You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

.jpg
Post id: 3834
Views: 438

قالب اپلیکیشن شامل انواع قالب فروشگاهی قالب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی اندروید جهت ساخت فروشگاه اینترنتی برای طراحان سایت و اپلیکیشن که از وردپرس و ووکامرس در راه اندازی کسب و کار اینترنتی استفاده می کنند بسیار مناسب است. قالب اپلیکیشن موبایل فروشگاهی همچنین قابل استفاده برای فروشگاه‌های مجازی که دارای پیج تجاری اینستاگرام هستند و سایت و اپلیکیشن فروش فروشگاه اینترنتی ندارند می باشد.

پکیج فروشگاهی اپلیکیشن اندروید و ios را در واقع می توان لازمه ی راه اندازی یا توسعه بیزینس های آنلاین در دنیای تجارت الکترونیک دانست.طراحی حرفه ای و سازگار با بهترین قالب های فروشگاهی چه سایت فروشگاهی و چه اپلیکیشن فروشگاهی در تبریز توسط طراحان برجسته و مجرب اجرا و راه اندازی می شوند.

سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

اگر بخواهید یک فروشگاه اینترنتی با طراحی خاص و منحصر به فرد داشته باشید، می‌توانید بعد از ساختن فروشگاه خود سفارش طراحی قالب فروشگاهی اختصاصی دهید. تیم طراحی اپلیکیشن در تبریز به شما کمک می‌کند یک قالب اختصاصی، سفارشی و جذاب مطابق با زمینه فعالیت کسب و کار خود داشته باشید. برای این کار همین حالا با شماره تلفن های پشتیبانی سایت رئال ربات تماس بگیرید.

قالب های سایت و اپلیکیشن فروشگاهی رئال ربات دارای زیرساخت نرم‌افزاری بسیار قدرتمند بوده و از تکنولوژی‌های استاندارد و به‌روز دنیا برای توسعه سیستم استفاده می کند. یکی از ویژگی‌های مهم ما توسعه دائمی امکانات با توجه به نیاز کاربران و بازار داخلی است. همچنین هرماه چندین قالب جدید در فروشگاه رئال ربات ارائه می گردد. مهم‌تر از همه تیم پشتیبانی قدرتمند ما همیشه پاسخگوی سوالات شما می‌باشد. همچنین یکی از بهترین روش ها برای شناسایی یک فروشگاه ساز حرفه ای دیدن نمونه کارهای این مجموعه می باشد.

فروشگاه آنلاین خود را هم اکنون با خرید قالب اپلیکیشن فروشگاهی بسازید.

آسان و حرفه‌ای در کمتر از ۱۰ دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید…

اکثر قالب های این دسته بندی با تمامی مرورگر ها سازگار می باشند. اسلایدر، مگامنو و صفحه ساز سه مورد از مشخصات یک قالب اپلیکیشن فروش آنلاین می باشد که در ادامه امکانات و ویژگی های قالب های فروشگاهی تحت اندروید و ios برای موبایل را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تمام فروشگاه‌ها، بنکداران و مراکز پخش محصولات فیزیکی مانند خوار و بار، اقلام سوپرمارکتی، پوشاک، لوازم التحریر و… می توانند  از طریق اپلیکیشن ها در فروشگاه آنلاین گسترده و بومی منطقه سکونت خود ثبت نام کرده و کالا درج کرده و به راحتی بفروشند. قالب اپ موبایل تحت اندروید و ios فروشگاهی سازگار با Plugin فروشگاه ساز WooCommerce است و به سادگی می توان از طریق پنل مدیریت سایت فروشگاهی انبار گردانی، قیمت گذاری و سایر موارد مهم را تنها یک بار مدیریت کرد و مجبور نخواهید بود مجدد در پنل دیگری همین کارها را تکرار کنید. این مورد یعنی صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه.

اپلیکیشن موبایل ووکامرس ios

اپلیکیشن موبایل ووکامرس را می‌توان هم برای گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و هم برای گوشی‌های هوشمند ios ساخت و مورد استفاده قرار داد. البته تعداد اپلیکیشن‌ ios ووکامرس که نوشته و ساخته شده اند نسبت به اپلیکیشن‌های اندروید ووکامرس فروشگاهی کمتر است و دلیل آن پیچیدگی‌های مربوط به طراحی این اپلیکیشن‌ها، مجوزهای لازم اخذ شده از شرکت اپل و تحریم‌هایی که برای کشور ما وضع شده است، خواهد بود که هر چند وقت یکبار این کمپانی تعدادی از اپلیکیشن‌های ایرانی را از اپ استور حذف کرده و محدودیت‌هایی برای طراحی و استفاده از آنها ایجاد می‌کند.

فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه‌ساز سبک جدید طراحی فروشگاه اینترنتی هست که در آن شما بدون داشتن دانش فنی و تنها با چند کلیک می‌توانید یک فروشگاه آنلاین و حرفه ای را بسازید. یک فروشگاه ساز حرفه‌ای به شما کمک می‌کند که تمام امکانات لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی را در اختیار داشته باشید.

آیا برای پشتیبانی باید هزینه‌ای پرداخت شود؟

به هیچ‌ وجه، پشتیبانی ما همواره رایگان است. شما می‌توانید در ساعات اداری با تماس تلفنی و خارج از ساعات اداری از طریق گفتگوی آنلاین و تیکت و یا ایمیل سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و به سرعت پاسخ آن را دریافت نمایید.

جالب است بدانید که قالب اپلیکیشن فروشگاهی رئال ربات از فروش‌های شما کارمزد کسر نمی کند. رئال ربات به هیچ وجه در تراکنش‌های مالی شما هیچ دخالتی ندارد و کلیه مبالغ مستقیما از درگاه آنلاین مدیر فروشگاه پرداخت می شود و این مجموعه هیچگونه کارمزدی از شما دریافت نمی کند.

فروش قالب اپلیکیشن

تمامی قالب های فروشگاهی چه سایت و چه اپلیکیشن عرضه شده در رئال ربات همگی Seo Friendly هستند. قطعا، همه به خوبی می‌دانید که یکی از نیازهای یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای کسب جایگاه بالا در نتایج جستجو هست به همین دلیل همواره با جدیدترین الگوریتم های گوگل به روزرسانی می‌شود و شما فقط با تمرکز بر روی محتوا می‌توانید بهترین جایگاه‌ها حتی رتبه یک گوگل را ازآن خود کنید.

خدمات مشاوره سئو نیاز داری؟ اینجا مشاوره اولیه کاملا رایگانه…!

بسیاری از نمونه کار‌های ما جز پربازدیدترین فروشگاه های حال ایران هستند و شما هم می‌توانید با استفاده از سیستم های فروشگاهی به این جایگاه ها دست پیدا کنید. چراکه محصولات فروشگاهی این مجموعه حتی با وجود محصولات زیاد همچنان سریع و پر قدرت خواهد بود. همچنین اگر نیاز به سوال و انجام خدمات سئو داشتید میتوانید با بخش پشتیبانی شرکت در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن بدون یک خط کدنویسی!

این نکته بسیار مهم است که برای کارکردن با این محصول به هیچ وجه نیازی به دانش کدنویسی تخصصی، فنی و برنامه نویسی ندارید. اکثر قالب های فروشگاهی ارائه شده در این مرکز به نحوی طراحی شده که افراد با دانش فنی کم هم به سادگی می‌توانند یک فروشگاه آنلاین فوق العاده و حرفه‌ای را راه‌اندازی کنند و کلیه مسائل فنی سایت شما به عهده بخش پشتیبانی سایت در تبریز یعنی تیم رئال ربات می‌باشد.

ساخت اپلیکیشن موبایل ووکامرس

اپلیکیشن موبایل ووکامرس رامی‌توان از طریق قالب‌هایی که با کمک یک اپلیکیشن ساز ووکامرس ساخت. این اپلیکیشن به صورت مستقیم به سایت فروشگاه ووکامرسی متصل شده و محصولات و کلیه‌ی مشخصات و امکانات آن را به صورت خودکار در اپلیکیشن بارگذاری می‌کند. اپلیکیشن موبایل ووکامرس را می‌توان هم برای گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و هم برای گوشی‌های هوشمند ios ساخت و مورد استفاده قرار داد.

اپلیکیشن موبایل ووکامرس برای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. با کمک این اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ووکامرس می‌توانید کلیه‌ی محصولات و توضیحات مرتبط با آنها را به صورت مستقیم و خودکار بر روی اپلیکیشن اندروید بارگذاری کنید. یکی از مهمترین بخش‌های این اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس صفحه اصلی آن است.

دیگر صفحات موجود در این اپلیکیشن ساز ووکامرس :

  • صفحه فروشگاه: طرح لیستی و جدولی
  • صفحه تکی محصول: صفحه محصول ساده و صفحه محصول متغیر
  • نوشته‌ها: دسته بندی نوشته‌ها، آرشیو نوشته‌ها، صفحه تکی نوشته و صفحه محصولات مورد علاقه
  • صفحه ورود و ثبت نام
  • صفحه تنظیمات و جستجو
  • صفحه منو و تماس با ما
  • صفحه سبد خرید و نظرات کاربران
  • صفحات اینترو

خرید اپلیکیشن فروشگاهی

برای خرید اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس چه اندروید و چه ios گوشی‌های هوشمند می‌توان به سایت این فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کرد. البته بیشتر این شرکت‌ها که اپلیکیشن فروشگاهی برای ووکامرس طراحی کرده و می‌سازند، سورس و منبع اپلیکیشن را در اختیار خریدار قرار نمی‌دهند و فایل apk این اپلیکیشن‌ها و به‌روزرسانی‌ها و تغییرات احتمالی را هر چند وقت یکبار برای آنها ارسال می‌کنند.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web