You picked these products

Cart

اخراج مدیر ایرانی تبار کیوان بیک پور از توییتر
Post id: 6477
Views: 504

اخراج مدیر ایرانی تبار کیوان بیک پور از توییتر! سرخط خبرهای داغ دیروز 24 اردیبهشت ماه سال 1401 در سایت های داخلی و بین المللی بود. امروز با هم این مطلب را تحلیل خواهیم کرد. آیا اخراج کارمندان سازمانها در کاهش هزینه ها تاثیر دارد؟

رئال ربات برترین شرکت دیجیتال مارکتینگ شمالغرب کشور واقع در شهر تبریز به آدرس وبسایت رسمی www.realrobot.ir در بخش وبلاگ سعی دارد خبرهای تکنولوژی روز دنیا در حوزه Artificial intelligence، توسعه‌ کسب و کارهای آنلاین، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات و ارتباطات را منتشر کند. در این خبر به اخراج مدیران ارشد توییتر به دلیل هزینه‌های اضافه توسط مدیرعامل کمپانی توئیتر میپردازیم.

کیوان بیک پور مدیر ایرانی توییتر اخراج شد!

در کمال تعجب و ناباوری کیوان بیک پور مدیر ارشد ایرانی تبار توییتر مدیر کل و لیدر بخش مصرف کنندگان توسط مدیر عامل فعلی شرکت توییتر اخراج شد! مدیر کل بخش مصرف کنندگان و رهبر تیم محصولات توییتر اخراج کرد. کیوان بیک پور از محبوب ترین چهره های داخل و خارج از شرکت توییتر بود. به نظر شما این تصمیم سیاست های مدیران عامل فعلی توییتر بوده یا ایلان ماسک سهام دار کل توییتر؟؟؟؟ دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید. به نظر شما چه دلیلی باعث اخراج کارمندان در یک محیط کاری می شود؟

آن‌طور که Engadget می‌نویسد تیم مدیریتی توییتر در حال تجربه‌ی تغییراتی اساسی است. پاراگ آگراوال (مدیرعامل فعلی توییتر) کیوان بیک‌پور، مدیرکل محصولات مصرفی این شبکه‌ی اجتماعی را اخراج کرده تا «تیم را وارد مسیر متفاوتی کند.» بروس فالک، مدیرکل درآمدهای توییتر نیز این شرکت را ترک می‌کند.

Iranian director "Keyvan Bekpour" fired from Twitter!

پاراگ آگراوال کیوان بیک پور و تعدادی را اخراج کرد.

گفته می‌شود بیک‌پور ایرانی تبار که هفت سال سابقه‌ی همکاری با توییتر را دارد، به هنگام اخراج از این شرکت در مرخصی زایمان همسرش به سر می‌برده است. کیوان بیک‌پور می‌گوید تصور نمی‌کرده خروجش از توییتر به این شکل اتفاق بیفتد: «خروج از توییتر تصمیم خودم نبود. پاراگ به من گفت که قصد دارد تیم را وارد مسیر متفاوتی کند و سپس درخواست کرد که شرکت را ترک کنم.»

اخراج شماری از مدیران بالا رتبه‌ توییتر در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت اعلام کرده فعلاً هیچ نیروی جدیدی استخدام نمی‌کند تا هزینه‌ها کاهش یابد. به گفته‌ی منابع آگاه، توییتر «اکثر استخدام‌ها را متوقف می‌کند» و تلاش‌هایی برای «کاهش هزینه‌های غیروابسته به کارگران» انجام می‌دهد.

خرید توییتر توسط ایلان ماسک قطعی شد!

از زمان موافقت اعضای هیئت‌مدیره‌ی توییتر با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک (ثروتمندترین فرد جهان و مالک جدید توییتر)، این شرکت با حواشی زیادی دست‌و‌پنجه نرم کرده و به نظر می‌رسد این روند قرار است ادامه پیدا کند. پاراگ آگراوال به کارمندان توییتر گفته مدیران ارشد این شرکت فعلاً نمی‌دانند ایلان ماسک می‌خواهد توییتر را به چه سمتی سوق دهد.

ایلان ماسک پیش‌تر بارها گفته است به تیم مدیریتی توییتر اطمینان ندارد و طبق شایعه‌ها مدیرعامل جدیدی انتخاب کرده تا پس از بسته شدن قرارداد،‌ او را جایگزین پاراگ آگراوال کند.

تغییرات اخیر توییتر ظاهراً ارتباطی به ایلان ماسک ندارد و نتیجه‌ی تفکرات پاراگ آگراوال است. اخراج کیوان بیک‌پور اتفاقی غیرقابل‌انتظار بود؛ چون بیک‌پور سابقه‌ی زیادی در توییتر داشت و در داخل و خارج از این شرکت چهره‌ی محبوبی محسوب می‌شد.

«همزمان با آغاز همه‌گیری در سال 2020، تصمیم به سرمایه‌گذاری شدید شده بود تا باعث رشد چشمگیر کاربران و درآمد شویم و به عنوان یک شرکت، به مراحل اصلی که اعتماد به این اهداف را امکان پذیر می‌کند، دست پیدا نکردیم.»

«آدریان زامورا» سخنگوی توییتر نیز این تغییرات را تایید کرد و در بیانیه‌ای گفت:

می‌توانیم تایید کنیم که کیوان و بروس از توییتر خارج می‌شوند. «جی سالیوان» رئیس محصول و رئیس موقت بخش درآمد است. همچنین از این هفته، ما اکثر استخدام‌ها و موارد تکمیلی دیگر را به جز برای نقش‌های بسیار مهم متوقف می‌کنیم.

سخن پایانی:

مدیریت شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی در سوشیال مدیا از جمله مهم‌ترین وظایف صاحبان کسب و کارهای آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و در کل صنعت دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک در کل دنیا محسوب می شود. توییتر یک شبکه اجتماعی محبوب و پرکاربرد می‌باشد که سال‌هاست در صدر جدول بهترین پلتفرم‌های مجازی جهت به اشتراک گذاری اخبار و دیدگاه عموم مردم قرار دارد.

در این خبرنامه به برکناری اعضای اصلی هیئت مدیره کمپانی توییتر توسط پاراگ آگراوال مدیرعامل فعلی twitter پرداختیم. کاهش هزینه ها جهت افزایش دستمزد کارگران یک شرکت از دلایل اخراج مدیران ارشد کمپانی توییتر بوده و حتی استخدامی جدید هم نخواهد داشت؟ آیا ایلان ماسک در این تصمیم بزرگ و حیاتی دخیل است؟ استراتژی توییتر در این حرکت فورس ماژور چه بوده است؟ 

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web