You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

چت بات ایرانیِ تولید محتوا در CRM
Post id: 11316
Views: 370

چت بات ایرانی Production content دستیار هوشمند فارسی زبان مدیریت ارتباطات مشتریان به کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند تجربه کاربری مشتریان سایت و اپلیکیشن خود را بهبود ببخشند.
در این مقاله از Real robot بررسی می کنیم که چطور انواع چت بات ایرانی و دستیاران مجازی فارسی زبان مبتنی بر هوش مصنوعی تولید محتوا، خدمات ارتباط با مشتریان را با مشاغل نوپا در سال 2023 متحول می‌سازند.

چت بات ایرانی چیست؟

چت بات ایرانی دستیار هوشمند تولید محتوا متنی، گفتاری، صوتی و ویدئویی در قالب گفتگو و پرسش و پاسخ و بر اساس هوش مصنوعی تولید محتوا متنی (هوش مصنوعی محاوره‌ای یا Conversational AI) طراحی شده است. یک چت بات فارسی زبان که دقیقاً می‌داند چطور بر اساس اطلاعات تخصصی از پیش آموزش دیده، پاسخ مناسبی به سوال مشتری ارائه دهد.

پشتیبانی 24/7 با چت بات ایرانی

پشتیبانی فروش و پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته به مشتریان یکی از چالش‌های اصلی و مهم هر کسب و کار اینترنتی محسوب می‌شود.
اغلب سازمان‌ها به دنبال جذب و استخدام نیروی انسانی متخصص هستند. این استخدام‌ با هدف برطرف کردن نیاز مشتری با سرعت بیشتر و کیفیت خدمات پس از فروش بهتر (ارتباط عمیق و سریع) صورت می‌گیرد.

اسکریپت هوش مصنوعی چت بات ایرانی کوئیک AI را از خریداری و بازاریابی محتوایی را متحول سازید!

آیا چت بات‌ها جایگزین منابع انسانی می‌شوند؟

صرف هزینه و زمان زیاد جهت  ثبت آگهی استخدام و مشکلات یافتن نیروی کارآمد و متخصص، بحث پرداخت حقوق و دستمزد، انرژی بیشتر ارائه آموزش‌های تخصصی و… باعث شده تا بیشتر مدیران از این کار دلسرد شوند. از طرفی با افزایش تعداد کاربران و مشتریان تعداد پرسش‌ها نیز بیشتر می‌شود.

اگر نیاز مخاطب هدف در سایت شما برطرف نشود به سراغ رقبای شما خواهند رفت و این یعنی آغاز شکست در کسب و کارها. به همین سبب شاید بهتر باشد به هوش مصنوعی و چت بات ایرانی اعتماد کنیم و از نیروی انسانی شرکت خود در اجرای تسک های مهم و پیچیده‌تر سازمان بهره ببریم. این روش موجب افزایش راندمان و بازدهی شرکت ها، رشد و پیشرفت سیستم سازی و تسریع فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان می‌شود.

رضایت کاربر سایت شما افزایش خواهد یافت و تبلیغات مثبت از طریق همین مشتریان وفادار و بالقوه موجب افزایش برندآگاهی و در نتیجه فروش و سود خالص بیشتر سازمان می‌شود.

مزایای استفاده از چت بات فارسی زبان

یک ارتباط پشتیبانی 24 ساعته فارسی زبان با هزینه کمتر و سرعت بیشتر که می‌تواند علاوه بر افزایش تعداد کلیک و بازدیدکنندگان سایت، بر میزان نرخ تبدیل مشتریان، کاهش نرخ پرش و افزایش فروش سایت نیز تاثیر مستقیم مثبتی داشته باشد. همچنین با استفاده از چت بات ایرانی دیگر نیازی به پاسخگوهای انسانی برای برقراری ارتباط 24 ساعته با مشتری و پشتیبانی نخواهید داشت.

چت بات تولید محتوا در کاربرد چت بات ایرانی تولید محتوا در CRM

بهبود تجربه کاربری سایت ها

چت بات ایرانی CRM یک دستیار هوشمند کسب و کار آنلاین و کاربردی ترین محصول مبتنی بر هوش مصنوعی برای صاحبان کسب و کار اینترنتی در بخش پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش است. بهینه سازی تجربه کاربری (UX) وب سایت و اپلیکیشن های موبایل برای مدیران سازمان‌ها و فعالان در بخش پشتیبانی فنی محصولات و پاسخگویی به کاربران و مخاطبین مهم‌ترین بخش بازاریابی اینترنتی و دیجیتال به حساب می‌آید.

چت بات فارسی یا دستیار مجازی کدام بهتر است؟

چت بات فارسی معروف به انجام وظایف معمولی

چت بات ها پیاده سازی نرم افزاری هستند که توسط کسب و کارها یا سازمان ها برای برقراری ارتباط با انسان ها از طریق پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین استفاده می کنند.

این چت‌بات‌ها با تقلید از انسان‌ها با درک و پاسخ به پرسش‌های کاربران با آنها تعامل دارند. در کنار کار بر روی وظایف معمول، چت بات ها با پاسخ‌های از پیش نوشته شده یا الگوریتم های یادگیری ماشین by using NLP به کاربران پاسخ می‌دهند.

اگرچه ربات‌های چت برای پاسخ دادن به پرسش‌های ساده یا قابل پیش‌بینی کاربران کارآمد هستند، اما در پاسخگویی سفارشی به برخی سؤالات پیچیده نسبت به دستیاران انسانی محدودتر هستند.

3 ویژگی رایج چت بات ایرانی

  • جریان‌های چت از پیش تعریف شده
  • اتوماسیون سوالات متداول کارآمد
  • توان پاسخگویی به سوالات اساسی

به نظرتان با کمک نیروی انسانی چند ساعت شبانه‌روز حتی روزهای تعطیل و غیر اداری می‌توانید به امور مشتریان بپردازید؟

Script QuickAi یک چت بات ایرانی تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی جدید است که محتواهای متنی و تصویری کاملاً جدید تولید می‌کند. این اسکریپت از تمام نسخه‌های Chat GPT پشتیبانی و ویژگی‌های پردازش زبان طبیعی (NLP ) و تجزیه و تحلیل احساسات را ارائه می‌دهد.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web