You picked these products

Cart

روز منابع انسانی
Post id: 10542
Views: 475

روز منابع انسانی در تقویم محتوای ایرانی Real robot مصادف با جمعه 25 فروردین ماه 1402 هر سال توسط ارگان‌ها و کمپانی های بزرگ و کسب و کارهای کوچک سراسر کشور گرامی داشته شده است. اما آیا در مورد بهبود بازدهی، نحوه عملکرد سازمانی و ارتقاء سطح مهارت های تیم ورک و سیستم سازی اطلاعاتی دارید؟

25 فروردین؛ روز منابع انسانی را به تمام همکاران در رئال ربات و کلیه فعالان جامعه دیجیتال مارکتینگ کشور صمیمانه تبریک می گوییم.

روز منابع انسانی چه روزی است؟

۲۵ فروردین روز گرامیداشت عطار نیشابوری و روز منابع انسانی در ایران بیش از آن‌ که مناسبتی برای تفکر بیشتر در مورد نقش این بخش از سازمان‌ و کسب و کارها باشد، به بهانه‌ ای جهت تکمیل تقویم محتوای فروردین ماه و نشر مقالات و اخبار و رپرتاژ آگهی توسط تیم Production content و کارشناسان تولید محتوای متنی تبدیل شده است.

در سمیناری که اول خرداد ماه 1401 در تبریز برگزار کرده بودیم در این خصوص صحبت شد. در ششمین سالروز تاسیس رئال ربات اول خرداد امسال نیز خبرهای خوب و اتفاقات مثبت شگفت انگیزی خواهیم داشت. در این مقاله در خصوص روحیه همکاری تیمی و یا Teamworke و از همه مهمتر در خصوص روش‌های افزایش بهره وری منابع انسانی پرداخته ایم. در انتها چک لیست کار تیمی سازمان و مؤسسات را برای بهینه سازی پرفورمنس منابع انسانی استارتاپ‌ها ارائه کرده‌ایم.

همچنین بخوانید: خدمات رئال ربات به مناسبت روز دندانپزشک 1402 با تخفیفات ویژه!

خوشبختانه در سال 1402 شرکت های خصولتی و سازمانهای بخش خصوصی، بیشتر از سالهای قبل از این مناسبت ملی یعنی روز منابع انسانی استقبال کردند و با ترفندهایی دوستانه تر در شرایطی واقعی تر و صمیمانه به اعضای تیم یا شرکت خود تبریک گفته‌اند.

روز منابع انسانی

چک لیست کارهای روز منابع انسانی

استارتاپ‌های حوزه منابع انسانی ابتکار عمل را در این خصوص به دست گرفته و با تولید محتوا درباره اهمیت منابع انسانی، بر تبیین اهمیت این بخش از کسب‌وکارها پرداختند. شاید همین تاریخ بتواند فرصت مناسبی برای تعریف مجدد و بهبود جایگاه منابع انسانی در سازمان‌ها باشد.

1_ گزارش عملکرد سالانه ارائه دهیم.

در تیم‌ بازاریابی، انتشار گزارشات دوره‌ای مرسوم است و شرکت‌های موفق، هر ساله آماری از دستاوردهای خود را در گوگل منتشر می‌ کنند که معمولاً از دل دپارتمان و تیم مارکتینگ بیرون می‌آید. بد نیست تیم‌های منابع انسانی نیز دست به‌ کار شده و هر سال گزارشی از عملکرد و دستاوردهای‌ تیمی سازمان را به اشتراک بگذارند. گزارش منابع انسانی سازمانهای معروفی همچون آمازون، گوگل، ماکروسافت، اپل و… شاید نمونه خوبی جهت الگوبرداری باشد.
انتشار گزارش منابع انسانی نه تنها در بهبود برند کارفرمایی سازمان‌ ها کمک می‌کند، بلکه می‌تواند در شفافیت و درک بهتر عملکرد تیم منابع انسانی سازمان ها را برای مدیران و کارفرمایان تسهیل کند.

2_ برنامه‌ پیش روی سازمان را شرح دهیم.

یکی از انتقادات ثابت پرسنل سازمان‌ها به تیم‌های منابع انسانی، نشناختن روندها و برنامه‌های‌شان است. برای بسیاری از کارکنان، برنامه و اهداف تیم منابع انسانی ملموس نیست و همین منجر به ایجاد فاصله میان ایشان و تیم سرمایه‌های انسانی سازمان می‌شود. شاید بد نباشد در روز منابع انسانی ، چشم‌انداز سال پیش روی‌تان را با همکاران به اشتراک بگذارید و با در نظر گرفتن ملاحظات سازمانی، مقداری داده به ایشان بدهید.

جلسه گفتگوی عمومی برگزار کنید.

در 90 درصد سازمان‌ها، فاصله‌ زیادی بین تیم منابع انسانی با سایر بخش‌ها وجود دارد. کم نیست تعداد شرکت هایی که از ماهیت تیم منابع انسانی، وظایف و کارکردهای آن آگاه نبوده و تمام مزایای وجود منابع انسانی در شرکت را در پروسه استخدام و اخراج افراد خلاصه می‌کنند!

بهتر است که ساعتی از روز منابع انسانی را به گفتگو درباره‌ ماهیت منابع انسانی و اهدافش اختصاص دهیم. همچنین بد نیست با ایجاد فضای گفتگوی آزاد در محیط هایی دوستانه تر، به همکاران‌ اجازه دهیم که سوالات‌ خود را مطرح و شناخت بهتری از نقش و کار سازمان به دست آورند.

کلام پایانی

امیدواریم با تیم سازی درست و اصولی به همراه مدیریت منابع انسانی And مدیریت پروژه حرفه ای و اقدامات بسیار سنجیده و دقیق به همراه دانش و آگاهی هر روز منابع انسانی خود را به درجات بالاتر هدایت کنید. همچنین برنامه ریزی، مدیریت زمان، وظیفه و تعهد و درک و پشتکار اعضای تیمی کسب و کار خود را هر ماه با دستاوردهای تحسین برانگیز و قابل ستایش جشن بگیرید.

دستاوردهای سازمان شما در روز منابع انسانی 1402 چه بوده است؟
آیا در سالی که گذشت به اهداف سازمان و تیم خود رسیده اید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 جهت دریافت مشاوره کسب و کار با ما تماس بگیرید.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web