You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush
Post id: 8115
Views: 364

تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush با استفاده از ابزارهای دیگر مثل گوگل سرچ کنسول، گوگل ترندز، گوگل کیورد پلنر، گوگل آنالیتیکس، کیوردزتول و کلی برنامه، ابزارهای دیگر قابل انجام است. اما ابزار semrush به نسبت پیشرفته تر بوده و تمرکز بر تحقیقات و تحلیل کلمات کلیدی رقبای شما دارد. از این جهت محبوبیت بسیار زیادی بین سئوکاران و تحلیلگرهای گوگل دارد.

کار کردن با ابزار semrush یکی از مباحث بسیار مهم در seo وبسایت خصوصاً در زمینه آنالیز رقبا و تحقیقات کلمات کلیدی با SEMrush می باشد. تمرکز ما در این مقاله بر تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush بوده و کاربرد و ویژگی های بارز آن را بررسی می کنیم.

در این وبلاگ، Real robot سعی دارد اصطلاحات تخصصی و ابزارهای کاربردی سئو سایت را به شما معرفی و طرز استفاده از آن ها را به صورت جامع آموزش دهد. از این رو توصیه می شود تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

Research keywords با SEMrush

تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush

SEMrush ابزاری فوق العاده کاربردی و رایگان قابل استفاده در حیطه دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت کسب و کارهای متنوع است. در تمام سایت های فروشگاهی و خدماتی بخش وبلاگ وجود دارد که توسط بلاگرها یا افراد مقاله نویس به صورت مستمر مطالب و محتواهای مفید مرتبط با حوزه فعالیت خود درج می شود.

محصول پیشنهادی : افزونه سئو رنک مث پرو Rank Math Pro

اغلب سایت ها از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای مدیریت پنل سایت خود استفاده می کنند. این سایت ها توسط طراحان سایت در قالب وردپرس میزبانی شده و به همین جهت روزانه تعداد زیادی از افراد متخصص برای اجرای فرآیند سئو در وردپرس و تولید محتوا توسط شرکت های مختلف با عنوان ادمین سایت یا وردپرس کار استخدام یا جذب کار می شوند.

تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush

ویژگی‌های تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush :

  1. کشف کلید واژه‌های طولانی برای موضوعات خاص
  2. مشاهده روند سالیانه کلمات کلیدی مختلف
  3. میزان حجم سرچ کلمه کلیدی در گوگل
  4. استفاده رایگان تا ۷ روز

تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush ارگانیک: تحقیقات ارگانیک SEMrush را روی نقشه قرار داده است و همچنان عالی کار می کند. برای استفاده از آن، وب سایت رقبا را در SEMrush قرار دهید.

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی وبمسترها و سرمایه گذاران تجارت الکترونیک امور محتوایی و سئو سایت خود برون سپاری می کنند و به دست فریلنسر یا شرکتهای ارائه دهنده خدمات سئو می سپارند. اگر نیاز به یک سئوکار حرفه ای دارید کلیک کنید.

5 تکنیک کاربردی انتخاب کلمات کلیدی

  1. لیستی از موضوعات مرتبط و مهمی که در مورد شغل و کسب و کار خود می‌دانید، تهیه کنید.
  2. کلیدی ترین کلمات رقبای وب سایت خود را بررسی کنید.
  3. کلماتی که بیش از بقیه عبارات در حیطه فعایتی شما برجسته تر می باشد را بنویسید.
  4. از کلمات کلیدی long tail دم بلند یا طولانی و (کلمات کلیدی ترکیبی و چند سیلابی) غافل نشوید.
  5. کیورد ریسرچ با حدس کلماتی که بیشتر توسط کاربران جستجو می‌‌شود نیز روش دیگری است.

تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush چیست ؟ 

Semrush Inc یک شرکت عمومی آمریکایی است که یک پلت فرم SaaS معروف به Semrush را ارائه می کند. این پلتفرم بیشتر برای تحقیقات کلمات کلیدی و داده های رتبه بندی آنلاین، از جمله پارامترهای حجم جستجو و ppc یا پرداخت هزینه به ازای کلیک مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای تحقیق کلمات کلیدی SEMrush

بیایید نگاهی گذرا به برخی از برنامه هایی که می توانید برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید، داشته باشیم:

Semrush .Trends:
بینش‌های رقابتی و بازار فوری را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند روندهای نوظهور را شناسایی کرده و استراتژی‌های بازاریابی رقبای خود را زیر نظر داشته باشید.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی تجارت الکترونیک:
کلمات کلیدی فروشگاههای اینترنتی عمده و خرده را با عملکرد برترشان آشکار می سازد، به شما این امکان را می دهد که آمار تبدیل آنها را بررسی کنید و پلن و استراتژی های خود را برای بهینه سازی کلمه کلیدی مورد نظر تنظیم و اجرا کنید.

ردیاب رتبه ویدیو:
به شما کمک می‌کند رتبه‌بندی کانال YouTube خود را برای کلمات کلیدی با اولویت بالا مشاهده کنید.

اطلاعات بازدیدهای موبایل از سایت:
همه موارد ضروری را برای اطمینان از افزایش بازدید و ترافیک سایت در اختیار شما قرار می دهد.

Instant Banner Generator:
به صورت خودکار بنرهای درجه یک شبکه های اجتماعی را بدون نیاز به داشتن مهارت خاصی یا استخدام یک طراح گرافیست حرفه ای تولید می کند.

داشبورد پیشخوان SEMrush

اگر ابزارهای کیورد ریسرچ موجود در اینترنت را بخواهیم رتبه بندی کنیم این ابزار تقریباً از سایر ابزارها کامل تر بوده و نسبت به آنها رواج بیشتری هم در بین کاربران دارد.

Semrush با بیش از 55 محصول، ابزار و افزونه در مدیریت تجارت آنلاین، از جمله ابزارهایی برای سئو، محتوا، شبکه های اجتماعی و تحقیقات بازار هدف، داده های بیش از 142 کشور، ادغام یکپارچه با Google و پلتفرم های مدیریت تسک، راه حلی حیاتی برای تمام شرکت هایی که در مورد تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ جدی هستند.

کاربران نسخه رایگان ابزار SEMrush می توانند تا زمانی که بخواهند به صورت رایگان از Semrush استفاده کنند. اطلاعات بانکی از شما خواسته نمی شود و برای استفاده از ابزارهای موجود برای کاربران نسخه رایگان SEMrush  هزینه ای دریافت نمی کند.

متغیرهای انتخاب کلمات کلیدی SEMrush 

  • بر حسب ارزش برند
  • ترند
  • حجم جستجو
  • ارزش تبدیل
  • ارزش رقابتی

توصیه می شود: آموزش تست سرعت سایت با GTmetrix

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار آنلاین SEMrush

داده های مفید SEMRush

اجازه دهید به سرعت هر یک از معیارهای موجود در این صفحه را تجزیه و تحلیل کنیم.

1_ کلمات کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی با SEMRush

تعداد کل کلمات کلیدی که یک سایت برای آنها رتبه بندی می کند. به نظر من، این معیار چندان مفید نیست. از این گذشته، فرض کنید یک سایت برای 1000 کلمه کلیدی مختلف در صفحه دوم قرار می گیرد. این 1000 کلمه کلیدی تقریباً ترافیک صفر درصدی را به آن سایت ارسال می کند. از آنجایی که این معیار بر روی کلمات کلیدی که در 10 رتبه برتر قرار می گیرند تمرکز نمی کند، چندان مفید نیست.

2_ ترافیک سایت

ساعلاوه بر تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush این ابزار تخمینی از میزان ترافیک ماهانه سایت از موتورهای جستجو مثل گوگل ارائه می دهد.
تحقیق ترافیک ارگانیک سایت با SEMRush صد درصد دقیق نیست. اما این یک راه خوب برای معیار سئوی رقیبان اصلی سایت شما می باشد.

3_ هزینه ترافیک سایت

هزینه ترافیک تخمین می زند که ارزش ترافیک ارگانیک آن سایت چقدر است. (با فرض اینکه برای همان ترافیک با PPC هزینه کرده اید)
از آنجایی که این معیار ترافیک و ارزش آن ترافیک را در نظر می گیرد، معیارهای مورد علاقه من در کل مجموعه SEMrush است.
به عنوان مثال، اگر Nerd Wallet را در SEMrush قرار دهید، می بینید که آنها هر ماه 73 میلیون دلار ترافیک از SEO دریافت می کنند:

هزینه ترافیک NerdWallet

4_ موقعیت های جستجوی ارگانیک

اینجا جایی است که می توانید تمام کلمات کلیدی را که یک سایت برای آنها رتبه بندی می کند، مشاهده کنید.
به جای استخراج طلا در Google Keyword Planner، لیستی از کلمات کلیدی عالی را در یک پلن نقره ای به شما ارائه می کند:
موقعیت جستجوی کلیدواژه ها را به روش تحقیق کلمات کلیدی با SEMrush کلمات کلیدی و ترافیک سایت را مشخص می کند.

این بار شما موضوع مقاله را تعیین کنید. موضوعات مورد علاقه تان را در دیدگاه ها بنویسید تا برای شما محتواهای آموزشی مثمر ثمر تولید کنیم.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web