You picked these products

Cart

امکانات افزونه رنک مث سئو (rank math)
Post id: 7975
Views: 495

افزونه رنک مث سئو چه امکانات و نقاط مثبتی برای سایت دارد؟ افزونه رنک مث سئو ماههاست که در صدر جدول بهترین افزونه سئو سایت وردپرسی از نظر کارشناسان سئو، تحلیلگران گوگل، وبمسترها، طراحان سایت و نیروهای وردپرس کار جهان قرار دارد. در این مقاله از Real robot شما را با روش نصب و پیکربندی افزونه رنک مث و نحوه کار کردن با این پلاگین را جهت سئو وبسایت وردپرسی خود آموزش می دهیم. استفاده از افزونه رنک مث to سئو سایت وردپرسی برای افراد فعال در حیطه وردپرس و طراحی سایت و سئوکارها روز به روز در حال رواج است. اما به افرادی که هنوز از افزونه یوست سئو استفاده میکنند پیشنهاد می شود به رنک مث کوچ کنید!
با پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید.

rank math افزونه سئو وردپرس سایت

سئوکارهای با تجربه ما با دوره آموزش سئو 2022 و آموزش مبانی اولیه سئو برای افراد مبتدی با The essence of SEO comprehensive course شما را به یک سئوکار حرفه ای تبدیل می کنند.

افزونه رنک مث چیست؟

از آنجایی که یک سئو کار باید مدام در حال آموزش دیدن، کسب تجربه و بهره مندی از خلاقیت و استراتژی سئو و ارتقا سطح تخصص و مهارت های خود باشد. مطالعه مقالات تخصصی Real robot به تمام فعالان حیطه بازاریابی دیجیتال علی الخصوص سئو سایت اکیداً توصیه می شود.

مقاله پیشنهادی: آموزش گوگل آنالیتیکس 2022 (Google Analytics)

رنک مث به انگلیسی افزونه Rank Math یک افزونه سئو سایت وردپرسی و بهینه سازی موتور جستجو برای cms وردپرس است که به هر کسی امکان بهینه سازی محتوای خود را با پیشنهادات داخلی بر اساس بهترین شیوه های پذیرفته شده آسان تر می کند.
تنظیمات مهم سئو را به راحتی سفارشی کنید، کنترل کنید کدام صفحات قابل فهرست بندی هستند و چگونه می خواهید وب سایت شما در جستجو با داده های ساختاریافته در گوگل ظاهر شود.

 افزونه رنک مث سئو و SEO-friendly محتواهای سایت

نصب و راه اندازی افزونه رنک مث

استفاده از Rank Math Setup Wizard برای راه اندازی SEO در سایت

در این مقاله، نحوه راه‌اندازی و پیکربندی افزونه رنک مث مهم‌ترین تنظیمات SEO در وب‌سایت وردپرسی را به شما آموزش می‌دهیم. تنظیماتی که واقعاً برای عملکرد بهینه SEO ضروری هستند، که جادوگر راه‌اندازی ما پیکربندی آن را بسیار آسان می‌کند. 

مزایای رنک مث نسبت به یوست سئو

رنک مث و یوست سئو را در مقاله ای مجزا قبلاً با هم مقایسه کرده ایم.

رنک مث بهترین پلاگین سئو برای WordPress در دنیا

اما مهمترین مزیت رقابتی افزونه سئو رنک مث نسبت به یوست سئو امکانات بسیار بیشتر رنک مث نسخه رایگان نسبت به یوست سئو در نسخه پولی می باشد.
اما در صورتی که نیاز به انجام پروژه های سئو سایت مشتریان باشد می توانید با هر افزونه ای که سایت آنها فعالیت دارد کار کنید.

رنک مث قابل ادغام با هر پلتفرم و سیستم عامل

یکی از نقاط قوت پلاگین rank math قابلیت ادغام و یکپارچه سازی این افزونه با پلتفرم های مورد علاقه شما همچون فیسبوک، توییتر، پینترست، لینکدین، گوگل، سرچ کنسول، بینگ و… است.

افزونه همه فن حریف (آچار فرانسه سایت شما)

یوست سئو یا افزونه رنک مث سئو ؟

امکانات افزونه سئو رنک مث

  • بیش از 15 ماژول داخلی که می توانید بر اساس نیاز خود فعال و پیکربندی کنید.
  • رتبه بندی کلمات کلیدی را اندازه گیری و ردیابی کنید تا نبض موفقیت سئو خود را حفظ کنید.
  • تجزیه و تحلیل دقیق SEO را برای شناسایی مسائل بر اساس 30 عامل شناخته شده اجرا کنید.
  • واردات آسان با یک کلیک برای مهاجرت بی‌وقفه از سایر افزونه‌های SEO.
  • کاملاً با هر دو ویرایشگر گوتنبرگ و کلاسیک وردپرس سازگار است.

4 ویژگی افزونه رنک مث سئو 

نصب آسان با Setup Wizard

امکانات افزونه رنک مث سئو (rank math)

• بهره مندی در کوتاه ترین زمان و با سهولت راه اندازی و اجرا کنید. افزونه Rank Math عملا خودکار پیکربندی می شود. Rank Math دارای Wizard نصب و پیکربندی گام به گام است که SEO را برای وردپرس کاملاً تنظیم می کند.

• پس از نصب، Rank Math تنظیمات سایت شما را تأیید می کند و تنظیمات ایده آل را برای بهترین عملکرد توصیه می کند.
سپس جادوگر گام به گام سئو سایت شما، پروفایل های اجتماعی، پروفایل مدیر وب سایت و سایر تنظیمات سئو را تنظیم می کند.

• پلاگین rank math به شما کمک می کند با طراحی وب سایت خود در رتبه بسیار بالاتری در گوگل قرار بگیرید.
SEO-friendly بودن رنک مث سئو باعث می شود محتوای سایت جایگاه بالایی در نتایج جستجوی گوگل بگیرد.

مزیت رقابتی سایت فروشگاهی با Rank Math

• Rank Math با ویژگی های قدرتمند و آسان برای استفاده به شما یک مزیت رقابتی می دهد.
چه یک مبتدی یا یک متخصص کارشناس سئو باتجربه باشید، Rank Math می تواند بازی سئوی سایت شما را به لِوِل بالاتری برساند.

اگر با نقاط قوت این افزونه نسبت به یوست سئو آشنا شوید 100% به منبع آموزشی نیاز خواهید داشت تا از کلیه امکانات ویژه رنک مث بهره مند گردید. همین حالا به جمع همراهان ما در باشگاه مشتریان رئال ربات بپیوندید.

rank math سئو پلاگین وردپرس امکانات افزونه رنک مث سئو (rank math)

هنگامی که Rank Math را برای اولین بار نصب می‌کنید، فرآیند راه‌اندازی به‌طور خودکار آغاز می‌شود، زیرا می‌خواهیم تنظیمات ضروری در اسرع وقت تنظیم شوند. اما، این گزینه را داریم که فرآیند راه اندازی اتوماتیک رنک مث را لغو کرده و تنظیمات را به صورت دستی پیکربندی کنیم یا بعداً شروع کنیم.

اگر در اولین نصب Rank Math از Setup wizard استفاده نکرده اید، می توانید با مراحل زیر آن را دوباره اجرا کنید.
داشبورد WordPress > Rank Math > Dashboard > Setup Wizard 

2- تنظیمات پیکربندی آسان

Rank Math عملا خودش را پیکربندی می کند. Rank Math دارای یک جادوگر پیکربندی گام به گام است که SEO را برای وردپرس کاملاً تنظیم می کند. پس از نصب، Rank Math تنظیمات سایت شما را تأیید می کند و تنظیمات ایده آل را برای بهترین عملکرد توصیه می کند. سپس Wizard گام به گام سئو سایت شما، پروفایل های اجتماعی، پروفایل مدیر یا ادمین کل وب سایت و سایر تنظیمات سئو را تنظیم می کند.

رنک مث توصیه بهترین سئوکارهای کره زمین

3- رابط کاربری تمیز و روان

افزونه رنک مث سئو (SEO) طوری طراحی شده است که اطلاعات مناسب را در زمان مناسب به شما ارائه دهد. رابط کاربری ساده، اما قدرتمند، اطلاعات مهم پست های شما را در کنار خود پست برجسته می کند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید سئوی پست خود را فوراً بهبود بخشید.

Rank Math همچنین دارای پیش نمایش محتوای پیشرفته است. می‌توانید پیش‌نمایش نحوه نمایش پست‌ در SERPs، پیش‌نمایش rich snippets، و حتی پیش‌نمایش اینکه پست شما در هنگام اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی چگونه به نظر می‌رسد را مشاهده کنید. و این فوق العاده است نظر شما چیه؟!

4-Content AI – دستیار هوش مصنوعی شخصی شما

هوش مصنوعی محتوا در افزونه رنک مث سئو وردپرس

Benefit به شما کمک می کند تا محتوای سئو فرندلی یا به زبان ساده محتوای سئو بیس بنویسید:) محتوای سایت شما شایسته توجه است. اجازه ندهید فقط به این دلیل که نمی دانید از چه کلمات یا عباراتی در محتوای خود استفاده کنید، عقب بیفتد. از پیشنهادات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی افزونه رنک مث استفاده کنید و دقیقا دریابید که چه چیزی باید در سایت خود بنویسید.

به کمک Benefit  و هوش مصنوعی، محتوای SEO-friendly بنویس تا USER-friendly باشی!

5 – ساخته شده با اولویت عملکردی بالا

پشتیبانان و طراحان افزونه رنک مث عملکرد را بسیار جدی می‌گیرند و سال‌ها تجربه در ساخت نرم‌افزار برای وب‌سایت‌های وردپرسی دارند. بهبود مستمر عملکرد افزونه ما و اطمینان از عملکرد جدید این امر را به خطر نمی اندازد، بنابراین تا حد امکان “پرفورمنس یا بازدهی “اولویت اول کارشناسان این شغل نصب افزونه RANK MATH is.

ما کمک می کنیم از طریق سئو سایت بتوانید کسب درآمد در هر لوکیشنی داشته باشید، حتی بدون نیاز به حضور فیزیکی در کمپانی ها و تنها با دسترسی به اینترنت و کامپیوتر. تماس با کارشناس

6-ماژول آنالیز پیشرفته سئوی داخلی

سایت مپ و ایندکس محتوا در گوگل با رنک مث

Benefit به شما کمک می کند رتبه بندی کلمات کلیدی و خطاهای موتور جستجو را ردیابی و پیگیری کنید.
Rank Math داده های ارزشمندی را از گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) در داشبورد مدیریت وردپرس به شما ارائه می دهد.

شما می توانید کلمات کلیدی را رتبه بندی کنید، وضعیت سایت مپ (sitemap) و مشکلات ایندکس را مشاهده کنید. این اطلاعات برای حفظ یک وب سایت با کارایی بالا بسیار ارزشمند هستند.

7- وضعیت ایندکس در Google

وضعیت ایندکس در Google

Benefit به شما کمک می کند وضعیت فهرست فعلی صفحات خود را ردیابی کنید. Rank Math داده های Google’s URL Inspection API را مستقیماً به سایت وردپرس شما می آورد. حضور کلی سایت خود در Google، آمار فهرست پیشرفته محتوای خود، آخرین زمان کراول یا خزیدن محتواهای منتشر شده در سایت و کلی موارد دیگر را بدانید.

ادغام با گوگل آنالیتیکس 4

ادغام با گوگل آنالیتیکس 4

تمام معیارهای وب سایت خود را با بینش معنی دار مشاهده کنید. مراقب آمار وب سایت خود باشید بدون اینکه نیازی به کنار گذاشتن ابزارهای راحتی داشبورد وردپرس خود داشته باشید.

SEO-friendly

سخن پایانی:

دوستان این مقاله جامع است و تمامی امکانات افزونه رنک مث سئو را در روزهای آتی اضافه خواهیم کرد. بیش از 90 قابلیت و نقطه قوت نسبت به افزونه های دیگر سئو سایت مثل افزونه یوست سئو (Yoast seo)، SEOPress، AIO SEO و… را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

با ما در خصوص بهترین افزونه سئو سایت صحبت کنید، جهت دریافت خدمات سئو سایت کلیک کن.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web