You picked these products

Cart

شرکت
Post id: 6150
Views: 703

Mehr Iranian Smart Technologies به وبسایت رسمی www.realrobot.ir با تمرکز بر مدیریت هوشمند کسب و کار و ارائه محصولات دیجیتال و کاربردی اقدام به فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات نموده است.

معرفی شرکت فناوران هوشمند مهر ایرانیان

شرکت فناوران هوشمند مهر ایرانیان در تبریز واقع شده که در مهرماه 1400 با مسئولیت محدود به صورت رسمی به ثبت رسیده است. در ادامه به بخش های مختلف این مجموعه خواهیم پرداخت.
هم اکنون رئال ربات با رتبه حدود 400 هزار جهان و رتبه زیر 10 هزار ایران (از نظر Alexa ) جزو برترین سایت های شمالغرب ایران می‌باشد.

فناوران هوشمند مهر ایرانیان
Mehr Iranian Smart Technologies

تاریخچه ما

برند یا سایت رئال ربات از سال 97 توسط Amir Hossein Mehrdoost تاسیس شد و فعالیت خود را به عنوان اولین محصول مجموعه رئال ،تحت نام RealRobot.ir، به معنی ربات واقعی آغاز کرد و بعد از گذشت 3 سال در 2021 نیز جشن ۳ سالگی خود را جشن گرفت.

معرفی محصولات و خدمات فناوران هوشمند مهر ایرانیان

رئال ربات سایت رسمی برای فروش محصولات دیجیتال (Digital Goods) است و شما میتوانید هرچیزی که به صورت دیجیتال برای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید سفارش دهید. برخی از محصولات ما عبارتند از ابزارهای لازم برای طراحی سایت مانند وردپرس، افزونه، قالب، اسکریپت، دوره آموزشی، کتاب الکترونیک، پادکست، انواع نرم افزار، فایل های گرافیکی، عکس، ویدئو و… را از این پلتفرم تهیه نمائید.

نام و مشخصات مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره

Amir Hossein Mehrdoost و ساناز ذوقی اعضاء اصلی و سهام داران فعلی این شرکت هستند.

112223 فناوران هوشمند مهر ایرانیان | رئال ربات

لیست پروژه‌های موفق فناوران هوشمند مهر ایرانیان

سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ساعدی
وبسایت املاک محتشم
سایت خدماتی تی سرویس
وبسایت فروشگاهی آذر یو پی اس
سایت ورزشی کینگ لوا
تولید محتوای سایت تی سرویس
تولید محتوا و سئو وب سایت تایمازups
وب سایت فروشگاهی یاقوت
عکاسی صنعتی و گرافیک و ساخت انواع تیزر و موشن برای درب و پنجره ساعدی و….

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر به بخش نمونه کار در سایت مراجعه کنید.

اطلاعات تماس فناوران هوشمند مهر ایرانیان

این تیم متشکل از افراد با تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است:
طراح گرافیک و عکاس، برنامه نویس و توسعه دهنده وب سایت و اپلیکیشن موبایل،
کارشناس سئو، مقاله نویس و تولید محتوا متنی، استراتژیست و محقق گوگل
گوینده فایل صوتی
ادمین شبکه های اجتماعی
(مثل اینستاگرام، آپارات، یوتیوب، فیسبوک، لینکدین، تلگرام، واتساپ، پینترست، توییتر و….)

لیست پروژه‌های موفق فناوران هوشمند مهر ایرانیان سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ساعدی وبسایت املاک محتشم سایت خدماتی تی سرویس وبسایت فروشگاهی آذر یو پی اس  سایت ورزشی کینگ لوا تولید محتوای سایت تی سرویس  تولید محتوا و سئو وب سایت تایمازups وب سایت فروشگاهی یاقوت عکاسی صنعتی و گرافیک و ساخت انواع تیزر و موشن برای درب و پنجره ساعدی و.... اطلاعات تماس فناوران هوشمند مهر ایرانیان  دفتر مرکزی: آذربایجان شرقی - تبریز - سه راه امین - ساختمان 118 طبقه دوم واحد B7  info@RealRobot.ir  04135543122  09148745374

تیم ما

[tlpteam id=”6065″ title=”تیم رئال ربات”]

  • امیرحسن مهردوست بنیان گذار شرکت فناوران هوشمند ایرانیان و پلتفرم رئال ربات و دیجیتال مارکتر شماره یک تبریز، طراح وب سایت که توأمان رهبری تیم را عهده دار است.
  • Sanaz Zoghi در بخش تولید محتوا و کپی رایتینگ مشغول می باشد اما در سایر بخش ها مثل طراحی گرافیک، ساخت تیزر و امور مرتبط با پروژه های مشتریان به سایر اعضا کمک می کند.
  • لیلا علیمحمدی مقاله نویسی برای بخش وبلاگ و کارهای مربوط به سئو داخلی سایت را بر عهده دارد که به شکل فریلنسری یا دورکاری با ما همکاری دارد.
  • میلاد نعمتی گرافیست و عکاس مجموعه می باشد و به شکل فریلنسری و دورکاری با تیم همکاری می کند.

اهداف و دستاوردها

رئال ربات بدون الگو برداری از نمونه خارجی خود راه اندازی شده است با این هدف که بازار بزرگی برای طراحان و برنامه نویسان باشد و روند فعالیت به گونه ای است که متخصصان (مثلا یک گرافیست) محصول خود را آماده مینمایند(مثلا طرح یک کارت ویزیت) و عرضه میکنند.

اعضا تیم رئال ربات بر روی محصول متخصصان قیمت گذاری میکنند و خریدار ها نیز بر اساس نیاز خود خریداری میکنند.

قیمت برآورد شده به مراتب پایین تر از حالت طراحی اختصاصی هست که این به نفع خریدار است و در فروش تعداد بالا به نفع فروشنده نیز است چون یک بار ایجاد کرده است و بارها فروخته است.

یک مزیت دیگر در روند رئال ربات این است که محتوا (که قسمت اصلی هر وبسایت است) توسط فروشندگان تولید میشود و بازدیدکننده نیز از طرف همین فروشنده ها به سمت محصولاتشان هدایت میشود.
پس محتوا و خریدار هر دو از سمت تولید کننده محصول به سمت رئال ربات هدایت میگردد و این یعنی یک سایت با چرخه خودکار.

چرا رئال ربات؟

چون ما یک شرکت رسمی هستیم و ضمانت پشتیبانی میدهیم و از فروشندگانمان مدرک شناسایی و قرارداد داریم. کاربران ترجیح میدهند که با خیال آسوده از ما تهیه نمایند تا اینکه از فرد متخصص به صورت جدا تهیه نمایند.
ما به ازای مبلغ خرید به خریدارانمان امتیاز میدهیم که با امتیاز های خود میتوانند در سیستم “کارت شانس” هدایای ارزشمندی دریافت نمایند (این سیستم نیز به زودی توسعه پیدا میکند) این ویژگی در هیچ سیستم فروش دیجیتالی نیست.

به سبب برنامه نویسی استاندارد و رعایت اصول گوگل، در جستجو های حوزه فعالیت همیشه بالا هستیم.
رئال ربات گارد در اختیار برنامه نویسان و طراحان قرار میگیرد که این سیستم از کپی غیرمجاز محصولات جلوگیری می‌نماید و مانند سیستم لایسنس از محصولات فروشندگان محافظت می‌کند. ساخت و نگهداری این سرویس برای یک فروشنده مقرون به صرفه نیست.

با توجه به تاریخچه هر فروشنده مدال هایی دریافت مینماید که تعداد و ارزش مدال های هر فروشنده او را به یک رقابت حساس وارد میکند و فروشندگان عالی میتوانند خوش بدرخشند.
هدف ما نیز جذب فروشنده های با کیفیت است.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web