You picked these products

Cart

اپلیکیشن در تبریز
Post id: 3192
Views: 403

شرکت طراحی اپلیکیشن در تبریز از بهترین شرکت‌های تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی انواع سایت و اپلیکیشن موبایل پیشرفته و پرتال‌های سازمانی است.
رئال ربات سال‌ها روی پلتفرم اختصاصی خود و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله فریمورک فلاتر (Flutter)، ری اکت (React)، ایجکس (ajax) و… نیاز‌های کارفرمایان را برآورده ساخته است.

توسعه اپلیکیشن و برنامه نویسی و راه اندازی کسب و کار آنلاین را با Real robot تجربه کنید. در این مقاله نگاهی به مراحل و امکانات اپلیکیشن های فروشگاهی، خدماتی، آموزشی و… خواهیم داشت. با ما همراه باشید…

مزایای سفارش طراحی اپلیکیشن در تبریز

پیشرفت تکنولوژی استفاده از اینترنت، پلت فرم و گوشی های هوشمند و سایر گجت ها، ارتباط بین مارکترها و مخاطبان را بسیار ساده تر و کم هزینه تر کرده است. کسب و کارها می توانند با استفاده از جدیدترین ابزارهای Digital marketing in Tabriz ارزش و اعتماد بیشتری برای برندشان ایجاد کند. در این میان با توجه به نوع سبک و کار پیشگام بودن نسبت به رقبای خود و از دست ندادن هیچ فرصتی در شناساندن برندتان به مخاطبان (برندآگاهی) بیشتر نقش اساسی در آینده کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت.

گسترش محدوده مکانی فروش

با داشتن اپلیکیشن فروشگاهی شما هیچ محدودیتی در تعداد مشتریان و محل زندگی آنها ندارید. هر کسی در هر جای کشور می تواند مشتری شما باشد و به راحتی و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کند

گسترش بازه زمانی فروش

فروش شما در چه ساعتی بیشتر است؟! ازین پس چه ساعت 3 نصف شب، چه 3 بعداز ظهر و … شما فروش خود را در هر زمانی از شبانه روز خواهید داشت. در حالی که داشتن فروشگاه فیزیکی محدود به چند ساعت در کل 24 ساعت شبانه روز است.

دور از دغدغه‌های فروشگاه فیزیکی

صاحبین فروشگاه های فیزیکی با دغدغه های فراوانی رو به رو هستند. از جمله پرداخت اجاره، پرداخت قبوض و همچنین با شیوع کرونا هم تعداد مراجعین کاهش یافته است. اپلیکیشن شما را از تمامی این دغدغه ها دور می کند.

برندسازی موثر

با داشتن اپلیکیشن فروشگاهی برندسازی در تبریز برای شما خیلی موثرتر و بهتر انجام خواهد گرفت. در واقع این اپلیکیشن است که باعث شناخته شدن بیشتر برند می شود و به همراه Digital marketing in Tabriz مسیری درست و روشن پیش روی کسب و کار شماست.

طراحی اپلیکیشن در تبریز
طراحی ui ux و توسعه اپلیکیشن در تبریز

خدمات برنامه نویسی تیم رئال ربات

با توجه به آمارهای منتشر شده از افزایش میزان خرید اینترنتی در چندماه اخیر همزمان با شیوع کرونا، این ضرورت برای کسب و کارها به وجود آمد تا فعالیت های خود را به صورت آنلاین عرضه کنند. سفارش طراحی اپلیکیشن در تبریز چه از نوع فروشگاهی و چه خدماتی می تواند راه حلی عالی برای فرار از زیان در این شرایط باشد و تعداد مشتریان و فروش شما به شکل باورنکردنی افزایش یابند.
برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره ی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و سفارش آن می توانید با کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه مشورت کنید و آنها با مشاوره رایگان شما را یاری می دهند.

برنامه نویسی اختصاصی و سفارشی

برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی ios

انواع زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن

برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای باید انواع زبان های برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن در تبریز را بلد باشید تا بتوانید برای پلتفرم های مختلف اپلیکیشن تولید کنید. زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن به صورت روز افزون در حال گسترش هستند. از این رو در ادامه چند زبان برنامه نویسی مهم را شرح می دهیم.

زبان برنامه نویسی پایتون(Python)

پایتون یکی از قدرتمند ترین و کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن است. در دنیای امروز اهمیت یادگیری پایتون به قدری است که در برخی رشته ها مانند مهندسی نرم افزار آن را تدریس می کنند. از طریق این زبان برنامه نویسی شما می توانید فعالیت هایی نظیر توسعه وب، توسعه اپلیکیشن ها، تولید GUI های دسکتاپ، توسعه نرم افزارهای کاربردی و آنالیز داده های عددی و علمی را انجام دهید.

از اپلیکیشن های معروفی که توسط زبان برنامه نویسی پایتون تولید شده اند می توان به Drobox، Instagram و Youtube اشاره کرد.

زبان برنامه نویسی جاوا Java

زبان برنامه نویسی جاوا یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی می باشد. علاوه بر این موضوع، جاوا یکی از پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی به حساب می آید. طبق آمار بدست آمده سرچ سالانه ی جاوا از سایر رقبایش بسیار بیشتر است.  شاید جالب باشد بدانید که سیستم عامل اندروید از طریق جاوا کد نویسی شده است و به همین دلیل شما می توانید از طریق جاوا انواع اپلیکیشن ها را برای سیستم عامل اندروید تولید کنید. همچنین جاوا این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید در انواع پلترفرم ها اپلیکیشن بسازید.

از اپلیکیشن هایی که از طریق جاوا برنامه نویسی شده اند می توان به NASA world wind And  ThinkFree cloud office اشاره کرد.

زبان برنامه نویسی PHP

در کنار جاوا، زبان برنامه نویسی PHP یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی است. برخلاف جاوا، PHP در ابتدا تنها برای طراحی سایت استفاده می شد و می توانستید با آن انواع سایت ها را به صورت داینامیک طراحی کنید. اما با پیشرفت فنآوری پدیده PHAP ظهور کرد و این قابلیت را به وجود آورد که بتوان از PHP برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای استفاده کرد.
اینکه شما می توانید با استفاده از زبانه برنامه نویسی PHP علاوه بر اندروید، برای سیستم عامل IOS نیز اپلیکیشن نویسی انجام دهید؛ در این آمار بی تاثیر نیست.

PHP یکی از پر استفاده ترین زبان های برنامه نویسی است به طوری که آمار ها نشان می دهند ۷۸٫۶ درصد از برنامه نویسان دنیا  PHP را به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی خود قرار داده اند.
یکی از وب اپلیکیشن های معروف که با PHP برنامه نویسی شده است فیسبوک می باشد که قادر است حجم بالایی از ترافیک را به بهترین شکل پشتیبانی کند.

مقاله پیشنهادی رئال ربات : طراحی سایت خبری در تبریز

مراحل طراحی اپلیکیشن در تبریز

اطلاع از مراحل ساخت اپلیکیشن و جزئیات فنی آن به شما این امکان را می دهد که با آگاهی لازم قدم در دنیای هوشمند امروز بگذارید و با اطمینان از کارایی و فواید تکنولوژی هوشمند، ساخت اپلیکیشن اختصاصی خود را به تیم توسعه دهنده بسپارید. ما در این مقاله به توضیح مراحل ساخت اپلیکیشن از ایده تا تولید می پردازیم تا دید شما را نسبت به پیشرفت های علم و ساخت اپلیکیشن وسعت ببخشیم.

  • مرحله اول: برنامه ریزی و امکان سنجی
  • مرحله دوم: پیاده‌سازی
  • مرحله سوم: آزمون و مستندسازی

گام اول: نسخه اولیه اپلیکیشن موبایل

با آماده شدن نسخه پیش نمایش و تحلیل آن، تیم طراحی به ارزیابی درستی از طرح رسیده و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی می کنند. با تصویب طرح اولیه توسط کارفرما، امکانات پیش فرض در اپلیکیشن جایگذاری می شود تا پروتوتایپ و نسخه اولیه بدست آمده و در اختیار مهندسین و برنامه نویسان قرار گیرد.

گام دوم: طراحی رابط کاربری نهایی اپلیکیشن

با تائید نسخه اولیه و آماده شدن الگو BackEnd اپلیکیشن و دستورالعمل ساخت آن، طراحی رابط کاربری نهایی آغاز می گردد. ما در تیم رئال ربات با استفاده از بروزترین المان ها و جلوه های بصری ویژه که متناسب با سلیقه و نظر کارفرما هستند، جذاب ترین راهنمای تصویری و رابط کاربری را طراحی می کنیم. از این مقطع به بعد، مراحل ساخت اپلیکیشن به صورت تخصصی تر پیش می رود.

گام سوم: کد نویسی و توسعه اپلیکیشن

این مرحله شامل 2 بخش می شود؛ در مرحله اول کدنویسی سمت سرور می باشد که برنامه نویس سمت سرور ، کدنویسی API و داشبورد مدیریت اپلیکیشن را شروع می کند. بخش دوم کدنویسی موبایل اپلیکیشن که در این مرحله کدنویسی به صورت Native یا Hybrid انجام می گیرد. مثلا اگر بخواهیم یک اپلیکیشن iOS را به صورت Native طراحی کنیم باید از Xcode استفاده شود.

گام چهارم: ارائه دمو یا نسخه آزمایشی اپلیکیشن

یک نسخه آزمایشی از اپلیکیشن که تیم توسعه دهنده پس از کدنویسی در اختیار کارفرما قرار خواهند داد و این نسخه آزمایشی فرصت مناسبی است که کارایی اپلیکیشن بازبینی نهایی شود. با انجام این مرحله، اپلیکیشن بدون هیچ نوع باگ احتمالی، در پایدارترین حالت ممکن عرضه خواهد شد.

گام پنجم: انتشار اپلیکیشن موبایل در بازار تجارت الکترونیک

در آخر با انتشار اپلیکیشن در فروشگاه های مجازی مانند AppStore و Google play، کسب و کار شما وارد انواع مارکت ها (بازار یا استورها) می شود تا با خیال آسوده به تبلیغ و گسترش حرفه خود در دنیای مجازی بپردازید.

گام ششم: پشتیبانی از اپلیکیشن

این ذهنیت وجود دارد که با انتشار اپلیکیشن مراحل ساخت آن به پایان رسیده است ولی مهمترین مرحله ساخت یک اپلیکیشن بعد از تحویل آن به کارفرما شروع می شود. نظارت و پشتیبانی مرحله پایانی ساخت اپلیکیشن به شمار می آید که پروسه ای طولانی از بروز رسانی اپلیکیشن، اضافه کردن ویژگی و امکانات جدید و بهینه سازی امکانات قبلی را شامل می شود.
 در این مرحله است که وجود یک تیم فنی و متخصص امری ضروری به حساب می آید. تیم رئال ربات با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته این اطمینان را به شما می دهد تا جهت پشتیبانی فنی همراه کارفرمای پروژه باشد.

گام نهایی : ساخت اپلیکیشن

بسیاری از افراد ساخت یک اپلیکیشن موفق را صرفا وابسته به کدنویسی می دانند در حالی که پروسه ساخت اپلیکیشن پروسه ای پیچیده، حساس و تخصصی است که نیاز به همکاری بین صاحبان کسب و کار و متخصصان IT دارد تا اپلیکیشن به یک نتیجه مطلوب و موفق دست پیدا کند.

مقاله پیشنهادی رئال ربات : طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

سفارش ساخت انواع اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تبریز

اپلیکیشن فروشگاهی نرم‌افزاری است که بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS قابل‌ نصب و پشتیبانی بوده، این نمونه از اپ ها با کاربران تعامل ویژه‌ای را برقرار می‌کنند تا به‌ راحتی هرچه بیشتر در هر ساعت شبانه‌روز به محصولات و خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. انواع اپلیکیشن فروشگاهی به صورت یکپارچه با فروشگاه اینترنتی طراحی و پیاده سازی گرده است و نیاز به بروز رسانی و مدیریت مستقل ندارد.

امکانات اپلیکیشن فروشگاهی

توسعه پذیری در بستر وردپرس : اگر اپلیکیشن شما به صورت وردپرسی است، نگران توسعه پذیری آن نباشید. زیرا حتی اپ های وردپرسی هم با دانش کدنویسی به راحتی در آینده می توانند توسعه یابند.

سازگار با تمام درگاه پرداخت ها: اپلیکیشن فروشگاهی ساخته شده با تمام درگاه پرداخت ها سازگار هستند و براساس نیاز و سفارش کارفرما درگاه پرداخت مناسب، نصب می شود. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین امکان داشتن چندین درگاه پرداخت را فراهم می کند.

تعیین هزینه تحویل و پستی: با توجه به قراردادی که برای ارسال محصولات دارید؛ می توانید هزینه های گوناگونی را برای ارسال تعیین کنید.

گزارش فروش ماهانه و سالانه: با توجه به فروش محصولات مختلف و همچنین اطلاعاتی درباره ی کاربران از جمله سن، جنسیت و .. به صورت ماهانه و سالانه اپ در اختیار شما قرار می دهد تا فروشی هدفمند را داشته باشید.

سرعت بارگذاری بالا و سریع:

to طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است که بارگذاری اطلاعات و محصولات بسیار سریع انجام شوند و همچنین در زمان خرید اینترنتی کندی اپ مشکلی را ایجاد نکند.

تعریف محصولات بی نهایت: طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به گونه ای است که برای انتشار محصولات هیچ محدودیتی ندارید و هر تعداد با ویژگی های متنوع را می توانید بارگذاری کنید. برعکس خیلی از فروشگاه سازها که محدودیت در عرضه محصولات دارند.

دسته بندی بی نهایت محصولات: برای هدایت کاربران به محصولات مورد نیازشان به سادگی، نیاز به داشتن یک دسته بندی مناسب دارید. حال هرچه تنوع محصولاتی که می فروشید بیشتر باشد، به دسته بندی بیشتری نیز نیاز دارید. در اپی که به شما تحویل داده می شود، هیچ محدودیتی جهت ایجاد دسته بندی ندارید.

تعیین زمان ارسال محصولات: اپ فروشگاهی طراحی شده دارای این قابلیت است که مشتری پس از انتخاب محصولات مورد نیاز و به هنگام خرید؛ بتواند زمان ارسال محصول را مشخص و تعیین کند.

طراحی اپلیکیشن خدماتی در تبریز

با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارهای خدماتی و صاحبان مهارت های مختلف آموزشی، خدماتی مثل خدمات نقاشی و نظافت ساختمان، بنایی ساختمان، کابینت سازی، سیم کشی و برق منازل ، پرستاری در منزل، نجاری، تاسیساتی منزل، لوله کشی، نصابی، تعمیرات شیرآلات و مهرت های فنی و مهندسی، کارواش و سرویس خودرو در محل، خشکشویی و مشاغلی از این دست دچار ضرر و زیان بسیار زیادی شده اند. برای جبران این ضرر و زیان مادی و کاهش مشتری، پروژه، سود و درآمد می توان از اینترنت و طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی در تبریز و هر منطقه از کشور کمک گرفت.

ضرورت سفارش طراحی اپلیکیشن خدماتی

در عصر حاضر بسیاری از صاحبان مشاغل خدماتی چه ساختمانی ، چه رستورانی، چه زیبایی و تشریفاتی مجالس همگی در شرف راه اندازی کسب و کار مجازی و ارائه خدمات انلاین از طریق طراحی اپلیکیشن خدماتی هستند. به همین منظور تیم برنامه نویسی و توسعه اپلیکیشن موبایل در رئال ربات تصمیم دارد به بیزینس های خدماتی که در این چند سال دچار کاهش میزان سفارش پروزه و یا بیکار شده اند کمک کنند تا با حداقل سرمایه مورد نیاز در زمینه کاری خود دنیای تجارت الکترونیک را با مشاوره بیزینس کوچینگ در تبریز و فوت و فن دیجیتال مارکتینگ توام با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی و نرم افزارهای سفارشی مجدد احیا و ترمیم کند.
با کارشناس فنی مجموعه در تماس باشید:

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web