You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

سایت نویسندگان در تبریز
Post id: 2695
Views: 331

طراحی سایت نویسندگان پلی به سوی مخاطبان

طراحی سایت نویسندگان در تبریز با هدف معرفی یک فرد و توانایی هایی او انجام می شود و با ارائه نمونه کارها و فعالیت ها نسبت به جذب مخاطب اقدام می نماید.

طراحی سایت نویسندگان را می توان در دسته سایت های شخصی طبقه بندی نمود. این گونه سایت ها با هدف معرفی یک فرد و توانایی هایی او طراحی می شود و با ارائه نمونه کارها و فعالیت های آن شخص نسبت به جذب مخاطب اقدام می نماید.

طراحی سایت نویسندگان را می توان پلی به سوی مخاطبان در نظر گرفت. راهی برای نشان دادن هنر نویسندگی و معرفی آثار و در برخی موارد حتی روشی برای فروش آثار خلق شده توسط نویسنده که برای تحقق هر یک از این اهداف طراحی و برنامه نویسی های ویژه ای مورد نیاز است.  بر همین اساس طراحی سایت نویسندگان باید به صورت تخصصی و پس از انجام نیاز سنجی های مربوطه انجام گردد.

اهمیت طراحی گرافیکی جذاب در طراحی سایت نویسندگان

یکی از موارد مهمی که در طراحی سایت نویسندگان باید مد نظر قرار داده شود طراحی گرافیکی و ظرافت ها و رعابت اصول زیبایی شناسی است. مخاطبان در طراحی سایت نویسندگان افرادی هستند که به هنر علاقه مند هستند و به همین دلیل در صورتی که با یک طراحی تکراری و به دور از المان های جذاب مواجه شوند ممکن است تاثیرات منفی بر روی آنها داشته باشد.

استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت نویسندگان را می توان به عنوان یکی از این موارد در نظر گرفت که می تواند منجر به کاهش بازدید سایت گردد.  این قالب ها علاوه بر تکراری بودن دارای محدودیت های فراوانی هستند که استفاده از آن ها موجب می شود به اجبار از برخی از برنامه ها و اهدافی که سایت برای آن ها راه اندازی شده دست کشیده شود.

رنگ بندی در طراحی سایت نویسندگان یکی از موارد بسیار مهمی است که می تواند تا حد زیادی بر اساس سلیقه فردی انجام شود. نمی توان گفت استاندارد یا اصول مشخصی به غیر از اصول رنگ شناسی بر آن حاکم است و به همین دلیل بر اساس روحیات نویسنده و حتی بر اساس حوزه و موضوعاتی که فرد بر روی آن ها تمرکز دارد می توان رنگ بندی خاصی را انتخاب کرد.

به عنوان نمونه نویسنده ای که سبک نوشتاری او ترسناک و هیجان انگیز است می تواند از ترکیب رنگ هایی مانند مشکی یا قرمز در طراحی سایت خود بهره ببرد تا به این طریق افرادی که وارد صفحه سایت می شوند در نگاه اول حس آثار موجود در آن سایت را درک نمایند.

fd3978b7e4d73479322a2ed1a7f960a3 طراحی سایت نویسندگان در تبریز

یکی از مواردی که می تواند به عنوان نقطه قوت در طراحی سایت نویسندگان در تبریز در نظر گرفته شود استفاده از تصاویر و عکس های جذاب است.  طراحی گالری تصاویر اختصاصی و زیبا می تواند نمایش عکس ها چندین برابر جذاب نماید و به این ترتیب جلوه ای زیبا به سایت ببخشد.

برنامه نویسی و ویژگی های عملکردی در طراحی سایت نویسندگان

همان گونه که اشاره گردید در طراحی سایت نویسندگان در تبریز می توان اهداف گوناگونی را دنبال نمود که تعیین این اهداف می تواند مشخص کننده نوع برنامه نویسی و امکانات سایت باشد. در طراحی سایت نویسندگان در تبریز اولین و مهم ترین بخش، بخشی است برای معرفی نویسنده که در این بخش بیوگرافی فرد به طور کامل در اختیار هواداران قرار می گیرد.

علاوه بر این افراد می توانند با آثار نویسنده به طور کامل آشنا شوند. حتی برای نزدیکی بیشتر میان نویسنده و مخاطبان می توان امکان نظر دهی برای هر یک از آثار را فراهم نمود تا به این ترتیب نویسنده به راحتی بازخورد آثار خود را در میان مخاطبان دریافت نماید. علاوه بر این می توان برخی از آثار را به صورت خلاصه یا حتی در صورت تمایل نویسنده به طور کامل برای دانلود قرار داد. این بخش می تواند با پرداخت هزینه با به صورت رایگان برای مخاطبان در نظر گرفته شود.

در طراحی سایت نویسندگان در تبریز می توان به طور کلی فروشگاه اینترنتی کوچکی برای فروش آثار در نظر گرفت که البته این فروشگاه باید به طور کامل تمام امکانات و شرایط را برای یک خرید اینترنتی معتبر و آسان برای مخاطب فراهم آورد. در این بخش لازم است مخاطبان در سایت ثبت نام نموده و نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام نمایند. سپس قرار دادن محصولات درخواست در سبد خرید و اتصال به درگاه بانگ و پرداخت صورت خواهد پذیرفت.

علاوه بر موارد یاد شده طراحی سایت نویسندگان در تبریز می تواند راهی برای ارتباط مخاطبان با نویسنده مورد نظرشان باشد به این صورت که راه های ارتباطی موجود در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

در این سایت ها می توان فرم های ارتباطی طراحی نمود که در آن ها کاربران سوالات خود را از نویسنده مطرح نمایند. حتی در موارد پیشرفته تر امکان ارتباط گفتگوی آنلاین نیز برای آن ها فراهم گردد.  قرار دادن آدرس سایر شبکه های اجتماعی نیز در این سایت ها می تواند برای مخاطبان کاربردی باشد.

2c256018bcc961a537c6bf4ff9b4d85d طراحی سایت نویسندگان در تبریز

از آن جایی که موضوع بهینه سازی سایت برای طراحی سایت نویسندگان در تبریز دارای اهمیت بالایی است می توان از مقالات و موضوعات مرتبط با کار نویسنده برای بهبود وضعیت سئو و بهینه سازی سایت برای طراحی سایت نویسندگان در تبریز از طریق محتوا اقدام نمود.

ویژگی اصلی این سایت ها این است که نویسنده می تواند به طور کامل از متون نوشته شده توسط خودش برای ارتقا کیفیت سایت بهره ببرد و به این ترتیب رتبه سایت در موتور های جستجو نیز بهبود بخشیده شود.

در نظر گرفتن بخش اخبار در طراحی سایت نویسندگان در تبریز برای اطلاع رسانی در خصوص روند تولید اثر نیز می تواند سبب جلب مخاطبان گردد و افراد را ترغیب نماید تا در جهت دریافت خبر نامه در سایت ثبت نام نمایند.

به طور کلی هرگونه فعالیتی که سبب جلب مشارکت مخاطبان گردد می تواند برای بهبود کارایی در طراحی سایت نویسندگان در تبریز دارای اهمیت باشد.

Facilities / Plansپلن طراحی پایهپلن طراحی اختصاصیپلن طراحی VIP
Company brand exclusive theme design ✔️
Delivery time۵ روز کاری۱۰ روز کاری۲۰ روز کاری
طراحی گرافیکی مینیمال جهت افزایش سرعت سایت
طراحی گرافیکی ساده و سبک بدون المان‌های اضافه
✔️
Optimum coding to speed up site execution ✔️
Ability to choose from 100 ready-made templatesطراحی اختصاصی
Choose from 10 ready templates✔️✔️طراحی اختصاصی
بهينه سازي خودكار خروجی صفحات
بهينه سازي بهينه سازي
✔️ ✔️ ✔️
Saving pages as cache ✔️ ✔️ ✔️
Introducing the team of colleagues ✔️ ✔️ ✔️
Plans and projects ✔️ ✔️ ✔️
Ability to manage users ✔️ ✔️ ✔️
Product gallery ✔️ ✔️ ✔️
News section design ✔️ ✔️ ✔️
Online chat system with site visitors ✔️ ✔️ ✔️
Introduction of products and services ✔️ ✔️ ✔️
Portfolio gallery ✔️ ✔️ ✔️
Page about us and introduction ✔️ ✔️ ✔️
Contact us page ✔️ ✔️ ✔️
Security settings ✔️ ✔️ ✔️
Visitor statistics ✔️ ✔️ ✔️
Installing professional SEO toolsCall ✔️ ✔️
Examples of work doneCall ✔️ ✔️
امکان ایجاد نظرسنجیCallCall ✔️
Teaching how to use professional SEO toolsCallCall ✔️
Custom logo designCallCallCall
Types of user information registration formsCallCallCall
Designing the representation acceptance formCallCallCall
Add a second language to the siteCallCallCall
Recruitment form designCallCall
Staff information and organizational chartCall ✔️
Exclusive design of the contact formCall ✔️
Ability to manage customers ✔️ ✔️
Types of communication forms with the site manager ✔️ ✔️
Blog section design ✔️ ✔️
Representatives introduction page ✔️ ✔️
Articles section ✔️ ✔️
دامنه رایگان ✔️ ✔️
E-commerce consulting ✔️
آموزش رایگان در شرکت وب‌رمز ✔️
Enter the content of the site pages1 page5 page10 page
Slide home design1 slide3 slide
The ability to place an order onlineCallCall
Ability to pay onlineCallCall
Types of order registration formsCallCall
Advice on getting a trust symbol quickly ✔️ ✔️
common questionsCallCall
میزبانی حرفه‌ای رایگان۱ گیگابایت۲ گیگابایت۴ گیگابایت
پشتیبانی کامل سایت۳ ماه پشتیبانی رایگان۶ ماه پشتیبانی رایگان۱۲ ماه پشتیبانی رایگان
Price starts from۷ تومان
۵ تومان
۱۲ تومان
۹ تومان
۲۲ تومان
۱۹ تومان
Consultation and orderPre-invoice requestPre-invoice requestPre-invoice request

گروه مهندسی رئال ربات:

این اطمینان را به شما می دهدتا طراحی وب سایت خبری شما را کاملا حرفه ای و مطابق با نیاز شما

و آماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد.اگر نیاز به مشاوره داریدحتما بدون معطلی با ما تماس بگیرید

حتی اگر قصد واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.

گروه مهندسی رئال ربات

Author

امیرحسین مهردوست
MBA | DBA | SEO | Entrepreneurship | NLP | Ai