You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

مزایای سایت آماده فروشگاهی در یک نگاه!
Post id: 9516
Views: 453

سایت آماده فروشگاهی یکی از این محصولات و قالب های پر تقاضای بازار تجارت الکترونیک و استارتاپ های فروشگاهی و سوپرمارکتی و کافه رستوران در سطح کشور محسوب می شود. در این مقاله از Real robot به امکانات، ماژول و مراحل طراحی سایت فروشگاهی در تبریز و مزایای خرید سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده یا سایت آماده فروشگاهی می پردازیم. تا انتهای مطلب همراه وبلاگ ما باشید.

سایت آماده فروشگاهی مشابه دیجی کالا

سایت آماده فروشگاهی دارای انواع مختلفی در زمینه کسب و کارهای فروشگاهی می باشد. محصول جدید رئال ربات سایت آماده مشابه دیجی کالا یا اسکریپت مشابه اسنپ مارکت و اسنپ فود با تمام امکانات و آپشن های یک وب سایت فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات فیزیکی و خرده فروشی آنلاین است. شما با خرید قالب آماده سایت فروشگاهی می توانید کالا و محصولات شرکت یا مغازه و بیزینس سنتی خود را در بستر اینترنت به صورت آنلاین به تعداد بیشتری از مشتریان از هر نقطه جغرافیایی به فروش برسانید.

مزایای سایت آماده فروشگاهی

راه اندازی بیزینس آنلاین در 3 گام!

چنانچه قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا اصطلاحاً آنلاین شاپ در بستر وب و گوگل را دارید می تواانید پس از دریافت مشاوره آنلاین با کارشناسان فنی رئال ربات اسکریپت فروشگاهی مورد نیاز کسب و کارتان را خریداری کرده و در اسرع وقت نسبت به ارتقاء زیرساخت های اینترنتی برند بیزینسی خود اقدام کنید.

کاربران عزیز می توانند به منطور دریافت مشاوره راه اندازی کسب و کار آنلاین در ساعت اداری با شماره‌ 04135543122 و 04135564017 تماس بگیرید و به منظور دریافت پشتیبانی همه محصولات سایت رئال ربات از طریق ارسال تیکت درخواست خود را مطرح کنید.

انتخاب و خرید قالب آماده سایت فروشگاهی

سایت خود را انتخاب کنید و خرید خود را تکمیل نمایید.

انتخاب و ثبت دامنه

دامنه ای را که می خواهید سایت شما بر روی آن قرار گیرد انتخاب کنید و به ما اعلام کنید. شما می توانید با ارائه دامنه ir مورد نظر و شناسه نیک خود یک دامنه ir رایگان در سایت‌آماده ثبت نمایید. ثبت دامنه های بین المللی نیز در سایت‌آماده امکان پذیر است و شما می توانید با پرداخت هزینه این دامنه ها را نیز در سایت آماده ثبت نمایید.

تحویل سایت و شروع پشتیبانی رئال ربات

در قدم آخر شما وب سایت خود را مطابق خواسته خود تحویل می گیرید.

تیم تطراحی و توسعه دهنده وب سایت و اپلیکیشن موبایل اندرویدی و ios با استفاده از زبان برنامه نویسی php لاراول و کدنویسی اختصاصی و پس از نیازسنجی دقیق و کامل خواسته مشتریان آماده ارائه محصول به شکل سفارشی سازی شده و با تغییرات مد نظر کاربران می باشند.

امکانات قالب آماده سایت فروشگاهی

رئال ربات فروشگاه آنلاین عرضه محصولات دیجیتال و انواع فالب سایت آماده فروشگاهی، سایت آماده املاک، شرکتی، شخصی، خدماتی، نیازمندی و ثبت آگهی مشابه دیوار، فروش فایل و دوره در تبریز توسط مدیریت هوشمند کسب و کار بعد از ارائه مشاوره تخصصی وب اپلیکیشن فروشگاهی مورد نیاز شما را آماده می شازد.
در ادامه لیست قابلیت های یک سایت فروشگاهی آماده را مشاهده می کنید:

سیستم فروش آنلاین حرفه ای

سایت های ما سیستم اتوماسیون فروش یکپارچه و پر قدرت را در اختیار شما قرار می دهد تا هر نوع محصولی را بفروشید

اتصال به درگاه پرداخت آنلاین

تمامی فروشگاه های ارائه شده در سایت ساز سایت آماده قابلیت اتصال به درگاه پرداخت بانک های عضو شبکه شتاب را دارند

اپلیکیشن فروشگاهی آماده

تمامی سایت های فروشگاهی ارائه شده در سایت ساز سایت آماده از اپلیکیشن موبایل سایت آماده برای اندروید و IOS پشتیبانی میکند

دسته بندی محصولات و محتوا

این قابلیت به کاربران شما کمک میکند تا سریع تر و راحت تر محتوا و محصول مورد نظر خود را بیابند

بخش وبلاگ و خبر حرفه ای

تمامی سایت های ارائه شده توسط سایت ساز سایت آماده دارای قابلیت بلاگ حرفه ای است

نمونه کار

قابلیت تعریف نمونه کار در سایت های شرکتی ما وجود دارد تا بتوانید پروژه های انجام شده خود را به مشتریانتان معرفی کنید.

کارشناسان ما در بخش طراحی سایت آماده فروشگاهی رئال ربات وظیفه برنامه ریزی و طراحی بیزینس پلن کسب و کار فروشگاهی و ایده های راه اندازی پلتفرم های فروشگاهی و چند فروشندگی وردپرسی و اختصاصی، اجرای صفر تا صدی این گونه از پروژه ها را بر عهده دارند.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web
  1. عالی و بینظیر ممنونم نیاز به سایت آماده فروشگاهی داشتم تیم شما کامل راهنماییی کرد و بهترین سرویس رو برام انجام داد متشکرم.