You picked these products
Shopping Cart
Confirm and pay
Product access
Your cart is currently empty.

Return to shop

اولین دیتاسنتر تبریز در شمالغرب کشور !
Post id: 6321
Views: 998

دیتاسنتر تبریز اولین در شمالغرب کشور !

 

دیتاسنتر تبریز توسط کارشناسان دیتاسنتری و میزبانی وب real server کاملاً آماده ارائه مشاوره حرفه‌ای و خدمات خرید و فروش انواع هاست و سرور می‌باشد. با اولین دیتاسنتر تبریز و شمال غرب دیگر نگرانی برای کمبود منابع، قطعی‌های مکرر وبسایت، مشکلات امنیتی و ارور‌های سمت سرور معنی ندارد!

اولین دیتا سنتر تبریز و شمالغرب

دیتاسنتر تبریز اولین در شهر اولین‌ها و توسط بهترین‌ها راه‌اندازی شد!

دیتاسنتر تبریز ویژه ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی، سازمان و ارگان یا نهاد‌های شهر تبریز، ارومیه و اردبیل افتتاح شد. مدیران کمپانی‌های تبریز می‌توانند با استفاده از خدمات ارائه شده از طرف مرکز داده یا اولین دیتاسنتر تبریز زیرساختِ وب سایت، داده‌ها، محصولات و خدمات مبتنی بر شبکه اینترنت را روی اینترانت/اکسترانت راه‌اندازی نمایند.

با قطب فروش هاست در تبریز بیشتر آشنا شوید.

دیتاسنتر چیست ؟

در ساده‌ترین حالت، مرکز داده یک مرکز فیزیکی است که سازمان‌ها از آن برای نگهداری برنامه‌ها و داده‌های حیاتی خود استفاده می‌کنند. طراحی یک مرکز داده مبتنی بر شبکه‌ای از منابع محاسباتی و ذخیره‌سازی است که امکان تحویل برنامه‌های کاربردی و داده‌های مشترک را فراهم می‌کند. اجزای کلیدی طراحی مرکز داده شامل روتر‌ها، سوئیچ‌ها، فایروال‌ها، سیستم‌های ذخیره‌سازی، سرور‌ها و کنترل‌کننده‌های تحویل برنامه است.

رویایتان را با ورود دیتاسنتر تبریز به واقعیت رساندیم.

انواع دیتاسنتر شمالغرب

انواع بسیاری از مراکز داده و مدل‌های خدماتی موجود است. طبقه‌بندی آن‌ها به این بستگی دارد که آیا آن‌ها متعلق به یک یا چند سازمان هستند، چگونه آن‌ها (در صورت تطبیق) با توپولوژی سایر مراکز داده، از چه فناوری‌هایی برای محاسبات و ذخیره‌سازی استفاده می‌کنند و حتی بهینه‌سازی انرژی آن‌ها بستگی دارد. چهار نوع اصلی از مراکز داده وجود دارد:

دیتاسنتر سازمانی

این دیتاسنتر‌ها توسط شرکت‌ها ساخته، مالکیت و اداره می‌شوند و برای کاربران نهایی آن‌ها بهینه شده‌اند. اغلب آن‌ها در محوطه شرکتی مستقر می‌شوند.

دیتاسنتر خدمات مدیریت شده

این مراکز داده (دیتاسنتر) توسط شخص ثالث (یا ارائه دهنده خدمات مدیریت شده) از طرف یک شرکت مدیریت می‌شوند. این شرکت به جای خرید، تجهیزات و زیرساخت‌ها را اجاره می‌کند.

پیاده‌سازی و تأمین نیاز‌های اساسی سازمانی کسب و کارهای تبریزی را به برترین شرکت میزبانی وب بسپارید.

دیتا سنتر کولوکیشن

در دیتاسنتر کولوکیشن، یک شرکت فضایی را در یک مرکز داده متعلق به دیگران و در خارج از محل شرکت اجاره می‌کند. مرکز داده کولوکیشن میزبان زیرساخت‌ها است:
ساختمان، خنک‌کننده، پهنای باند، امنیت و غیره، در حالی که شرکت مؤلفه‌ها، از جمله سرور‌ها، ذخیره‌سازی و فایروال‌ها را تأمین و مدیریت می‌کند.

دیتاسنتر ابری

در این شکل خارج از محل مرکز داده، داده‌ها و برنامه‌ها توسط یک ارائه‌دهنده خدمات ابری مانند خدمات وب آمازون (AWS)، مایکرؤسافت (Azure)، IBM Cloud یا سایر ارائه‌دهنده‌های ابر عمومی میزبانی می‌شوند.

اولین دیتا سنتر شمالغرب

خدمات مرکز دیتاسنتر تبریز در شمالغرب کشور

دیتاسنتر‌ها از اهمیت خاصی در بزرگترین شهر صنعتی شمال غرب یعنی تبریز برخوردار می‌باشند. به سبب اینکه نگهداری داده‌های مشتریان مهمترین ماموریت مجموعه realrobot است انتخاب مکان مناسب برای نگهداری از سرور شما را ضمانت می‌کنیم. چندین دیتاسنتر در ایران و اروپا طرف قرارداد‌های ما هستند. جهت دریافت مشاوره سرویس دیتا سنتر در تبریز از طریق خط تلفن 09148745374 با کارشناسان تیم ما در ارتباط باشید.


افتتاح مرکز نوآوری داده‌محور و رونمایی از مرکز داده تبریز

با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و نیاز به خدمات میزبانی وب، سرور مجازی و سرور اختصاصی، احداث دیتاسنتر در تبریز به عنوان مرکز شمالغرب کشور، ضرورتی انکار ناپذیر بود. در این مقاله به معرفی اولین دیتاسنتر تبریز و خدمات آن می پردازیم.

خدمات دیتاسنتر تبریز:

  • میزبانی وب
  • سرور مجازی
  • سرور اختصاصی
  • colocation
  • خدمات ابری
  • و …

مزایای استفاده از دیتاسنتر تبریز:

  • موقعیت مکانی مناسب (شمالغرب کشور)
  • دسترسی آسان و پرسرعت
  • امنیت بالا
  • تجهیزات مدرن و به روز
  • پشتیبانی فنی 24/7
  • قیمت مناسب

چرا دیتاسنتر تبریز را انتخاب کنیم؟

دیتاسنتر تبریز با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، به عنوان یکی از بهترین دیتاسنترهای کشور شناخته شده است. این دیتاسنتر با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز و همچنین تیم متخصص و مجرب، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

نتیجه:

دیتاسنتر تبریز با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، می تواند نیازهای مختلف شما را در زمینه میزبانی وب، سرور مجازی، سرور اختصاصی و … برآورده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می توانید به وب سایت دیتاسنتر تبریز مراجعه کنید.

خدمات اختصاصی مشتریان رئال ربات

رئال ربات برای تمام خدمات خود یک فروشگاه یکپارچه ارائه می‌دهد. پورتال ویژه مشتری، به سادگی تمام خدمات، اتصالات، کابل کشی خود را مدیریت می‌کند و از دید زمان واقعی در زیرساخت‌های خود بهره‌مند می‌شوید.

خدمات امنیت اطلاعات (Security Services)

Real robot با رویکرد نوآورانه خود در اولین دیتاسنتر تبریز هوشمند، به شما این امکان را می‌دهد که کنترل زیرساخت و اتصالات خود را برای مدیریت عملیات خود به روشی ساده و کارآمد در دست بگیرید: کاهش ریسک، برنامه‌ریزی ظرفیت، مشاهده شاخص‌های کلیدی عملکرد زیرساخت و ردپای محیطی.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web