You picked these products

Cart

اپلیکیشن و سایت
Post id: 3949
Views: 427

طراحی اپلیکیشن و سایت از جمله بازار های رقابتی می باشد که بسیاری از فعالان را به چالش کشیده است. وجود درخواست های زیاد باعث به وجود آمدن تازه کاران بسیاری شده است که هر یک به نحوی توانسته اند کسب و کار خود را رونق دهند. در این حوزه کاری وجود ذهن خلاق یکی از اصول بنیادی در موفقیت و ایجاد رضایتمندی برای ارباب رجوعان می باشد.

خدمات طراحی سایت و سئو

همانطور که مطلع هستید زمینه های گوناگونی برای طراحی وب مطرح می شود. یعنی از هر قشری در حوزه اینترنتی کسب و کار دیده می شود که این موضوع در بخش شناسایی رقیبان بسیار حائز اهمیت می باشد. در زمان بازاریابی شما باید بازار مربوط به خود را به طور کامل شناسایی و ارزیابی کنید تا در قدم اول به نیاز کاربران و در قدم دوم به قدرت رقیبان خود پی ببرید. در این روزها سفارش طراحی انواع سایت در لیست اولویت های هر مجموعه و یا کسب و کاری قرار گرفته است. چرا که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود به همین دلیل طراحی سایت در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. اما اگر شما در این راستا پیشقدم باشید، می توانید در نتیجه کار را سریع تر مشاهده کنید.

مقاله پیشننهادی رئال ربات:

طراحی سایت با وردپرس

خدمات طراحی سایت و سئو

رئال ربات با انجام تمامی فرایندهای طراحی وب سایت در خدمت شماست.
همچنین فعالیت های این مجموعه فقط شامل طراحی نیست
بلکه، پشتیبانی و انجام خدمات سئو نیز مطرح می باشد.
به خاطر داشته باشید که Application Design و سایت دو پروسه سودبخش هستند.

هزینه طراحی وب سایت

قیمت ساخت سایت

در نظر داشته باشید که تعرفه خدمات Web design با توجه با امکانات مورد نظر کارفرمایان محاسبه می گردد. پس چنانچه امکانات و ویژگی های خاص برای وب سایت خود در نظر گرفته اید لازم است تا لیست موارد مورد مذکور را در ابتدا به کارشناسان اعلام نمایید تا آنان بر اساس استانداردها برآورد هزینه و زمان اجرای پروژه شما محاسبه نمایند. با این حال اگر هم امکانات خاصی مد نظرتان نیست می توانید از این پلان های پیشنهادی به منظور راه اندازی وب سایت خود استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که کارشناسان و طراحان این تیم در صورت استاندارد بودن موراد پروژه را قبول خواند کرد. یعنی اگر ویژگی های مد نظر شما بر عملکرد سایت شما تاثیر گذار باشید، طراحان یا راه بهتری را اعلام خواهند کرد و یا اینکه از گزینه های دیگری رونمایی می کنند.

ساخت اپلیکیشن از روی سایت

یکی از قابل توجه ترین مسائلی که در این روزها ذهن وبمسترها و صاحبان سایت های مختلف را درگیر خود کرده است مسئله ساخت اپ مناسب برای سایت می باشد. در این بخش موضوعات زیادی سبب سردرگمی افراد می شود از جمله تنوع زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در سایت، سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه سازهای مختلف باعث شده تا انتخاب بهترین روش برای ساخت اپلیکیشن وب سایت سخت شود. در راستای طراحی اپلیکیشن و سایت موضوع درگیر کننده تر مسئله طراحی اپ می باشد. روش های مختلفی برای ساخت اپلیکیشن یاد می شود.

ساخت اپلیکیشن از روی سایت

روش کد نویسی که همان روش طراحی حرفه ای می باشد و یا روش آماده که شامل محدودیت هایست.
طراحی اپلیکیشن و سایت در اصل همان بنای ساختمان فیزیکی است که شما باید اهیمت و ارزش زیادی قائل باشید.
چنانچه به دنبال نتایج مطلوب هستید، رئالی شوید.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

پس از اتمام مراحل طراحی و راه اندازی سایت در نظر داشته باشید که سایتی که شما از ما تحویل میگیرد طبق استانداردها می باشد. ممکن است که شما در نظر داشته باشید تا جایگاه های صفحه نخست را کسب کنید. با در نظر داشتن این قبیل فرایند ها، به همین سبب سایتی را که ما به شما تحویل میدهیم کاملاً بهینه‌ سازی برای انجام عملیات سئو می باشد. با این حال اگر اطلاعات شما در این حوزه کم باشد می توانید به مقالات این سایت مراجعه کنید. چنانچه جواب اصلی را نتوانستید بیابید با ما در تماس باشید.

طراحی اپلیکیشن با هزینه کم

در بخش های قبلی هم اشاره داشتیم که برای ساخت انواع اپلیکیشن ها دو راه حل کلی وجود دارد. روش معتبر و پربازده شامل برنامه نویسی اختصاصی اپلیکیشن از صفر می باشد؛ در مقابل هم روش دیگری تحت طراحی اپلیکیشن با استفاده از پلتفرم های اپلیکیشن ساز آنلاین قرار دارد. برنامه نویسی اختصاصی اپلیکیشن معمولا برای مجموعه های بزرگ با توانایی هزینه کردن بیشتر و یا داشتن ایده های خاص معقول تر می باشد. در روش طراحی اختصاصی پشتیبانی حاضری هم وجود دارد که بسیار قابل توجه است. اما از طرفی هم استفاده از اپلیکیشن ساز های آنلاین برای گروه هایی توصیه می شود که قصد پیشرفت چندانی ندارند و صرفا می خواهند با کمترین هزینه ها، امکاناتی معمولی و ساده ای داشته باشند.

طراحی اپلیکیشن با هزینه کم

سفارش و ترجیح اکثر افراد گزینه اول می باشد.
چرا که سرویس دهنده و سرویس گیرنده امکانات بیشتری در این حالت دارد.
مثلا زمانی که بخش مدیریت قصد تغییرات دارد، به راحتی مقدور می باشد.
موضوع قابل توجه به روز رسانی مداوم و کاربردی می باشد.
البته هر امکانی در اپلیکیشن ها در پشت پرده مفید نمی باشند،
به همین علت هم گفته می شود تا قدم های بی اطلاعی نداشته باشید.

سفارش ساخت اپلیکیشن

با درک متدهای روز برای طراحی اپلیکیشن به این نتیجه می رسید که روش کد نویسی، حرفه ای تر و سنگین تر می باشد. ولی رئال ربات با درک دو جانبه بهترین امکانات را با مناسب ترین هزینه ها بر آورد می کند. اگر شما هم در پروسه تحقیق هستید می توانید درخواست نمونه کارهای این مجموعه را داشته باشید. زمانی که شما نمونه کارهای یک مجموعه را بررسی می کنید، می توانید تصمیمات خود را به بهترین شکل ممکن بگیرید. شما می توانید با سفارش ساخت اپلیکیشن از دیگر مزیت های این مجموعه هم برخوردارد شوید.

پس از همین حالا به فکر بهینه سازی سایت و اپ خود باشید.
ما نیز در این راه راهنمای شما خواهیم بود.

تخفیفات ویژه طراحی

جشنواره های طراحی اپلیکیشن و سایت

در برخی از ایام سال جشنواره های بسیار سودمندی در نظر گرفته می شود که صرفا به سپاس از شما چنین مواردی را به صحنه می آوریم. شما عزیزان می توانید با همراهی این مجموعه از این فرصت ها مطلع باشید. این قبیل جشنواره ها اغلب در قالب پلن هایی به فروش می رسند که بسیار معقول تر از هزینه های زمان نرمال می باشند. در نظر داشته باشید که هیچ افتی در کیفیت کارها به وجود نمی آید و این شرایط برای قدردانی از همراهی چندین ساله شماست.

پس منتظر اتفاقات شگفت انگیز باشید.

Author

امیرحسین مهردوست
MBA | DBA | SEO | Entrepreneurship | NLP | Ai