You picked these products

Cart

اپلیکیشن تبریز 2
Post id: 4072
Views: 967

Application Design تبریز توسط بهترین شرکت طراحی سایت تبریز و توسط توسعه دهندگان و دولوپرهای مجرب با بهره مندی از تکنولوژی و ماژول های پیشرفته در حال انجام می باشد. از این رو بهترین شیوه در تجارت الکترونیک برای وبمستر ها، صاحبان بیزینس آنلاین، فروشگاه های اینترنتی و سایر مشاغل چه خدماتی و چه آموزشی و درمانی استفاده از فرصت طراحی اپلیکیشن تبریز است.

سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید و ios، اپلیکیشن فروشگاهی، خدماتی، کاریابی، نوبت دهی، آموزش مجازی و… مساوی‌ است با پیشرفت کسب و کارهای آنلاین و همگام شدن با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در جهان.

به سرعت بازار هدف خود را به ناحیه سلطنت برند خود مبدل سازید!

خدمات طراحی اپلیکیشن تبریز

طراحی اپلیکیشن تبریز

طراحی انواع اپلیکیشن اندروید به دسته مجریان پروژه های برند های معتبر سراسر کشور به تیم حرفه‌ای رئال روبات بسپارید. رئال ربات از صاحبان بیزینس های آنلاین و یا سنتی و برندهای تجاری صنعتی و شخصی در شهرهای شمالغرب کشور از جمله اردبیل، ارومیه و سایر شهرستان های استان های آذربایجان شرقی دعوت می کند تا از طریق سفارش ساخت اپلیکیشن در تبریزکسب و کار خود را از هر نظر معتبر و رسمی تر مخاطبین خود معرفی نمایند.

انواع طراحی اپلیکیشن در تبریز

طراحی اپلیکیشن در تبریز شامل برنامه های سازمانی، خدماتی، فروشگاهی، دانلودی، فروش فایل، آموزشی و سایر برنامه های کاربردی است که با دقت و سرعت تحویل بالا ارائه می شود.

پروژه های مربوط به اپلیکیشن سفارشی کارفرمایان عزیز با استفاده از استانداردهای جهانی و زبان های برنامه نویسی و فریم ورک و ماژول های پیشرفته روز دنیا اجرا می گردد. با طراحی ظاهری شکیل همچنین رابط کاربری مخاطب پسند به صورت ۱۰۰% رسپانسیو تحویل داده می شود.

برای اینکه با مراحل ساخت اپلیکیشن برای سایت بیشتر آشنا شوید،
مطالعه این مقاله جامع به شما پیشنهاد می شود.
با تیم برنامه نویسی و توسعه اپلیکیشن، وب سایت و طراحی گرافیک در تبریز همراه باشید.

ضرورت طراحی اپلیکیشن موبایل

در سال‌ های گذشته شرکت های بسیار بزرگی چه فروشگاهی، چه پزشکی آموزشی، خدماتی و غیره جهت حضور موثر و کارآمد در عرصه پر رقابت دیجیتال مارکتینگ تبریز و گسترش تجارت الکترونیک بر روی طراحی وب سایت در تبریز، پورتال سازمانی، اتوماسیون اداری، نرم افزارها و CRM و مواردی از این دست بیشتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. تا آنجا که مشاغل حوزه فناوری اطلاعات یا IT همچون مهندسی نرم افزار، برنامه نویسی تحت وب برای وب سایت با استفاده از وردپرس بدون دانش کد نویسی، طراحی گرافیک، طراحی تیزر تبلیغاتی، میزبانی و هاستینگ و… به طرز عجیبی رشد کرده است.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی فروشگاهی، خدماتی، شرکتی در تبریز و شمال غرب کشور توسط تیم برنامه نویسی و مهندسی فناوری اطلاعات شرکت فناوران هوشمند مهر ایرانیان انجام می شود.

دیری نگذشت که گوشی‌ های موبایل هوشمند و سایر گجت‌ های تکنولوژی ارتباطات همچون تبلت، مک بوک، آیپد و سایر موارد ظاهر شدند و روز به روز بر تعداد کاربران شبکه جهانی اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچون توییتر، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و غیره افزوده شد.

طراحی و راه اندازی اپ اندروید و ای او اس

تعریف اپلیکیشن (application)

برنامه های تحت سیستم عامل اندروید و ios به عنوان جایگزین نرم افزارهای موجود در سیستم عامل ویندوز در دسکتاپ کامپیوتر ها ظاهر شدند. از این رو برنامه نویسی در تبریز برای سیستم عامل های اندروید و ios با استفاده از زبان های برنامه نویسی مخصوصی همچون جاوا، پایتون، سوئیفت و تکنولوژی‌ ها و فریمورک ها کم کم رونق گرفت. از طرفی جهت رفع نیازهای ضروری کاربران گوشی موبایل هوشمند همراه در زندگی ماشینی یا شهرنشینی پیشرفته، همچون امکان استفاده از ماشین حساب همراه، ساعت، زنگ هشدار، تقویم، یادداشت، چراغ قوه و غیره شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند به طور پیشفرض این اپ های کاربردی رایج را در تمامی ورژن ها بر روی تنظیمات کارخانه موبایل‌ ها نصب نمودند.

طراحی و توسعه اپلیکیشن در تبریز

طراحی اپلیکیشن های غیرضروری اما مهم نظیر ایمیل، مرورگرهای گوگل، شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و پیام رسان ها مثل واتساپ با استفاده از مارکت های عرضه کننده اپلیکیشن همانند اپ استور یا گوگل پلی در گوشی های اندروید و ios بر روی تمامی گوشی های موبایل هوشمند توسط فروشندگان موبایل یا خود کاربران نصب و راه اندازی شده اند. برخی از کسب و کارهای دارای وب سایت و یا شرکت‌ های بدون سایت ضرورت طراحی و راه‌ اندازی اپلیکیشن را هنوز که هنوز است درک نکرده‌ اند!

طراحی اپلیکیشن تبریز

پروژه‌ های اجرایی ساخت اپلیکیشن رئال ربات

علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن برای کسب و کارهای مختلف جهت ایده پردازی طی برگزاری جلسات مختلف، نظیر طوفان ذهنی و بررسی و تحلیل پروژه کارفرمایان با تیمی متشکل از برنامه نویس و توسعه دهنده، کارشناس متخصص این حوزه به ارائه مشاوره مشاوره تخصصی و حمایت از استارتاپ ها نیز می پردازد. قطعاً پیدا کردن یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار مناسب برای کمک به اجرای صحیح تر پروژه شما می تواند بسیار مشکل باشد. اما درک واقعی روند طراحی و توسعه برنامه موبایل شما را قادر خواهد ساخت تا تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

  • هوشمند سازی معاملات ملکی با طراحی اپلیکیشن املاک در تبریز
  • هوشمندسازی مدارس و دانشگاه‌ها با طراحی سیستم آموزش مجازی یا ال ام اس
  • طراحی و راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی، سوپرمارکتی، اپلیکیشن رستوران، کافه و غیره
  • ساخت پورتال سازمانی و اتوماسیون های اداری
  • طراحی وب اپلیکیشن برای شرکت های خدماتی، نظافتی، کاریابی، نیازمندی ها، نوبت دهی و غیره
  • راه اندازی اپلیکیشن های فروش فایل مشابه اپلیکیشن ماهان تیموری
  • ساخت انواع اپلیکیشن اختصاصی سفارشی

هزینه سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی چقدر است؟

شما چیزی را دریافت می‌کنید که بهایش را پرداخته اید!

این سخن معروف در صنعت طراحی و توسعه اپلیکیشن سفارشی و تخصصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ماژول های به کار رفته سختی‌ های اجرا و تحویل پروژه، متغیر بودن قابلیت ها و امکانات یک اپلیکیشن سفارشی برای تیم برنامه نویسی و توسعه چالش برانگیز و همچنین زمانبر است و به مراتب مبلغ قابل پرداخت برای پروژه نیز نسبت به اپلیکیشن های آماده بیشتر خواهد بود.

هزینه سفارش طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی اپلیکیشن یا فریلنسر؟ چرا؟!!

بهره‌مندی از خدمات بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن تبریز و توسعه نرم افزارهای موبایل کمی هزینه‌بر به نظر می رسد اما سطح کیفیت و پشتیبانی ارائه شده به شما در طولانی مدت نتیجه مطلوبی با سود ناخالص بالا خواهد داشت همکاری با یک تیم باتجربه در درازمدت موجب صرفه جویی در هزینه های شما شده و رفع مشکلات بحرانی که با انجام پروژه به دست افراد غیر متخصص پیش می آید هزینه بسیار کمتری خواهد داشت!

مرحله توسعه به شدت تحت تاثیر سیستم عاملی است که می‌خواهید برنامه شما در آن اجرا گردد. اگر میخواهید بر روی چند سیستم عامل، اپلیکیشن را راه اندازی کنید، شاید بخواهید یک اپلیکیشن چند پلت‌فرمی را انتخاب کنید.

مراحل طراحی اپلیکیشن تبریز

به همراه قابلیت های مخصوص انواع اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، اسنپ فود، دیجی استایل، اپلیکیشن فروش فایل (مشابه اپلیکیشن ماهان تیموری) و سایر فروشگاه های اینترنتی، سوپر مارکتی، پخش کنندگان کالاهای فیزیکی و غیر فیزیکی اجرا شده اند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

نمونه کارهای پیمانکاران پروژه های شمال غرب کشور توسط طراحان اپلیکیشن در رئال ربات رزومه شرکت را کاملاً حرفه‌ای در رسانه ها به کاربران رئال ربات و مشتریان این شرکت معرفی نموده است.

اهمیت طراحی اپلیکیشن در آذربایجان شرقی؟

اکیپ طراحان رئال ربات با استفاده از هنر، استعداد و هوش بالای خود در زمینه برنامه نویسی و اجرای ماژولار انواع پروژه های اندروید یا ios مدت هاست که با نمونه کارهای خارق العاده خود در کسب و کارهای مختلف فروشگاهی، املاک، آموزشی و غیره اعتماد مشتریان خود را جلب کرده‌اند.

فاز اول پروژه طراحی اپلیکیشن: ایده پردازی

قدم اول در ساخت اپلیکیشن جدید خلاقیت و ایده برداری ذهنی مختلف بسیار مهم است برخی از این ایده‌ها به پاسخ دهی سوالات و برطرف کردن نیازهای مخاطب و کاربر کسب و کارهای شما ختم‌ می شوند.

مثال: فرض کنید کسب و کار شما مدیریت یک موسسه آموزشی در شهر تبریز است.
شخص شما که مدیرعامل مجموعه هستید، برای انجام چه اموری اپلیکیشن نیاز خواهید داشت؟
این برنامه تحت موبایل چه مزیتی برای پرسنل مدرسی مشاورین و سایر افراد مجموعه خواهد داشت؟
اعضای مجموعه دانشجویان یا فراگیران چه اموری با گوشی موبایل و به صورت غیر حضوری می توانند انجام دهند؟
اپلیکیشن موبایل چه نفعی برای مراجعین جدید ثبت نام در کلاسهای آموزشی موسسات را خواهد داشت؟

 ایده پردازی در طراحی اپ

با یادداشت‌ برداری ایده‌ های دریافتی از دیدگاه مدیریت پرسنل اعضا و کاربران سایت کسب و کار خود چه مجتمع آموزشی و چه مشاغل ه دیگر به اهداف واقعی پروژه طراحی اپلیکیشن در تبریز دست خواهید یافت.

حالا وقت آن است که با شرکت طراح و توسعه دهنده اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی تبریز مشورت نمایید.
آنها تنها افرادی هستند که می‌ توانند یک تیم مجرب را برای راهنمایی شما در تسریع روند طراحی اپلیکیشن با کیفیت و دقیق یک جا جمع کنند.

فاز دوم پروژه طراحی اپلیکیشن: یافتن تیم

پیدا کردن یک تیم حرفه‌ای در زمینه توسعه اپلیکیشن مولفه کلیدی و بسیار مهم در ساخت یک اپلیکیشن موبایل موفق می باشد. از طرفی وجود یک محل ثابت که طراحان و توسعه دهندگان به صورت تیمی با ارتباطات نزدیک در زیر یک سقف در تایم مشخصی دور هم جمع شده و شما نیز به عنوان صاحب پروژه بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید مسئله‌ای بسیار حیاتی است.

سپردن پروژه طراحی اپلیکیشن و برنامه نویسی و توسعه بهتر است به یک مجموعه مانند Real robot سپرده شود تا نفرهای مستقل و تک نفره (پیمانکارهای دورکار و فریلنسرها) که به شکل مجزا، آزاد و جدا از سایر افراد، بدون هدایت یک رهبر باتجربه و همه فن حریف کار می کنند بتوانند یک جا جمع شده و به عنوان یک تیم متحد مانند تیم رئال ربات اثربخشی و کیفیت کار نهایی را به صورت مثبت به شما عرضه کنند.

در این مرحله شرکت طراحی اپلیکیشن با برگزاری یک جلسه در مورد کاربران مخاطبان مشتریان نوع کسب و کار و اطلاعات شغل شما را بررسی و محدوده زمانی تحویل پروژه، پلن مناسب برای شما و تعرفه ها، قوانین قرارداد کار انعقاد و همکاری استارت می خورد.

مراحل طراحی اپلیکیشن

فاز سوم پروژه طراحی اپلیکیشن: ui و ux

قبل از انجام هر کار طراحی ویژگی های اصلی باید با دقت بیان گردد. چگونه برنامه شما خود را به راحتی توسط کاربران گوشی های هوشمند استفاده شود که مسئله حیاتی در مورد شناسایی مسائل اولیه است.
بعد از تایید و طراحی اولیه تیم به تدریج به ساخت رایانه های نهایی و با کیفیت بسیار بالا می پردازد. آیکون ها، دکمه ها، رنگ بندی، المان ها و سایر عناصر طراحی ui و ux که برای ایجاد یک رابط و تجربه کاربری مناسب، ساده و در عین حال جذاب و کاربرپسند به کار گرفته می‌شود. این موارد بسیار مهم هستند.

فاز نهایی پروژه: توسعه

مرحله توسعه تقریباً طولانی ترین بخش پروژه است که برنامه نویسی چالش‌برانگیز و وقت گیری را می‌طلبد و به توسعه دهندگان با تجربه نیاز دارد. تنها یک مجموعه طراحی و توسعه اپلیکیشن حرفه ای در تبریز می تواند با اعضاء تیم باانگیزه و پر تلاش به صورت یکپارچه از مرحله طراحی به توسعه و تحویل پروژه برسد. در طی مراحل طراحی و توسعه دهندگان باید به طراحان قالب اپلیکیشن ui ux کاران، بازخورد و راهکار ارائه دهند. این توسعه دهندگان از دستورالعمل‌ها و قابلیت های تکنیکال اندروید و ios مطلع هستند. این افراد می توانند طراحی را به سمت ویژگی های جدید و راهکارهای بهینه سازی یک سیستم عامل خاص سوق دهند.

ساخت اپلیکیشن در تبریز

مزایای طراحی اپلیکیشن

خدمات رئال ربات شامل برنامه نویسی، طراحی و توسعه وب سایت و اپلیکیشن است. بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن تبریز علاوه بر زبان های برنامه نویسی رایج مثل جاوا، از انواع فریم ورک ها مانند فلاتر (تحت زبان برنامه نویسی دارت) برای ساخت پلتفرم های گوشی موبایل، وب و دسکتاپ، ابزارها و پلتفرم های پیشرفته، توسعه اپلیکیشن های بومی تحت ios و اندروید، طراحی گرافیک و ui اختصاصی، وب_اپلیکیشن و… تنها بخشی از خدمات این مرکز می باشد.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • توافق و همکاری با هر میزان بودجه کارفرما
  • سرعت و امنیت بالا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته و…

تنها بخشی از مزایای استفاده از خدمات اپلیکیشن و سایت در رئال ربات هستند.

تیم طراحی ظاهر اپلیکیشن

طراحی یک اپلیکشین دارای مراحل زیادی می باشد. یکی از بخش های مهم و قابل توجه موضوع ظاهری اپلیکیشن های طراحی شده می باشد. رعایت دو اصل کارایی و زیبایی نشان از موفقیت پروژه مزکور می باشد. در نظر داشته باشید که در عصر دیجیتال به علت وجود رقیبان زیاد، باید گام های درستی بردارید تا بجای پیشرفت، پس رفتی نداشته باشید. در حوزه طراحی سایت، طراحی انواع اپلیکیشن و سایر موارد مربوط، پیش از عقد قرار داد حتما نمونه هایی از پروژه های پیشین مرکز مربوطه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

درک پروژه ساخت اپلیکیشن

به کمک این موضوع شما قابلیت ها و میزان توانایی مرکز مذکور را درک خواهید کرد.
همچنین از درک کامل دو طرف، پیش از ثبت نهایی و شروع کار، اطمینان حاصل نمایید.
گاها به علت سوء تفاهم در درک آنچه ارباب رجوع میخواهد، پروژه نهایی دور از انتظار پدید می آید.

درآمد کسب و کار اینترنتی

درصد بسیار ناچیزی از کسب و کارها همچنان به روند صنعتی خود ادامه می دهند و به ورودی های محدود خود اکتفا می‌کنند. در نظر داشته باشید کی میزان ورودی ها ارتباط مستقیمی با درآمد شما خواهند داشت. پشتیبانی ها در کسب و کارهای اینترنتی از نکات اصلی موفقیت می باشد. پس سعی کنید از افراد خبره و یا آموزش های مفید مجموعه رئال ربات بهرمند شوید.

سخن پایانی

احتمالاً به دلیل عدم آگاهی از مزایا و کاربردهای اپلیکیشن و همچنین ناشناخته ماندن روند ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی دلیل این امر خواهد بود از این رو درک کامل و صحیح مراحل طراحی اپلیکیشن تبریز می‌ تواند در انتخاب و گزینش تیم حرفه‌ ای توسعه دهنده اپلیکیشن و نرم افزارهای گوشی موبایل چالش برانگیز و سردرگم کننده نباشد.
با مطالعه این مقاله کاربردی به سادگی و 100% آگاهانه شرکت طراحی اپلیکیشن تبریز را به راحتی انتخاب کنید. 

جمع بندی موضوع ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

رئال ربات و اعضای آن در شهر تبریز و سایر شهرهای کشور از پروژه های جدید در زمینه:

  • انواع سایت
  • طراحی انواع اپلیکیشن
  • موارد مربوط به سئو و تولید محتوا
  • طراحی گرافیک و رابط‌ های کاربری
  • مدیریت صفحات شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، دیجیتال مارکتینگ و غیره استقبال می کنند.

پس از بررسی و تست نهایی کیفیت حدوداً بعد از سه روز پروژه طراحی اپلیکیشن به صورت دمو به مشتری تحویل داده می شود تا اصلاحات اولیه لازم اعمال شود.
اینجا تازه اول راه است! از این لحظه پشتیبانی آغاز می‌شود.

اگر هنوز تصمیم جدی برای راه اندازی استارتاپ و پروژه‌ های خود نگرفته‌ اید با مشاورین شرکت تماس حاصل فرمایید.

آماده همکاری و دریافت یک پروژه موفق هستید؟؟ بزن بریم…

Author

ساناز ذوقی
Sanaz ordinary editor of the blog the real robot and the tutor training course, the production of textual content-to-face SEO-Friendly to a creative approach, with the help of artificial intelligence | expert SEO and held a seminar on the production of content with artificial intelligence, Fibonacci | 6+ year فریلنسری projects, SEO content, web