You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

همین امروز با کارشناسان رئال ربات تماس بگیرید و کسب و کارتان را ارتقاء دهید.
Post id: 10991
Views: 756

رویداد GITEX Global پنجمین تک شو نمایشگاه جیتکس 2023 بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات خاورمیانه 16 اکتبر2023 در دبی امارات برگزار می‌گردد. در رویداد GITEX Global شرکت های دانش بنیان ایران خاورمیانه و کمپانی‌های بین‌المللی شرکت دارند.
در این مقاله به اهداف برگزاری نمایشگاه جیتکس 2023 دبی با عنوان رویداد GITEX Global بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات خاورمیانه می‌پردازیم. تا آخر پست جدید وبلاگ تخصصی دیجیتال مارکتینگ Real robot همراه ما باشید.

GITEX Global بزرگترین نمایشگاه فناوری خاورمیانه 2023 رویداد GITEX Global بزرگترین نمایشگاه فناوری خاورمیانه 2023

موضوعات رویداد GITEX Global سال 2023

رویداد GITEX Global از سال 1988 غول‌های فناوری، دولت‌ها، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مراکز نوآوری جهانی را به هم متصل کرده است.

رویداد GITEX 2023 امارات میزبان بیش از 5000 غرفه‌دار از 90+ کشور جهان در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار و 100.000 شرکت‌کننده فعال در فیلدهای زیر خواهد بود.

  • هوش مصنوعی (ai)
  • تلکام (telecoms)
  • امنیت سایبری cybersecurity

هوش مصنوعی در هسته GITEX GLOBAL امسال

to پنجمین رویداد GITEX GLOBAL هوش مصنوعی در مرکزیت همه چیز قرار خواهد گرفت. امسال فناوری‌های هوش مصنوعی بیش از 210.000 متر مربع و 10 سالن را در رویداد GITEX پوشش می‌دهد.

در بزرگترین گردهمایی متخصصان و شرکت‌های هوش مصنوعی جهان به کنفرانس‌های پیشرو از رهبران جهانی هوش مصنوعی می پیوندید. با استارت‌ آپ‌ها و کسب‌ و کار در حال توسعه و شبکه‌سازی هوش مصنوعی با بیش از 170.000 شرکت‌ کننده مشتاق آشنا می‌شوید. در این نمایشگاه قدرت یک گردهمایی متشکل از بزرگترین نوآوران هوش مصنوعی را تجربه کنید.

ارتباط رهبران امنیت سایبری از سراسر جهان

منظور از امنیت سایبری برای GITEX GLOBAL چیست؟

در بزرگترین رویداد امنیت سایبری در منطقه که در GITEX GLOBAL 2023 دبی میزبانی می‌شود، به متخصصان پیشرو در توسعه امنیت سایبری بپیوندید.

امنیت سایبری یکی از موضوعات پیشرو در نسخه امسال رویداد GITEX GLOBAL در خاورمیانه است. با بیش از 91500 فوت مربع فضا در 3 سالن که به میزبانی نوآورانه‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری اختصاص دارد.

دریافت 1000 کلمه رایگان تولید محتوا با هوش مصنوعی Fibonacci

بیش از 5400 افسر ارشد امنیت اطلاعات (CISO) و مدیران ارشد امنیت شبکه در GITEX GLOBAL از 50+ کشور مختلف دنیا حضور دارند. بیش از 1150 شرکت و استارتاپ امنیت سایبری در سراسر GITEX GLOBAL حضور دارند.
بیش از 8 رهبر جهانی که روی استیج این رویداد سخنرانی و مدیران ارشد سایبری از سراسر جهان فناوری‌های نوین امنیت فضای مجازی را ملاحظه می‌کنند.

GITEX پلتفرم پیشرو شرکت‌های مخابراتی

GITEX GLOBAL بستری را برای شرکت های مخابراتی فراهم ساخته تا بتوانند آخرین پیشرفت‌های خود را در صنعت تلفن، رادیو، تلویزیون، ماهواره، مایکروویو، ارتباطات داده و شبکه‌های کامپیوتری به نمایش بگذارند.

GITEX GLOBAL بزرگترین و معروف‌ترین برندها، کسب و کارها، تجار و توسعه دهندگان را در پشت پیشرفت های مخابراتی به هم متصل می کند. بزرگترین رویداد و گردهمایی متخصصان مخابرات در جهان است.

1400+ سخنران فعال در تخصص ارتباطات از راه دور و مخابرات جهان بیش از 800 ساعت محتوا ارائه خواهند نمود.

جهانی شدن نمایشگاه جیتکس دبی 2023

نمایشگاه GITEX دبی با قدرت برای توانمندسازی و متحد کردن جوامع فناوری اطلاعات و تکنولوژی های ارتباطات در سراسر جهان مفتخر به راه اندازی 3 نمایشگاه مشترک جدید به شرح زیر است:

  • GITEX IMPACT
  • Future Urbanism
  • Electric Future Expo 

10 رویداد مشترک نمایشگاه جیتکس دبی همچنین به این معنی است که مخاطبان هدفمندتری در سراسر رویداد توزیع شده اند. از هوش مصنوعی گرفته تا امنیت سایبری، مخابرات، تحرک، فناوری پایداری و غیره به شما این فرصت را می دهد تا با خریداران تجاری از سراسر دنیا که به دنبال منابع جدید هستند ملاقات داشته باشید.

رکوردشکنی بزرگترین رویداد فناوری جهان

پس از رکوردشکنی رویداد GITEX Global در سال 2022 ، بزرگترین و فراگیرترین رویداد فناوری جهان، در سال 2023 برای چهل و سومین نسخه خود به دبی بازخواهد گشت و پیشرفته ترین شرکت های جهان و بهترین ذهن‌ها را برای ارتقا تجارت، اقتصاد و فرهنگ جوامع از طریق قدرت نوآوری جمع آوری می‌کند.

GITEX 2023 با همگرایی و متحدسازی قهرمانان فناوری، مخترعان، دانشگاهیان، محققان و توسعه دهندگان پیشرو در جهان، رقابت جهانی حماسی را برای برتری هوش مصنوعی، تجلی و تبدیل فناوری Gen-Now به راه‌حل‌های تجاری که جوامع را شکل می‌دهند و آینده شهرسازی را تسریع می‌بخشد، تقویت می‌کند.

همین امروز با کارشناسان رئال ربات تماس بگیرید و کسب و کارتان را ارتقاء دهید.

هوش مصنوعی در خط مقدم کسب و کارها

استقبال و پیشرفت فناوری‌های هوش مصنوعی در سال 2023 به شدت افزایش یافته است و همه صنایع و مشاغل دنیا در حال بررسی راه های جدید برای استفاده از آخرین فناوری موجود برای موارد زیر هستند:

  1. بهبود کارایی
  2. کاهش هزینه های عملیاتی
  3. بهبود پایداری کسب و کار

در چند سال اخیر جهش های گسترده ای در توسعه هوش مصنوعی صورت گرفته است و نرم افزارها مانند ChatGPT و Bard گوگل بسیار در دسترس عموم قرار گرفته اند. هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است و نمایشگاه جیتکس دبی بستری را برای باهوش ترین ذهن‌های جهان فراهم می کند تا افکار و ایده های خود را در مورد موج هوش مصنوعی که دنیا را در بر می‌گیرد به اشتراک بگذارند.

با ثبت نام و مشارکت رویداد GITEX Global or نمایشگاه جیتکس 2023 می‌توانید برند تجاری خود را به بیش از 170000 خریدار تجاری فعال و مشتاق نمایش دهید.

همین امروز با کارشناسان رئال ربات تماس بگیرید و کسب و کارتان را ارتقاء دهید.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web