You picked these products

Cart

2022 نمایشگاه اینوتکس یازدهم
Post id: 5994
Views: 441

ثبت‌نام نمایشگاه اینوتکس 2022 یازدهم؛ مهمترین رویداد‌ سال 1401 در حوزه نوآوری و فناوری کشور با شعار «اکوسیستم نوآوری، زیر یک سقف» آغاز شد…!

اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، پارک فناوری پردیس پایتخت کشور میزبان یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX ۲۰۲۲ است که جزئیات و بخش‌های آن را در وبلاگ خبری سایت Real robot تبریز (مدیریت هوشمند کسب و کار) بررسی می‌کنیم.

ثبت‌نام نمایشگاه اینوتکس 2022

اهداف نمایشگاه اینوتکس 2022

  • اول: ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی با شرکت‌های دانش بنیان و خلاق
  • هدف دوم: مشارکت و همکاری میان شرکت‌های داخلی و بین‌المللی
  • سوم: گفت‌وگو و شبکه‌سازی میان فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری

زمان برگزاری رویداد 

اینوتکس 2022 با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی همزمان به دو صورت مجازی و حضوری، 20 الی 23 اردیبهشت 1401 در تهران برگزار خواهد گردید.

ثبت‌نام غرفه‌داران نمایشگاه از 23 بهمن‌ماه 1400 آغاز شده و برای غرفه‌داران تا 31 فروردین‌ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

توجه: لازم به ذکر است، شرکت‌ها برای بهره‌مندی از تخفیف ثبت‌نام زودهنگام فقط تا 14 اسفندماه 1400 فرصت دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس www.inotex.com اقدام به ثبت‌نام نمایند.
همچنین مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 74501000 تماس حاصل نمایند.

هزینه ثبت‌نام 

ثبت‌نام زودهنگام نمایشگاه امسال تا پایان 14 اسفندماه ادامه دارد که طبق آن، شرکت‌ها با مراجعه به سایت اینوتکس از تخفیف 30درصدی برخوردار می‌شوند.
مراکز دانش‌بنیان نیز با ثبت‌نام تا تاریخ 14 اسفندماه، علاوه بر تخفیف 30درصدی، مشمول تخفیف 70درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز می‌شوند.
شرکت‌های خلاق نیز درصورت ثبت‌نام در این تاریخ، علاوه بر تخفیف کلی، از 50درصد حمایت ستاد توسعه صنایع خلاق برخوردار می‌شوند.

در این رویداد، پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری، از حامیان و پشتیبان‌های دائمی نمایشگاه هستند. شرکت‌های دانش‌بنیان نیز مشارکت می‌کنند.

مکان برگزاری رویداد اینوتکس 2022

آدرس: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس

مسیر دسترسی به رویداد اینوتکس تهران

بخش حضوری:

1_ ایستگاه نوبنیاد، بزرگراه بابایی، آزادراه تهران ـ‌ پردیس ـ‌ خروجی اول بعد از عوارضی اصلی ـ بعد از دانشگاه آزاد پردیس ـ پارک فناوری پردیس

2_ ایستگاه تهران‌پارس، اتوبان شهید یاسینی، آزادراه تهران ـ‌ پردیس، خروجی اول بعد از عوارضی اصلی ـ بعد از دانشگاه آزاد پردیس ـ پارک فناوری پردیس

بخش مجازی:

سایت اینوتکس به آدرس :
www.inotex.com

 

مکان برگزاری رویداد اینوتکس 2022

بخش‌های نمایشگاه اینوتکس 

اینوتکس پیچ

رقابت استارتاپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی از جمله رویداد‌های نمایشگاه اینوتکس است.

استیج اینوتکس

بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفتگو هیجان‌انگیز و چالشی با هدف فرهنگسازی کارآفرینی، شنیدن ناشنیده‌ها و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان.

ایستگاه آینده

مرور روند‌های روبه‌رشد فناوری‌های جدید در قالب بیش از ۲۰ ساعت سخنرانی، پنل، گفتگو و نمایش فیلم، تاثیرات اقتصادی، سیاسی، احتماعی و فرهنگی این فناوری‌ها بر آینده زندگی بشر با حضور مهمانان برجسته داخلی و بین‌المللی بررسی خواهد شد.

کافه سرمایه اینوتکس

در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس این امکان برای استارتاپ‌ها فراهم شده است تا با سرمایه‌گذاران ملاقات کرده و جذب سرمایه کنند.

زنگ تفریح

بستری برای سرگرمی مخاطبان و تجربه‌ای جدید در فضای نمایشگاه است.

پاویون مشاوران

خدمات مشاوره متناسب با نیاز هربخش از اکوسیستم نوآور یو فناوری و همچنین با توجه به شرایط خاص کشور یا جهان داده می‌شود.

ارائه نیاز‌های فناورانه Reverse Pitch

صنعتگران و شرکت‌های مختلف به بیان نیاز‌های خود می‌پردازند. در میان حاضرین نیز از شرکت‌های فناور و کسانی که توانایی پاسخ دادن به این نیاز‌ها را دارند دعوت می‌شود تا راه‌حل‌های خود را متناسب با نیاز مطرح شده ارائه دهند.

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس

به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان نمایشگاه با فضای ناحیه نوآوری پردیس و تعدادی از شرکت‌های مشغول در پارک برای اولین بار این بخش انجام می‌شود.

استارکاپ

یکی از بخش‌های مهیجی است که از امسال به نمایشگاه اضافه شده است و رقابتی جذاب بین استارتاپ‌ها در این بخش شکل می‌گیرد.

استیج حکمرانی

نگاهی به مسیر سیاستگذاری نوآوری و فناوری کشور که برای اولین بار در دوره یازدهم قرار است صورت گیرد.

اینوتکسیکاپ

فرصتی است که کودکان و نوجوانان با قرار گرفتن در موقعیت‌های عملی، چالش‌های مختلف و مواجه با مسائل گوناگون دست به اقدام آگاهانه بزنند.

سایر بخش های نمایشگاه اینوتکس 2022

علاوه بر بخش‌های جانبی مورد اشاره، امسال برای اولین بار قرار است که نشست روسای پارک‌های فناوری غرب آسیا و همچنین اختتامیه دومین رقابت علمی کنز هم در یازدهمین رویداد اینوتکس برگزار شود.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web