You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

فروشگاه اینترنتی B2C خرده‌فروشی سودآور!
Post id: 6331
Views: 517

فروشگاه اینترنتی B2C با عناوین مدل تجارت الکترونیک b2c، سایت B2C، اپلیکیشن فروشگاهی B2C، مدل کسب‌ و کار B2C و… نیز شناخته می شود. فروشگاه اینترنتی B2C به فروشندگان کمک می کند تا به صورت مجازی اما مستقیم و بدون دخالت واسطه و سایر فروشندگان و رقبای خود، محصولات خود را عرضه کنند. به هر نوع معامله یا تعاملات تجاری که در آن، یک بیزینس کالاهای خود را به‌ طور مستقیم به مشتری نهایی بفروشد، مدل کسب و کار B2C می گویند. درست بر عکس مدل کسب و کار و انواع سایت B2B که بر پایه عمده فروشی راه اندازی و توسعه می یابد، صاحبان سایت فروشگاهی B2C به شکل خرده فروشی فعالیت دارند.

مفهوم فروشگاه اینترنتی B2C

مفهوم فروشگاه اینترنتی B2C

مدل کسب و کار B2C یا تجارت الکترونیک مدل Business-to-consumer (تجارت به مصرف کننده) به فرآیندی اطلاق می شود که کسب و کارها بدون واسطه محصولات و خدمات را مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشند. B2C معمولاً به خرده فروشان آنلاینی اطلاق می شود که محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت به دست مصرف کنندگان می رسانند.

انواع تجارت b2c

1. «B2C» با فروشنده مستقیم: این مدل، رایج‌ترین نوع از مدل «B2C» است. بسیاری از برندهای محصولات الکترونیکی، از هر دو نوع عرضه آنلاین و فیزیکی برای فروش محصولات خود، بهره می‌برند.

2. «B2C» با واسطه آنلاین: سایت‌های مسافرتی نظیر «booking.com» یا «Etsy»

3. «B2C» تبلیغات‌ محور: سایت‌های رسانه‌ای و وبلاگ‌ها، نمونه‌ای از این مدل‌ کسب‌وکار هستند.
4. «B2C» جامعه‌محور
5. «B2C» رایگان‌محور: وب‌سایت‌ «نتفلیکس» و «نیویورک‌تایمز»

مزایای طراحی وبسایت فروشگاهی

مزیت اصلی تجارت الکترونیک یا مدل کسب و کار B2C راه اندازی یک فروشگاهی آنلاین یا دیجیتال در کنار فروشگاه فیزیکی (اصطلاحاً سنتی) می باشد.

در مدل Business to Consumer مصرف‌کننده، متقاضی دریافت کالا یا خدمات است. این نوع سایت ها پر تقاضاترین و متداول ترین نوع وبسایت فروشگاهی در جهان و ایران می باشد. اغلب فروشگاه های اینترنتی موجود در کشور از همین نوع است. دلیل محبوبیت آن به کاربرد ساده و رابط کاربری خصوصی و مدیریت آسان پنل مدیریت وبسایت توسط صاحبان یا ادمین وبسایت می باشد.

سایت B2C

اگر در شرف راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید این مقاله را از دست ندهید.

ویترین مغازه و مارکت تخصصی خود را از طریق جذابیت های گرافیکی و بصری و چیدمان UI توسط بهترین شرکت طراحی سایت تبریز در معرض دید کاربران دنیای تکنولوژی و صاحبان گوشی هوشمند یا لپ تاب قرار دهند.
به یقین استفاده از فروشگاه اینترنتی B2C تجربه تجارتی بی بدیل را با به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا رقم خواهید زد. بنابراین توصیه می کنیم هر چه سریع تر به جمع صاحبان سایت فروشگاه آنلاین B2C بپیوندید تا طعم لذتبخش یک فروشگاه کم هزینه و بی دردسر را بچشید.

رئال ربات پیشرو در صنعت دیجیتال مارکتینگ شمالغرب کشور : 09148745374

تجارت B2C یک بیزینس سودآور

چرا نرخ بازگشت سرمایه (ROI) و سود مازاد بر درآمد در مدل کسب و کار بی تو سی به شدت بالاست؟ به سبب اینکه در هزینه های روتین شما به عنوان مدیر یک فروشگاه صرفه جویی خواهد شد. مثلاً مشکلات زیر با طراحی سایت فروشگاهی و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی مدرن حذف می شود.

  • مشکلات پیدا کردن محیط فیزیکی، ساخت ویترین و…
  • پرداخت اجاره ماهانه فروشگاه
  • پرداخت قبوض گاز، آب، برق، تلفن، شارژ
  • حضور فیزیکی در فروشگاه نتیجتاً صرفه جویی در وقت
  • حذف هزینه های ناهار، کرایه رفت و آمد روزانه به محل کار و…
  • عدم نیاز به استخدام فروشنده، حسابدار، صندوقدار، بازاریاب تلفنی، منشی

طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین B2C

حتما می دانید که در سراسر دنیا تعداد خرده فروشان و ارائه کالا و خدمات به مشتری به صورت مستقیم بسیار بیشتر از سایر روش ها مثل عمده فروشی و مدل کسب و کار B2B برآورد شده است. به همین جهت کسب و کارهای کوچک از سوپرمارکت محل گرفته تا ابزار فروشی بزرگ دو نبش حجره بازار تهران همه از این نوع سایت استقبال می کنند.

همین حالا با ما تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان طراحی و توسعه سایت و اپلیکیشن فروشگاهی B2C شما را در این مسیر همراهی خواهند نمود. 09148745374

b2c در تجارت الکترونیک

از طرفی هزینه طراحی و راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی B2C بسیار کمتر از سایر روش های تجارت آنلاین خواهد بود. بنابراین تمامی اصناف و کسبه بازار سنتی با هر نوع کالا و خدماتی و هر میزان بودجه ای می تواند از مزایای داشتن یک وبسایت فروش اینترنتی بهره مند شوند. Web designفروشگاه اینترنتی B2C یعنی ایجاد یک بستر هوشمند با قابلیت مدیریت آسان با صرف کمترین هزینه و همگام با تکنیک های بازاریابی دیجیتال و…

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web