You picked these products

Cart

روز جهانی بک آپ 31 مارس
Post id: 10395
Views: 333

امسال در Real Robot blog قصد داریم به مناسبت های فروردین 1402 و سایر ماههای سال که مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند بپردازیم. از این رو در مقالات آتی همراه تیم تحریریه REALROBOT.IR باشید تا از اخبار روز دنیا در موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال مارکتینگ و مدیریت هوشمند کسب و کارهای آنلاین آگاه شوید.

روز جهانی بک آپ امسال چه روزی است؟

جمعه 11 فروردین ماه سال 1402 مصادف با march 31 که در تقویم های بین المللی روز ذخیره سازی داده یا همان بکاپ گرفتن نام‌گذاری شده جهت یادآوری چالش و بحران های از دست رفتن دیتاها می باشد. از این بابت تصمیم داریم در خصوص اهمیت امنیت شبکه، میزبانی و پشتیبانی وب و نگهداری و بک آپ گیری از دیتای وب سایت کاربران دنیای دیجیتال بیشتر اطلاعات کسب کنیم.

 فرقی نمی کند که شما در کجا اطلاعات مهمی دارید؛ روی PC یا لپ تاپ خود، روی سرور یا هر جای دیگری که شما قادرید روی آنها اطلاعات خود را ذخیره کنید.

روز جهانی بک آپ مناسبت 31 مارس 2023

World Backup Day 600x900 1 روز جهانی بک آپ 31 مارس بیشتر حواستان را جمع کنید!

world backup day چه روزی است؟

عبارت بک آپ معادل اصطلاح back up به زبان انگلیسی می باشد. مفهوم این اصطلاح که به گرفتن نسخه پشتیبان مشهور شده است. بنابراین هر جا که نام نسخه بکاپ به گوشتان خورد منظور پشتیبان گیری از داده ها می باشد. در وبلاگ رئال ربات و رئال سرور که شرکت میزبانی وب تبریز و اولین دیتاسنتر شمالغرب کشور است به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی کمک می کنیم تا از مشکلات ناشی از از دست دادن محتوا و دیتای وب سایت و پلتفرم خود پیشگیری کرده و دچار ضرر و زیان مالی و زمانی نشوند.

7 بهترین روش برای پشتیبان گیری به مناسبت روز جهانی بک آپ روز جهانی بک آپ 31 مارس بیشتر حواستان را جمع کنید!

7 روش عالی برای پشتیبان گیری

در ادامه با هم 7 روش ایده آل برای بک آپ گیری به مناسبت روز جهانی بک آپ تقدیم سروران گرامی و کاربران عزیز می گردد. امیدواریم در سال جدید به مشکلات امنیتی و خطاهای ناشی از سهل انگاری در خصوص بک آپ گیری و امنیت داده برخورد نکنید.

1. نه فقط روز جهانی بک آپ ؛ مرتباً پشتیبان تهیه کنید!

نماد فرکانس پشتیبان‌گیری احتمالاً باید بیشتر از آنچه فکر می‌کنید نسخه پشتیبان تهیه کنید – آیا می‌دانستید که ۲۱٪ از مردم هرگز پشتیبان تهیه نکرده‌اند؟
اگر مطمئن نیستید هر چند وقت یکبار، به این فکر کنید که چقدر کار و انرژی و زمان می خواهید از دست بدهید.
ارزش دو هفته کار؟ یک روز؟ یک ساعت چطور؟

حقیقت این است که بسیاری از ما نمی توانیم بیش از چند ساعت کار خود را از دست بدهیم.
این بدان معناست که اگر برای کسب و کار شما امکان پذیر است، باید چندین بار در روز از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

همچنین می‌توانید دفعات پشتیبان‌گیری از داده‌های خود را با تقویت بهداشت بهتر داده‌ها با کارکنان خود افزایش دهید. ممکن است فقط هر چند روز/هفته بتوانید از کل مجموعه داده های محل کار خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما تک تک کارمندان نباید مشکلی برای تهیه نسخه پشتیبان از داده ها چند بار در روز داشته باشند.

2. از چندین روش پشتیبان گیری استفاده کنید

نماد روش‌های پشتیبان‌گیری یکی دیگر از بهترین روش‌های مهم برای پشتیبان‌گیری از داده‌هایتان، استفاده از چندین روش پشتیبان‌گیری است. از این گذشته، همه ما از خطرات نگهداری تخم مرغ های شما در یک سبد می دانیم. ما فقط یک راه را توضیح دادیم که می توانید نسخه های پشتیبان خود را متنوع کنید.

از کارمندان خود بخواهید از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و از کل محل کار نیز نسخه پشتیبان تهیه کنند. راه‌های دیگر برای متنوع نگه داشتن روش‌های پشتیبان‌گیری، استفاده از مکان‌ها و فرمت‌های پشتیبان مختلف است.

به عنوان مثال پشتیبان‌گیری از راه دور در فضای ابری و پشتیبان‌گیری فیزیکی محلی و خارج از سایت. هدف این است که حداقل تعداد انگشت شماری پشتیبان در مکان های مختلف، در فرکانس های متعدد و در قالب های مختلف داشته باشید تا هرگز در خطر از دست دادن همه چیز به طور همزمان نباشید.

همچنین مهم است که در مورد انواع پشتیبان هایی که استفاده می کنید فکر کنید، می خواهید مطمئن شوید که می توانید اطلاعات خود را در سریع ترین زمان ممکن بازیابی و بازیابی کنید.

انواع متناوب پشتیبان‌گیری، مانند پشتیبان‌گیری افزایشی روزانه و پشتیبان‌گیری کامل هفتگی و ماهانه، امکان واکنش سریع‌تر در هنگام وقوع فاجعه را فراهم می‌کند.

3. پشتیبان های خود را رمزگذاری کنید

icon رمزگذاری پشتیبان در مرحله بعد، باید نسخه های پشتیبان خود را رمزگذاری کنید. رمزگذاری ممکن است عملی ترسناک به نظر برسد، اما انجام آن نسبتاً آسان است و امنیت زیادی به داده‌های شما می‌افزاید. تمام کاری که انجام می دهد این است که داده های شما را به گونه ای درهم می کند که فقط شما می توانید آن ها را از هم جدا کنید.

این از داده‌های شما در مواقعی که هدف یک هکر یا تهدید داخلی قرار می‌گیرد محافظت می‌کند. شما سطحی از کنترل روی داده های خود را حتی زمانی که به طور فعال هدف قرار می گیرند حفظ خواهید کرد و به شما کمک می کند قدرت را در موقعیت حفظ کنید. هدف از رمزگذاری این است که امنیت داده‌ها را به همان اندازه که پشتیبان‌گیری از داده‌ها را تهیه می‌کنید، در رویکرد شما اثر کند.

روز جهانی بک آپ 31 مارس
روز جهانی بک آپ 31 مارس روز BACKUP مناسبت های 11 فروردین ماه 1402 جمعه

4. یک بازه نگهداری داده مناسب را تنظیم کنید

نماد حفظ داده‌های پشتیبان در کنار پشتیبان‌گیری منظم از داده‌های خود، باید یک بازه نگهداری مناسب تنظیم کنید. این مدت زمانی است که قصد دارید داده های خود را پس از پشتیبان گیری نگه دارید. به هر حال، پشتیبان‌گیری از داده‌ها برای همیشه پرهزینه و تا حد زیادی غیر ضروری است. باید در نظر بگیرید که چه مدت پشتیبان‌گیری می‌کنید، چه تعداد نسخه پشتیبان را در هر زمان معین نگه می‌دارید، چه مقرراتی پیرامون پشتیبان‌گیری از داده‌ها در منطقه شما وجود دارد و غیره.

5. از ذخیره سازی پشتیبان خارج از سایت استفاده کنید

نماد پشتیبان گیری ابری خارج از سایت ما به اهمیت استفاده از چندین روش پشتیبان گیری اشاره کردیم. شما قبلاً می دانید که داده های شما می توانند قربانی هکرها و تهدیدهای داخلی شوند. با این حال، چیزی که ممکن است در نظر نگرفته باشید، یک تهدید فیزیکی است. استفاده از ترکیبی از پشتیبان‌گیری محلی و خارج از سایت می‌تواند از داده‌های شما در برابر آسیب فیزیکی محافظت کند.

این می تواند آتش سوزی، برق گرفتگی، تجهیزات معیوب یا چیزی به سادگی ریختن قهوه توسط کارمند روی یک دستگاه ذخیره سازی باشد.
پشتیبان‌گیری از داده‌هایتان در مکان‌های فیزیکی جداگانه، از آسیب دائمی این نوع حوادث به داده‌های شما جلوگیری می‌کند.

6. از امکان پشتیبان گیری از راه دور استفاده کنید

نماد پشتیبان‌گیری از راه دور یکی دیگر از بهترین روش‌های مفیدی که می‌توانید از آن استفاده کنید، پشتیبان‌گیری از راه دور است. پشتیبان گیری از راه دور از طریق فضای ابری به جای اتصال فیزیکی/کابلی انجام می شود.

پشتیبان گیری از راه دور محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا ابر پیاده سازی آنها را آسان کرده است. و در حالی که آنها نباید تنها روش شما برای پشتیبان گیری از داده ها باشند، آنها یک راحتی عمده برای کسب و کار شما هستند.

7. از یک ابزار پشتیبان گیری حرفه ای استفاده کنید

و این ما را به آخرین بهترین روش می رساند، یعنی استفاده از یک ابزار حرفه ای پشتیبان گیری برای محافظت از داده های شما. ابزارهای شخص ثالث با ویژگی‌ها و پیاده‌سازی‌هایی که ایجاد آن‌ها در غیر این صورت دشوار است، به حفظ امنیت اطلاعات شما کمک می‌کند.

JT چنین راه حلی را در قالب JT Cloud Backup ارائه می دهد. این سرویس با اکثر محیط‌های سازمانی سازگار است و به کسب‌وکار شما امکان می‌دهد تا داده‌های خود را در فضای ابری ایمن نگه دارد.

می توانید با یک ارائه دهنده میزبانی و پشتیبانی که بک آپ گیری از راه دور را به عنوان سرویس در خدمات خود ارائه می دهند شریک شوید. برای خرید انواع سرور و خدمات میزبانی و هاست در تبریز با کارشناسان مجموعه رئال سرور در تماس باشید.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web