You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

سایت با پایتون
Post id: 4802
Views: 530

طراحی سایت با پایتون یکی از پربازده ترین متدها برای کسب و کار دیجیتالی است. به شرطی که اصول و قواعد حاکم بر این زبان رعایت شود. بسیاری از توسعه دهندگان وب همواره به دنبال استفاده از بهترین و کاربردی ترین ابزار و زبان به منظور برنامه نویسی هستند که در این بین یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی پایتون Is.


مقاله های پیشنهادی برای مقایسه راحت تر:


اهمیت طراحی سایت با زبان پایتون

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی داینامیک و چند منظوره است. این سرویس بر روی بسیاری از پلت‌ فرم‌ها همچون ویندوز، مک و لینوکس قابل دستیابی است. نفوذ پایتون به حیطه های مختلف نشان از قدرت و محبوبیت این سرویس می باشد. با توجه به قابلیت ها و کاربردهایی که زبان پایتون دارد. در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از توسعه دهندگان وب قرار گرفته است. این زبان برنامه نویسی فریم ورک های جامع تر و وسیع تری را برای برنامه نویسان و طراحان وب، فراهم آورده است. که بررسی تمامی جزئیات میپردازیم.

اهمیت طراحی سایت با زبان پایتون

فریم ورک های محبوب پایتون برای طراحی سایت

اگر شما در حوزه برنامه نویسی پایتون مشغول باشید. بدون شک چندین بار اسم فریم ورک های Flask و Django را شنیده اید. اگر بعد از بررسی های لازم، هنوز هم در انتخاب یکی از این فریم ورک ها برای پیش بردن پروژه هایتان سردرگم هستید. بهتر است به ادامه مطلب توجه خاص تری داشته باشید. بدون شک جنگو و فلاسک، از جمله محبوب ترین فریم ورک های زبان برنامه نویسی وب یاد می شوند که تعریف کامل تر این چهارچوب ها به شرح زیر است.

فریم ورک جنگو برای طراحی سایت

توضیح فریم ورک جنگو صرفاً با یک یا چند پراگراف به صورت کامل میسر نمی باشد. به همین منظور تلاش بر آن است تا به صورت خلاصه ای مفید تعریفی از این فریم ورک داشته باشیم. Django یک فریم ورک فول استک و مبتنی بر زبان پایتون می باشد. انعطاف پذیری جنگو یکی از مطرح ترین ویژگی های این سرویس می باشد. کاربردی بودن جنگو زمانی بیشتر به چشم می آید که میبینیم، بیشتر کمپانی های بزرگ جنگو را در حوزه کاری خود در سر دسته قرار داده اند.

فلکس یا فلاسک در زبان پایتون برای طراحی سایت

فلاسک هم به عنوان یک چهارچوب میکرو و سبک یاد می شود که در دسته مینیمالیستی جای دارد. منظور از این مسئله این است که بدون استفاده فریم ورک مربوطه می توانید کد درج نماید. ولی به جدای این موضوع لازم به ذکر است که فلاسک هم کمی از جنگو ندارد. عموماً Flask به شما کمک می نماید تا سریعتر و آسان تر برنامه نویسی نمایید. همچنین می توانید با Flask برنامه های پیچیده و سنگین را توسعه بدهید.

فریم ورک فلاسک بهتر است یا جنگو؟

فریم ورک فلاسک بهتر است یا جنگو؟

یکی از سوالات پرتکرار و گیج کننده همین مسئله است که کدام یک از فریم ورک ها بهتر است. برای پاسخ به این سوال شما باید نگاهی به مهارت ها و برآوردتان داشته باشید. اگر اطلاعات کافی و نتایج فراتر از حد معمول را می خواهید می توانید در خصوص جنگو مشغول باشید. با این اگر به دنبال backbone انعطاف پذیر هستید، فریم ورک جنگو می تواند مفید تر واقع شود.

مزایای طراحی سایت به زبان پایتون

در طراحی سایت به زبان پایتون مقایسه های زیادی به چشم می خورد. در این زمینه هم هر کس با توجه به نقاط قوت مطرح شده، انتخاب های خود را انجام می دهد. نگاهی داشته باشیم به مزایای طراحی انواع وب سایت با زبان پایتون. از مواردی که هر فردی به آن توجه میکند موضوع یادگیری آن است. محبوبیت پایتون از جایی شروع شد که تمرکز آن روی این است که شما کدهای کمتری را نسبت به دیگر زبان ها همچون جاوا یا C++ استفاده کنید. موضوع دیگر کتابخانه جامع و غنی آن است. پایتون طیف وسیعی از ابزارهای کارخانه و پکیج ها را پیشنهاد می شود. پس پایتون به شما این اجازه را می دهد تا که به کدهای از پیش نوشته شده بیشتری دسترسی داشته باشید. در نهایت شما هم می توانید زمان توسعه اپلیکیشن خود را کمتر نمایید.

سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن

مجموعه رئال ربات با توجه به درخواست های بازار فعلی توانسته مهارت های خود را تقویت نماید. بر این اساس شما می توانید هر آنچه را که در ذهن خود تجسم کرده اید را به صورت فایل سفارشی درخواست نمایید. از طراحی انواع سایت گرفته تا طراحی حرفه ای ترین اپلیکیشن ها. در نظر داشته باشید که موضوعی تحت عنوان بهترین مجموعه وجود ندارد. سلایق و ذائقه های انسان متفاوت است به همین منظور رئال ربات فعالیت های خود را در راستای مشاوره محوری انجام می دهد. بر این اساس مشاوره ها و نظرسنجی های لازم پیش از شروع کار صورت میگیرد.


مقاله ای از گوشه و کنار فعالیت های تیم رئال ربات:


قیمت طراحی سایت پیشرفته

در زمینه اعلام تعرفه برای قیمت طراحی وبسایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌ گیرد. دسته‌ بندی سایت ها براساس نوع طراحی و کار کرد سایت تعیین می‌ گردد. دسته‌ بندی سایت ها براساس نوع طراحی به دو بخش تقسیم می شود:

  • طراحی سایت نیمه اختصاصی
  • طراحی سایت اختصاصی
قیمت طراحی سایت پیشرفته

پیاده سازی سایت براساس نوع کارکرد به چند گروه اصلی تقسیم می گردد:

  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • و همچنین طراحی پورتال سازمانی

طراحی این سایت‌ ها بر اساس نیاز و درخواست کاربر به دو شکل طراحی سایت با وردپرس And طراحی سایت با پایتون انجام می‌ شود. برای استعلام هزینه پروژه ای که در ذهن دارید با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت برنامه نویسی شده

طراحی وب سایت برنامه نویسی شده

در کلام آخر طراحی اختصاصی سایت با زبان های گوناگونی قابل پیاده سازی می باشد. اما اینکه چه زبانی برآورد نیاز شما خواهد بود لازمه تحقیق و بررسی هایی است. اگر بخواهیم با در نظر داشتن موضوع اصلی مقاله یک مقایسه ریز داشته باشیم؛ می توانیم این گونه اعلام بداریم. پایتون نسبت به زبان PHP سریع تر می باشد. این موضوع جنبه دیگری را هم شامل است چرا که در مقایسه با C++ و Java سرعت پایین‌ تری دارد. عدم وجود ویژگی‌های protected، private و public یکی از معایب پایتون است. امید بر آن است تا توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را برای شما عزیزان ارائه نماییم. در سخت پایان هم بد نیست اشاره ای به هاست پایتون داشته باشیم که اطلاعات لازم را می توانید از مجموعه رئال سرور خواستار شوید.

لینک ارتباطی برای مجموعه رئال سرور:

هاست پایتون در تبریز

Author

امیرحسین مهردوست
MBA | DBA | SEO | Entrepreneurship | NLP | Ai