You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

در تبریز 2
Post id: 2085
Views: 587

سئو در تبریز شامل انجام یک سری عملیات به منظور افزایش رتبه، جایگاه، امتیاز و اعتبار سایت فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، دانلودی، شرکتی و… در کل مناطق جهان با استفاده از تکنیک های مختلف و استراتژی سئو در تبریز صورت می گیرد. رئال ربات مدیر هوشمند کسب و کار با وبسایت رسمی www.realrobot.ir در زمینه راه اندازی و توسعه انواع کسب و کار اینترنتی فعالیت دارد. رسالت تیم رئال ربات کمک به صاحبان بیزینس نه تنها کلانشهر تبریز بلکه استانهای کل ایران جهت رشد و پیشرفت در تمام جوانب مدیریت تجارت الکترونیک است. طراحی سایت و سئو پدر تبریز یش نیاز ورود به برندینگ حرفه ای دنیای دیجیتال و بروز بودن کسب و کار شماست. SEO یک فرآیند پیچیده و زمان بر است بنابراین توصیه ما به افراد علاقه مند به مباحث سئو و بهینه سازی وب سایت صبوری در مسیر اجرای پروژه هاست. 

همچنین 

رئال ربات؛ پلتفرم تخصصی سئو در تبریز

همانطور که می دانید بسیاری از شرکت ها در کل تبریز خدمات سئو سایت را با استراتژی های مختلف و خاص خود انجام می دهند. اما REALROBOT تبریز به لطف همکاری با کارشناس تولید محتوای حرفه ای، کارشناس سئو داخلی و خارجی، انالیزور و تحلیلگر گوکل موفقیت های چشمگیری در این چند سال کسب نموده است.

دنبال یادگیری سئو و کسب درآمد در منزل خود هستی؟
جامع ترین دوره آموزش جوهره سئو را با تخفیف ویژه دانلود کن… 

مراحل اجرای خدمات سئو در تبریز

انواع تخصص سئو در تبریز

بسیاری از کارفرمایان پروژه های سئو سایت در تبریز به دنبال دریافت نتیجه مثبت در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. این در حالی است که سئو فرآیندی فوق العاده زمان بر است. از طرفی نمی توان ضمانت قطعی برای دریافت بهترین رتبه و جایگاه کلمات کلیدی کسب و کارها در گوگل و سایر موتورهای جستجو به مشتری متقاضی خدمات SEO ارائه داد. در ادامه با رئال ربات همراه باشید تا بسیاری از سؤالات متداول حوزه سئو سایت را پاسخ داده و روش های آنالیز و تکمیل مراحل سئو را بررسی کنیم.

سئو در تبریز | سئوکار حرفه ای

1 ) آنالیز و مشاوره سئو

قبل از اقدام به انجام سئوی وب سایت ها باید در خصوص نحوه ارائه انواع سرویس های تخصصی سئو شامل تدوین استراتژی و برنامه ریزی، انجام سئو سایت حرفه ای، رسیدن به صفحه اول گوگل و مواردی از این دست اطلاعات کلی به کارفرمای پروژه داده شود. متخصصین سئو در کل به یک بانک داده اعم از رقبا، بک لینک و رپورتاژ های سایت رقبا، کلمات کلیدی و بازار هدف در این راستا نیاز دارند.

2 ) سئو خارجی off-page seo 

برای استارت سئو وب سایت ابتدا بایستی تعداد و کیفیت بک لینک های آن دقیقا شناسایی گردد. در نتیجه این بررسی‌ها، لینک‌های اسپم و بی کیفیت توسط کارشناس سئو شناسایی می شود. همچنین وضعیت توزیع انکرتکست‌ها در محتواهای سایت اعم از وبلاگ، صفحات فرود و … تجزیه و تحلیل می شود و معیار کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار آنلاین به دست می‌آید. پس از جمع‌بندی کلیه ی آنالیزها، برای لینک سازی در وب‌سایت های معتبر و مشهور خارجی یا داخلی اقدام می کنند. با رعایت لینک‌سازی اصولی، استاندارد و طبیعی دیگر جای هیچ نگرانی از بابت جریمه گوگل نیز نخواهد بود.

پیشنهاد رئال ربات: مراحل تدوین استراتژی سئو

3) سئو داخلی on-page seo

سئو داخلی سایت به دو بخش محتوایی و فنی یا تکنیکال دسته بندی می‌گردد. تیم رئال ربات از ابزارهای کاملا پیشرفته و حرفه‌ای جهت بررسی سئوی داخلی وب سایت شما استفاده می‌کند. شناخت وضعیت فعلی سئو سایت به گروه دیجیتال مارکتینگ در تبریز کمک خواهد کرد تا کارشناس هدف‌گذاری بسیار دقیقی داشته باشد. در سئو تکنیکال تلاش می‌شود تا کارشناسی جزئی تری بر روی سرعت بارگذاری صفحات سایت و حجم آنها صورت گیرد. همچنین متاتگ های ضروری و اختیاری، کدهای نوشته شده و المان های دیگر تکنیکال هم بررسی می‌گردد.

مقاله مرتبط: رنک مث یا یواست سئو؟

4) لوکال سئو در تبریز (Local SEO) 

افزایش میزان فروش محصول یا خدمات کسب و کارها در تجارت الکترونیک به شکل بومی و منطقه ای که با عنوان سئو محلی شناخته می شود شامل انواع فعالیت و اقدامات کاملاً هدفمند جهت رشد کسب‌ وکارها در جامعه آماری محدود و فروش و جذب مشتری های بومی برای کالا و خدمات از طریق راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی و … می باشد.

کار بر روی سئو سایت در کلمات کلیدی چند سیلابی به همراه نام منطقه، شهر یا کشور خاص مربوط به حوزه سئو محلی هستند. فرضاً جایگاه و رتبه 1 گوگل در عبارت سالن زیبایی عروسکده یا آرایشگاه زنانه در شیراز یا باشگاه ورزشی در یزد و مواردی مشابه همگی از عملیات سئوی لوکال سایت از طریق استراتژی سئو، بازاریابی محتوا و سایر تکنیک ها مربوط به این زمینه فعالیت سئوکاران حرفه ای می شود. جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان با خطوط مجموعه و مشاورین ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد رئال ربات: تبلیغات گوگل در تبریز

سمینار سئو در تبریز

روش‌های پیاده‌سازی استراتژی سئو 

3 روش در انجام سئو بطور کلی وجود دارد:

  1. سئو کلاه سفید
  2. سئو کلاه سیاه
  3. سئو کلاه خاکستری

سئو سفید یا سئو کلاه سفید شامل مجموعه کارهای اصولی و قانونی سئو می باشد. اثر بخشی این روش در سئو سایت مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا خودش را نشان دهد.

سئو سیاه، شامل تمامی کارهای غیرقانونی می باشد که در سئو سایت استفاده می شود. این روش در مدت زمان بسیار کوتاه، نتایج خوبی را نشان می دهد ولی به محض اینکه گوگل متوجه شود که فردی در حال استفاده کردن از تکنیک های سئو سیاه باشد، به شدت با او برخورد کرده و ممکن است سایت بطور کامل از نتایج گوگل حذف شود.

سئو خاکستری، تلفیقی از سئو سفید و سیاه می باشد. این روش بیشتر در حوضه های رقابتی سئو استفاده می شود. تمرکز این روش بیشتر بر روی چگونگه ساختن لینک های خارجی بوده است. برای مثال یکسری تکنیک ها در ارتباط با سئو سایت خاکستری موجود می باشد. یکی از آن ها طراحی مجدد سایت می باشد. البته این کار باید در بازه چند ساله انجام گیرد و روش خاصی برای انجام آن وجود دارد. با اینکار تمامی کدها تغییر می کنند و گوگل آن ها را به عنوان محتوا جدید شناسایی می کند. لازم به ذکر است که انجام اینکار نیازمند تخصص می باشد و کار هر کسی نمی باشد.

مطلب مرتبط: تفاوت سئو داخلی و خارجی ؟

خدمات دیگر مرتبط با سئو

گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته ای برای درک محتوای سایت ها و رتبه بندی مناسب صفحات در نتایج جستجو استفاده می کنند. (با این حال، این الگوریتم ها کامل نیستند.) موتورهای جستجو هنوز برای درک محتوای سایت شما به کمک نیاز دارند.

خدمات سئو شامل مواردی هستند که معمولاً توسط شرکت ها یا افراد متخصص در زمینه سئو ارائه می شوند و به شما کمک می کنند تا در بهینه سازی سایت خود برای موتور جستجوی گوگل موفق شوید.

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات آنلاین، تبلیغات گوگل ادز ، ایمیل مارکتینگ، بک لینک،آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز توسط تیم رئال ربات انجام می‌شود.

بازاریابی اینترنتی

خدمات بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی برای ارتقاء برند و فروش بیشتر

Application Design

توسعه دهنده اپلیکیشن برای کسب و کارهایی که می خواهند دیده شوند.

Web design

طراحی سایت و بهینه سازی فنی سایت شما با تیم طراحی سایت در تبریز به صورت کاملا حرفه ای

سئو یک استراتژی است که توسط صاحبان وب سایت برای کسب رتبه های بهتر و دیده شدن در صفحه اول موتورهای جستجو و جذب ترافیک بازدید کننده بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. در بهینه سازی برای موتور جستجو قصد فریب موتور های جستجو را نداریم، بلکه این استراتژی به معنی استفاده از کد ها و قالب بندی های بهینه ای است که باعث می شود موتورهای جستجو وب سایت شما را آسان تر پیدا کنند.

اگر محتوای سایت شما بهینه سازی نشده باشد ، گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی دانند چگونه آن را رتبه بندی کنند و وقتی سایر افراد مباحثی را که شما در وبسایت خود ارائه نمودید را جستجو میکنند، وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود و در نتیجه از بازدیدکننده های مرتبط با سایت خود محروم خواهید ماند. برای همه صاحبان مشاغل بسیار مهم است که گوگل وب سایت آنها را در رتبه های اول نشان دهد تا بتوانند ترافیک جستجوی خود را به حداکثر برسانند و در زمینه کاری خود موفق باشند.

سئو فروشگاهی

سئو فروشگاهی تفاوت چندانی با سایر انواع سئو ندارد و مواردی که در سئو سایت های دیگر صدق میکند، در وب سایت های فروشگاهی نیز باید رعایت گردد. یکی از نکات مهم در موفقیت سئو فروشگاهی، نوشتن توضیحات کامل و واضح، درج تصاویر زیبا و چشم نواز برای محصولات و اضافه نمودن مشخصات و بررسی های زیاد درباره محصول در جهت کمک به تصمیم گیری خریداران است. این بدان معنی است که بازدید کنندگان سایت فروشگاهی شما اطلاعات کافی برای مقایسه محصولات شما با سایر رقبا را داشته باشند و برای انجام تحقیقات بیشتر نیازی به ترک سایت شما و جستجوی مجدد نداشته باشند.

لوکال سئو (سئوی محلی) راهکار مشاغل بومی!

سئوی محلی یکی از مهمترین انواع سئو برای مشاغلی است که محل مشخصی برای فعالیت دارند مانند شرکت ها، فروشگاه و رستوران ها که محل آنها بر روی نقشه مشخص است. اینگونه کسب و کار ها معمولا به محیط اطراف خود سرویس می دهند و سئوی محلی به این مشاغل کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در نتایج جستجو در محل اطراف خود ارتقا دهند. برای انجام SEO محلی در گام اول مطمئن شوید در تمام صفحات وب سایت خود نام تجاری، آدرس و اطلاعات تماس خود را دارید و سپس به سایر موارد مرتبط با سئو محلی اقدام نمایید.

 

سئو در تبریز | سئوکار حرفه ای

سئو در تبریز

سئو در تبریز از نامحدودترین حیطه های اطلاعاتی می باشد. سئو و بهینه سازی سایت یکی از موجبات اصلی در راستای کسب جایگاه گوگل می باشد. رعایت نکات سئو در حوزه پیشرفت سایت یک موضوعات اصلی برای سایت های اینترنتی می باشد. به موجب کسب جایگاه است که شما می توانید نام و نشان خود را به دیگر افراد نشان دهید.

سئو به زبان ساده

در نظر داشته باشید که فقط با طراحی یک سایت شما نمی توانید خودی در دنیای اینترنتی در بین میلیون ها سایت نشان دهید. برای این که سایت شما هم برای ارزیابی موتورهای جستجو آماده شود، لازم است تا از خدمات سئو در سایت خود بهرمند شوید. در اصل سئو از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ می باشد که فعالان کسب و کارهای اینترنتی با این موضوع سروکار زیادی دارند. یک حقیقت وجود دارد که تابعیت از آن به نفع صاحب کار است. شما باید روی سئو ثرمایه گذاری کنید. تا زمانی که شما قدم مثبتی در این راستا نداشته باشید، حضور بی فایده ای را در دنیای اینترنتی خواهید داشت.

رئال ربات به عنوان یکی از فعالان موضوع سئو در تبریز است. تحقق پروژه های پربازده از جمله دستاوردهای این تیم می باشد.

ساناز ذوقی | کارشناس سئو در تبریز  ساناز ذوقی که بیش از 4 سال به شکل مستمر و پیشرفته به اجرای پروژه های تولید محتوا و سئو و بازاریابی محتوا به صورت فریلنسری پرداخته است. تخصص اصلی ساناز ذوقی در زمینه سئو داخلی یا آن پیج سایت ها می باشد اما در جریان تمامی پروسه های یک پروژه کامل سئو می باشد.  ساناز ذوقی یکی از سهام داران اصلی شرکت دیجیتال مارکتینگ فناوران هوشمند مهر ایرانیان می باشد. وی به همراه بنیانگذار اصلی شرکت و رئیس هیئت مدیره مجموعه یعنی امیرحسین مهردوست در خردادماه سال 1401 تولد 5 سالگی پلتفرم جامع رئال ربات را در کلانشهر تبریز با همراهان و میهمانان خود جشن گرفتند. به لطف تلاش و حمایت های مهندس امیرحسین مهردوست (بنیانگذار و لیدر تیم رئال ربات) بسیاری از کارشناسان سئو به طور روتین در شبکه های اجتماعی و یا با تماس تلفنی با ما ارتباط برقرار کرده و مایل به همکاری با این تیم جوان هستند.  اگر شما هم علاقه مند به بازی شطرنج با گوگل در تیم ما هستید، یاهم اکنون با ما تماس بگیرید.  توسعه و یادگیری هر چه بیشتر این مهارت پولساز به صورت حرفه ای تر آینده شغلی شما را تضمین می کند. یک کارشناس سئو فریلنسر یا استخدامی و تمام وقت درآمدی در حدود 30 الی 100 میلیون تومان در ماه می تواند از طریق انجام پروژه های مختلف کسب کند. اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه میزان درآمد یک سئوکار حرفه ای در تبریز هستید هم اکنون در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

ساناز ذوقی | کارشناس سئو در تبریز

Sanaz Zoghi که بیش از 4 سال به شکل مستمر و پیشرفته به اجرای پروژه های تولید محتوا و سئو و بازاریابی محتوا به صورت فریلنسری پرداخته است. تخصص اصلی ساناز ذوقی در زمینه سئو داخلی یا آن پیج سایت ها می باشد اما در جریان تمامی پروسه های یک پروژه کامل سئو می باشد.

ساناز ذوقی یکی از سهام داران اصلی شرکت دیجیتال مارکتینگ Mehr Iranian Smart Technologies می باشد. وی به همراه بنیانگذار اصلی شرکت و رئیس هیئت مدیره مجموعه یعنی امیرحسین مهردوست در خردادماه سال 1401 تولد 5 سالگی پلتفرم جامع رئال ربات را در کلانشهر تبریز با همراهان و میهمانان خود جشن گرفتند. به لطف تلاش و حمایت های مهندس Amir Hossein Mehrdoost (بنیانگذار و لیدر تیم رئال ربات) بسیاری از کارشناسان سئو به طور روتین در شبکه های اجتماعی و یا با تماس تلفنی با ما ارتباط برقرار کرده و مایل به همکاری با این تیم جوان هستند.

اگر علاقه مند به بازی شطرنج با گوگل در جمع رئال رباتی ها هستید، اکنون با ما تماس بگیرید.

توسعه و یادگیری هر چه بیشتر این مهارت پولساز به صورت حرفه ای تر آینده شغلی شما را تضمین می کند. یک کارشناس سئو فریلنسر یا استخدامی و تمام وقت درآمدی در حدود 30 الی 100 میلیون تومان در ماه می تواند از طریق انجام پروژه های مختلف کسب کند. اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه میزان درآمد یک سئوکار حرفه ای در تبریز هستید هم اکنون در WhatsApp با ما در ارتباط باشید.

کارخانجات پیشرو در تحولات اقتصادی تبریز

  • کبریت سازی توکلی
  • تراکتورسازی
  • ماشین‌سازی تبریز
  • چرم‌سازی خسروی
  • شکلات شیرین عسل
  • شکلات باراکا
  • شکلات آیدین
  • شکلات آناتا

افزایش سئو سایت شما با کمترین هزینه

مجموعه های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند و به دنباله این موضوع، مبحث سئو و بهینه سازی سایت را هم ارائه می دهند. واضح است کسب و کاری که می‌ خواهد در موتورهای جستجو وضعیت مطلوبی داشته باشد، باید نکات و ترفندهای بسیاری را رعایت کند. از جمله این موارد میتوان به صورت خلاصه به موارد زیر اشاره داشت:

  • Production content یکی از اساسی ترین نکات در افزایش سئو سایت is.
  • پس تمرکز بر روی تولید دائمی محتوای اصیل و بدون کپی باشد.
  • از محتوای قدیمی غافل نشوید.
  • به روز کردن محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیازهای جدید.
  • ایجاد حس کاربرپسندی در خوانندگان و کاربران.
  • وسوسه کردن بازدیدکنندگان به منظور بررسی سایت شما در مدت بیشتر.

واضح است که تمامی این نکات شامل هزینه‌ و زمان هستند و بایستی در روز بخشی از وقت و منابع را به این نکات اختصاص دهید. با این حال شما می توانید این فرایندها را به شرکت های پشتیبانی سایت و سئو واگذار نمایید. ولی در نظر داشته باشید که این حیطه از حساس ترین موارد می باشد و بایستی افراد خبره پاسخگوی نیازهای سایت شما باشند.

سوالات متداول سئو در تبریز

چقدر هزینه کنیم که به رتبه یک گوگل برسیم؟

در واقع قیمت واحد را برای یک محصول واحد در نظر می گیرند. سئو خدماتی است که برای هر سایتی متفاوت است. در نتیحه نمی توان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت. کارشناسان حاضر در مجموعه سئو و دیجیتال مارکتینگ رئال ربات، ابتدا سایت شما را آنالیز می کنند. نقاط قوت و ضعف آن را مشخص می نمایند و بر اساس این آنالیز هزینه خدمات اعلام می شود.

چه تضمینی وجود دارد که به رتبه یک گوگل برسیم؟

همه ما همیشه دوست داریم در هر زمینه ای بهترین و جزء اولین ها باشیم. لینک یک گوگل می تواند بسیار جذاب باشد. در واقع تضمینی برای لینک یک گوگل وجود ندارد. اما با توجه به تخصص تیم سئو در تبریز ، اکثر پروژه ها با کلمه کلیدی مورد درخواستشان در لینک یک قرار گرفته اند.

چقدر زمان لازم هست تا به رتبه یک گوگل برسم؟

جواب این سوال بسته به کسب و کار، رقبا و نوع کلمه کلیدی که شما انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. در یک حوزه و براساس کلمه کلیدی شما شاید سه ماه زمان لازم باشد و در پروژه دیگر 9 ماه. برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می شود با کارشناسان سئو در تبریز (رئال ربات) با شماره 09148745374 تماس حاصل بفرمایید.

قیمت سئو سایت چگونه محاسبه می شود؟

برای تعیین قیمت یک پروژه سئو باید سایت شما آنالیز شود. در مرحله بعدی تصمیم گیری شود که پروژه سئو سایت شما به چه مواردی نیاز دارد. چه کلماتی مد نظر شماست و دوست دارید در چه جایگاهی از گوگل قرار بگیرید. برای اطلاع دقیق از قیمت و خدمات سئو در تبریز با متخصصین ما تماس حاصل بفرمایید.

سئو در تبریز
سئو در تبریز

پل ارتباطی مشاوره سئو در تبریز با Amir Hossein Mehrdoost مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ رئال ربات:

  • اینستاگرام: Amirseven.ir@
  • واتس اپ : 09148672173
  • ارتباط مستقیم با مدیر : 09148745374

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web