You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

آموزش افزونه iThemes Security +نصب و فعالسازی
Post id: 8024
Views: 528

آموزش افزونه iThemes Security به سبب پرفروش و محبوب بودن در بین افزونه های امنیتی وردپرس لازمه فراگیری به صورت تخصصی جامع می باشد. Real robot در این مقاله آموزش گام به گام با ارائه تصاویر اسکرین گرفته شده از مراحل نصب و راه اندازی ا افزونه iThemes Security را برای ساده سازی فرآیند فعالسازی افزونه امنیتی آیتمز توسط کاربران عادی تا وبمسترهای پیشرفته را فراهم می سازد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آموزش افزونه iThemes Security | بادیگاردِ وبسایت شما!

به طور میانگین 30 هزار سایت روزانه هک شده و هر 39 ثانیه یک حمله سایبری جدید در دنیای وب رخ می دهد!
“خبر خوب این که می توان از اکثر خطرات امنیتی سایت جلوگیری کرد.
با استفاده از افزونه امنیتی iThemes ، می توانید حملات به وب سایت خود را شناسایی و متوقف کنید. همچنین در زمان و هزینه پاکسازی وب سایت هک شده صرفه جویی نمائید.”

جهت خرید نسخه پرمیوم Plugin iThemes Security pro با بالاترین تخفیف موجود در مارکتهای ایران کلیک کنید.

آموزش افزونه iThemes Security (گام به گام)

افزونه آیتمز برای برقراری امنیت روی سایت های وردپرسی کاربرد دارد، در نتیجه اولین قدم برای نصب آن این است که وارد محیط وردپرس سایت خود شده و موارد زیر را قدم به قدم اعمال کنید.

دقت:! بک آپ گیری کامل سایت قبل از شروع

قبل از شروع به امن کردن و محافظت از سایت خود و نیز نصب افزونه امنیتی آیتمز توصیه می‌شود که حتما یک فایل پشتیبان از سایتتان تهیه کنید. پس ابتدا از پایگاه داده وردپرس، فایل کانفیگ و فایل htaccess فایل پشتیبان تهیه نمائید.

درست است که افزونه امنیتی iThemes Security به شما این امکان را می‌دهد تا از پایگاه داده خود به آسانی یک فایل پشتیبان تهیه کنید، ولی قبل از نصب این افزونه ما پیشنهاد می‌کنیم که خودتان این کار را انجام دهید. فایل بکاپ پایگاه داده شامل نوشته‌ها، برگه‌‌ها، دیدگاه‌ها و اطلاعات کاربران و یا تمامی اطلاعاتی است که در پایگاه داده سایتتان ذخیره شده اند. برای بک آپ گیری کامل، پیشنهاد ما به شما افزونه‌ Backup Buddy است. این افزونه از تمام بخش های سایت نسخه پشتیبان تهیه می‌کند، نسخه پشتیبان می‌تواند شامل پایگاه داده، تصاویر، فایل‌های مربوط به رسانه، انواع قالب و افزونه‌ باشد.

مقاله پیشنهادی: آموزش سئو 2022

زمانی که فایل پشتیبان از سایت‌ خود تهیه نمودید، می توانید با خیال راحت نصب افزونه آیتمز را شروع کنید.

۱. ورود به محیط وردپرس

آموزش افزونه iThemes Security +نصب و فعالسازی مرحله اول

وارد پنل وردپرس خود شوید و از منوی سمت راست روی عنوان plugins یا “افزونه ها” کلیک نمایید، در این قسمت روی “افزودن” کلیک کنید.

سمت چپ در کادرجستجوی بالای صفحه عنوان “iThemes Security“ را تایپ کرده و سپس آن را جستجو کنید، پس از زدن دکمه ی اینتر و نمایش نتایج افزونه iThemes Security را نصب کنید.

روش دوم نصب افزونه امنیتی آیتمز 

آن را به صورت جداگانه از سایت مرجع دانلود کنید. سپس فایل دانلود شده را کپی کرده و از مسیر  xamp > htdocs > wordpress > wp-content  وارد  پوشه plugins شوید و فایل افزونه آیتمز را که پیش تر کپی کرده بودید را در این پوشه paste کنید.

2. فعال سازی افزونه iThemes Security

مرحله دوم نصب افزونه امنیتی آیتمز

 

بعد از طی کردن هرکدام از مراحل بالا شما نیاز به فعال کردن افزونه آیتمز دارید که اینکار به راحتی با زدن روی عبارت “فعال نمایید” قابل انجام است. برای این کار وارد پنل وردپرس خود شده و از منوی سمت راست روی قسمت افزونه > افزونه های نصب شده کلیک کنید تا عبارت “فعال نمایید” ظاهر شود، سپس روی آن کلیک کنید.

۳. استفاده از امکانات افزونه امنیتی آیتمز

آموزش افزونه iThemes Security +نصب و فعالسازی

پس از پشت سر گذاشتن عملیات فعال سازی افزونه آیتمز ، دومین گزینه ای که به گزینه های وردپرس شما افزوده خواهد شد عبارت “افزونه iThemes Security” در بالای صفحه می‌باشد. وقتی روی آن کلیک می‌کنید گزینه هایی را مشاهده خواهید کرد.

مثلاً گزینه دریافت کلید API رایگان :

مهمترین مورد در بین این سه گزینه اولین مورد می‌باشد. کار دریافت کلید API رایگان به این شکل است که جدیدترین حملات و منابع آن ها را ردیابی کرده و در این زمینه به شما هشدار داده تا در صورت توان با آن مقابله کنید.

۴. پیکربندی افزونه آیتمز

برای پیکیربندی این افزونه به منوی سمت راست وردپرس خود بروید و اگر عملیات نصب و فعال سازی افزونه آیتمز را به درستی انجام داده باشید، گزینه ای با عنوان “افزونه iThemes Security” را مشاهده خواهید کرد.

روی آن کلیک کنید، با این کار گزینه “راه اندازی” را می‌بینید، روی آن ضربه بزنید تا وارد محیط پیکربندی افزونه آیتمز شوید، بسته به نیاز خود تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

مرحله پیکربندی افزونه iThemes Security

34 ماژول امنیتی قدرتمند با آموزش افزونه iThemes Security

به همراه نصب افزونه آیتمز تعداد ۳۴ ابزار کاملا کاربردی نیز به همراه این افزونه نصب خواهند شد که هر کدام کار خاصی را انجام می‌دهند، و از این ۳۴ مورد ۲۸ مورد توصیه می‌شود و ۶ مورد در بخش پیشرفته افزونه قرار دارد.

در این مقاله تنظیمات نسخه رایگان یا آموزش Thesmes security ارائه شد و آموزش استفاده از نسخه پرمیوم این پلاگین مهم و پرطرفدار را دبه زودی به همراه نسخه جدید محصول اضافه خواهیم کرد.

چرا نسخه پرمیوم افزونه امنیتی آیتمز را بخریم؟

چون تمام این ۳۴ ابزار در نسخه رایگان افزونه قابل دسترس نخواهند بود و در صورتی که می‌خواهید از تمام این موارد استفاده کنید باید نسخه iThesmes security Pro را خریداری و نصب کنید.

توسعه دهندگان افزونه iThemes 

کارشناسان متخصص فنی در حیطه امنیت شبکه طراحان افزونه فوق حرفه ای غیرقابل نفوذ پذیری آیتمز هستند. لیست افزاد توسعه دهنده و مشارکت کننده در طراحی پلاگین اوپن سورس iThemes Security به شرح زیر می باشد:

سوالات متداول آموزش افزونه iThemes Security

چرا iThemes Security به جدیدترین نسخه وردپرس نیاز دارد؟
آیا نمی توانم از نسخه کمی قدیمی تر استفاده کنم؟

یکی از بهترین شیوه ها برای امنیت وردپرس سایت آپدیت کردن و بروز نگه داشتن نسخه نرم افزار توسط صاحب آن است . تنها تست پلاگین  تنها در نسخه آپدیت و تاریخ بروز وردپرس درست کار می کند.

آیا این افزونه تمام حملات سایت را به طور کامل متوقف خواهد کرد؟

هیچ چیز حتی قوی ترین افزونه های امنیتی نیز جایگزین زحمت و عملکرد خوب نمی شود. اما طبیعتاً بهره گیری از افزونه امنیتی در این مسیر کار شما را راحت تر میکند. کمک به بهبود امنیت سایت در مقابل حملات سایبری و هک شدن به سبب اعتبار بالای طراحی iThemes توسط هسته اصلی وردپرس تقریبا نفوذ پذیری حذف خواهد شد.

اما این امر تنها در صورت نصب و راه اندازی درست و اصولی افزونه iThemes Security بعد از آموزش و دریافت راهنمای فعالسازی میسر می شود.

آیا افزونه امنیتی آیتمز فقط برای نصب های جدید وردپرس است؟
آیا می توان از آن در سایت های موجود نیز استفاده کرد؟

بسیاری از تغییرات ایجاد شده توسط این افزونه پیچیده هستند و می توانند سایت های موجود را خراب کنند. در حالی که iThemes Security را می‌توان بر روی یک سایت جدید یا موجود نصب کرد، ما قویاً توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از هر ویژگی موجود در این افزونه یک نسخه پشتیبان کامل از سایت موجود خود تهیه کنید.

آیا این پلاگین بر روی تمام سرور ها و هاست ها کار می کند؟

افزونه iThemes برای کار کردن به نرم افزار وب سرور Apache or LiteSpeed و همچنین وب سرور اوپن سورس mod_rewrite or NGINX نیاز دارد.

با افزونه امنیتی آیتمز چه تغییراتی ایجاد می کند که می تواند سایت من را خراب کند ؟

iThemes Security تغییرات مهمی در بانک اطلاعاتی شما و سایر فایلهای سایت ایجاد می کند که می تواند برای سایت های موجود در وردپرس مشکل ساز باشد.
به شدت توصیه می کنیم قبل از استفاده از این افزونه، از نسخه پشتیبان کامل سایت خود تهیه کنید.
در حالی که مشکلات نادر هستند، بیشتر درخواست های پشتیبانی شامل عدم تهیه نسخه بک آپ قبل از نصب می شوند.

افزونه امنیتی وردپرس iThemes Security

سلب مسئولیت:

Real robot تحت هیچ شرایطی این افزونه را با ضمانت، ضمنی یا غیرقانونی ارائه نمی کند. این سایت مسئولیت هر گونه خسارت ناشی از استفاده نادرست از این افزونه را بر عهده ندارد.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web