You picked these products

Cart

روز جهانی طراح وب چهارشنبه 31 می
Post id: 10901
Views: 509

روز جهانی طراح وب مبارک!

از طراحان وب که می شناسید تشکر کنید. کمی وقت بگذارید و از مجموعه وب سایت‌هایی که روزانه به لطف تلاش شبانه روزی طراحان و پشتیبانی فنی وب استفاده می‌کنید، قدردانی ویژه داشته باشید.


روز جهانی طراح وب بهتر است با شغل طراحی وب بیشتر آشنا شوید. در این مقاله وبلاک تخصصی رئال ربات با این شغل، مهارت‌ها، وظایف، بازار کار، درآمد و چالش‌های پیش روی طراحان وب بیشتر آشنا می شوید. روز جهانی طراحان وب برای قدردانی از این افراد سخت کوش که شگفتی‌های اینترنت را برای ما به ارمغان می‌آورد، اختصاص داده شده است.

علت نامگذاری روز جهانی طراح وب

روز جهانی طراح وب به مناسبت زادروز مخترع اولین وب سایت جهان Timothy John Berners-Lee (تیموتی جان برنرز لی) نام گذاری شده است. تیم برنرز لی اولین طراح وب دنیا و دانشمند بریتانیایی علوم رایانه، استاد دانشگاه‌ ام‌آی‌تی، پژوهشگر دانشگاه و ریاست کنسرسیوم وب جهان‌ است که تکامل وب امروزی را مدیون اختراع او هستیم.

جهت خرید افزونه، قالب وردپرسی، اسکریپت و فایل گرافیکی به فروشگاه رئال ربات visit


تاریخچه روز جهانی طراحی وب

تاریخچه روز جهانی طراح وب در واقع فقط تاریخچه وب و چگونگی پیدایش آن است، به همان شکلی که تاریخچه یک ساختمان زمان ساخت آن است. از لحظه ای که وب شروع به شکل گیری کرد، شخصی بود که باید برای طراحی وب سایت وقت می‌گذاشت. در نهایت، با گذشت زمان، چندین مرورگر وب و ده‌ها پروتکل ویدئویی و صوتی توسعه داده شد.

چت روم‌ها به وجود آمدند و Youtube تبدیل به وب سایت معروف پرکاربرد بین المللی شد. همه اینها توسط ارتشی آرام از مردم ساخته شد که می‌نشستند پشت صفحه نمایش کامپیوتر و موبایل و ثمره زحمات طراحان وب را تماشا می‌کردند. با این حال، به ندرت پیش می آید که حتی نام آنها را بدانیم!

برای دریافت مشاوره طراحی وب سایت با کارشناسان رئال ربات تماس بگیرید.


اهمیت روز طراحی وب سایت

ما می دانیم که مارک زاکربرگ فیس بوک را ساخته است! اما اکنون ارتشی از توسعه دهندگان بدون دیده شدن چهره وجود دارند که سرویس رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه ما همچون آپارات، گیت هاب، لینکدین، توییتر و… را فعال و قدرتمند نگه می‌دارند.

طراحان وب فقط قسمت‌های جذاب قابل مشاهده کاربران عادی را نمی‌سازند. تمام جزئیات کوچکی که موجب می‌شود یک سایت در پس‌زمینه اجرا شود توسط شخصی در جایی و با تخصص‌‌ در زمینه برنامه نویسی یا طراحی وب توسعه می‌یابد.
سعی کنیم در روز جهانی طراح وب از زحمات طراح وب سایت خود و سایت‌های کاربردی که روزمره از آن ها استفاده می‌کنیم  قدردانی کنیم.

چگونه روز جهانی طراح وب را جشن بگیریم؟

روز طراح وب بهتر است با کمی وقت گذاشتن برای قدردانی از شگفتی‌های اینترنت و میزان تلاش برای در دسترس قرار دادن آنها برای کاربران جشن گرفته شود. اگر یک طراح وب را می شناسید، آنها را برای ناهار بیرون دعوت کنید و به خاطر نقشی که در دنیای مجازی که با آن آشنا شده اید و دوستشان دارید تشکر کنید.


«ایده جشن روز طراح وب»

اکثر طراحان وب که ما می شناسیم با کافئین قهوه و شب‌بیداری زندگی می کنند! از این رو یک باکس قهوه لذیذ، یک ظرف چای مخلوط، یا یک بطری نوشیدنی خنک تابستانی خانگی هرگز فراموش نمی‌شود!


طراح وب ‏front end کیست؟

شخصی است که عموماً بر روی تمامی عناصر بصری یک وبسایت بر تمام صفحات آن متمرکز بود و با استفاده از نرم‌افزار برنامه ها فریم ورک ها زبان ها و کد ها و ابزارهای متنوع همچون برنامه های طراحی گرافیک نظیر فیگما و فتوشاپ حهت طراحی رابط کاربری ui سر و کار دارد.

مهارت‌های طراح وب

در عصر خاضر شرکت‌های طراحی وب و برنامه نویسی پتانسیل درآمدزایی فوق العاده بالایی دارند. css- html -جاوا اسکریپت و تسلط به نرم افزارهای ادوبی فتوشاپ ابزارهای آنلاین طراحی وب و شناخت زبان‌های برنامه نویسی تحت وب و فریم ورک ها از جمله پیش‌نیازهای تبدیل شدن به یک طراح وب پولساز به حساب می آیند.

مهارت‌های نرم طراح وب

  • خلاقیت در دیزاین
  • قدرت تجسم ذهنی ایده‌های اولیه
  • شناخت نیاز کاربران وب
  • روحیه کار تیمی
  • مدیریت زمان و تعهد در تحویل به موقع پروژه‌ها
  • عشق علاقه و انگیزه بالا

بازار کار و مسیر شغلی طراحی وب

یک شرکت طراحی وب در استخدام نیروی کار و یا برون سپاری پروژه طراحی وب به رزومه و نمونه کارهای افراد جویای کار توجه ویژه‌ای دارد. علاوه بر آن میزان بهره وری اشخاص توسط کارفرمایان شرکت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. یک طراح وب همواره با همکاران بخش طراحی ui، گرافیک، تولیدمحتوا، برنامه نویسی، توسعه و پشتیبانی فنی، مدیریت پروژه و سئو در تعامل است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر علاقه دارید رئال ربات جزو سایت‌هایی باشد که معمولاً از آن بازدید می‌کنید؛ عضویت در خبرنامه ما فراموش نشود!

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web