You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

طراحی سایت املاک
Post id: 8955
Views: 381

طراحی سایت املاک می تواند در گسترش این کسب و کار و ارائه بهتر خدمات به مشتریان و مخاطبان هدف کمک گسترده ای کند. از مدت ها پیش هدف مشاورین املاک این بوده است که با قرار دادن آگهی های طبقه بندی شده در روزنامه ها و مجلات محلی به جذب مشتری اقدام کنند.

شرکت طراحی سایت املاک

اکنون که همه چیز به صورت دیجیتالی شده است داشتن یک وب سایت املاک می تواند برای رشد و توسعه یک شرکت املاک و مستغلات فواید زیادی به دنبال داشته باشد. Real robot مدیر هوشمند کسب و کار با ارائه مشاوره راه اندازی و توسعه و Web designحرفه ای برای مشاورین ملکی سراسر کشور در خدمت شماست. تیم مجرب برنامه نویسی و اجرایی و نظارت بر روند انجام و تجویل به موقع پروژه معاملات ملکی هوشمند شما را سهولت می بخشد.

هم اکنون با کارشناس اجرا و توسعه سایت مشاور املاک تماس بگیرید. 09148745374

اهمیت طراحی سایت املاک

امروزه مشتریان از کانال ها و وب سایت های زیادی که در اینترنت وجود دارند بازدید می کنند. اگرچه جلب توجه مردم در این دنیای دیجیتالی کمی دشوار است. می توان با راه اندازی و طراحی سایت و فعالیت در فضای مجازی می توان به اهداف مورد نظر خود دست یافت. هدف از طراحی سایت مشاورین املاک این است که در وهله اول بتوانید اطلاعات کامل و کافی را در اختیار مشتریان در مورد خدمات خود ارائه دهید. برای این که نتایج رضایت بخش باشد باید وب سایت شما بهینه سازی شده باشد. شما با نشان دادن تخصص و مهارت های خود و جذب اعتماد مشتریان می توانید رشد زیادی در زمینه کاری خود داشته باشید.

اهمیت طراحی سایت املاک
اهمیت طراحی سایت املاک

نکات مهم در طراحی سایت املاک

هنگامی که تصمیم گرفتید که به طراحی سایت املاک اقدام کنید باید ابتدا به این فکر کنید که سایتی طراحی کنید تا مردم بتوانند در تعامل با آن لذت ببرند. برای این کار باید با نکاتی که در Web design اهمیت دارند آشنا شوید. طراحی وب سایت املاک علاوه بر این که باید از زیبایی ظاهری مناسبی برخوردار باشد از نظر تخصصی و فنی نیز باید حرفه ای باشد. حرفه ای بودن سایت نیاز به این دارد که یک سری نکات مهم و تخصصی در راه اندازی آن به کار گرفته شود.  در ادامه به سه رکن اساسی یک وب سایت املاک از نظر طراحی و میزبانی اشاره می کنیم:

سئو قوی

قبل از این اشاره کردیم که یک مشاور املاک که مایل است تخصص و مهارت خود را نشان دهد باید یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کند. با این حال یک سایت در صورتی می تواند موفق شود که برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد. موتورهای جستجوگری که هر لحظه سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند. بنابراین توجه به سئوی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. سئو سایت یعنی این که سایت شما برای موتورهای جستجو مخصوصاً موتور جستجوی گوگل بهینه سازی شده باشد.

سئوی قوی سایت املاک
سئوی قوی سایت املاک

نام دامنه هوشمند

انتخاب یک نام دامنه موثر بعد از طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد. انتخاب نام دامنه برای وب سایت شما بسیار مهم است. این تصمیم معمولاً یک بار گرفته می شود، بنابراین بهتر است اشتباه نکنید و در اولین قدم به گونه ای تصمیم بگیرید تا بتوانید در بازار مورد شناخت مشتریان قرار گیرید.  برای انتخاب نام دامنه هوشمند بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • آن را کوتاه، حرفه ای و مطابق با هویت برند شخصی خود نگه دارید.
  • سعی کنید از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت املاک و مستغلات استفاده کنید.
  • از استفاده از نام خود خودداری کنید مگر اینکه شهرت شما از قبل شناخته شده باشد.
  • از به کار بردن کلمات اختصاری یا انحصاری خودداری کنید.
  • انواع دامنه خود را با غلط املایی بخرید تا کاربران هنگام تلاش برای دسترسی به شما به وب سایت های دیگر هدایت نشوند.

اهمیت طراحی سایت املاک از نظر بصری

توجه به طراحی بصری سایت در طراحی سایت املاک مانند سایت های دیگر بسیار مهم است. به طور معمول یک سایت املاک و مستغلات اطلاعات زیادی را پوشش می دهد. این موضوع می تواند در ناوبری سایت و جستجوی مخاطب در سایت برای کسب اطلاعات مورد نظر مشکل ایجاد کند. یک تجربه کاربری خوب به این معنی است که مردم مجبور نباشند وقت خود را برای یافتن چگونگی پیدا کردن اطلاعات مورد نظر خود در وب سایت شما تلف کنند. بنابراین، با ارائه موارد زیر در سایت خود از عملکرد مناسب سایت اطمینان حاصل کنید:

  • ایجاد یک صفحه تماس مناسب
  • طراحی صفحه درباره ما
  • طراحی به گونه اتی که کاربران بتوانند از هر صفحه ای به صفحه ای دیگر دسترسی پیدا کنند.
  • طراحی یک منوی زیبا و تعاملی
نکات مهم طراحی سایت املاک
نکات مهم طراحی سایت املاک

یک وب سایت املاک و مستغلات چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 علاوه بر مواردی که در بالا به منظور طراحی سایت توضیح دادیم داشتن یک سری ویژگی های مهم و اساسی برای سایت املاک ضروری است. در ادامه با تعدادی از  این ویژگی های مهم  آشنا می شویم.

جستجوی زنده

منوی جستجو در طراحی وبسایت املاک و مستغلات و اجاره باید به خوبی طراحی شود. این منو باید به گونه ای باشد که نتایج مناسبی را به همراه داشته باشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید مجموعه جامعی از فیلترهای جستجو را در اختیار کاربران قرار دهید: نوع فهرست (خرید، اجاره یا فروش)، قیمت، نوع خانه، تعداد اتاق خواب، امکانات رفاهی، امکانات، سال ساخت و موارد دیگر. همچنین باید از فناوری ها و تکنولوژی هایی در طراحی استفاده شود تا نتایج جستجو به صورت زنده و بدون کلیک بر روی دکمه جستجو نمایش داده شود.

هم اکنون با طراح سایت و اپلیکیشن املاک تماس بگیرید. 09148745374

قرار دادن تصاویر کافی و با کیفیت

موفقیت یک سایت املاک تا حد زیادی به اطلاعات و تصاویری است که به صورت دقیق در آن قرار داده می شود. خریدار و یا کسی که قصد اجاره مکانی را دارد بهتر است ابتدا با توجه به اطلاعات و تصاویری دقیقی که در سایت قرار گرفته است به بررسی مکان مورد نظر می پردازد. تصاویر مرتبط و با کیفیت بالا از اهمیت زیادی برخوردار هستند. بنابراین ایده خوبی است که الزامات دقیقی را برای اندازه، فرمت و وضوح عکس ها در پلتفرم خود تعیین کنید.

طراحی سایت املاک در تبریز | رئال ربات
طراحی سایت املاک در تبریز | رئال ربات

گشت و گذارهای ویدیویی یا VR

قرار دادن یک گشت و گذار ویدیویی در داخل یک خانه انتخابی، حتی با جزئیات زیاد و با تصاویری با کیفیت در طراحی سایت املاک می تواند معجزه کند. همچنین می توان از فناوری های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی برای معرفی بهتر و ملموس تر خانه ها و مستغلات استفاده کرد.

هم اکنون با کارشناس اجرا و توسعه سایت مشاور املاک تماس بگیرید. 09148745374

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web
    1. سلام دوست عزیز خرید اسکریپت و راه اندازی سایت تنها استارت راه تجارت الکترونیک هست.
      پلن های سئو و ادمین سایت رئال ربات برای شما ایمیل شد پس از بررسی پلن ها درخواست خود را به شکل تیکت اعلام فرمائید.