You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

چک لیست سئو محتوا سایت محتوای مقالات بلاگ
Post id: 8606
Views: 665

Checklist SEO content متنی ، محتوای صوتی، ویدئویی و تصویری وب سایت، وبلاگ و بخش‌های دیگر یک پلتفرم نه فقط برای سئوکارها و محتوانویس ها بلکه برای همه کسب و کارهای اینترنتی و افراد زیر مناسب و یادگیری آن کاملا ضروری است. وقتی عبارت «چک لیست» به گوشتان می‌خورد چه مفهومی در ذهنتان نقش می‌بندد؟ اصلا چه زمان وموقعیت هایی از چک لیست ها استفاده می‌کنید؟

پکیج جوهره سئو

چک لیست سئو محتوا چیست؟

چک لیست برای بیشتر ما یک نوع ابزار یادآوری و کمک حال فریلنسرهای سئوکار و محتوا نویس محسوب می‌شود. چک لیست سئو محتوا نیز درست مثل چک لیست سئو تکنیکال همین کاربرد و مزیت را دارد. وقتی می‌خواهیم محتوایی را در سایتمان منتشر کنیم سری به این چک لیست سئو می‌زنیم تا خیالمان از بابت انجام دادن تمام تسک‌های ریز و جزئی تر اما بسیار مهم راحت شود. سئو فرآیندی بسیار زمان بر و تخصصی پر از جزئیات متنوعی دارد.

همچنین بخوانید»»» کال تو اکشن و استفاده از CTA 

مشکلات عدم استفاده از چک لیست سئو محتوا

وقتی یک چک لیست سئو محتوا یا بهینه‌ سازی محتوایی وب سایت برای خود نداشته باشیم، احتمال اینکه یک مورد را از قلم بیافتد و ناخواسته دومینوی دردسرها را برای سایتمان به وجود بیاوریم بالاست! به همین دلیل، ما در در سیستم مدیریت هوشمند کسب و کار آنلاین و سایت جامع Real robot تصمیم گرفتیم که چک لیست سئو محتوای خود را که توسط کارشناسان متخصص همین مرکز مدام از آن استفاده می‌شود با کاربران عزیز به اشتراک بگذاریم.

شماره تلفن رزرو یا ثبت نام دوره آموزش تولید محتوا همین امروز با 91 درصد تخفیف بخرید. 09148672173

  • فعالان تیم های دیجیتال مارکتینگ
  • تیم تولید محتوا
  • بازاریابی محتوا
  • استراتژیست محتوا
  • مدیران و صاحبان انواع وب سایت

اگر تقویم محتوا سایت خود را تنظیم و آماده نموده باشید حالا نوبت موارد حیاتی در مبحث پر پیچ و خم سئو محتوا متنی می رسد. مقاله مرتبط: از سئو تصاویر سایت غافل نشوید!

Checklist SEO content

آموزش و چک لیست جامع سئو محتوای متنی

فرمول طلایی نوشتن مقدمه‌ جذاب

اولین نکته مهم و حیاتی در چک لیست سئو محتوا متنی از نان شب برای محتوانویسان و کارشناسان دیتااینتری سایت های واجب تر است. چرا بر اهمیت یادگیری و به کار بردن این تکنیک تاکید داریم؟چگونه ابتدای مقالات وبلاگ سایت را قلابی برای جذب و همراهی لید و سرنخ و سپس به مخاطب و کاربران وفادار وبسایت تبدیل کنیم؟

شاید باورتان نشود اما در بسیاری از موارد مهمترین عامل عدم موفقیت یک بلاگ و شکست مقاله نویس در مسیر شغلی خود، عدم آشنایی و شناخت روش اصولی مقدمه چینی و ارزش دادن به وقت و انرژی خوانندگان مقاله می باشد.

همانطور که در پرزنت محصول و خدمات شرکت خود به مرحله سلام و خداحافظی با مشتری خود انرژی و تایم بیشتر و دوستانه تری در نظر می گیرید. در تولید محتوای متنی سایت چه محصول و چه بخش وبلاگ باید قسمت مقدمه و قسمت جمع بندی و سخن پایانی مقاله ویژه کار شود.


اگر به شغل محتوانویسی و سئو محتوا علاقه دارید پکیج آموزش تولید محتوا متنی با رویکرد کپی رایتینگ را با تخفیف ویژه تهیه کنید.


اگر فرمول طلایی مقدمه جذاب محتوا را حفظ کنید احتمال همراهی خواننده مقالات شما تا انتهای مطلب بیشتر شده و در نتیجه نرخ پرش یا بانس ریت سایت قطعاً نسبت به سابق کاهش پیدا می کند. و این به نفع سود و کسب درآمد بیشتر وب سایت شماست

اهمیت داشتن چک لیست سئو محتوا

حافظه انسان، آنقدرها هم محدود نیست اما حواس آدمیزاد به طور کاملا سیستماتیک و ربات گونه نمی‌تواند در یک لحظه روی چندین فاکتور، متمرکز شود. همان‌طور که سئوکارها و کارشناسان تولیدمحتوا تحت وب، مشاورین سئو و فریلنسرهای پروژه سئو در تبریز می دانند شغل و تسک های یک پروژه SEO یا Search Engine optimization دارای جزئیات و ریزه‌کاری‌ های بسیار زیاد دارد.

آموزش و چک لیست جامع سئو محتوای متنی

مزایای داشتن چک لیست SEO

چک لیست سئو محتوا به کارشناس محتوانویسی وبلاگ و سایت شما کمک می‌کند که این ماجرای پر از جزئیات را خیلی راحت‌تر و با کمترین اشتباه، مدیریت کند. گذشته از این، چک لیست سئو محتوا (seo content) به شما کمک می‌کند تا هم بر اساس اصول سئو محتوا نویسندگی و مقاله نویسی کنید.
تسک های روتین بخش مدیریت محتوا سایتتان را منظم‌تر و طبق برنامه مکتوب انجام دهید. در مضمون و خوانایی و نگارش و جمله بندی نوشتاری مقالات تخصصی آموزشی، خدماتی، فروشگاهی و.. تجربه کاربری (UX) یعنی سلیقه و نیاز کاربر و سپس جلب رضایت هوش مصنوعی موتور جستجوی گوگل را در اولویت بندی رعایت کنید.

مواردی با تاثیرات مستقیم در سئو محتوا متنی

  • شیوه درست نوشتن URL صفحه یا آدرس پیج به صورت بهینه
  • اصول کامنت مارکتینگ در سئو محتوا متنی
  • اساس لینک بیلدینگ داخلی و خارجی محتوا متنی سایت
  • نحوه سئو محتوا صوتی، نریشن و پادکست (فایل صوتی)
  • چیدمان صحیح و ساختار درست هدینگ‌ و زیرعنوان‌ها (سایزبندی یا ترتیب اصولی تگ عناوین)
  • جزئیات بیشتر سئو و شانس خوانایی بهتر و بیشتر متن با بولد و هایلایت کردن درست و اصولی محتوای نوشته شده
  • شناخت بهتر فهرست نویسی و دقت در فهرست بندی مقالات وبلاگ قبل از انتشار و ترویج و نمایش محتوا در سایت
  • فوت کوزه‌گری خلاصه نویسی (ارائه لُپِّ مطلب در کوتاه‌ترین جملات و محتواهای متنی مفید و مضمون دار)
  • نوشتن متادیسکریپشن استاندارد و کاربرپسند (توضیحات Meta و متاtitle )
  • چک لیست موارد تاثیر گذار به شکل غیرمستقیم در سئو محتوا و…

Checklist SEO content متنی در محیط کاری روزانه و دیدرس نصب کنید تا چیزی از قلم نیافتد.

سخن پایانی

اگر احساس می کنید بعد از ترک این صفحه، حین کار روی پروژه‌های سئو سایت به این چک لیست دسترسی نخواهید داشت، همین حالا تماس بگیرید تا فایل pdf چک لیست سئو محتوا تحت وب برای شما ارسال گردد. جهت دریافت دوره آموزشی تولید محتوا یا در بخش تیکتینگ پشتیبانی رئال ربات، ایمیل بفرستید.
برای مشاوره سئو سایت خود با پشتیبانی رئال ربات ارتباط حاصل فرمائید.


ما در دوره آموزش تولید محتوا متنی با رویکرد کپی رایتینگ رئال کانتنت علاوه بر چک لیست سئو محتوا سایت سایر مباحث تولیدمحتوا و سئو محتوای متنی را با جزئیات تدارک دیده ایم. همین حالا دوره را تهیه کنید.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web
    1. سلام و درود بله کار مجموعه ما دیجیتال مارکتینگ هست که سئو و بهینه سازی انواع وب سایت فروشگاهی، شرکتی، املاک، صنعتی، آموزشی، پزشکی و صرافیی و… همگی رو در رزومه کاری خودمون داریم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس سئو تماس بگیرید.