You picked these products

Cart

صنعتی و تبلیغاتی در تبریز
Post id: 3843
Views: 536

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در تبریز by using پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی و توسط عکاس صنعتی حرفه ای با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود. نوآوری، خلاقیت و ایده پردازی عکاسی صنعتی در تبریز به واسطه تیم حرفه ای و مجرب Real robot ضمانت جلب رضایت مشتری کسب و کارهای مختلف تولیدی، فروشگاهی، صنعتی و بازرگانی و… را به همراه دارد. روزمره با اشخاصی که محصولی برای فروش دارند و یا می خواهند برای کسب و کار جدیدشان تبلیغ کنند روبرو می شویم. حتی خود شما ممکن است تصمیم به فروش در پیج اینستاگرام یا یک فروشگاه اینترنتی محصولات صنایع دستی و دستسازهای هنری و سنتی خود از طریق مؤثر ترین و کارآمد ترین شیوه تبلیغ کنید.


مقاله های پیشنهادی:

بنر تبلیغاتی در تبریز

ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز


زین پس در گفتگوهای دوستانه در هر محفلی، یافتن گروه عکاسی متخصص و کاربلد که به تبلیغات برندها بپردازد بسیار راحت است. آیا در مورد عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برندها اطلاعاتی دارید که بتوانید بهترین فرد را برای انجام این نوع پروژه انتخاب کنید؟ با خدمات گرافیکی و عکاسی ما چقدر آشنایی دارید؟

عکاسی صنعتی در تبریز

تاثیر عکاسی در حوزه کسب و کارهای تجاری یکی از اصل های انکار ناپذیر می باشد. بر اساس علم روانشناسی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب اول، مربوط به دیدن می باشد. اگر شما بتوانید از محصولات و هنر خود، تصویری عالی و عینی فراهم آورید. موفقیت بیشتری خواهید داشت. پس قدرت هنر عکاسی صنعتی در تبریز و جای جای کشور را دست کم نگیرید.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی = جذب مشتری 100%

عکاسی صنعتی به زبان انگلیسی Commercial Photography در واقع روشی برای تقویت پل ارتباطی بین مشتریان و کارفرمایان کسب و کارهای مختلف است. روشی که توسط آن فروشندگان کالا و خدمات می‌توانند به وسلیه تصاویر جذاب و چشمگیر اعتماد مشتریان را جلب و مسیر برندینگ را آغاز کنند. اولین گام ارتباط با مشتری و ترغیب به خرید محصولات در واقع از یک عکس شروع می‌شود و این عکس باید آینه تمام نمای مشخصات و ویژگی‌های محصول باشد و باعث اولین تاثیر مثبت روی مشتری خواهد شد.

فرض کنید سوژه مورد نظر یک محصول تجاری باشد در نتیجه سبک عکاسی از آن کاملا متفاوت خواهد بود. تعریف عکاسی صنعتی را میتوانیم این طور بیان کنیم: عکاسی از هر محصول، خدمات و یا محیط جهت تبلیغ و نمایش و آگاه ساختن مردم از حضور این برند کسب‌وکار در دنیای تجاری. این عکس‌ ها جهت استفاده در بروشور، مجله، تراکت‌ های تبلیغاتی، طراحی سایت فروشگاهی و فضاهای مجازی در نظر گرفته می‌ شود. عکاسی تبلیغاتی شاخه‌ های بسیاری دارد که هر عکاس با توجه به تخصص خود در آن مشغول به فعالیت است.

مزایای استفاده از خدمات عکاسی تبلیغاتی

تااتم عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در تبریز

به کمک تصاویر با مخاطب حرف بزنید…

عکاسان صنعتی تیم ما سعی دارند با طراحی دکورهای ساده منطبق با کاربردهای کالای مورد عکاسی کمی جنبه کاربردی تر به عکس داده و عکس را از آن سادگی آزاردهنده عموم عکسهای صنعتی نجات دهند. که بعضا بسیار سودمند واقع می شود و جذابیت بصری عکس را دو چندان می کند و گاه با اکمی اغراق و بی تجربگی دکور بر سوژه غلبه می کند و خود را در عکس بیشتر به رخ می کشد. که این امر به تجربه یک عکاس صنعتی بر می گردد که تا چه میزان و چگونه دکور پس زمینه را تهیه و اجرا کند که به جذابیت کالا کمک کند ضمن اینکه خود دکور در حاشیه قرار داشته باشد.

انواع عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

انواع عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصول

مخاطب، برند شما را در دراز مدت بر اساس ویژگی های بصری شناسایی خواهد کرد. از مهم ترین ویژگی های بصری یک برند داشتن رنگ و اشکالی است که همسو با صفات و شخصیت برند شما باشد. عکاسی از محصولات با زمینه ساده یا به صورت عکاسی دکوراتیو با هدف نمایش کارایی محصول و تاکید بر جزئیات، رنگ و متریال برای استفاده در فضاهای تبلیغاتی آفلاین مثل کاتالوگ، بروشور و تابلو، پوستر، بنر یا بیلبوردها و همچنین فضای تبلیغاتی آنلاین مثل وب سایت یا شبکه های اجتماعی انجام میگیرد. عکس محصول باید باعث جلب اعتماد مشتری و تبدیل آن به خریدار شود. این تخصص تیم عکاسی تبلیغاتی رئال ربات Is.

عکاسی دکوراتیو

در واقع لوگو امضا و نماد برند شماست که ریشه در احساسات برند شما دارد. لوگوی شما احساسات مخاطب، درباره شما را به وجود می آورد. ما برای شما طراحی لوگو حرفه ای انجام خواهیم داد.

عکاسی مدلینگ

عکاسی مدلینگ تبلیغاتی یکی از شاخه های عکاسی تبلیغاتی یاد می شود که تاثیر بسیاری در تبلیغات برندها دارند. تهیه این سبک عکس ها لازمه رعایت اصول و قواعد خاصی می باشد. در عکاسی صنعتی مجموعه رئال ربات واقع در تبریز به شما قوانین و کلیات طراحی ظاهر وب سایت و اپلیکیشن را خواهیم داد تا طراح اصلی بر اساس چارچوب های برند آن را برای شما طراحی کند.

عکاسی طلا و جواهرات

جواهرات به دلیل دارا بودن جزئیات بیشتر، لازمه نمایشگری خاص تری می باشند. پس توصیه رئال ربات به فعالان این حوزه، در نظر داشتن عکاسی صنعتی و تبلیغاتی منحصر به فرد می باشد. تمام اوراق اداری شما مانند سربرگ، کارت ویزیت و کلیات طراحی کاتالوگ را به شما خواهیم داد تا طراح اصلی بر اساس مسیر درست برند حرکت کند.

انواع عکاسی صنعتی کسب و کارها در تبریز

عکاسی کارخانه و فضاهای صنعتی

گاهی اوقات کسب و کارها برای تحت تاثیر قراردادن مشتریان و یا نمایش توان و بزرگی مجموعه نسبت به عکاسی کارخانه، محیط داخلی و فضای باز کسب و کار اقدام می‌کنند. نمایش رنگ‌های نمای داخلی و فضای بیرونی، وسایل و چیدمان آن‌ها از دیگر سوژه‌های عکاسی کارخانه هست.عکاسی از خط تولید و محیط به صورت هوایی و داخلی نیز در این پروسه می گنجد.

عکاسی صنعتی هوایی

به عکاسی از فضا و محیط یه کسب و کار به وسیله پهباد ها و یا کوادکوپترها از ارتفاع خیلی زیاد عکاسی هوایی گفته می شود. این عکاسی معمولا از کارخانه ها و فضاهای صنعتی برای نمایش بزرگی مجموعه مورد استفاده قرار میگیرد. در عکاسی هوایی باید تمامی جزئیات به دقت مورد بررسی قرار بگیرند و حتی جزئیات به صورت دقیق قابل مشاهده باشند تا کسانی که قراره است روی پروژه کار کنند بتوانند براحتی جزئیات را بررسی و تحلیل نمایند.

عکاسی معماری

هنر به تصویر کشیدن نمای داخلی و خارجی ساختمان ها، پروژه های مسکونی و یا تجاری را عکاسی معماری می گویند.این مدل از عکاسی مناسب صنف املاک، ساختمان ساز ها و معماران فضای داخلی و خارجی می باشد تا به راحتی نمونه کارهایشان را به صورت کاتالوگ یا در فضای نت به مشتری نشان دهند. عکاسی معماری باید بتواند تمام زیبایی به کار رفته در فضا را با جزئیات به تصویر بکشد.

عکاسی لوازم آرایشی و بهداشتی

هنر عکاسی محصولات آرایشی و بهداشتی در ارائه زیبایی و لطافت است. اثرگذاری عکس محصولات آرایشی و بهداشتی زمانی بیشتر می‌شود که حس زیبایی و لطافت محصولات را به خوبی به مشتری منتقل کند. ضرورت استفاده از این دست عکسها امروزه که مد ،فشن و عکاسی آن بهم گرده خورده بیشتر احساس می شود. در تجارت محصولات آرایشی، تصاویر بروشورها ، کاتالوگ‌ها و… بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند بنابراین باید بتوانید ویژگی‌های محصولاتتان را در قالب تصاویر به مشتری با عکاسی لوازم ارایشی ارائه کنید.

عکاسی غذا ، کافه و رستوران

عکاسی تبلیغاتی غذا و مواد غذایی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی باعث شناخت بیشتر مردم از برند شما و جذب بیشتری مشتری می‌شود. اکثر مردم قبل از سفارش غذا مشتاق دیدن عکسی از غذا هستند تا بدانند دقیقا چه چیزی سفارش می دهند و قرار است چه غذایی با چه جزئیاتی در اختیار آنها قرار بگیرد.

طراحی سایت رستوران در تبریز را به ما بسپارید.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی 360 درجه از محصولات

عکاسی 360 درجه از محصولات به فرآیندی گفته می شود که طی آن عکاس تصاویر زیادی از طرفین محصول می‌گیرد و در نهایت یک عکس کامل به صورت 360 درجه طراحی و تولید می‌شود. کلیه تصاویر گرفته شده از محصولات با استفاده از تجهیزات تخصصی و چرخش دوربین حول یک یا چند محور انجام می‌گیرد.

تور مجازی

تور مجازی در واقع یک منظره 360 درجه از داخل و یا خارج یک فضاست. این موضوع تجربه یک مشاهده واقعی را به شما می‌دهد. جزئیات در این تصاویر کاملاً دقیق هستند و شما می‌تونید براحتی بخش‌های مختلف آن فضا رو مشاهده کنید.

تاثیر عکاسی صنعتی بر برندسازی

ما یک فرهنگ بصری هستیم. عکس‌ها تصورات ذهنی را گرفته و ضبط می‌کنند و به ما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به خواندن مطلب، موضوع را درک نماییم. در این عصر و زمانه که استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه همه‌گیر شده است، داشتن عکس‌های تبلیغاتی خوب مهم‌تر از همیشه بوده و اهمیت آن احساس می‌شود. به آمارهای تاثیر عکاسی تبلیغاتی برای برند شما توجه کنید:

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در تبریز
  • مقالاتی با عکس تبلیغاتی مرتبط به ‌طورکلی ۹۴ درصد بیشتر از مقالات بدون تصاویر، مورد مطالعه قرار گرفته است.
  • مطبوعاتی که با عکس منتشر می‌شوند حدوداً ۱۵٪ بیشتر به‌ صورت آنلاین مورد بازدید قرارگرفته‌ اند نسبت به یک نشریه مطبوعاتی که عکسی نداشته و فقط متن را به‌عنوان محتوای خود منتشر می‌ کند.
  • ۶۰ درصد از مصرف‌ کنندگان  که از جستجوی آنلاین استفاده می‌ کنند می‌ گویند ترجیح می‌ دهند با کسب ‌و کاری تماس بگیرند که لیست آن شامل یک تصویر است.
  • تقریباً ۷۰ % از خریداران ‌سایت های فروشگاهی دنیای تجارت الکترونیک معتقد هستند که تصویر محصول در هنگام تصمیم‌ گیری برای خرید بسیار مهم است.

سفارش عکاسی و فیلم برداری صنعتی

با سابقه چندین ساله در حوزه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و اپلیکیشن و اینک رونمایی از بهترین امکانات و نتایج به واسطه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در تبریز در خدمت تمامی شما رئال رباتی های عزیز هستم. اولویت اصلی همواره بر پایه ارائه بهترین خدمات می باشد. کافیست یکبار به نمونه کارها و نتایج فعالیت های این مجموعه نگاهی داشته باشید. رضایتمندی شما عامل اصلی پیمایش گام های بیشتر ماست.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web