You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی
Post id: 11347
Views: 901

ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی یکی از منابع کسب درآمد آنلاین و بین المللی است. موضوع مقاله امروز رئال بات مراحل ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی است. سوپراپلیکیشن تولید محتوا با هوش مصنوعی که از هر نوع فرمت محتوایی نظیر محتواهای تصویری، ویدئویی، صوتی و متنی پشتیبانی کند،

هوش مصنوعی در همه جا استفاده می شود، از دستیارهای هوشمند گرفته تا خودروهای خودران و راه حل‌های مراقبت‌های بهداشتی، سلامتی و… . هوش مصنوعی در توسعه اپلیکیشن نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر نمیدانید توسعه اپلیکیشن موبایل هوش مصنوعی چگونه می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، به خواندن مقاله ادامه دهید.

ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی در سال 2023

در سطح جهانی، اندازه بازار هوش مصنوعی (AI) در سال 2022 حدود 119.78 میلیارد دلار تخمین زده شد و پیش بینی شده تا سال 2030 به 1597.1 میلیارد دلار برسد. تخمین CAGR از سال 2022 تا 2030 حدود 38.1 % است. در بازار هوش مصنوعی آمریکای شمالی تا سال 2021، 147.58 میلیارد دلار برآورد شده است.

در این مطلب می‌خوانید: سمینار هوش مصنوعی در تبریز

قابلیت هوش مصنوعی محدود به ایالات متحده نیست. به عنوان مثال کشورهای مشترک عربی خلیج فارس قرار است تا سال ۲۰۳۰ از سودهای اقتصادی حدود ۲۳.۵ میلیارد دلاری به دست آورند که ناشی از سرمایه گذاری های مربوط به Artificial intelligence تولیدی است.

همین محبوبیت بالای فناوری AI، شرکت‌ها را برمی‌انگیزد تا در مورد نحوه ساخت اپلیکیشن هوش مصنوعی برای کسب و کار و تجارت خود فکر کنند.

مزایای توسعه اپلیکیشن هوش مصنوعی برای کسب و کار 

اگر تصمیم دارید در توسعه اپلیکیشن هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنید. اما نمیدانید کسب و کار شما چه سودی از آن خواهد گرفت؟ لیست مزایای بالقوه متعدد بوده و شامل جنبه های زیر است:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه به لطف اتوماسیون وظایف و فرآیندهای معمولی سازمان
  • بهره وری و کارایی بهتر به لطف حجم کاری کمتر
  • تصمیمات تجاری بهتر و سریع تر (بر اساس داده های ارائه شده توسط هوش مصنوعی و ML)
  • جلوگیری از خطای انسانی
  • پیش بینی های با دقت بالا در مورد خطرات، منافع و غیره
  • شناسایی کانال ها و فرصت های فروش جدید

اگر در نظر دارید که چگونه با ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی پول سازی کنید، به یاد داشته باشید که این برنامه می تواند به شما کمک کند تا نحوه عملکرد کسب و کار خود را تغییر داده و آن را کارآمدتر کند. شما فقط باید آماده باشید تا فرصت‌های جدید را در صورت بروز در آغوش بگیرید.


امروز برای هزینه ساخت پروژه خود قیمت‌گذاری کنید!

هزینه دقیق اجرای پروژه خود را با یک پیشنهاد شخصی برآورد کنید.
اکنون پیشنهاد خود را درخواست کنید و برای تبدیل رویای خود به واقعیت اولین قدم را بردارید.

جلسه خود را برنامه ریزی کنید.


کدام اپلیکیشن ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟

اپلیکیشن های کاربردی مختلف به یک یا چند مدل از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال می توان به برنامه هایی مانند Alexa, Google Assistant, Siri, Socratic, Cortana, Replika, Elsa, Fitle, Wysa و… اشاره کرد.

اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی

Siri

دستیار مجازی معروف اپل، متکی به Artificial intelligence است. سیری در کل اکوسیستم محصولات اپل از جمله macOS، iOS، watchOS و tvOS در دسترس است. دستیار مجازی زبان انسان را می‌فهمد، می‌تواند به سوالات پاسخ دهد، یادآوری‌ها را تنظیم کند، اطلاعاتی را بیابد، توصیه‌هایی ارائه دهد و حتی پیام‌های متنی را بر اساس فرمان ارسال کند. سیری یک مثال عالی از نحوه ساخت دستیار هوش مصنوعی شخصی برای شماست.

Cortana

دستیار مجازی دیگر، این بار از مایکروسافت، نیز از هوش مصنوعی برای ارائه توصیه ها، پاسخ ها و یادآوری های شخصی به کاربران استفاده می کند. کورتانا همچنین می تواند یادداشت ایجاد کند، تقویم شما را مدیریت کند و اضافه کاری خود را بهبود بخشد.

دستیار گوگل

Google Assistant یکی از پیشرفته ترین دستیارهای مجازی تا به امروز محسوب می شود. راه حل توسعه یافته توسط گوگل در طیف وسیع تری از دستگاه ها، از جمله گوشی های هوشمند، اتومبیل، هدفون و حتی یخچال در دسترس است. کاربران می توانند دستورات صوتی، اطلاعات جستجو، کنترل دستگاه ها و بسیاری موارد دیگر را بسازند.

الکسا 

یکی دیگر از دستیارهای مجازی Artificial intelligence در لیست ما توسط آمازون توسعه یافته است. این راه حل را می توان برای بسیاری از کارها، مانند پاسخ دادن به سؤالات، ایجاد فهرست کارها، تنظیم آلارم، پخش کتاب های صوتی، و ارائه اطلاعات بلادرنگ درباره آب و هوا، ترافیک، اخبار و موارد دیگر استفاده کرد.

Elsa

نمونه هایی از استفاده از هوش مصنوعی به دستیارهای هوشمند محدود نمی شود. Elsa یک مثال عالی از نحوه ساخت اپلیکیشن Artificial intelligence برای آموزش است.
این برنامه به کاربران کمک می کند تا به زبان انگلیسی صحبت کنند و هنگام تمرین صحبت کردن با کمک دیالوگ های کوتاه، بازخورد شخصی در مورد تلفظ خود را به آنها ارائه می دهد.

FaceApp 

FaceApp یکی از برجسته ترین تجسم های هوش مصنوعی در توسعه برنامه های تلفن همراه را ارائه می دهد. ویرایشگر سلفی که توسط فیس بوک ساخته شده است به کاربران اجازه می دهد تا با تغییر ظاهر در عکس ها عکس های جذابی ایجاد کنند.

در این مطلب می‌خوانید: دستیار هوشمند تولید محتوا را در آغوش بگیرید!

Fitle

Fitle برنامه ای است که توسط تیم Addevice برای یکی از مشتریان ما در صنعت خرده فروشی توسعه یافته است. این راه حل از دو مورد از امیدوارکننده ترین فناوری ها استفاده می کند : واقعیت افزوده و هوش مصنوعی.
اولین مورد برای تعیین اندازه گیری های دقیق بدن و تولید یک مدل سه بعدی استفاده می شود. سپس کاربران لباس‌های مختلف را امتحان می‌کنند تا ببینند چگونه در زندگی واقعی با آن‌ها تناسب دارند. Fitle از هوش مصنوعی برای مطالعه ترجیحات مشتریان و تاریخچه خرید استفاده می کند تا توصیه های شخصی پوشاک را به آنها ارائه دهد.


آیا می‌خواهید با کارشناسان فناوری قابل اعتماد ما در ساخت اپلیکیشن هوش مصنوعی همکاری کنید؟
درخواست مشاوره


اسکریپت QuickAI؛ تولید محتوا با هوش مصنوعی + اپلیکیشن اندروید

مراحل ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی

  1. مشکلی را شناسایی کنید.
  2. شرکت توسعه را انتخاب کنید.
  3. یک اپلیکیشن طراحی کنید.
  4. یک الگوریتم AI ایجاد کنید.
  5. فناوری tech stack را انتخاب کنید.
  6. اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی خود را راه اندازی و نگهداری کنید.

tech stack

tech stack مجموعه ابزارها و فناوری هایی که برای ساخت ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی استفاده می شود و از لایه های مختلفی تشکیل شده است. به عنوان مثال، چنانچه در حال طراحی اپلیکیشن موبایل هستید، باید نکات زیر را در نظر بگیرد:

فرانت اند Front-end

قسمت فرانت اند اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی مسئول UI و کد سمت کلاینت است که توسط فناوری‌هایی همچون HTML ، CSS و جاوا اسکریپت اجرا میشود.

بک اند Back-end

لایه دوم طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی بک اند نام دارد.
بک اند اپلیکیشن موبایل کد سمت سرور / پایگاه داده یا دیتابیس را کنترل می‌کند.
این بخش شامل فناوری هایی مانند زبان برنامه نویسی (مثل پایتون، روبی یا جاوا)، فریمورک وب (مثل جنگو یا ریلز) و سیستم مدیریت پایگاه داده مثل MySQL یا PostgreSQL باشد.

پلتفرم Android

پلتفرم اندروید یا IOS سیستم عامل و ابزارهای توسعه مورد استفاده برای ساخت و اجرای اپلیکیشن را فراهم می کند.
توسعه این بخش میتواند شامل فناوری‌هایی مانند iOS SDK یا Android SDK و زبان‌های برنامه نویسی مانند آبجکتیو-سی، سوئیفت، جاوا یا کاتلین باشد.

هاستینگ

هاستینگ همان فضای میزبانی کدها و دیتاهای اپلیکیشن را نگهداری میکند. هاستینگ ممکن است لینوکس، آپاچی، ویندوز و … باشد.

ما اینجا هستیم تا در ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی و توسعه آن به شما کمک کنیم. 
با تیم ما تماس بگیرید. مشاوره اولیه و برآورد هزینه پروژه شما را کاملا رایگان ارائه خواهیم داد.

و در انتها حتماً مقالات رئال ربات را دنبال کنید تا هوش مصنوعی را با جزئیات بیشتر و بهتری درک کنید.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web