You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

سئو آف پیج
Post id: 3514
Views: 396

در روزهای اخیر با هجوم افراد به فرایندهای آنلاین، به علت وضعیت جامعه، غفلت از تکنیک های سئو آف پیج می تواند عامل اصلی عدم موفقیت شما باشد. صاحبان کسب و کارهای آنلاین باید دائماً خود را با تغیرات الگوریتم های گوگل هماهنگ نمایند. سئو آف پیج به عنوان یکی از اصلی ترین قسمت های یک استراتژی موفق در کسب جایگاه گوگل میباشد. اگر شما هم تمایل دارید تا رنک وب سایت خود را در گوگل بالا ببرید، سعی کنید تا در حوزه برند آگاهی تمرکز بیشتری داشته باشید. افراد بایستی با نام تجاری شما آشنا باشند و در خصوص تجارت شما آشنایی هر چند کمی هم داشته باشند.

اهمیت سئو آف پیج در کسب جایگاه

اهمیت سئو آف پیج در کسب جایگاه

سئو خارجی وب‌ سایت، به عنوان یک نشانگر عالی در زمینه چگونگی درک سایر وب‌ سایت‌ها و کاربران از یک وب‌ سایت مشخص می باشد. سایتی که تولید محتوای استاندارد و با کیفیتی دارد و همچنین به انتشار محتوای سئو شده مشغول است، علاوه بر امتیاز مستقیم گوگل، از راه های فرعی نیز موفقیت هایی کسب کرد. منظور از این ماجرا همان بک لینک ها می باشد. وقتی که شما محتوای مفید تولید می کنید، به احتمال زیاد افراد از محتوای شما در سایت های خود استفاده خواهند کرد و صفحاتی شما را ارجاع خواهند داد. بک‌ لینک‌ ها با ارتقای رتبه وب‌ سایت و معرفی بیشتر آن در رسانه‌ های اجتماعی تاثیر گذاری زیادی دارد و کاربران بیشتری را به سمت مقصد هدایت میکند. به طور کلی موتورهای جستجو از لینک‌ ها برای دو مسئله استفاده می‌ کنند:

  1. کشف صفحات جدید و یا بروز رسانی‌ های یک وب‌ سایت.
  2. نحوه تعیین رتبه وب‌ سایت در فهرست نتایج جستجو.

نحوه عملکرد موتورهای جستجو

بایستی درک جدی از نحوه عملکرد موتورهای جستجو داشته باشیم تا بتوانیم بر این اساس سئو آف پیج خود را تقویت کنیم. موتورهای جستجو با رصد وب‌ سایت‌ ها و کاوش در صفحات، محتوای موجود در صفحه را بر اساس معیارها و ایندکس‌ های الگوریتم خود بررسی و طبقه‌ بندی می نماید. موتورهای جستجوگر با بهرگیری از الگوریتم هوش مصنوعی خود، کیفیت محتوای موجود در یک صفحه را ارزیابی و با کنترل تعداد و مبدأ لینک‌هایی که به صفحه مورد نظر ارجاع داده‌ اند، رتبه وب‌ سایت و آن صفحه را تعیین می‌ کنند. هر چقدر که تعداد وب‌ سایت‌ های سطح بالاتری به وب‌ سایت مورد نظر لینک داده شوند، به همان مقیاس رتبه وب‌ سایت افزایش می یابد و جایگاه و ارزش بالاتری در فهرست نتایج جستجو کسب خواهد کرد.

نحوه عملکرد موتورهای جستجو

توجه داشته باشید که آنالیز SEO به صورت کاملا دقیق صورت میگیرد؛
چنانچه راه و روش های غیر استانداردی را در پیش گرفته باشید برای شما یک ریسک بزرگ محسوب می شود.
هر چقدر که شما روش های زیرکانه را به کار ببرید در نهایت این موضوع برای ربات ها آشکار خواهد شد.

تاثیر برند منشن در سئو

در حقیقت برندمنشن وقتی پدید می آید که نام برند شما در هر جایی به منظور تعریف و یا حتی انتقاد بکار گرفته شود. همین موضوع نام بردن برند شما در فضاهای مختلف می‌ تواند تاثیر بسیار مثبتی بر سئو سایت And تبلیغات شما داشته باشد ولی به شرطی که بتوانید با استراتژی‌ های مناسب، از این فرصت ها به نفع عالی استفاده کنید. به این قبیل فرایندها استفاده از تکنیک های سئو آف پیج گفته می شود. همچنین برندمنشن نوعی بازاریابی درون گرا شناخته می شود. چندی است که گوگل به رصد و بررسی برند منشن‌ های سایتها می پردازد و وبسایت‌ هایی که از برند منشن بیشتری برخوردار هستند، رتبه بهتری شامل حال آنها خواهد شد.

تاثیر برند منشن در سئو

البته این مسئله هنوز هم از سوی گوگل به طور کاملا رسمی بیان نشده است.
الگوریتم پاندا، برند منشن را به عنوان یک بک لینک که شامل ارزش زیادیست در نظر میگیرد.

برطبق همین جزئیات نمی‌توان گوگل را از این مسئله کاملا بی توجه خواند.
پس حساسیت گوگل به برند منشن‌ ها دور از تصورات هم نمی باشد.
چرا که گوگل همواره در مسیر کاربر محوری بوده و بر این اساس میتواند مسائل زیادی را درکم کند.
در کلام آخر برای استفاده از تکنیک های سئو آف پیج سایت خود هرگز از برندمنشن ها غافل نشوید.

تاثیر هاست بر روی سئو آف پیج

اگر به عنوان یک متخصص سئو مشغول کار هستید و یا دغدغه بهبود و استفاده از تکنیک های سئو سایت خود را دارید، موضوعات گوناگونی چون تهیه لینک‌ های مناسب، Production content، نقشه سایت و دیگر موارد را مد نظر قرار دهید. اما به جدای تمامی این شلوغی‌ ها معمولاً از یک عامل خیلی مهم غافل می‌ شویم که می‌ تواند شدیداً بر روی سرعت سایت ما تاثیر گذاشته و عملکرد کلی سایت را کاهش دهد. این مورد چیزی جز انتخاب هاست مناسب SEO نمی باشد. سرورهای ابری با نزدیک کردن زمان در دسترس بودن سایت به 99% و افزایش سرعت پاسخگویی سرور تأثیر زیادی در سئو می‌ گذارند.

تاثیر هاست بر روی سئو آف پیج

پاسخگویی سریع همواره رضایت کابران را به دنبال دارد.
پس موضوع هاست را همواره مهم بشمارید.

13 ترفند مهم سئو خارجی

در خصوص تکنیک های سئو آف پیج موارد زیادی مطرح است که هر یک به نوبه خود صاحب جایگاهی است. در این بخش سعی کردیم تا با مهم ترین آنان نگاهی داشته باشیم. هدف از رعایت الگوریتم های گوگل، کسب جایگاه اول است. اگر شما هم بتوانید موارد اعلام شده برای سئو را کنترل کنید، بدون شک به موفقیت خواهید رسید.

13 ترفند مهم سئو خارجی
  1. اینفلوئنسر مارکتینگ
  2. شبکه‌ های اجتماعی
  3. سندیکای محتوا
  4. بازاریابی محتوا
  5. پست مهمان
  6. نقد و بررسی
  7. سئو محلی
  8. لینک‌سازی
  9. برندسازی
  10. انجمن‌ ها
  11. رویدادها
  12. پادکست
  13. PR

منظور از PR یا روابط عمومی دیجیتال چیست؟

چندی بود که PR و سئو دو قائده مارکتینگی جدا از هم بودند. اما اخیراً این موضوع کمرنگ‌ تر گشته است و هر دو این موضوع در کنار یکدیگر استفاده می شوند. در حال حاضر، روابط عمومی دیجیتال یا PR، ترفند لینک‌ سازی میباشد که این امکان را فراهم می آورد تا لینک‌ های معتبری به دست آورید. همچنین می توانید به منظور تبلیغ محتواهای خود هم استفاده کنید. این مسئله موجب به وجود آمدن بک لینک هایی برای وب سایت شما می شود.

منظور از PR یا روابط عمومی دیجیتال چیست؟

به طور کلی هر آنچه که برای پیشرفت بهتر لازم می دانید را از رئال ربات درخواست کنید.
با پشتیبانی همه روزه گام های شما را برای رسیدن به هدفتان سریع تر خواهیم کرد.
چنانچه حتی در موضوعی شک داشته باشید، با کارشناسان ما در تماس باشید.

Author

امیرحسین مهردوست
MBA | DBA | SEO | Entrepreneurship | NLP | Ai