You picked these products

Cart

وب سایت
Post id: 5049
Views: 453

Web Design و اپلیکیشن برای کسب و کارتان یعنی گشایش راه های جدید برای رونق تجارت شما. در این روزها اگر از هر تجارت رونق گرفته ای، راه های خدمت رسانیشان را جویا شوید، درصد عظیمی به مراجعه کنندگان اینترنتی مربوط می شوند. قابل درک است که در خدمات اینترنتی شما موضوعی تحت عنوان، محدودیت های جغرافیایی نخواهید داشت.


مقالات پیشنهادی مفید و مرتبط:


طراحی و پشتیبانی وب سایت

رئال ربات، طراح انواع سایت های فروشگاهی، شخصی، شرکتی، خبری و هزاران موضوع دیگر، بهترین خدمات را در نظر گرفته است. این مجموعه تنها به طراحی و عرضه سایت اکتفا نمی کند. چرا که فعالیت اصلی پس از تحویل سایت به مشتری آغاز می شود. پشتیبانی سایت شما تا استارت کامل کار از فرایندهای معمول ماست. علاوه بر این موضوع سئو سایت هم مطرح است. بسیاری از افراد فکر میکنند که با سفارش و تحویل سایت، کسب و کار آنلاین را انجام دادن. ولی باید در نظر داشته باشید که موضوع سئو بعد از طراحی از واجبات کار است. این سئو است که برای شما جایگاه گوگل کسب میکند. رقیبان فعال با پشتیبانی های خاص، از معضلات تازه کاران است. ولی رئال ربات برای حل این مسئله هم چاره هایی را اندیشیده است.

طراحی و پشتیبانی وب سایت

شما میتوانید در قدم اول مشاوره های رایگان سئو و آنالیز سایت را داشته باشید و سپس پلن های سئو و بهینه سازی را سفارش دهید. حرفه ای ترسن سئوکاران برای تجارت شما آماده کار هستند. پس بدون معطلی شروع کار نمایید.


مقاله پیشنهادی این بخش:

طراحی سایت با html و css


با مناسب ترین قیمت طراحی وب سایت آشنا شوید!

طراحی وب سایت توسط مجموعه طراحان رئال ربات به شکل یک فرایند کاملا تخصصی و حرفه ای صورت میگیرد. طراحی های متعدد در حوزه های گوناگون کاری بازگوی تجربیات موفق و میزان پروژه های مفید میباشد. برای استعلام قیمت های مربوط به پروژه ها، در قدم اول شما باید حوزه کاری زا مشخص کنید. از حوزه های فروشگاهی گرفته تا:

  • حقوقی
  • Training
  • املاک
  • مشاوره
  • پزشکی
  • گردشگری
  • خبری
  • نیازمندی
  • و بسیاری از موارد دیگر.

پس از مشخص کردن حوزه اصلی، نوبت به خدمات لازم و برآوردهای شما می رسد. طراحی های اختصاصی همواره بر اساس گفته های شما صورت میگیرد. ولی ما نیز توصیه هایی را ارائه خواهیم داد، تا پروژه در مسیر استانداردی باشد. در نظر داشتن حداقل هزینه ها با حداکثر امکانات یک اصل همیشگی در این تیم است. شما هم می توانید از حرفه ای ترین دستان پروژه خود را تحویل بگیرید و از نکات خاص و جدید همواره مطلع باشید. پس به جمع رئال رباتی ها بپیوندید.

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

هدف این مجموعه صرفا تهیه یک قالب معمولی و راه اندازی آن نمیباشد. موضوعاتی چون امینت، بهینه سازی، راحتی استفاده و هزاران مورد دیگر در برنامه های کاری ما قرار دارد. سایت های طراحی شده توسط تیم رئال ربات از امنیت بالایی برخوردار هستند. به نوعی برنامه نویسان مجرب ما باگ های اصلی را رفع نموده اند و بر این اساس آسودگی خیال از بابت امنیت سایت را برای مشتریانمان تضمین می نماییم. موضوع دیگر طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو است. راه اندازی سایت های گوناگون بر اساس آخرین آپدیت ها و الگوریتم های گوگل انجام می گردد. چرا که سئو شامل بخش های گوناگونی است. در این زمینه هم اصولی بودن سئو، از بابت سئو فنی بسیار مفید می باشد. بهینه سازی صفحات وب سایت شما طبق اصول جدید گوگل گام اول در راستای بهترین حرکات شما خواهد بود.

طراحی سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی، خبری و…

طراحی های اختصاصی و سفارشی همیشه رضایتمندی ویژه ای را به همراه دارند و این در حالی است که در طرف دیگر ماجرا، هزینه کار افزایش می یابد و این موضوع هم چندان باب میل ارباب رجوع نمی باشد. ولی همیشه برای هر مسئله می توان راه حلی یافت. رئال ربات به پشتوانه کارشناسان حرفه ای و کار بلد خود کمی تغیرات پدید می آورد. اما نگاهی داشته باشیم به فرایند این تغییرات.

افراد زمانی که سفارش پروژه خود را اعلام می دارند، درخواست های خود را از بابت پروژه اعلام میدارند. این وظیفه طراح پروژه است تا هر آنچه را که گفته شده را، پیاده سازی نماید. ولی روش دیگری هم در تیم رئال می توان مشاهده کرد. با در نظر داشتن سابقه کاری طراحان، زمانی که پروژه با جزئیات آن اعلام می شود. طراحان ما پیشنهاداتی را ارائه می دهند که هم کارکرد مد نظر را داشته باشد و هم هزینه پایانی کاهش یابد. موضوع ارائه پیشنهادات چندی است که مورد استقبال بسیاری از افراد گرفته است.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

اپلیکیشن یکی از ابزارهای به شدت تاثیرگذار می باشد. اما بدون شک شما هم از تعرفه های اعلام شده برای طراحی اپلیکیشن با خبر هستند. رئال ربات تحت یک امر، جشنواره و یا بهتر است بگوییم سرویسی را در نظر گرفته است. شما با سفارش سایت و اپلیکیشن از تخفیف بسیار بالایی برخوردار می شود. طراحی اپلیکیشن یکی از روش های اصلی برای به خاطر سپرده شدن نام و تجارت شماست. با سفارش طراحی سایت با وردپرس صاحب اپلیکیشن هم شوید. چنانچه تمایل دارید تا از این فرصت عظیم برخوردار شوید با ما در تماس باشید. رئال ربات همه روزه پاسخگوی سوالات و راهنمایی های لازم برای شما عزیزان می باشد.

آموزش مدیریت سایت وردپرس طراحی شده

بعد از طراحی سایت مسئله مدیریت و به کارگیری آن مطرح است. موضوع کاملا نرمالی است که برخی از ارباب رجوعان در این خصوص اطلاعات کاملی نداشته باشند. وجود پنل های مدیریت قدرتمند در وب سایت شما لازمه آموزشاتی می باشد. رئال ربات برای افراد که تمایل دارند، بعد از اتمام طراحی و راه اندازی سایت، جلسات آموزشی را آغاز می کند. مدیریت سایت از موارد بسیار مهم و جدی می باشد که در صورت کمبود اطلاعات هیچ تغییری توصیه نمی شود. به همین سبب ما هر آنچه را که لازم است به شما اعلام خواهیم داشت. وجود پشتیبانی همه روزه، آمادگی ما را در راستای حل مشکلات نشان می دهد. از دیگر خدمات رئال ربات، عرضه رسانی هاست And دامنه با کیفیت می باشد که برای تهیه و بررسی سرویس ها می توانید به رئال سرور مراجعه نمایید.

Author

امیرحسین مهردوست
MBA | DBA | SEO | Entrepreneurship | NLP | Ai