به آن‌ها آسان و رایگان است. شما پس از شروع فعالیت خود به‌راحتی از طریق پنل‌ها و دشبوردهای موجود در سرویس افیلیت می‌توانید به گزارش‌های لازم از کسب‌وکارتان دسترسی داشته باشید.

در صورتی که از یک سایت یا بلاگ به‌عنوان رسانه‌ی افیلیت خود استفاده می‌کنید کامپیوتر بیشتر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود زیرا اکثر طراحی پنل‌های کاربری و مدیریت بلاگ‌ها و سایت‌ها به‌گونه‌ای است که تمامی امکانات آن‌ها در نسخه‌ی موبایل قابل‌رؤیت و دسترسی نیست.

این نرم‌افزارهای مدیریت سایت و بلاگ به‌صورت تحت وب اجرا می‌شود درنتیجه نیازی به سخت‌افزار قوی در سیستم کامپیوتر شما وجود نخواهد داشت.

قدم بعدی در کسب درآمد به روش افیلیت راه‌اندازی یک رسانه است. هر رسانه‌ای که داشته باشید اعم از کانال تلگرام، صفحه‌ی اینستگرام و … نیاز به محتوای مناسب با آن رسانه خواهید داشت. می‌توانید سه دسته محتوا تولید کنید:

  • متنی
  • تصویری
  • ویدئویی

شما برای ایجاد محتوای مورد نیاز خود به یک ویرایشگر متن، تصویر و ویدئو نیاز خواهید داشت.

مایکروسافت ورد Microsoft Word یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای نوشتن و ویرایش متن است که نیاز به ظرفیت سخت‌افزار زیادی ندارد.

شما با درست کردن یک اکانت مایکروسافت می‌توانید به‌صورت آنلاین از این برنامه استفاده کنید و به این ترتیب نیازی نخواهید داشت که این برنامه را روی سیستم خود نصب کنید.

نوشته‌ی شما در کنار یک تصویر مناسب می‌تواند از تأثیرگذاری بیشتری برخوردار باشد. برای ادیت و طراحی عکس و تصویر هزاران برنامه و نرم‌افزار وجود دارد که شاید معروف‌ترین آن‌ها نرم‌افزار فتوشاپ باشد.

این برنامه‌ به سخت‌افزار بالایی احتیاج دارد و استفاده از آن برای خلق تصاویر گرافیکی نیاز به مهارت دارد.

پلت فرم تحت وب canva.com به شما امکان طراحی و ادیت عکس را به‌صورت رایگان می‌دهد و شما از طریق آن به‌راحتی می‌توانید محتوای تصویری مناسب با رسانه‌ی خود را ایجاد کنید.

طراحی و تهیه ویدئو از تولید متن و تصویر دشوارتر است ولی تأثیرگذاری آن سبب شده است امروزه بیشتر افراد در حوزه‌ی تولید محتوا، تبلیغات و بازاریابی به سراغ آن بروند.

شما می‎‌توانید ویدئوهای مرتبط با محصول یا کالای مورد نظرتان را با اندکی جست و جو در اینترنت پیدا کنید.

به علاوه وبسایت‌های واسطی وجود دارند که حتی اگر وبسایت اصلی به شما اجازه دانلود ویدئو را ندهد با قرار دادن لینک وبسایت اصلی در این وبسایت‌های واسط امکان دانلود ویدئو در حجم و رزولوشن دلخواه برای شما فراهم خواهد شد.

به این ترتیب می‌توانید بدون صرف هزینه از ویدئوهای جذاب محصولی که قصد فعالیت روی آن را دارید در رسانه‌ی خود بهره مند شوید.

برای شروع به کار با یک سیستم آنلاین به چه سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی احتیاج است؟

برای کسب‌وکار افیلیت، شما به یک موبایل نیاز دارید که بتواند آخرین نسخه‌ی شبکه‌های اجتماعی را پوشش دهد و همچنین امکانات بسیاری از اپلیکیشن‌ها در پلت فرم موبایل با پلت فرم کامپیوتر متفاوت است.

برای این کار گوشی همراه شما باید حداقل رم سه داشته باشد تا بتواند بدون مشکل دسترسی شما را ممکن سازد، مثلاً گوشی سامسونگ گلکسی مدل A20S باقیمت حدودی ۱۸۵ دلار  ظرفیت مورد نظر را دارد.

اما اگر تمرکز فعالیت افیلیت شما بر روی سایت یا بلاگ است شما به کامپیوتر یا لپ‌تاپی با حداقل رم ۴ گیگابایت احتیاج دارید که حدود قیمت یک لپ‌تاپ با چنین ظرفیتی ۲۶۰ دلار است.

affiliate header سیستم کسب درآمد رئال ربات چیست؟

Author

امیرحسین مهردوست
MBA | DBA | SEO | Entrepreneurship | NLP | Ai
  1. در سیستم کسب درآمد رئال ربات هر کس می تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند.