You picked these products
Shopping Cart
Confirm & Payment
Access to Product
Your cart is currently empty.

Return to shop

سایت هوش مصنوعی فارسی | آخرین نسخه QuickAI
Post id: 11369
Views: 2340

سایت هوش مصنوعی فارسی یک دستیار هوشمند همه‌ فن‌ حریف برای کسب و کار شماست. سایت هوش مصنوعی فارسی مبتنی بر آخرین نسخه هوش مصنوعی GPT3 یک چت بات حرفه‌ای فارسی زبان می‌باشد که بر اساس SaaS AI پیاده سازی شده است.

سایت هوش مصنوعی فارسی محصولی طراحی و توسعه یافته توسط تیم برنامه نویسی و توسعه Real robot ویژه تولید محتوا با هوش مصنوعی و دارای اپلیکیشن اندروید است. اسکریپت سایت هوش مصنوعی فارسی کوئیک ای آی اولین هوش مصنوعی ایرانی جامع و کامل برای تولید محتوا متنی و تصویری با فروش بالای خود در مدت زمان کوتاه یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی ایرانی فارسی زبان محسوب می شود.
در ادامه مشخصات، امکانات و طریقه استفاده از بهترین سایت هوش مصنوعی فارسی را در بازار محصولات دیجیتال ایرانی بررسی خواهیم کرد.

امکانات وب سایت هوش مصنوعی فارسی

امکانات وب سایت هوش مصنوعی فارسی

1-دستیار هوشمند رهبران کسب‌وکار

مدیران کسب و کار می توانند از این امکان ویژه دستیار هوش مصنوعی فارسی برای متحول کردن سازمان‌ خود و حل مشکلات دنیای واقعی کمک بگیرند. مثلاً هوش مصنوعی در بهبود گردش کار اسناد و داده مشتریان و افزایش نرخ تبدیل در دارایی‌های دیجیتال به مدیران شرکت‌ها کمک می‌کند.

همچنین فناوری هوش مصنوعی فارسی به شما در تحول مرکز تماس مشتریان و غنی سازی نمودار دانش سازمانی کمک می‌کند. امکان حذف یا اتوماسیون کارهای کسل کننده و تکراری با هوش مصنوعی فارسی حذف نیز از مهمترین مزایای استفاده از سایت هوش مصنوعی فارسی محسوب می شود.

3-تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی

علاوه بر مقاله نویسی و تولید انواع فرمت محتوایی می توانید از قابلیت تبدیل محتوای صوتی و گفتار به متن یا برعکس نیز در کاهش زمان و انرژی مورد نیاز تولید محتوای سایتتان کمک بگیرید. هزینه‌های استخدام نیروی انسانی و Expert produce the content یا برون‌سپاری پروژه محتوانویسی And Graphic Design (بدون افت کیفیت محتواهای خروجی از ai) به مرور کاهش خواهد یافت.

دوره آموزش تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

4-امکان مکالمه با چت بات هوش مصنوعی فارسی

اولین قابلیت تکنولوژی هوش مصنوعی ایرانی امکان مکالمه فارسی با استفاده از چت بات هوش مصنوعی فارسی و ارائه تجربیات مؤثر انسانی با سرعت و دقت بیشتر و کاهش چشمگیر هزینه‌هاست. با استفاده از این قابلیت در افزونه سایت وردپرسی هوش مصنوعی فارسی می‌توانید تعاملات مشتریان کسب و کار آنلاین خود را به صورت گفتگوی صوتی با کاربر، شخصی‌سازی کنید.

Plugin Helper WordPress theme | plugin, chat bot, artificial intelligence, hlpr + key API website OpenAi

5-بهره وری نمایندگان فروش خود را بهبود بخشید

با تشخیص هدف مبتنی بر هوش مصنوعی به عاملین فروش خود کمک کنید پاسخ‌ها را در زمان واقعی ارائه و بهبود بخشند. رونوشت‌های پرونده را بسیار سریع‌تر ایجاد کنید، پاسخ‌های مرتبط را از پایگاه دانش هوش مصنوعی فارسی به اشتراک بگذارید. با قابلیت‎های پیشرفته هوش مصنوعی فارسی می‌توانید میزان بهره‌وری و عملکرد نمایندگان فروش و پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصول و خدمات وبسایت خود را ارتقاء دهید.

6-امکان ایجاد و تجزیه و تحلیل «پایگاه داده مشتریان»

قابلیت دیگر هوش مصنوعی فارسی در اتوماسیون بخش CRM کسب و کارهاست. شما به عنوان صاحب کسب و کار آنلاین با آنالیز دلایل، الگوها و ترجیحات تماس با مشتریان خود، می توانید اطلاعات مفیدی را جهت تکمیل و بهبود فرآیند مارکتینگ کسب و کارتان به دست آورید.
با  کمک هوش مصنوعی فارسی می توانید پایگاه داده مشتریان بالقوه و وفادار وبسایت خود را با امکان جستجو، خلاصه سازی، ترجمه خودکار و … به سادگی تقویت کنید.

7-بهبود عملکرد وب سایت و بهینه سازی تجربه کاربری

با انواع ابزارهای هوش مصنوعی فارسی موجود در فروشگاه‌های محصولات دیجیتال و وردپرسی می‌توانید در جذب ترافیک بالا And بهبود سئو سایت و نهایتاً افزایش نرخ تبدیل And فروش بیشتر سایت خود گام بردارید. وب سایت رئال ربات یکی از این فروشگاه‌هاست.

ساخت وب سایت هوش مصنوعی فارسی

وب سایتی که با کمک نرم افزار Ai ساخته شده است. زمانی که سازندگان و متخصصان با ابزارهای هوش مصنوعی و برنامه‌های نرم‌افزاری کار می‌کنند، وب‌سایت‌های Ai کمک میکند تا برنامه نویسان محصولات مورد نظر خود را با موفقیت توسعه دهند.

آیا روزها و ساعت ها را صرف طراحی وب سایت هایی روی پلتفرم هایی کرده اید که استفاده از آنها سخت است؟
آیا به دنبال راهی سریعتر و کارآمدتر برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین مبتنی بر ai هستید؟
زمان آن است که با بهترین اسکریپت سایت هوش مصنوعی فارسی که می تواند به شما کمک کند، آینده را در آغوش بگیرید.

مزایای اسکریپت سایت هوش مصنوعی ایرانی

مزایای اسکریپت سایت هوش مصنوعی ایرانی

اسکریپت هایی مثل کوئیک ای آی روند طراحی وب را دچار تغییر و تحول نموده و از هوش مصنوعی برای برداشتن بار سنگین از روی شانه های شما بهره می‌گیرند.
این ابزار از کمک در طراحی و توسعه گرفته تا کدنویسی، امکانات بروز Artificial intelligence ساخت یک سایت حرفه‌ای و بهینه‌سازی شده برای موبایل را در کمترین زمان ممکن برای کاربر آسان تر و تسریع می نماید.

در این مقاله می‌خوانید: چطور با ساخت اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی میلیاردی پول دربیاریم؟

معرفی سایت هوش مصنوعی quick ai

معرفی سایت هوش مصنوعی quick ai

محصول هوش مصنوعی فارسی QuickAi به عنوان دستیار تولید محتوا با هوش مصنوعی فارسی زبان بسیار پرکاربرد و مناسب هر کسب و کاری است. تیم های تولید محتوای سازمان و شرکت ها و سایر کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از این محصول دیجیتال به سادگی و باسرعت بیشتر می‌توانند محتواهای متنی و تصویری یونیک و حرفه ای تولید کنند.

کاربردهای سایت هوش مصنوعی فارسی

اسکریپت هوش مصنوعی فارسی زبان کوئیک AI از همه ورژن های هوش مصنوعی Chat GPT  پشتیبانی میکند. ان ال پی NLP (پردازش زبان طبیعی) و تجزیه و تحلیل احساسات از جمله مشخصات مهم این محصول می باشند. این اسکریپت با تمامی نسخه‌های چت جی پی تی سازگار و قابل بهره برداری صاحبان ایده و استارتاپ ها در ایران می باشد.
شاید این سوال برایتان پیش آمده که از هوش مصنوعی کجا می‌توان استفاده کرد؟ یا کاربرد هوش مصنوعی چیست؟ در ادامه به کاربردهای مهم این فناوری می‌پردازیم.

7 کاربرد هوش مصنوعی در سال 2023

7 کاربرد هوش مصنوعی در سال 2023 سایت هوش مصنوعی فارسی | آخرین نسخه QuickAI

مقاله‌نویسی، طراحی رزومه، ساخت تصویر، خلاقیت، شعرنویسی، داستان‌نویسی، بهبود کسب‌وکار، بهبود سئو، کمک در کدنویسی و ارائه مشاوره تنها بخشی از کاربرد و موارد استفاده هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسانها به شمار می روند. سایر کاربردها شامل:

  • دستیارهای مجازی مانند سیری و الکسا.
  • سیستم های توصیه مورد استفاده در پلتفرم های تجارت الکترونیک.
  • کشف تقلب در موسسات مالی
  • وسایل نقلیه خودران.
  • NLP برای چت ربات و خدمات مشتری.
  • تشخیص تصویر و چهره در سیستم های امنیتی
  • سیستم های تشخیص پزشکی و مراقبت های بهداشتی و…

معرفی سایت هوش مصنوعی گوگل بارد

هوش مصنوعی تحت وب Google Bard در حال رقابت سخت با Artificial intelligence chat gpt است. سیستم اصلی Chat GPT توسط شرکت OpenAI طراحی شده است. اما در سایت company OpenAI چت جی پی تی برای کلیه سیستم‌عامل‌ها در دسترس کاربران است.

آموزش استفاده از هوش مصنوعی

نرم‌افزار Microsoft Edge بهترین روش استفاده از سایت هوش مصنوعی فارسی Chat GPT است. شما با نصب برنامه Microsoft Edge بر روی کامپیوتر خود و همچنین داشتن اکانت موتور جستجوی بینگ می توانید به راحتی از Chat GPT استفاده کنید.

برای استفاده از هوش‌ مصنوعی نرم‌ افزار BING با اکانت مایکروسافت خود وارد بینگ شده و به بخش chat with GPT بروید. سایت هوش مصنوعی بینگ از زبان فارسی 100% پشتیبانی می‌کند و در هنگام چت و گفتگو و پرسیدن سوال خود از آن نیاز به ترجمه ندارید.

جهت خرید Content creation Script with artificial intelligence, QuickAI با تخفیف ویژه کلیک کنید.

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web