You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز
Post id: 4095
Views: 605

ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز با هدف ارائه یک ویدیو تبلیغاتی موشن گرافی جذاب توسط رئال ربات صورت میگیرد. ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان در تبریز در جشنواره های خاص، یک فرصت عالی برای افراد می باشد. مجموعه های زیادی در حال ساخت تیزر در تبریز می باشند و در کل هدف تبلیغ کالا یا خدمات کسب و کارهای مختلف در رسانه های دیجیتال، شبکه‌ های اجتماعی و سایر بسترها می باشد. مهارت ساخت تیزر تبلیغاتی پر بازده و جذاب و در عین حال ساده و منحصر به فرد، یکی از تخصص‌های مرتبط با خدمات گرافیکی تبریز محسوب می شود. در این مقاله، Real robot سعی دارد تا شما را با انواع تیزر تبلیغاتی، مراحل طراحی ساخت و ارائه تیزرهای مختلف و سایر خدمات این مجموعه آشنا سازد.


آماده انتشار یک تیزر پربازده هستید؟؟ برو بریم… 🙂
واتس اپ : 09148672173
خط تماس مستقیم Real robot09148745374

مشتریان محبوب ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز

صاحبان شرکت‌ ها و فروشگاه‌ ها، صنایع و کارخانجات تولیدی، پخش محصولات و یا ارائه دهندگان انواع خدمات آموزشی، پزشکی، تاسیساتی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و دیگر حوزه ها تنها بخش کوچکی از متقاضیان ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز می باشند. این قبیل افراد و مراکز معمولاً قبل از اقدام به تولید تیزر و به اشتراک گذاری و نشر آن در شبکه های مجازی رسانه‌ها، برندسازی، طراحی لوگو، طراحی بنر تبلیغاتی، طراحی لیبل محصولات، جعبه و بسته بندی، لوگوموشن، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصولات و یا خط تولید کارخانجات و فروشگاه‌های خود را به کمک بهترین کانون تبلیغاتی تبریز آماده می سازد.

ساخت تیزر در تبریز یکی از خدمات این مجموعه بوده و با در دست داشتن خلاق ترین افراد، تولید بهترین ها را برایتان محقق می سازد.

نریشن

تیزر تبلیغاتی چیست؟

Teaser نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و… ظاهر می شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. در واقع این تیزر تبلیغاتی است که افراد را وادار می‌کند تا اقدامات کلیدی مانند خرید محصول، ثبت‌نام در یک دورۀ آزمایشی و دریافت خدمات کسب و کار شما را سریعتر و با اطمینان انجام دهند. ویدئو کلیپ و نریشن تبلیغاتی بر جلب توجه بینندگان به مهم‌ترین پیشنهادهای یک کسب‌وکار متمرکز هستند. در این بین هستند پیشنهاداتی که می‌توانند در ابتدا رایگان باشند، اما قرار نیست همیشه رایگان بمانند!!

اهمیت ویدیو مارکتینگ چیست ؟

در عصر حاضر، ویدئو مارکتینگ یا همان بازاریابی ویدئویی حرف اول را در حوزۀ تبلیغات میزند. زیرا شما را قادر می‌ سازد که به راحتی جلب توجه کنید. مهم‌ تر از همه، به شما کمک می‌ کند احساسات بیننده را برانگیزید، روی او تأثیر بگذارید و او را به عمل ترغیب کنید. جالب اینجاست که همۀ این‌ ها می‌ تواند در کمتر از یک دقیقه اتفاق بیفتد! برای آگاهی از خدمات دیجیتال مارکتینگ تبریز می توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه نمائید.

تجهیزات ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز

تجهیزات ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز

در بین خدمات ارائه شده توسط آژانس های تبلیغاتی و گرافیکی علاوه بر طراحی کاراکتر، لوگو، ست اداری، کارت ویزیت، تصویر برداری و بعضاً چاپ سفارشات گرافیکی مشتریان خدمات مدرن تری از سبک تبلیغات انبوه یعنی نریشن تبلیغاتی به علاوه Teaser توسط طراحان گرافیک هنرمندان خلاق و مجرب به وفور به چشم می‌ خورد. عرضه رقابت مابین کانون های تبلیغاتی و شرکتهای گرافیکی تبریز بسیار پر رونق است. از این رو موسسات مختلف، فریلنسرها (طراحان گرافیک آزادکار یا دورکار) همگی در تلاش هستند تا از رقبای زمینه فعالیت شان پیشی بگیرند و گوی سبقت را به دست بگیرد. بنابراین فراهم سازی و تدارکات تجهیزات لازم مثل دوربین، سه پایه، نورپردازی، صدابرداری و غیره از مهمات این نوع پروژه ها می باشد.

ماجرای ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی در تبریز

در این راستا ممکن است با خدماتی نظیر ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی در تبریز و یا سایر مناطق هم روبرو شوید که دور از انتظار نیست. ولی خب بهتر است در نظر داشته باشید که تاثیر گذاری یک سرویس سفارشی بسیار بیشتر از یک سرویس آماده است. مشاوران و طراحان رئال ربات با در نظر داشتن درخواست و شرایط کاری شما، بهترین ها را برایتان پیشنهاد خواهند کرد و پس از آن نوبت شما خواهد بود تا با توجه به سلایق و ذائقه های خود بهترین را ثبت سفارش نمایید.

انواع تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز

تیزر معرفی برند / فیلم برند

زمانی لازم است برند خود را با قدرت از رقبا جلو بیاندازید. لازم است هویت برند خود را تقویت کنید و یا آن را ایجاد کنید. یک فیلم برند مستقیما محصول و خدمات و یا خود برند را نمایش نمی‌دهد. بلکه با نمایش ارزش‌ها، اهداف و داستان برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا می‌بخشد. برندها معمولا برای ساخت تیزر تبلیغاتی برند دقت زیادی کرده و از صرف زمان و هزینه کافی نمی‌هراسند.

  • معمولا ۳۰ ثانیه تا چند دقیقه
  • داستان برند را روایت می‌کند
  • اشاره مستقیم به محصولات و خدمات ندارد
  • هویت برند را نمایش می‌دهد
  • احساس مخاطب را درگیر می‌کند
  • به برند اعتبار می‌بخشد

تیزر معرفی محصول یا خدمت

هنگامی که شما قصد دارید یک محصول را معرفی کنید، انتخاب‌های بی‌شماری پیش رویتان خواهد بود. باید بدانید مخاطب آگهی شما چه گروهی هستند و در کدام رسانه می‌خواهید آگهی را پخش کنید. مثلا تبلیغ یک شامپو با تبلیغ یک نرم‌افزار و اپلیکیشن موبایل و یا یک خودرو با هم متفاوت هستند. هر کدام شخصیت و نوع خاصی از بیان را نیاز دارند. ما در کانون آنی بین به شما کمک می‌کنیم تا آگهی مورد نیاز خود را با شیوه‌ای درست در برابر چشمان مخاطبانتان قرار دهید.

تیزر معرفی محصول یا خدمت
  • معمولا ۳۰ تا ۶۰ ثانیه
  • معرفی محصول هدف اصلی آگهی است
  • مزیت‌های رقابتی محصول دیده می‌شود
  • رئال / انیمیشن ۳بعدی / موشن گرافیک

تیزر معرفی سازمان / شرکت

مجموعه تجاری، خدماتی و یا تفریحی خود را در زمانی کوتاه به تصویر بکشید. امکانات، برتری‌ها نسبت به رقبا و نقاط قوت خود را برای مخاطب عام به روشنی بیان کنید. متاسفانه اخیرا شرکت‌ها و برندها برای کاهش هزینه تولید تیزر تبلیغاتی به جای معرفی محصول اقدام به نمایش کارخانه می‌کنند که این تنها اتلاف زمان و هزینه است. اما برای مواردی مانند مجموعه‌های تفریحی یا تجاری که موضوع تبلیغ خود مجموعه است داستان متفاوت است و باید مجموعه به زیباترین و خلاقانه‌ترین حالت به تصویر کشیده شود. کارشناسان مجرب Real Robot team به شما برای انتخاب بهترین راهبرد تبلیغاتی کمک خواهد کرد.

  • معمولا ۳۰ تا ۱۲۰ ثانیه
  • امکانات و توانمندی‌ها نمایش داده می‌شود
  • محیط مجموعه نمایش داده می‌شود
  • جزییات بیان نمی‌شود
  • موسیقی و تصویر نقش مهمتری از گوینده دارند
  • با فیلم تبلیغاتی یا صنعتی اشتباه گرفته نشود

تیزر تبلیغاتی برای معرفی رویداد یا پروموشن

گاهی شما نیاز به معرفی مجموعه یا محصول خود ندارید. تنها می‌ خواهید در یک موضوع خاص اطلاع‌ رسانی کنید. مثلا دعوت به یک مسابقه، بازدید از نمایشگاه، شرکت در ورکشاپ، سمینار و… کنید. در این موارد احتمالا کار ساده‌ تری در پیش داریم. هم می‌توانیم از موشن گرافیک استفاده کنیم و هم از سبک‌ های پیچیده‌ تر. مخاطب با شما آشناست نیازی به معارفه نداریم. پس خیلی مستقیم و بدون معطلی موضوع را با مخاطب طرح خواهیم کرد.

  • معمولا ۳۰ تا ۶۰ ثانیه
  • موضوع به صورت واضح و شفاف بیان می‌شود
  • نیازی به معرفی برند و محصول ندارد
  • رئال / موشن گرافیک

طریقه ساخت تیزر تبلیغاتی

قابل درک است که در این روزها با وجود بیشتر شدن حجم کسب و کارها، به کارگیری روش های جدید و متنوع تبلیغاتی، از نیازهای اساسی موفقیت می باشد. شما با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی باید وجود کسب و کار خود را به جامعه بفهمانید. در نظر داشته باشید که هر حوزه ای تکنیک های خاص خود را دارد و به کارگیری این فوت و فن، ظرافت کار را بیشتر می کند. تیزرها باید به گونه ای باشند که در نگاه اول نظر کاربران را به خود جلب کند و باعث شود تا همگان مشتاق ادامه آن باشند.

طریقه ساخت تیزر تبلیغاتی

اگر شما بتوانید این شرایط را مهیا کنید، موفقیت خود را تضمین می نمایند.
رئال ربات با سابقه بلند مدت در این حوزه آماده همکاری با تمامی شما عزیزان می باشد.
تضمین کیفیت، طراحی های یونیک و هزینه های معقول از اصول کاری این مجموعه است.

قیمت تیزر تبلیغاتی در تبریز

بودجه اعلام شده برای هر پروژه ای متنوع می باشد. در نظر داشتن شرایط کاری، کیفیت، سختی کار، مدت زمان لازم و دیگر متریال ها در قیمت نهایی ساخت تیزر تبلیغاتی مطرح می شود. برخی از پروژه تحت عنوان ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی دیده می شود که برای جذب کاربران و صرفا در حالت آماده مورد استفاده قرار میگیرد. در نظر داشته باشید که بازده چنین خدماتی، رضایت بخشی چندانی به بار نخواهد آورد.

قیمت تیزر تبلیغاتی در تبریز

توصیه می شود تا پیش از هر فرایندی با مشاوران مربوطه در ارتباط باشید.
مشاهده و صحبت در خصوص تجربه های پیشین بهترین راهنما برای یک فرد تازه کار می باشد.

جمع‌ بندی سفارش ساخت انواع تیزر تبلیغاتی در تبریز

ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز این امکان را می دهد تا هم مشاغل کوچک و هم کسب‌وکارهای بزرگ درآمد بالایی کسب کنند. به‌ علاوه، هویت و ارزش کلی برند شما را بالا می‌برند. نکتۀ اصلی این است که شما قبل از هر اقدامی، باید اصول ساخت تیزر تبلیغاتی را درک کنید که در این مقاله به آن پرداختیم. جهت ثبت سفارش انواع تیزر و امور گرافیکی و تبلیغاتی با مدیریت رئال ربات در ارتباط باشید.


آماده انتشار یک تیزر پربازده هستید؟؟ برو بریم… 🙂
واتس اپ : 09148672173
اینستاگرام: Amirseven.ir@
پل ارتباطی مستقیم Real robot09148745374


 

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web