You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در ۵ دقیقه!
Post id: 11490
Views: 452

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در ۵ دقیقه کار هر شخص معمولی نیست. در این مطلب کوتاه قدم به قدم همراه شما هستیم تا فروشگاه آنلاین قطعات خودرو بهینه و سودآوری را بسازید.

روش راه انداری و ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در ایران حتی بدون نیاز به دانش کدنویسی و تنها با استفاده از قالب فروشگاهی دیجی کار می تواند ایده فوق العاده سودآوری باشد. اگر صاحب فروشگاه قطعات خودرو به صورت فیزیکی در شهر هستید و یا ایده فروشگاه آنلاین قطعات خودرو را در سر دارید تا انتها همراه رئال ربات، مدیر هوشمند کسب و کار باشید.

3 روش ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

ابتدای مسیر باید ایده اصلی خود را بر روی بوم مدل کسب و کار پیاده سازی و نقشه راه پروژه را ترسیم نمائید. که خود شامل ۳ سبک راه اندازی پلتفرم (سایت و اپلیکیشن) است. هر یک از این ۳ روش مزایا و معایبی را به همراه دارند.
برای اینکه کسب و کار آنلاین شما کاملا تخصصی و حرفه ای راه اندازی شود بهتر است از یک مرکز بیزینس کوچینگ برای مشاوره کسب و کار آنلاین کمک بگیرید.

روش 1- ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو 

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو  روش اول برنامه نویسی اختصاصی  پلتفرم

اولین روش پلتفرم کاملا اختصاصی با استفاده از برنامه نویسی و توسعه پیشرفته که باید سفارش دهید تا شرکت برنامه نویسی این پروژه را پیاده سازی نماید.
طبیعتاً طراحی پلتفرم اختصاصی هزینه، زمان و انرژی بیشتری می طلبد. اما در مقایسه با دو روش دیگر اعتبار، اطمینان، امنیت، ساختار و در نهایت برندسازی قدرتمند و استوارتری را شاهد خواهید بود.
علاوه بر این، در پیاده سازی امکانات این پلتفرم انعطاف پذیری بالایی را در کنار استاندارد بین المللی تجارت الکترونیک تجربه می نمائید.

روش 2- قالب فروشگاه آنلاین قطعات خودرو (فروشگاه ساز)

روش ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو با استفاده از قالب سایت آماده وردپرسی

است که با استفاده از بسترهای ارائه خدمات و محصولات دیجیتال حوزه قالب و افزونه وردپرسی به اصطلاح سامانه یا پلتفرم فروشگاه ساز پیاده سازی می شود. Real robot یک پلتفرم سایت ساز And اپلیکیشن ساز با ارائه محصولات وردپرسی نظیر قالب و افزونه ها می باشد.

در پلتفرم نوع دوم از قالب سایت وردپرسی فروشگاهی و در صورت نیاز از اپلیکیشن ساز استفاده می‌کنید. این روش هزینه بسیار کمتری را اول کار اما هزینه های نگهداری مازاد در آینده می طلبد.
از معایب این نوع پلتفرم امنیت کمتر نسبت به سایت‌های اختصاصی، افزایش احتمال نفوذ پذیری هکرها و ویروسی شدن دیتای مشتریان سایت و… است. دردسرهای این روش بیشتر است.

 روش 3 – برون سپاری به شرکت برنامه نویسی

ساخت فروشگاه آنلاین قطعات خودرو و اتومبیل با روش برون سپاری صفر نا صد پروژه به شرکت و افراد متخصص

سومین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استفاده از تخصص شرکت های برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی و اجرای پروژه می باشد.

در نهایت بهترین گزینه روش سوم است. چون کل فرایند پروژه را برون سپاری می کنید و توسط افراد مجرب و متخصص کار خود را حرفه ای و اصولی در موعد مقرر تحویل می گیرید. مجددا به بودجه بندی مالی خود در آینده مسیر کسب و کارتان نگاهی بیاندازید. انتخاب با شماست!

بیزینس کوچینگ رئال ربات، خدمات مشاوره آنلاین و در صورت نیاز جلسات حضوری را برای صاحبان ایده کسب و کار برگزار می نمایند.

لیست محصولات فروشگاه آنلاین قطعات خودرو

فروش قطعات خودرو به معنای فروشگاه هایی است که قطعات، لاستیک و لوازم جانبی جدید خودرو را می فروشند که ممکن است شامل خدمات نصب قطعات خودرو نیز باشد.

کدام قطعات خودرو مورد تقاضای بازار هستند؟

این بخش از صنعت خودرو در طول سال 2022 به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. قطعات خودرو پیشرو در بازار شامل:

  • باتری های خودرو
  • لاستیک های اتومبیل (تایر)
  • سیستم های خنک کننده
  • قطعات زیر بدنه
  • اجزای موتور
  • فیلترها
  • سیستم روشنایی (مانند چراغ های جلو و عقب)
  • قطعات الکتریکی و…

3 فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو پردرآمد دنیا

3 فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو پردرآمد دنیا که تنها با فروش آنلاین قطعات خودرو میلیاردر شده اند

  1. Carparts.com فروشگاه اینترنتی با بالاترین فروش خالص تجارت الکترونیک است که محصولاتی را در بازار تجارت الکترونیک قطعات خودرو در ایالات متحده به فروش می رساند، با درآمدی معادل 559 میلیون دلار در سال 2021 در ایالات متحده
  2. advanceautoparts.com با ایالات متحده قرار دارد. 401 میلیون دلار
  3. رتبه سوم سایت carid.com با 353 میلیون دلار آمریکا است.

در ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو می توانید از قالب فروشگاهی دیجی کار use.

فروشگاه آنلاین قطعات خودرو یک تجارت عالی!

از آنجایی که قطعات خودرو همیشه مورد تقاضا هستند، می دانید که در یک جریان درآمد بلندمدت سرمایه گذاری خواهید کرد. فروشگاه‌های قطعات خودرو تمایل دارند برای مدت طولانی در یک مکان و یک جامعه باقی بمانند، بنابراین فعالان فروشگاه قطعات خودرو احتمالاً برای مدت طولانی در آن به فعالیت می پردازند.

چرا یکی از ایرانیان موفق در زمینه ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو شما نباشید؟
پس شروع کنید موفق باشید…!

آیا مردم قطعات خودرو را آنلاین می خرند؟

به دلیل فرآیند خرید آسان تر و حق انتخاب بیشتر محصولات پاسخ سوال یک بله پرقدرت است.
به لطف توسعه فناوری سیستم ها و فرآیندهای آنلاین مختلف، هر کسی می تواند قطعات خودرو را از خانه خود خریداری کند. تجربه خرید اینترنتی قطعات خودرو برای کاربران سایت ها تسهیل شده است.

چگونه در ساخت فروشگاه آنلاین قطعات خودرو موفق شوم؟

  • به مشتریان بزرگ خدمات مدیریت سهام ارائه دهید.
  • خرید سهام آنها را تجزیه و تحلیل کنید و الگوهای استفاده را شناسایی کنید.
  • یک سرویس شارژ انبار ارائه دهید که تضمین کند مشتریان همیشه دسترسی به سطح مناسبی از محصولات انبار برای قطعاتی که به طور مداوم استفاده می‌شود دارند.
  • خدمات تحویل مرسوله برنامه ریزی شده برای قطعات با حجم کمتر ارائه دهید.

بازاریابی فروشگاه آنلاین قطعات خودرو ؟

اطمینان حاصل کنید که به طور منظم نظرات و توصیفات مشتریان را جمع آوری می کنید. می توانید آنها را در وب سایت خود، رسانه های اجتماعی ارسال کنید یا حتی آنها را در کمپین های بازاریابی ایمیلی خود قرار دهید. با این کار به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت و فروشگاه آنلاین قطعات خودرو خود را به طور موثر تبلیغ می کنید.

میانگین سود فروشگاه آنلاین قطعات خودرو

میانگین سود فروشگاه آنلاین قطعات خودرو چقدر است؟

به گزارش IBIS World میانگین حاشیه در صنعت فروشگاه آنلاین قطعات خودرو حدود 8 درصد از درآمد است. این جنبه از صنعت می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص برای صاحبان فروشگاه های کوچک قطعات خودرو. با این حال، از طریق مدیریت دقیق هزینه، می توانید حاشیه های فروشگاه آنلاین قطعات خودرو خود را بهبود بخشید.

بهترین حاشیه سود فروش قطعات خودرو چقدر است؟

همه نشانه‌گذاری‌ها به یک اندازه ایجاد نمی‌شوند. بسیاری از مشاوران کسب و کار خودرو به منظور دستیابی به حاشیه سود کلی 50 تا 55 درصد، یک نشانه گذاری کلی 100 درصدی را برای قطعات پیشنهاد می کنند.
این نشانه گذاری برای دستیابی به سود خالص عملیاتی 30 تا 35 درصد مهم است. فروشگاه هایی که موفق نمی شوند اغلب سود عملیاتی خالص کمتر از 15 درصد دارند.

آینده صنعت قطعات خودرو چگونه است؟

نیویورک، ایالات متحده، 23 مه 2023 (GLOBE NEWSWIRE) بر اساس یک گزارش تحقیقات جامع توسط Market Research Future (MRFR)، “اطلاعات بازار قطعات خودرو بر اساس برنامه، و پیش بینی منطقه تا سال 2032″، ارزش بازار قطعات خودرو 755 میلیارددلار خواهد بود. تا سال 2026 و بین سال های 2023 تا 2032، می تواند به نرخ رشدی دست یابد.

بهترین سایت های فروش قطعات خودروی دنیا

بهترین وب‌سایت‌ها برای فروش قطعات خودرو آن‌هایی هستند که هم برای فروشنده و هم برای خریدار طراحی شده‌اند و تضمین می‌کنند که تجربه خرید و فروش برای همه افراد در بازار قابل اعتماد، حرفه‌ای، امن و مطمئن است.
در کل دنیا سایت‌های فروشگاهی آمازون، eBay و Walmart در صدر این لیست قرار دارند.

بهترین سایت فروش آنلاین قطعات خودرو  در جهان

آمازون به طور کلی بر تجارت الکترونیک تسلط دارد، اما وقتی صحبت از قطعات و لوازم جانبی خودرو به میان می‌آید، eBay همچنان برتر است.
علاوه بر سایت آمازون eBay Motors یک نمونه جامع و موفق خارجی در حوزه ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو است. این سایت دارای خریداران و فروشندگان فراوان، قطعات نو و دست دوم بسیار، سیستم های اتصالاتی خوب و فروش آنلاین قطعات خودرو است.

کدام کشور بیشترین واردات قطعات خودرو را دارد؟

ایالات متحده امریکا

طبق آمار وارداتی سال 2021 رتبه بندی برترین واردکنندگان لوازم یدکی نقلیه موتوری، قطعات خودرو و… به شرح زیر است:

  • ایالات متحده (77.7 میلیارد دلار)،
  • آلمان (41.1 میلیارد دلار)،
  • مکزیک (25.9 میلیارد دلار)،
  • چین (25.6 میلیارد دلار)
  • فرانسه (14.6 میلیارد دلار)

نمایندگی رسمی فروش قطعات خودرو یا OEM

OEM مخفف Original Equipment Manufacturex در این بازار به شرکت های تولیدکننده قطعات و تجهیزات اورجینال و اصلی اتومبیل اشاره دارد. مثلا سیستم های اگزوز و سیلندر ترمز خودرو توسط طیف وسیعی از مراکز OEM تولید شده اند. در ایران نیز شماره فنی اصلی قطعه خودرو (پارت نامبر قطعه خودرو) با نام OEM شناخته می شود.
درک تفاوت بین قطعات OEM و قطعات پس از فروش می تواند به شما کمک کند زمانی که وسیله نقلیه شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد، از چه قطعاتی استفاده کنید.

فولکس واگن AG بزرگترین OEM جهان

شرکت Volkswagen AG مستقر در کشور آلمان مجموعاً 2,436,733 نفر را تا سال 2021 استخدام کرده است. فولکس واگن AG از نظر درآمد پیشروترین OEM خودرو در جهان است.

آیا می توان تمام قطعات خودرو را به صورت آنلاین فروخت؟

اگر بازرگانانی که یک سایت فروشگاهی قطعات خودرو را راه اندازی نموده اند بتوانند تمام نیازهای خودرو، از جمله قطعات خودرو، لوازم یدکی و لوازم جانبی اتومبیل را برای رانندگان و خودروی آنها تامین کنند بله. تامین نیاز مشتری و بررسی رقبای کسب و کارتان و رفع نقاط ضعف آنها و بهبود نقاط قوت فرصت شگفت انگیز فروش بیشتر محصولات را برای شما فراهم خواهد آورد.

استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ And سئو سایت در کنار توجه و صرف زمان و انرژی یا هزینه نگهداری و بهینه سازی سایت به شما اجازه می دهد تا تمام محصولات خود را بدون افت سرعت فرآیند فروش به کاربران گوگل ارائه دهید.

با آنالیز نقاط ضعف و قوت رقبا، تبدیل به یکی از بازرگانان موفق ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو شوید.

 

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web